Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Plaats reactie
Gebruikersavatar
't Meiland on tour
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 okt 2010, 22:23

Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door 't Meiland on tour »

Terwijl gans Vlaanderen naar de beelden kijkt van Anderlecht KVM loopt er iets mis.
Technische problemen.
Dan maar reportage laten zien die woensdag ingeblikt is Stayen over het kunstgras naar aanleiding van STVV Club Brugge.

Wat dan volgt is pure kolder.....

We leven in 2011 maar toch presteren we anno 1970.
Dit was een onbetaalbaar uniek moment om voor 700,000 kijkers je kunstgrasveld te verkopen en mensen warm te maken, nieuwsgierig te maken of zelfs een USP te hypen.

:rood:
Jong en Belgisch is goed. Doe het dan ook.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1202
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door Luc »

't Meiland on tour schreef:Terwijl gans Vlaanderen naar de beelden kijkt van Anderlecht KVM loopt er iets mis.
Technische problemen.
Dan maar reportage laten zien die woensdag ingeblikt is Stayen over het kunstgras naar aanleiding van STVV Club Brugge.

Wat dan volgt is pure kolder.....
We leven in 2011 maar toch presteren we anno 1970.
Dit was een onbetaalbaar uniek moment om voor 700,000 kijkers je kunstgrasveld te verkopen en mensen warm te maken, nieuwsgierig te maken of zelfs een USP te hypen.

:rood:
Bijna beschamend zo iets te maken en nog erger om het dan nog uit te zenden !

Tijdens de reportage gaat Jef Cleeren zijn gsm, blijkbaar was het zijn vrouw ! Jef heeft daar wat de onnozelaar uitgehangen maar niks nuttigs gezegd ! Is die vroeger altijd zo geweest ?

In plaats van het kunstgrasveld te promoten en zo misschien wat extra supporters en/of sponsors te strikken zegt Lon Polleunis dat hij dit kunstgras liever niet heeft ...

Morrenne kwam heel blij melden dat de metalen golfplaten terug zijn voor zondag ...

Even dacht ik naar een aflevering van de Pfaffs te zien maar het moest een stuk voorstellen naar aanleiding van de eerste wedstrijd op kunstgras in België, nl STVV-Cl Brugge !

FOEI !!! :rood:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door Halenaar »

Wie een verslag van hoog niveau wilt zien...

http://stadion.vtm.be/matchcenter/compe ... ro-league/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Goeudereer
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 feb 2011, 10:35

Re: Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door Goeudereer »

Eh... redelijk faal. Om kwaad van te worden als STVV-supporter. Jef die de clown moet uithangen voor de lens...

En ja, de vtm... als Delorge aan het woord komt staat er als 'Dimitri Daezeleire'...

:oops: Had dit ook liever niet uitgezonden gezien...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door Jan Bulder »

Het niveau van VTM is ondertussen genoegzaam bekend dacht ik.

Die mannen zijn wat betreft sportverslaggeving irritant onbekwaam.

Dat Tommeke als kind aan huis niet verder raakt dan Polleunis en Cleeren zegt ook al genoeg. Er zijn op Staaien genoeg journalistiek relevante reportages te draaien. Maar de media van vandaag zijn blijkbaar alleen nog maar geïnteresseerd in sensatie en onderlinge deals. Van niveau en neutraliteit is nog amper sprake.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door Jacques »

Tja, wat valt er van te zeggen?

Lon & Jef, laat ons content zijn dat ze beiden de dag van vandaag niet meer zijn dan veredelde mascottes en geen werkelijke functie hebben. Het is vooral beschamend, al heeft Jef al grotere zever uit zijn botten geslaan dan hij in dit 'interview' doet, voor zijn 'niveau' valt het nog goed mee. Wat is het doel van VTM om zo 2 mensen op te laten draven? Contrast creëren met het huidige moderne Staaien? Bon ja, mission accomplished, maar als ik beiden bezig hoor, mag ik blij zijn dat ze eerder tot het verleden dan tot het heden behoren. Hun relevantie voor de situatie vandaag is quasi nul en hoewel je bij die situatie wel wat bemerkingen en twijfels kan uiten, ben ik in ieder geval content dat zij er geen wezenlijk deel van uitmaken.

Het stukje Morrenne is ook weer typisch VTM/HLN niveau. Golfplaten, dat horen ze ja, meer snappen ze er waarschijnlijk ook niet van en over de context of het ruimere plaatje hebben ze in Vilvoorde al helemaal nog nooit gehoord.

Dimitri Daeseleire plaatsen als Delorge aan het woord is, sjiek mannen. :clap: :roll:
Dat stukje met de gsm erin laten, met dan nog die idiote wijzende vinger in beeld, ook super professioneel. Van 'effen opnieuw doen' en 'eruit knippen' hebben ze aan de Medialaan ook nog nooit gehoord. :roll:
Dat dit soort klojo's het Belgisch voetbal weer moet uitzenden, beschamend gewoon. Bij TVL vind je betere reportages dan die pipo's in elkaar draaien. We gaan nog roepen om Frank Raes, 't is erg als het zover moet komen. :headbang:

Enfin, ik snap weer helemaal waarom ik niet juist weet op welke 'post' vtm bij mij geprogrammeerd staat, zo nen amateuristische zever.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door tbird »

Als zo een clowns het uithangbord zijn voor ons club dan ist al ver gekomen. Geen afbreuk aan de verdiensten in het verleden maar er is een tijd van komen en gaan. En zo zijn er nog een hoop die er beter zouden mee stoppen. Als er zulke reportages gedraaid worden zou de pr verantwoordelijke van stvv er bij moeten zijn en zeggen wat kan en niet kan en eventueel wat uitgezonden mag worden of niet. het wordt hoog tijd dat we op een positieve professionele manier in de media komen.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door Since '54 »

Jef Cleeren, mijn God, gaat eerst zijn haar nog eens kammen, bewùst vóór de camera natuurlijk. Dan wordt hij per gsm getelefoneerd: 'Nicole, aflegge! Aflegge! Den tellefó aflegge!' Bijna zoals men tegen een Duitse Herder zou roepen: 'Liggen! Zit! Voet!'

Vervolgens dat verhaal van het natspuiten van het grasveld, al 100 x gehoord en gelezen en ik wil het eens opzoeken want ik meen me te herinneren dat het een gewoon benatten was van het speelveld teneinde het stof te beperken én ook dat het vóór de tijd van Cleeren's burgemeesterschap was. Dat die wedstrijd gewonnen werd zal ik niet betwisten.

De houding en zingeving van Lon Polleunis was wél aanvaardbaar. Hij wou tenminste niet opvallen én hij had een mening. Maar de manier waarop Jef Cleeren, anno 2011 nog verbaal communiceert voor een camera is eerder 'te mijden' dan 'voor alle leeftijden'. ;)
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Bijdrage in Stadion van vrijdag 5 augustus

Bericht door omeloe »

Ach muggenzifters , stop eens met blazen hier !!! Dat stuk met de GSM van Jef Cleeren hebben ze er opzettelijk ingelaten . Jef zal toch nooit een verfijnde persoon worden , hij is gewoon een kolderiek volksfiguur . En wat heeft nu Lon verkeerd gezegd ? Pfff , ons kunstgras moet niet gepromoot worden . Essentieel zijn versterkingen aanwerven en punten halen . De jongere generatie moet meer respect hebben , op dit forum wordt door betweters negatief gezeverd over alles en iedereen .

Nog wat kolder : :D

http://www.tvl.be/nl/2011-08-05/vooruit ... ub-brugge/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie