Reza in Extra Time!

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Reza in Extra Time!

Bericht door Halenaar »

Vandaag is Reza te gast in Extra Time, samen met analisten Verheyen en Boskamp. Ben eens benieuwd wat ons nieuwe goudhaantje te vertellen heeft!
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Mikman »

Ik ga sinds '86 naar STVV kijken en ik denk dat Reza de meest complete spits is die ik tot nu toe in het shirt van STVV heb zien spelen.

Agten, Wilmots, Cvetkovic, Krohm, Désire, Nielsen, Van Houdt en Sidibé hadden ieder ook hun kwaliteiten, maar geen enkele had zo'n actie in huis en kon snelheid en techniek zo combineren met scorend vermogen, traptechniek en overzicht. Alleen heeft Reza de pech dat hij in een ploeg zit die momenteel geen punten haalt, terwijl die anderen ons onvergetelijke momenten hebben bezorgd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Jack »

Hij moet wel oppassen dat hij niet te egoïstisch gaat worden.
Bij zijn goal moet hij eigenlijk passen naar Schouterden.
Gelukkig ging de bal er toch in!

Maar inderdaad, zalige speler!
moemeke
Berichten: 121
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door moemeke »

Jack schreef:Hij moet wel oppassen dat hij niet te egoïstisch gaat worden.
Bij zijn goal moet hij eigenlijk passen naar Schouterden.
Gelukkig ging de bal er toch in!

Maar inderdaad, zalige speler!
Ik denk da da ook zijn bedoeling was ma doordat jorgacevic de bal aanraakt hij rechtstreeks in doel gaat.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Cremasco »

Mikman schreef:Ik ga sinds '86 naar STVV kijken en ik denk dat Reza de meest complete spits is die ik tot nu toe in het shirt van STVV heb zien spelen.

Agten, Wilmots, Cvetkovic, Krohm, Désire, Nielsen, Van Houdt en Sidibé hadden ieder ook hun kwaliteiten, maar geen enkele had zo'n actie in huis en kon snelheid en techniek zo combineren met scorend vermogen, traptechniek en overzicht. Alleen heeft Reza de pech dat hij in een ploeg zit die momenteel geen punten haalt, terwijl die anderen ons onvergetelijke momenten hebben bezorgd.
Mbona scoorde ook vlot maar was technisch niet zo goed, Fiers komt wel in de buurt als killer.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Iniesta »

Leuke speler maar niet doen zweven want er is ook nog werk aan. Hij ligt bijzonder snel tegen de grond en de refs zijn blijkbaar al op de hoogte. Dat viel me al op in de eerste wedstrijd in Mechelen.

Hij heeft echter heel wat kwaliteiten zoals snelheid, technisch voldoende en hij weet vooral te scoren. Hij is niet zo scherp als Mbona voor doel want hij kon er nog enkele meer gemaakt hebben maar hij werkt wel veel harder en is zo nuttiger voor de ploeg. Knappe transfer en een vriendelijke jongen er nog bij :clap:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Jack »

Allez, ze laten 't natrappen van Verhulst zien, het natrappen van Schouterden, de Schwalbe van Reeza en de wurggreep van Jorgacevic. Allemaal terecht, maar waarom ook niet de schandalige actie van de scheidsrechter!? Jammer, een gemiste kans!
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door 't kanarieke »

Jack schreef:Allez, ze laten 't natrappen van Verhulst zien, het natrappen van Schouterden, de Schwalbe van Reeza en de wurggreep van Jorgacevic. Allemaal terecht, maar waarom ook niet de schandalige actie van de scheidsrechter!? Jammer, een gemiste kans!
"Flippie" durfde nog beweren dat Kotysch eerst fout op de keeper maakte en dat het daarom geen penalty was, aub zeg :roll: :gek:

Boskamp vond ik trouwens GEWELDIG :toppie: :grappig: :beer:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Since '54 »

't kanarieke schreef:
Jack schreef:Allez, ze laten 't natrappen van Verhulst zien, het natrappen van Schouterden, de Schwalbe van Reeza en de wurggreep van Jorgacevic. Allemaal terecht, maar waarom ook niet de schandalige actie van de scheidsrechter!? Jammer, een gemiste kans!
"Flippie" durfde nog beweren dat Kotysch eerst fout op de keeper maakte en dat het daarom geen penalty was, aub zeg :roll: :gek:

Boskamp vond ik trouwens GEWELDIG :toppie: :grappig: :beer:
Iemand zei daar: 'Voor mij is dat rood maar geen penalty'
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Cremasco »

Als Jorgacevic dat niet doet, moet hij wegens kleiner dan Kotysch bijna altijd de bal lossen en kan de bal vrijkomen en kan er nog gescoord worden. Boskamp heeft gelijk van die duels winnen maar ze laten de fouten zien waardoor we doelpunten slikken maar bij goal 2 en 3 gaat Kotysch in de fout en Degryse gaf ook al een paar keer aan dat Kotysch zwak verdedigt.
Dufer en Daerden worden door Verheyen aangeduid als : die moeten beter kunnen als ex-spelers van een topclub
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Brusselmans »

Voor degenen die altijd zeuren dat er geen aandacht is, klep dicht.

De vraag is op welke manier de toren er in gaat slagen deze gast hier te huden binnen enkele maanden.
Mission Impossible dus.
Hier zijn zaken te doen, beste voorzitters in binnen- en buitenland.
1.5 miljoen, verder dan die som geraken ze toch niet aan de Tiense, terwijl zijn waarde minstens het drie tot vier dubbele is (leeftijd, techniek, snelheid, fysiek, doelgerichtheid).
Niveau De Bruyne, Barda, Mertens, ....

Genk gaat deze kans niet laten liggen denk ik, met het oog op de potentiële vertrekkers aldaar.
En vermits ze toch zo goede vriendjes zijn :clap:

Benieuwd of ze ook een dankbriefje aan Guido gaan sturen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Jack »

Hij is nog lang niet niveau De Bruyne, Barda, en al zeker niet Mertens. Niet beginnen dromen aub.
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Bookie »

'Geertje' maakte een terechte opmerking richting Dufer-Daerden vond ik.
"Spelers met dat niveau moeten de ploeg meer kunnen dragen".
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Halenaar »

Een dikke proficiat aan Reza, een waardige ambassadeur voor onze club. Stijlvol en klasse zoals altijd, en met een eigen mening.

Zowel op als naast het veld mogen wij trots zijn op ons goudhaantje :)
Bookie schreef:'Geertje' maakte een terechte opmerking richting Dufer-Daerden vond ik.
"Spelers met dat niveau moeten de ploeg meer kunnen dragen".
²
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Reza in Extra Time!

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:Hij is nog lang niet niveau De Bruyne, Barda, en al zeker niet Mertens. Niet beginnen dromen aub.
We gaan het anders stellen. Zouden deze 3 hetzelfde niveau halen moesten ze bij ons spelen ?
Ik dacht het niet.
Laat Reza meedraaien in een deftige ploeg, en je zal het wel zien.
Zet daar nog enkele spelers langs die een "Christje" in de voeten hebben, en hij maakt er minstens 20 per jaar.
Plaats reactie