Actie uit dankbaarheid voor Guido

Jofie23
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:04

Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jofie23 »

Hey all,

Jullie hebben er misschien al wel van gehoord, wij doen een actie voor guido een waardig afscheid te geven.

We hebben een sjaal laten drukken in dezelfde trend als de t-shirts met "Respec(t)" en zijn naam op. We verkopen de sjaals aan 10euro per sjaal en de bedoeling is om, als ze allemaal verkocht zijn, allemaal samen met onze sjaals en guido op een foto te gaan. Dit mogelijk gekoppeld aan een mooie afscheidsdrink. We willen met de kleine winst die de sjaal opbrengt een kado aan guido overhandigen en hem bedanken voor alles wat hij voor ons gedaan is. Dit is een uiting van respect en dankbaarheid. Natuurlijk moeten we met veel zijn om dit mooi te laten uitkomen. Want als we daar met ocharme 20 man gaan staan ist maar zwak, hij verdient beter.
Dus via deze weg roep ik iedereen op om een sjaal bij mij te bestellen via mail: "[email protected]" en je kan de foto van de sjaal bekijken op mijn facebook pagina "joachim mathijs".

Deze middag en avond is er ook een interview op TVL dat ze met ons hebben afgenomen.

Na een mail voor een bestelling krijg je een reply van ons met de details van de afhandeling.

Alvast bedankt iedereen
In Guido we trust

Jofie23
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jack »

Voor mij persoonlijk gaat dit qua idolatrie wat te ver. Wat moet je daarna met zo'n sjaal? Trainers en spelers zijn passanten.
Benieuwd hoe de actie zal verlopen, maar ik wens jullie alle succes toe.
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door tbird »

Da ge ne keer afspreekt en ene gaat drinken ok, maar ne sjaal laten maken tsss.
De zotten zijn de wereld nog ni uit.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Jofie23
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:04

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jofie23 »

Het is geen adoratie Jack, het is als teken van respect, het is als teken van dankbaarheid, een afscheid geven wat de man wel verdient heeft na wat hij hier voor ons gedaan heeft. Wat moet je met een sjaal van de bekerfinale? die is toch ook al voorbij? Wat moet je met een sjaal van kampioen in de exqi-league, ook passé. Dit is een collecters item. Wat niet wil zeggen dat iedereen een moet kopen hé, ieder zijn mening en zijn zin en even goede vrienden :) maar ik moet ergens plaatsen dat we ermee bezig zijn hé.
sanneke
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2011, 09:02
Locatie: sint-truiden

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door sanneke »

Ik vind het een heel mooie actie die je doet, na alles wat deze man voor de ploeg gedaan heeft vind ik het ook een schande dat ze hem zo aan de deur zetten. zoveel mooie prestaties die hij gedaan heeft en nu gaat het even niet goed en zetten ze hem aan de deur, mijn gedacht is altijd al geweest dat het niet altijd alleen aan de trainer ligt maar ook aan de spelers en als het bestuur geen andere spelers wil bijkopen ja dan moet de trainer het maar bekopen. ik blijf er bij ik vind het een schande hoe ze met guido gedaan hebben bij ons thuis noemen ze da stank voor dank mijn sjaal is besteld en zal blij zijn als we hem hebben, en idd het is een collectersitem en ik zal deze man NOOIT vergeten
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Brusselmans »

tbird schreef:Da ge ne keer afspreekt en ene gaat drinken ok, maar ne sjaal laten maken tsss.
De zotten zijn de wereld nog ni uit.
Da's waar, die vind je tweewekelijks op de tribunes aan de Tiensesteenweg te St-Truiden.
En bovenop dit syphatieke gebaar nog durven afkraken ook nog.
Ezel :rood:
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door tbird »

Brusselmans schreef:
tbird schreef:Da ge ne keer afspreekt en ene gaat drinken ok, maar ne sjaal laten maken tsss.
De zotten zijn de wereld nog ni uit.
Da's waar, die vind je tweewekelijks op de tribunes aan de Tiensesteenweg te St-Truiden.
En bovenop dit syphatieke gebaar nog durven afkraken ook nog.
Ezel :rood:
Gelieve de scheldwoorden voor uzelf te houden. :vomit:
Adoreren en verafgoden van een voetbaltrainer, het is al ver gekomen.
Stvv is een bedrijf en als ge niet meer voldoet moet ge weg.
Velen denken dat dit hier een vriendenclubje is waar iedereen vriendjes is met elkaar.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Kan Harie »

Het zijn de spelers die niet voldoen, en toch gaat ge iedere week kijken.. Laat u niet verleiden door het woord 'ambitie' dat de heer Morenne uitspreekt. Als ge echt wil doorgroeien is er kapitaal nodig, dat is in het bedrijfsleven ook zo..
Nu ja als dat doorgroeien echt op deze koude manier moet, laat het dan maar voor mij. Het is dankzij Guido dat er hier op Staaien terug wat fun te beleven was, of zijt ge de 5 jaar ervoor al vergeten? Dat was pas huilen met de pet op, en toen ontsloegen we ook trainers bij de vleet, was het toen mss beter?

Ik doe in ieder geval mee aan die actie, Guido verdiende het niet om door de achterdeur Staaien te verlaten en veel supporters hebben dezelfde mening. Idoleratie? ja en dan? Voetbal draait rond idoleratie, en bij gebrek aan idolen op het veld, waarom kan dat niet eens een trainer zijn?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jan Bulder »

Ik doe mee, mooi gebaar. Mag vandaag een mailtje verwachten.
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Bal »

Heb lang geen zin gehad om hier ng te posten, omwille van het soms oeverloze gekibbel en de manier waarop men soms wordt aangevallen als men gewoon zijn mening zegt. Ik wijs hier niemand met de vinger, maar dan las ik liever passief mee, dan discussies te krijgen, waarin het niet gaat over het standpunt, maar over de onderlinge twist.
Wel, voor zo een actie als de deze log ik mij met alle plezier in en laat die aanvallen en afgunstsmiley's maar komen.
Niemand is verplicht deze sjaal te kopen. Wie het niet doet wordt niet scheef bekeken, wat niet meer als normaal is.
Maar voor diegenen die graag zulk een sjaal willen kopen en in deze actie opgaan, zou ik graag ook een beetje respect vragen. Iedereen mag zeggen of denken wat hij wil, zolang het op een respectvolle en normaal gezegde manier is.
Bij mijn weten heeft Jofie niemand tegen de schenen geschopt en zijn actie op een vrij normale manier uit de doeken gedaan. Ben je ertegen, dan is dat uw volste recht en doe je niet mee. Je kan hierover je mening zeggen en er op een normale manier over discussieren waarom jij het zo niet ziet. Voor diegenen die wel in het plan opgaan, hebben ook het recht om een normale manier op dit plan te reageren en moeten ook kunnen verdragen dat er mensen tegen zijn en deze niet afbreken.
Ik heb gesproken :twisted:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Jack »

Effe duidelijk stellen dat ik niemand uitlach. Iedereen doet wat hij wil en verdient respect. Ik gaf ook gewoon mijn mening.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Halenaar »

Om effe het bos door de bomen te zien:

- Deze actie, is daar veel support voor?

- Ik heb nog iets gehoord van een mars die vertrekt aan de Victory. Hangt dit vast aan deze actie? Is hier btw veel support voor?

In ieder geval mag er duidelijker gecommuniceerd worden vanuit het supportersverbond ;) . Deze man verdiend een prachtig afscheid, net zoals Boffin dat in het verleden kreeg.

@ Jofie: kan je die foto van die sjaal ook hier effe posten? Niet iedereen heeft FB ;)
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door leuvenaar »

goede post Bal,moge de Griekse godin van de jacht je vandaag gunstig gezind zijn !
Gisteren was ze in staking van 4 tot 6 in de namiddag.
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Bal »

De griekse godin is precies veel in staking de laatste tijd :D
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: Actie uit dankbaarheid voor Guido

Bericht door Bal »

Jack schreef:Effe duidelijk stellen dat ik niemand uitlach. Iedereen doet wat hij wil en verdient respect. Ik gaf ook gewoon mijn mening.
Jack, ik zei toch dat ik niemand expliciet met de vinger wees. Ik had het over de algemene trend op dit forum, niet over u post specifiek eigenlijk ;)
Plaats reactie