Actie uit dankbaarheid voor Guido

Jofie23
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:04

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jofie23 »

Halenaar schreef:Om effe het bos door de bomen te zien:

- Deze actie, is daar veel support voor?

- Ik heb nog iets gehoord van een mars die vertrekt aan de Victory. Hangt dit vast aan deze actie? Is hier btw veel support voor?

In ieder geval mag er duidelijker gecommuniceerd worden vanuit het supportersverbond ;) . Deze man verdiend een prachtig afscheid, net zoals Boffin dat in het verleden kreeg.

@ Jofie: kan je die foto van die sjaal ook hier effe posten? Niet iedereen heeft FB ;)
Qua support mogen we zeker niet klagen, we hebben nu al een heel schoon aantal verkocht, we zitten niet ver van een spectaculair aantal (ik ga nog het nog even als een verassing houden met hoeveel we zijn :) ) ik ben er allesinds fier op als ik dat mag zeggen.

De mars vanuit de victory is door andere mensen georganisseerd, best even met hun contact opnemen als je wil weten hoe dat zit.

Het supportersverbond is achter de schermen bezig en zal ook nog wel met iets komen, daar ben ik zeker van, maar men moet vanuit die organisatie uit heel zeker zijn hoe en wat en vergaderd hebben voordat men naarbuiten komt met iets.

Kan de foto hier geupload worden vanop mijn harddisk? het is namelijk zo dat ik hem niet op een andere site heb staan dan op facebook en als ik hier op IMG klik merk ik dat het op een webpage moet staan.

Graag had ik toch nog es iedereen echt heeeeel hard bedankt, en ook zij die niet hierachter staan, ik ben niet van mening dat jullie iets mis doen of verkeerd zijn. Dit is gewoon mijn manier om afscheid te nemen van de man en hem te bedanken voor alles wat hij gedaan heeft.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jack »

Je kan hier gewoon een bestand uploaden. Je kan 't inderdaad ook op een site als tinypic uploaden en dan hier linken.
Jofie23
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:04

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jofie23 »

Ok, ik had blijkbaar nie genoeg naar onderen gescrolled :) hier zijn de images
Guido front.JPG
Guido back.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jack »

Zijn nog wel grappige sjaaltjes! :)
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Bal »

Sjaals zien er goed uit! Mss had ne stvv derbij gekunne, ma soit.
Nu een actie waarvoor men deze sjaal perfect zou kunnen aandoen is de protestmars.
Heb er een topic voor aangemaakt bij sfeer op stayen.
Sorry dak effe bij promo maak, maar wist niet goed waar ik het anders moest zetten.
Ik zal er staan met men Brepoels sjaal :cool:
Plaats reactie