Franky VDE in Extra Time!

Plaats reactie
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Alain »

Amai, we hebben dit jaar echt niet te klagen... op 12 speeldagen leveren we (na Guido en Reza) al voor de derde keer de centrale gast...
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Mikman »

Ik durf het niet te hard zeggen maar soms heb ik wat de indruk dat wij de plaats van Mechelen hebben ingenomen als lievelingetjes van Sporza. Ondanks de laatste plaats blijven Joos, Vandenbempt en co toch wel erg positief over STVV. Ook in VM bijna wekelijks positieve commentaren.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Henri is de man »

Ben eens benieuwd wat VDE te vertellen heeft.

Heeft eigenlijk helemaal niets veranderd aan het systeem Brepoels:

-We spelen nog steeds met 1 spits (oke das wel een held maar dat wist Guido beter dan wie dan ook)
-We spelen nog steeds zoneverdediging
-Schouterden blijft zijn kansen krijgen, ook bij VDE, hetgeen Brepoels altijd verweten werd.
-Vervangingen gebeuren meestal met vertraging
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Cremasco »

Dat Mannaert VDE maar niet wegplukt ;)
IK vind dat men Guido als hoofdscout in dienst moet nemen. Guido heeft neus voor talent. RD is een raar man, als je de beelden erop nakijkt. Het lijkt erop dat STVV primeert en Standard gewoon een pleziertje is. Eens benieuwd hoelang de kop van Standard zijn verhaaltjes gaan blijven slikken. Ze eisten nu al het ontslag van Riga. Dit Standard heeft terecht met 5-0 van Anderlecht verloren.
Wat Morrenne zegt tegen RD over de arbitrage, dat zeg je niet tegen een voorzitter die geen binding meer wil in de reportage van Sammy Neirynk.
P.S. een man als RD met zoveel geld mag zijn tanden eens laten bleatchen. :)
Eens benieuwd of en hoe VDE in de winter zijn vraag naar nieuw bloed gaat beantwoord krijgen. Gaat hij eindelijk inzien dat Nilske hopeloos tekort komt ?
Als je de match bekijkt in Standard toen we terug promoveerden met Sidibé voorin en daarachter Alex, Chimedza en Wilmet. Wat een verschil...
Ik ben eens benieuwd hoe ze de leemte Christ gaan invullen. Gaat men daar nog iemand halen vermits het 3 tot 4 maanden is dat hij out is of krijgen mannen als Calvete hun kans ? Of blijven we met 3 verdedigende mids spelen ?
Gaat men verder met Kotysch, wiens contract na dit seizoen afloopt of kiest men beter ?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Halenaar »

Veel had VDE ook niet te vertellen me dunkt.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Halenaar »

RD heeft wel lef eigenlijk, om zijn Standard supporters uit te schelden voor idioten.

Oftewel is het van lompigheid, dat kan ook.
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef:Veel had VDE ook niet te vertellen me dunkt.
Ik had de indruk dat hij daar meer werd gevraagd als ex-Bruggeling dan als STVV-trainer.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Cremasco »

Dreke schreef:
Halenaar schreef:Veel had VDE ook niet te vertellen me dunkt.
Ik had de indruk dat hij daar meer werd gevraagd als ex-Bruggeling dan als STVV-trainer.
Dat gevoel kreeg ik ook Dreke. Ofwel wil Franky binnenkort terug in één of andere functie op Jan Breydel.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Franky VDE in Extra Time!

Bericht door Jacques »

Cremasco schreef: IK vind dat men Guido als hoofdscout in dienst moet nemen. Guido heeft neus voor talent. RD is een raar man, als je de beelden erop nakijkt. Het lijkt erop dat STVV primeert en Standard gewoon een pleziertje is. Eens benieuwd hoelang de kop van Standard zijn verhaaltjes gaan blijven slikken. Ze eisten nu al het ontslag van Riga. Dit Standard heeft terecht met 5-0 van Anderlecht verloren.
Ik denk dat hij als volgt redeneert:
- Standard is van mij, ik bezit die club en wat die duizend heethoofden zeggen kan daar niets aan veranderen. Misschien onderschat hij dit wel, vermits het daar iets meer dan 20 hard die's (sic) zijn, maar in essentie is het wel juist.
- Voor de politiek (burgemeester) is hij deels afhankelijk van de goodwill van het volk in St-Truiden, niet dat in Luik. Dus moet hij het beeld ophangen wat voor een warm hart hij ons wel niet toedraagt, dat hij de club niet in de steek heeft gelaten (en er tegelijk voor zorgen dat ze in Brussel niet te argwanend worden).

Moest er zo'n scenario in zijn kop zitten, zou het me hoegenaamd niet verbazen.

Eén van de meest opmerkelijke beelden vond ik nog van die man die daar half euforisch Roland in de armen viel. Ik dacht dat het om een Truienaar ging die dolblij was dat we (op papier) van Roland verlost zijn, bleek het om (zoals de genkies zeggen) een Limbowaal te gaan die ze niet helemaal op een rij heeft. :mrgreen:
Wat Morrenne zegt tegen RD over de arbitrage, dat zeg je niet tegen een voorzitter die geen binding meer wil in de reportage van Sammy Neirynk.
Zelfde gedacht hier. Ik hou er niet van hoe ze Roland in z'n gat blijven kruipen, het is me allemala iets te amicaal. Zo werk je niet alleen verdachtmakingen in de hand, voor een fiere club die zich wil onderscheiden van de rest (de villarreal-vgl) mag ook wel iets meer assertiviteit.
Dat het dan nog uitgerekend over de scheids gaat, vind ik al helemaal ongelukkig. Het zal misschien ene grapje geweest zijn dat in z'n bredere context gezien moet worden, maar nu komt het wat mij betreft niet goed over.


VDE terug naar Brugge? Ik dacht dat hij destijds geschrokken was van de bullebak-aanpak van D'Hooghe? Dan moet hij helemaal niet gaan nu mini-D'Hooghe, lijpe vos Mannaert en de immer tactvolle Mariman de dienst uitmaken. Enfin, buiten dat het ons weer voor de nodige problemen zou stellen op personeelsvlak ga ik er niet echt een traan om laten. VDE is mij te 'sec' om er veel affiniteit mee te kweken, maar dat is ook niet noodzakelijk voor een coach.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie