RD heeft vaak gelijk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

RD heeft vaak gelijk

Bericht door Iniesta »

RD staat in de corelio-kranten met een interview. Lees en lach mee :grappig:

Het begint al goed:"En ik denk dat het voor Standard ook goed is dat ze mij als voorzitter hebben. Het is een win-winsituatie. Waarom? Ik voel dat. De mensen zijn tevreden. Ik zie lachende gezichten rondom mij. Ze voelen dat er naar hen wordt geluisterd, dat er visie is, ambitie en iemand die toch al iets heeft bewezen.'"

Sint-Truiden kan met het oog op uw eventuele burgemeestersambities nog heel belangrijk worden. Zag u Sportweekend? Toen STVV scoorde, lachte u. Toen Standard scoorde, bleef u onbewogen.

'Ik heb geprobeerd neutraal te blijven. Ik weet trouwens niet hoe die beelden zijn gemonteerd. Maar dat het een speciale match was, is wel duidelijk.'

Is STVV nog altijd de club van uw hart?

'Je kunt dat niet meteen wegvegen, bij Standard moet het groeien. Maar Standard is ook een club van mijn hart. Anders zou ik er niet in geïnvesteerd hebben.'

U bent voorzitter van Standard, uw levenspartner is voorzitter van de nv Stayen die het stadion van STVV beheert. Stel dat STVV straks nog drie punten nodig heeft om zich te redden en Standard al zeker is van Play-Off 1, en STVV wint. Ook al is er niets aan de hand, dan zal het toch verdenkingen regenen?

'Dat is het probleem van degene die de verdenkingen uit. Neem Club Brugge en Cercle Brugge. Spelen in hetzelfde stadion en moeten dus onderhandelen. Club betaalt geloof ik 80 procent van de kosten. Moet Cercle zich dan twee keer laten verliezen om dat verschil te compenseren? Zo kun je ook redeneren.'

U hebt een idee en u bent zo overtuigd van uw gelijk dat u niet openstaat voor andere meningen. Dat moet tot frustratie leiden?

'Denk u dat? Helemaal niet. En ik kan wel degelijk mijn mening bijstellen.'

Maar meestal hebt u wel gelijk?

'Ik heb vaak gelijk, ja.'
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: RD heeft vaak gelijk

Bericht door Jan Bulder »

Het ergst van al is dat de media die idioot telkens het platform geven om zijn onzin te verkondigen.

Als ze hadden gewild, en ik denk dat de echte zuivere journalistiek daar nog altijd rond draait, dan hadden ze hem, zijn beleid en zijn constructies al lang met de grond gelijk gemaakt.

Maar goed, dan hebben we het over echte zuivere journalistiek. Da's nog wat anders dan TVL, HBVL en andere media waar ze vooral zo braaf mogelijk blijven om bepaalde commerciële deals niet op de helling te zetten.

Dat stuk van Peter 't Kint in VM van vorige week was op dat gebied om te lachen en te janken tegelijk en een perfect voorbeeld van hoe een journalist die perfect op de hoogte is van alle vuile spelletjes en profitariaat binnen deze club er toch in slaagt om een paar Truiense liberalen en aanhangsels positieve verhaaltjes te laten vertellen over Rolando.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: RD heeft vaak gelijk

Bericht door Jacques »

Jan Bulder schreef:Het ergst van al is dat de media die idioot telkens het platform geven om zijn onzin te verkondigen.

Als ze hadden gewild, en ik denk dat de echte zuivere journalistiek daar nog altijd rond draait, dan hadden ze hem, zijn beleid en zijn constructies al lang met de grond gelijk gemaakt.

Maar goed, dan hebben we het over echte zuivere journalistiek. Da's nog wat anders dan TVL, HBVL en andere media waar ze vooral zo braaf mogelijk blijven om bepaalde commerciële deals niet op de helling te zetten.
²

Een soortgelijke uitspraak over zijn 'gelijk' viel ook te lezen in HUMO een tijd geleden. Enfin, bij ieder interview blijft de vaststelling "wa ne wereldvreemde kwiet". De pummels die op deze pipo stemmen in 2012 mogen ze voor mijn part allemaal in Sancta/Ziekeren/ASSTER steken want die zijn minstens even wereldvreemd als onze schuppezot.

Enfin ja, als ge u omringt met postjesjagers die altijd met een bedelend handje rond u komen staan en ge stopt die dan ook nog allemaal iets toe, dan zal't effectief wel zo zijn dat ze constant "Groot gelijk Roland" "Djé zet de beste Roland" tegen u zeggen. Doet op dat vlak wat denken aan het geslijm van een aantal (ex-)bestuurders bij non-talenten als Buvinho en Hayen. Veel misselijkmakend halfzacht gepamper en geslijm Op dat vlak moet ge ze hier geen lessen meer leren...
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie