Guido in Extra Time!

stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door stefan »

ik heb gisteren niet kunnen kijken naar extra time weet er iemand waar ik dat kan herbekijken groetjes en alwast bedankt
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Jacques »

Extra Time integraal

In het menu vind je ook links naar afzonderlijke stukken.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Jack »

stefan schreef:ik heb gisteren niet kunnen kijken naar extra time weet er iemand waar ik dat kan herbekijken groetjes en alwast bedankt
In de Videozone van Sporza.
Daar dan op programma's klikken en dan Extra Time kiezen.

Na edit: of zie post hierboven voor integrale uitzending.
Op mijn manier kun je in stukjes kijken.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Erik Engerd »

Jacques schreef:
Alain schreef:.
Ik stoor me vooral aan Frank Raes als die om de haverklap iets idioots ertussen komt smijten zoals 5 keer FC Barcelona toen het over Vasquez ging. Enfin, de kwijl liep bij die passage weer bijna uit zijn mond. Niet te doen die man. Iemand moet hem dringend eens duidelijk maken dat het een programma is dat de voetbalactualiteit van het afgelopen weekend behandelt, geen prime time talkshow op zondagavond gedragen door een 'sterpresentator' die de aandacht naar zich toe zuigt.
.
Raes is een karikatuur van z'n eigen, onnozelaar, die hadden ze toen samen met Carl Huybrechts bij het huisvuil moeten zetten, wat ne zeveraar, met z'n stom tussenkomsten...

Ik vind ook dat ze dat publiek eens moeten buitengooien, nergens in geen enkel land doen ze dat nog, ik schat in dat als er gaan publiek is, er veel heviger word gediscusieerd! (kijk Eredivisie - Match of the day)

Dat NIEMAND nog niks heeft gezegd over Vdbempt - Brepoels en de 'voetbalkennis' van Roland Duchâtelet...
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door darion »

Schitterend die grijns op zijn gezicht bij de vragen voor het programma :)
over de oliedollars moest hij toch even twijfelen..

Wel bizar dat hij zegt op de vraag dat Genk niet zo veraf is, dat hij zegt dat een trainer van de ene op de andere dag kan weg zijn...

En ze bekeken de beelden van de 1ste helft opnieuw in de kleedkamer, iedereen was verbaasd. Een topploeg eh antwoordt Guido :)
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:
Messi schreef:Boskamp was nochtans hilarisch vorige week met Lukaku.

Dat ze die Vandenbempt eens buitensjotten. :vomit:
Wie naar Extra Time kijkt om informatie over het Belgisch voetbal hoort te luisteren naar mensen als Vandenbempt. Wie naar Exta Time kijkt om over Pietje en Jantje te horen lullen, kakken en zeiken moet naar de vettongerige Rotterdammer luisteren. Persoonlijk versta ik sommige zinnen en woorden van de Hollander niet eens.

Extra Time hoort een vriendelijk informatief programma te zijn. Wie wil lachen men kope zich een DVD van Laurel & Hardy of zo ...
Niet mee eens Since, Boskamp lult, kakt en zeikt soms maar is best wel een grote voetbalkenner, Vandenbempt en Co kunnen nog wat leren van hem !
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Since '54 »

Luc schreef:
Since '54 schreef:
Messi schreef:Boskamp was nochtans hilarisch vorige week met Lukaku.

Dat ze die Vandenbempt eens buitensjotten. :vomit:
Wie naar Extra Time kijkt om informatie over het Belgisch voetbal hoort te luisteren naar mensen als Vandenbempt. Wie naar Exta Time kijkt om over Pietje en Jantje te horen lullen, kakken en zeiken moet naar de vettongerige Rotterdammer luisteren. Persoonlijk versta ik sommige zinnen en woorden van de Hollander niet eens.

Extra Time hoort een vriendelijk informatief programma te zijn. Wie wil lachen men kope zich een DVD van Laurel & Hardy of zo ...
Niet mee eens Since, Boskamp lult, kakt en zeikt soms maar is best wel een grote voetbalkenner, Vandenbempt en Co kunnen nog wat leren van hem !
Maar jongens toch, ik heb nergens niet gezegd dat Bossie geen voetbalkenner is maar op een openbare omroep of op welk medium dan ook spreekt men dat dat bargoens taaltje van hem toch niet. Als je zijn taaltje vergelijkt met dat van Guido Brepoels of Vandenbempt of Marc Degryse dan weet je meteen wie de gentleman en tevens kenner is en wie niet. Kan hij nu nog steeds geen Nederlands?
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door 't kanarieke »

Ik vind dat ze er goed aan doen om Bossie erbij te zetten. Ik kan begrijpen dat niet iedereen met hem opgezet is vanwege zijn taalgebruik, maar hij zorgt voor een luchtige afwisseling van voetbalkennis en plezier. Je moet er natuurlijk wel geen Gunther Schepens bijzetten, want dan versta je er helemaal niks meer van en dan wordt er niks anders gedaan dan elkaar voor de gek houden.

Overigens vind ik Vandenbempt soms toch wel erg arrogant en weinig respectvol tegenover de gasten. Hij kan wel goede analyses maken, maar naar mijn mening loopt hij iets te graag in de spotlights waardoor zijne kraag van zijn hemd een beetje begint te spannen. Het is precies of hij helemaal alleen het warm water heeft uitgevonden.

Joos kent ook wel iets van het spelletje, maar hij doet niks anders dan mouwvegen. Raes is in vergelijking met al zijn gasten gewoon een stomme clown :yes: die niks anders doet dan zijn kaartje aflezen.

Maar niks gaat toch boven onze Guido :heil: ; deftig, respectvol, een echte voetballiefhebber en daarbovenop nog af en toe eens een komische toets. Overigens antwoordde Guido (na enige twijfeling :lol: ) "ja" op de vraag: Kan STVV play-off 1 halen?
Laatst gewijzigd door 't kanarieke op 09 aug 2011, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Messi »

't kanarieke schreef:Ik vind dat ze er goed aan doen om Bossie erbij te zetten. Ik kan begrijpen dat niet iedereen met hem opgezet is vanwege zijn taalgebruik, maar hij zorgt voor een luchtige afwisseling van voetbalkennis en plezier. Je moet er natuurlijk wel geen Gunther Schepens bijzetten, want dan versta je er helemaal niks meer van en dan wordt er niks anders gedaan dan elkaar voor de gek houden.

Overigens vind ik Vandenbempt soms toch wel erg arrogant en weinig respectvol tegenover de gasten. Hij kan wel goede analyses maken, maar naar mijn mening loopt hij iets te graag in de spotlights waardoor zijne kraag van zijn hemd een beetje begint te spannen. Het is precies of hij helemaal alleen het warm water heeft uitgevonden.

Joos kent ook wel iets van het spelletje, maar hij doet niks anders dan mouwvegen. Raes is in vergelijking met al zijn gasten gewoon een stomme clown :yes: die niks anders doet dan zijn kaartje aflezen.

Maar niks gaat toch boven onze Guido :heil: ; deftig, respectvol, een echte voetballiefhebber en daarbovenop nog af en toe eens een komische toets. Overigens antwoorde Guido (na enige twijfeling :lol: ) "ja" op de vraag: Kan STVV play-off 1 halen?
Zo denk ik er ook over.

Kan mij serieus ergeren aan Vandenbempt en ik loop eerlijk gezegd ook niet zo hoog op met zijn voetbalkennis.

Over Boskamp: meestal versta ik er ook niks van maar vorige week heb ik toch goed kunnen lachen.

Boskamp vindt een haartje bij Lukaku
Boskamp over Reynaldo
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door tbird »

Messi schreef:
't kanarieke schreef:Ik vind dat ze er goed aan doen om Bossie erbij te zetten. Ik kan begrijpen dat niet iedereen met hem opgezet is vanwege zijn taalgebruik, maar hij zorgt voor een luchtige afwisseling van voetbalkennis en plezier. Je moet er natuurlijk wel geen Gunther Schepens bijzetten, want dan versta je er helemaal niks meer van en dan wordt er niks anders gedaan dan elkaar voor de gek houden.

Overigens vind ik Vandenbempt soms toch wel erg arrogant en weinig respectvol tegenover de gasten. Hij kan wel goede analyses maken, maar naar mijn mening loopt hij iets te graag in de spotlights waardoor zijne kraag van zijn hemd een beetje begint te spannen. Het is precies of hij helemaal alleen het warm water heeft uitgevonden.

Joos kent ook wel iets van het spelletje, maar hij doet niks anders dan mouwvegen. Raes is in vergelijking met al zijn gasten gewoon een stomme clown :yes: die niks anders doet dan zijn kaartje aflezen.

Maar niks gaat toch boven onze Guido :heil: ; deftig, respectvol, een echte voetballiefhebber en daarbovenop nog af en toe eens een komische toets. Overigens antwoorde Guido (na enige twijfeling :lol: ) "ja" op de vraag: Kan STVV play-off 1 halen?
Zo denk ik er ook over.

Kan mij serieus ergeren aan Vandenbempt en ik loop eerlijk gezegd ook niet zo hoog op met zijn voetbalkennis.

Over Boskamp: meestal versta ik er ook niks van maar vorige week heb ik toch goed kunnen lachen.

Boskamp vindt een haartje bij Lukaku
Boskamp over Reynaldo
:grappig: :grappig:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Since '54 »

Messi schreef:
't kanarieke schreef:Ik vind dat ze er goed aan doen om Bossie erbij te zetten. Ik kan begrijpen dat niet iedereen met hem opgezet is vanwege zijn taalgebruik, maar hij zorgt voor een luchtige afwisseling van voetbalkennis en plezier. Je moet er natuurlijk wel geen Gunther Schepens bijzetten, want dan versta je er helemaal niks meer van en dan wordt er niks anders gedaan dan elkaar voor de gek houden.

Overigens vind ik Vandenbempt soms toch wel erg arrogant en weinig respectvol tegenover de gasten. Hij kan wel goede analyses maken, maar naar mijn mening loopt hij iets te graag in de spotlights waardoor zijne kraag van zijn hemd een beetje begint te spannen. Het is precies of hij helemaal alleen het warm water heeft uitgevonden.

Joos kent ook wel iets van het spelletje, maar hij doet niks anders dan mouwvegen. Raes is in vergelijking met al zijn gasten gewoon een stomme clown :yes: die niks anders doet dan zijn kaartje aflezen.

Maar niks gaat toch boven onze Guido :heil: ; deftig, respectvol, een echte voetballiefhebber en daarbovenop nog af en toe eens een komische toets. Overigens antwoorde Guido (na enige twijfeling :lol: ) "ja" op de vraag: Kan STVV play-off 1 halen?
Zo denk ik er ook over.

Kan mij serieus ergeren aan Vandenbempt en ik loop eerlijk gezegd ook niet zo hoog op met zijn voetbalkennis.

Over Boskamp: meestal versta ik er ook niks van maar vorige week heb ik toch goed kunnen lachen.

Boskamp vindt een haartje bij Lukaku
Boskamp over Reynaldo
Nochtans is Vandenbempt erg Brepoels gezind. Steunde hem geregeld in Extra Time en bleef tijdens de eindgeneriek bij hem napraten.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door stvvilvoorde »

Vandenbempt als persoon kan ik ook niet luchten.
Ik vind het een heel goede radioverslaggever, maar zijn tv-optredens kunnen me nooit bekoren.

Raes zit daar eigenlijk maar als moderator. Kan altijd beter, maar het kan ook veel slechter. uytterhoeven zou een ideale persoon zijn voor die plek. Al vrees ik dat het dan weer iets te veel de kvm-toer opgaat.
Joos kent wel iets van het spelletje maar is toch ook een te grote mouwveger. "De kijk van" vind ik wel leuk om naar te kijken.

Hoe je het draait of keert, ik blijf extra-time toch nog het beste vinden wat er ivm de competitie op onze vlaamse tv te zien is.
Stadion krijgt nog wat respijt, maar vallen toch weer te hard op met een te hoog 'vtm-gehalte'.

Je kan zeker discussieren over het inhoudsgehalte van extra-time, maar je mag het ook niet te serieus nemen. Het is een 'luchtige' talkshow ivm voetbal, er moet een zeker entertainmentsgehalte inblijven.
ik vrees als je er teveel mensen a la dury, koster, degryse enz bijeenzet dat het wat te droog kan worden. Wederom zullen ze dan ook kijkers verliezen.

Eigenlijk vond ik Brusselmans als gast altijd wel geslaagd. Niet zozeer voor zijn voetbalkennis, eerder voor zijn droge humor en instinkers.
Maar dat is mijn smaak en over smaken valt niet te wtisten, net zoals er veel mensen zijn die zijn tv-optredens absoluut niet kunnen smaken.
Blackbird
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 jun 2011, 17:10
Locatie: Boekhout

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Blackbird »

Vorige seizoen was de rol van Boskamp veel minder groot dan die nu is heb ik het gevoel. Nu teren ze volgens mij meer en meer op de rol van Boskamp en gaat het er net ietsje over. Af en toe zo een opmerking kan voor mij echt geen kwaad. Dat maakt het inderdaad allemaal veel luchtiger en aangenamer maar dat mag niet overdreven worden. Dat Boskamp het spelletje doorheeft is toch wel duidelijk hoor.

Zoals andere al gezegd vind ik Vandenbempt als radiocommentator nog altijd één van de betere. Zeker en vast. Maar zijn meningen zijn vaak net iets te scherp en te eng los van het feit dat hij wel degelijk over de nodige voetbalkennis beschikt! Ik erger me ook een beetje aan Raes. Precies altijd zo'n kinderachtige vraagstellingen.

Guido himself is er qua presence nog meer op vooruit gegaan en ik heb het gevoel dat hij toch wel door de pers etc. gerespecteerd wordt. Het is een leuke selfmade man. Zonder franjes of bullshit met af en toe een humoristische toets. Daar hou ik van.

STVV is toch mooi in het goede daglicht naar buiten gekomen!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Jacques »

Messi schreef: Boskamp over Reynaldo
Je kan discussiëren over de vorm, maar hij heeft hier wel overschot van gelijk.

Pipo de Clown is een goede omschrijving. Als hij dat absoluut wil dragen, dan doet hij dat maar in zijn vrije tijd, niet 'tijdens de werkuren'.

Ik zou zoiets hier al idioot vinden, voor een club als Anderlecht die zich (vooral historisch gezien) graag enige standing aanmeet, hoort het al helemaal niet. Bij Constant en Mister Michel was het geen waar geweest.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:
Messi schreef: Boskamp over Reynaldo
Je kan discussiëren over de vorm, maar hij heeft hier wel overschot van gelijk.

Pipo de Clown is een goede omschrijving. Als hij dat absoluut wil dragen, dan doet hij dat maar in zijn vrije tijd, niet 'tijdens de werkuren'.

Ik zou zoiets hier al idioot vinden, voor een club als Anderlecht die zich (vooral historisch gezien) graag enige standing aanmeet, hoort het al helemaal niet. Bij Constant en Mister Michel was het geen waar geweest.

Mee eens. Je moet voetballers niet letterlijk in een keurslijf stoppen en ruimte laten voor de eigen smaak en persoonlijkheid maar een minimum aan vestimentaire waardigheid is toch wel op zijn plaats, je vertegenwoordigt op dat moment toch ook je club, je wéét dat de camera's op jouw gericht zijn. Nu ja, Gert Verheyen maakte enkele weken ervoor ook al de opmerking dat er op de spelersvoorstelling van Anderlecht geen enkele speler 'fatsoenlijk' gekleed liep, dus helemaal nieuw is het fenomeen niet.

Wist je trouwens dat de NBA enkele jaren geleden een "dress code" heeft opgesteld omdat het vestimenatair uit de hand liep? Niet goed voor het imago van de sport als iedereen er als rappers begon bij te lopen, de ene nog extremer dan de andere, en ergens hadden ze gelijk. Net zoals spelers boetes en -indien ze in herhaling blijven vallen- zelfs schorsingen krijgen als ze de pers niet te woord willen staan, ook al zo'n heikel punt in het voetbal.


Vergelijk dat dan maar eens met wielrenners, die na een zware Tourrit toch nog de moeite nemen om zonder vestimentaire uitspattingen ( gewoon een polootje van de sponsor ) 's avonds aan tafel te schuiven voor een interview. Contador, Gilbert, Cancellara of de Schlecks al ooit met zo'n dwaze roze pet zien rondlopen? De sponsor zou er niet mee kunnen lachen, en het ligt ook niet in de aard van die mannen.

( Sorry voor het off-topic gaan maar de discussie op zich is wel relevant )
Plaats reactie