STVV naar Arbitragecommissie in zaak-Goor

Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

STVV naar Arbitragecommissie in zaak-Goor

Bericht door zipke373 »

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=BQ3JT2E9" onclick="window.open(this.href);return false;

Alstublieft...Nog een beetje heisa erbij.
Beste voorzitter, zou ge u eigenlijk niet beter bezighouden met de zoektocht naar vers geld, versterking en het uitmesten van de stal ?

Onze eventuele( :mrgreen: ) versterkingen( :mrgreen: ) zullen binnenkort allemaal uit het buitenland moeten komen, want buiten Standard gaan er binnenkort niet veel clubs zijn die nog met STVV aan tafel willen zitten...
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door Scandic »

zipke373 schreef:http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=BQ3JT2E9

Alstublieft...Nog een beetje heisa erbij.
Beste voorzitter, zou ge u eigenlijk niet beter bezighouden met de zoektocht naar vers geld, versterking en het uitmesten van de stal ?

Onze eventuele( :mrgreen: ) versterkingen( :mrgreen: ) zullen binnenkort allemaal uit het buitenland moeten komen, want buiten Standard gaan er binnenkort niet veel clubs zijn die nog met STVV aan tafel willen zitten...
Veel gekker moet het echt niet meer worden...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door zipke373 »

Scandic schreef:
zipke373 schreef:http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=BQ3JT2E9

Alstublieft...Nog een beetje heisa erbij.
Beste voorzitter, zou ge u eigenlijk niet beter bezighouden met de zoektocht naar vers geld, versterking en het uitmesten van de stal ?

Onze eventuele( :mrgreen: ) versterkingen( :mrgreen: ) zullen binnenkort allemaal uit het buitenland moeten komen, want buiten Standard gaan er binnenkort niet veel clubs zijn die nog met STVV aan tafel willen zitten...
Veel gekker moet het echt niet meer worden...
Inderdaad, we zijn al niet "hot" bij de spelers...Als dan de clubs ook niet meer gaan meewerken en hun overschot (want dat is het enige wat we ons kunnen veroorloven tijdens de winterstop) nog ergens anders gaan naartoe sturen....
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door Scandic »

zipke373 schreef: Inderdaad, we zijn al niet "hot" bij de spelers...Als dan de clubs ook niet meer gaan meewerken en hun overschot (want dat is het enige wat we ons kunnen veroorloven tijdens de winterstop) nog ergens anders gaan naartoe sturen....
Hij mag dingen aankaarten, maar er zijn grenzen. Benieuwd wat het gaat worden met deze rechtzaak, want de UEFA en FIFA zullen toekijken...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door zipke373 »

Scandic schreef:
zipke373 schreef: Inderdaad, we zijn al niet "hot" bij de spelers...Als dan de clubs ook niet meer gaan meewerken en hun overschot (want dat is het enige wat we ons kunnen veroorloven tijdens de winterstop) nog ergens anders gaan naartoe sturen....
Hij mag dingen aankaarten, maar er zijn grenzen. Benieuwd wat het gaat worden met deze rechtzaak, want de UEFA en FIFA zullen toekijken...
Probleem is dat we ondertussen toch al een jaar of een acht een schenenschopper als voorzitter hebben. Eerst :Roland: , nu Morenne... Same shit, different president zullen we maar zeggen zeker.
Kemphaan
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 dec 2011, 12:08

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door Kemphaan »

jaja, binnenkort vind er niemand STVV meer een sympathiek ploegske....
ik vind het spijtig voor jullie...
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door FANFOREVER »

Morenne belachlijke idioot, heb jij dan niks anders te doen?
Ware het niet beter u bezig te houden met het zoeken naar de beloofde nieuwe sponsors die uw riante wedde nog enigszins zou kunnen verrechtvaardigen?
Of misschien kan je u bezig houden met de organisatie van uw amateuristisch gestructureerd bestuur, transfers, enz.
Ik lach mij een kriek als ik denk aan uw beloftes bij uw aanstelling.
Twee zaken heb je gerealiseerd, dat zijn het ontslag van Guido Brepoels, en het veilig stellen van uw eigen riante maandloon. Voor de rest niks.
Bol het af kieken!
Laatst gewijzigd door FANFOREVER op 21 dec 2011, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
:stvv:
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door tweety »

*zucht*

Waar hebben wij dat toch aan verdiend ?? :zot: Dat vraag ik me al jaren af..

Da's nu al jaren dat we van de ene klucht in de andere rollen. De ene idioot gaat weg en wordt vervangen door een nog grotere idioot (ik geloofde niet dat dat kon, ma bon).

Goe bezig mannekes, goe bezig...
Om het op z'n Hollands te zeggen: " Ik ben er klaar mee" :vomit:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door Brusselmans »

Jaja mannen, we hebben hier te doen met ne nistelvreter.
Ik hoop 1 zaak, dat ze er nog een boete bovenop krijgen.
3 Advocaten ? Ah ja, op zijn STVV's. Waarom zouden we ene goeie nemen, 3 middelmatige kost toch een stuk meer !!!
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door patattenboer »

Erm tie, da zet dji Morrene,
Moeit och be eur eige zake
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door Jacques »

zipke373 schreef: Alstublieft...Nog een beetje heisa erbij.
Beste voorzitter, zou ge u eigenlijk niet beter bezighouden met de zoektocht naar vers geld, versterking en het uitmesten van de stal ?
Voila, daarmee is alles gezegd.

Wat een schande, deze stroman zonder meer.
Overdrijven is een kunst
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door Erik Engerd »

Jacques schreef:
zipke373 schreef: Alstublieft...Nog een beetje heisa erbij.
Beste voorzitter, zou ge u eigenlijk niet beter bezighouden met de zoektocht naar vers geld, versterking en het uitmesten van de stal ?
Voila, daarmee is alles gezegd.

Wat een schande, deze stroman zonder meer.

²

We kunnen mss ook gaan staken de eerstkomende thuismatch?
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door Motörhead »

Vanmorgend bijna verslikt mijne koffie toen ik het artikel las!

Ik dat dan maar gepost op de Facebook pagina van STVV, voorzien van het nodige komentaar, maar wat blijkt als ik een uurtje later ga terug kijken? Post gewist! :rood:

Blijkbaar is onze voorzitter nog een grotere clown dan Roland aant worden!

Ok, al hij heeft gelijk ivm de affaire Goor. Hij zou toch maar beter zijne mond houden en zijn tijd in de club & spelers steken!
Als we de afgelopen 2 wedstrijden gewonnen hadden, en dat was mogelijk aangezien het niveau van de tegenstrever, dan hadden we nu 5 punten meer, en dan hoef je niet naar anderen te kijken!

Of moet hij zelf aan den lijve ondervinden wat het is als je tegen de "heilige huisjes" gaat stampen?

Herrinner je je het jaar nog dat we degradeerden? Roland zat toen ook tegen iedereen zijn schenen te sjotten!
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door mourinho »

Zou het niet stillekes aan tijd worden dat wij als supporters eens wat in aktie gaan komen ? Deze man is gwoonweg bezig om onze club naar de verdoemenis te helpen voor zover dat al niet het geval is/was. :mad: Hou u bezig met versterking zoeken beste brave man , daar hebt ge mijn inziens meer dan uw handen mee vol. Onze club verdient het niet om door zo een bietekwiet geleid te worden. :vomit:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: STVV-voorzitter Morrenne brengt zaak-Goor voor rechtbank

Bericht door tbird »

Dit is gewoon de hand van Roland die ge ziet.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Plaats reactie