Guido in Extra Time!

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Guido in Extra Time!

Bericht door Halenaar »

Straks Guido Brepoels in Extra Time, allemaal kijken zou ik zeggen! Extra Time begint om 22.10u op Canvas :)
Extra Time nummer 2 heeft het uitgebreid over het mogelijke vertrek van Frank Vercauteren bij Racing Genk en komt terug op dé spektakelwedstrijd van het afgelopen weekend: STVV-Club Brugge. De Truiense coach Guido Brepoels zit mee aan tafel en vertelt hoe zijn ploeg met 10 man een 0-3 achterstand ophaalde. Daarnaast laten ook Johan Boskamp en Peter Vandenbempt hun licht schijnen op de andere voetbalactualiteit van de voorbije week: de transfer van Lukaku, de transfersituatie rond Steven Dufour, het geval Hazard…
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door 't kanarieke »

Halenaar schreef:Straks Guido Brepoels in Extra Time, allemaal kijken zou ik zeggen! Extra Time begint om 22.10u op Canvas :)
Extra Time nummer 2 heeft het uitgebreid over het mogelijke vertrek van Frank Vercauteren bij Racing Genk en komt terug op dé spektakelwedstrijd van het afgelopen weekend: STVV-Club Brugge. De Truiense coach Guido Brepoels zit mee aan tafel en vertelt hoe zijn ploeg met 10 man een 0-3 achterstand ophaalde. Daarnaast laten ook Johan Boskamp en Peter Vandenbempt hun licht schijnen op de andere voetbalactualiteit van de voorbije week: de transfer van Lukaku, de transfersituatie rond Steven Dufour, het geval Hazard…
Tis te hopen dat hij nu eens wat langer mag praten dan een stomme 10 minuten.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Since '54 »

'Dat gewonnen punt gaf ons een echte boeës' (GB) :) Hij krijgt het niet afgeleerd en dat is net juist grappig aan hem. Dat hij maar blijft zoals hij is, een échte Haspengouwer, hij én zijn 'techse' staf ;)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Since '54 »

Eén van de betere Extra Times.

Guido Brepoels zeer gereserveerd, sprak enkel als men hem iets vroeg en antwoordde altijd to the point. Schitterend in zijn gedrag, beleving van het voetbal en in zijn respect naar zijn gesprekpartners en ook naar Roland Duchâtelet. De prachtige basis van de houding van deze man ligt voorzeker in de vroegere genoten opvoeding. Wat een verschil met bv Boskamp met o.a. 'Met mijn ballen speile' - 'Chaan we effe seike' en van die dingen meer.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:'Dat gewonnen punt gaf ons een echte boeës' (GB) :) Hij krijgt het niet afgeleerd en dat is net juist grappig aan hem. Dat hij maar blijft zoals hij is, een échte Haspengouwer, hij én zijn 'techse' staf ;)
Lukaku zou bij Chelsea moeten kunnen foeballe ;)
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:Eén van de betere Extra Times.

Guido Brepoels zeer gereserveerd, sprak enkel als men hem iets vroeg en antwoordde altijd to the point. Schitterend in zijn gedrag, beleving van het voetbal en in zijn respect naar zijn gesprekpartners en ook naar Roland Duchâtelet. De prachtige basis van de houding van deze man ligt voorzeker in de vroegere genoten opvoeding. Wat een verschil met bv Boskamp met o.a. 'Met mijn ballen speile' - 'Chaan we effe seike' en van die dingen meer.
Als je naar Guido en Johan luistert zijn het bijna 2 tegenpolen ! Maar zo kennen we Boskamp natuurlijk wel !

Op de vraag om trainer bij Genk te worden was het antwoord dat 'alles kan' in voetbal !

Duchâtelet heeft dan, volgens Guido, uiteindelijk toch iets bijgeleerd over 'het spel' maar dit werd grappig genoeg bijna dadelijk weggelachen door de andere gasten ! Niet dus ...

Degelijke uitzending ...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Halenaar »

100% eens met Since.

En Boskamp, dat ze die eens rap buitengooien :vomit:
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Messi »

Boskamp was nochtans hilarisch vorige week met Lukaku.

Dat ze die Vandenbempt eens buitensjotten. :vomit:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Cremasco »

Messi schreef:Boskamp was nochtans hilarisch vorige week met Lukaku.

Dat ze die Vandenbempt eens buitensjotten. :vomit:
Ik vind nochtans dat Vandenbempt vlijmscherpe analyses kan geven.

Beelden gebruiken van de match onder de rust...daar keek iedereen van op. We zijn precies voor op onze tijd.
Mooie uitzending, heb genoten. To the point en niet teveel onder elkaar praten en onverstaanbaar worden. Als Schepens in de studio zit samen met Boskamp versta je de helft van het schoon weer niet.
Guido geeft toch toe dat Schouterden hoogtes en laagtes heeft. We zeiden hier dat hij Nils de hand boven het hoofd houdt maar terecht : als Nils de matchen van zondag en vorig seizoen tegen Mechelen kan blijven brengen en zoveel ruimte kan blijven krijgen, is hij vooral met zijn goede voorzetten héél gevaarlijk.
Guido is en blijft een liefhebber van het Hollands voetbal.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Since '54 »

Messi schreef:Boskamp was nochtans hilarisch vorige week met Lukaku.

Dat ze die Vandenbempt eens buitensjotten. :vomit:
Wie naar Extra Time kijkt om informatie over het Belgisch voetbal hoort te luisteren naar mensen als Vandenbempt. Wie naar Exta Time kijkt om over Pietje en Jantje te horen lullen, kakken en zeiken moet naar de vettongerige Rotterdammer luisteren. Persoonlijk versta ik sommige zinnen en woorden van de Hollander niet eens.

Extra Time hoort een vriendelijk informatief programma te zijn. Wie wil lachen men kope zich een DVD van Laurel & Hardy of zo ...
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Alain »

Ik erger mij ook altijd als Raes Boskamp weer zo'n uitspraak probeert te ontlokken. Maar anderzijds vind ik Boskamp wel een grote voetbalkenner die dingen ziet die Joos of Raes nog niet snappen. Een eerdere uitzending met Brepoels was het echt genieten toen Boskamp en Guido even zeer tactisch onder elkaar aan het praten waren, echt over voetbal. Maar Frank Raes ziet ET nog altijd als een amusementsprogramma, eerder dan een voetbalprogramma, dat merk je aan die kleine opmerkingen die hij steeds tussendoor geeft. En heel vaak doet hij dat om Boskamp uit zijn tent te lokken.
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Bookie »

Alain schreef:Maar anderzijds vind ik Boskamp wel een grote voetbalkenner die dingen ziet die Joos of Raes nog niet snappen. Een eerdere uitzending met Brepoels was het echt genieten toen Boskamp en Guido even zeer tactisch onder elkaar aan het praten waren, echt over voetbal.
Ik ben pro-Boskamp :toppie:
Ne grote mond maar hij kent wel iets van het spelleke!
Goeie samenvatting Alain!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Halenaar »

Bookie schreef:
Alain schreef:Maar anderzijds vind ik Boskamp wel een grote voetbalkenner die dingen ziet die Joos of Raes nog niet snappen. Een eerdere uitzending met Brepoels was het echt genieten toen Boskamp en Guido even zeer tactisch onder elkaar aan het praten waren, echt over voetbal.
Ik ben pro-Boskamp :toppie:
Ne grote mond maar hij kent wel iets van het spelleke!
Goeie samenvatting Alain!
Dat hij iets van voetbal kent weet iedereen hier. Maar 90% van wat hij zegt in dat programma, is gelul. Geef mij dan maar Verheyen!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Jacques »

Alain schreef:Ik erger mij ook altijd als Raes Boskamp weer zo'n uitspraak probeert te ontlokken. Maar anderzijds vind ik Boskamp wel een grote voetbalkenner die dingen ziet die Joos of Raes nog niet snappen. Een eerdere uitzending met Brepoels was het echt genieten toen Boskamp en Guido even zeer tactisch onder elkaar aan het praten waren, echt over voetbal. Maar Frank Raes ziet ET nog altijd als een amusementsprogramma, eerder dan een voetbalprogramma, dat merk je aan die kleine opmerkingen die hij steeds tussendoor geeft. En heel vaak doet hij dat om Boskamp uit zijn tent te lokken.
Volledig mee eens. Ok, Boskamp heeft zijn stijl met veel gebaren en blazen en dat zal wel wat mensen irriteren, maar daar komt wel 'zinnige klap' uit als je voorbij die verpakking kijkt. Verheyen valt me ook goed mee, nooit gedacht dat die ook wat van voetbal kende, uit zijn speelstijl viel dat nooit af te leiden. ;)

Joos kan ik ook nog wel appreciëren. Die kent heus wel wat van voetbal (getuige ook het eerste seizoen toen hij Extra Time nog alleen mocht doen, vaak goede interviews) maar wordt door Raes aan de ketting gehouden. Vanden Bempt heeft de laatste 1-2 jaar misschien net iets teveel zelf in de kijker gelopen voor een journalist (o.a. bij de affaire Stijnen) maar ook dat is iemand die zijn vak (voetbal en journalistiek) wel beheerst.

Ik stoor me vooral aan Frank Raes als die om de haverklap iets idioots ertussen komt smijten zoals 5 keer FC Barcelona toen het over Vasquez ging. Enfin, de kwijl liep bij die passage weer bijna uit zijn mond. Niet te doen die man. Iemand moet hem dringend eens duidelijk maken dat het een programma is dat de voetbalactualiteit van het afgelopen weekend behandelt, geen prime time talkshow op zondagavond gedragen door een 'sterpresentator' die de aandacht naar zich toe zuigt.


Over de uitzending van gisteren was ik best nog wel content. Interessante dingen over het bewust in de rug duiken bij Hoefkens, de grillige vormcurve (to say the least) van Schouterden, Almeback die onvoldoende dichtkneep bij de 1-0 en Hogli die op het einde toonde hoe het wel moest (en spijtig voor ons daardoor 2 dikke kansen teniet deed). Het mocht tenminste over het spelletje voetbal gaan en niet alleen over wat er rond hangt. Het siert Guido dat hij respectvol blijft over Roland en zich ook op de vlakte hield toen de anderen spontaan begonnen te grinniken. Het is niet nodig om op de VRT alsnog de vuile was van de vorige voorzitter uit te hangen, laat dat maar aan de HLNs van deze wereld over.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Guido in Extra Time!

Bericht door Since '54 »

Raes: 'Wat heb je nodig? Een spits?'

Allen: 'Een spits, jaja een spits, een spits, een spits, jaja een spits' :)

Guido: 'Wij hebben eigenlijk zowat vanalles nodig' :)

Hilariteit alom :grappig:
Plaats reactie