SCHANDALIG ARTIKEL

Plaats reactie
Kannaarnie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jan 2012, 20:05

SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door Kannaarnie »

Op cornervlag.be, een nieuwe voetbalsite, staat er een artikel over V.D.E. Zogezegd achtervolgd door een spion, staat er het verslag te lezen van wat hij deed op oudjaar. Het is wellicht grappig bedoeld, maar ik vind echt schandalig wat ze daar uit hun duim zuigen.
dit is de link van dat artikel
http://cornervlag.be/2012/01/02/detecti ... ten-volgt/" onclick="window.open(this.href);return false;
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door Melle »

Kannaarnie schreef:Op cornervlag.be, een nieuwe voetbalsite, staat er een artikel over V.D.E. Zogezegd achtervolgd door een spion, staat er het verslag te lezen van wat hij deed op oudjaar. Het is wellicht grappig bedoeld, maar ik vind echt schandalig wat ze daar uit hun duim zuigen.
dit is de link van dat artikel
http://cornervlag.be/2012/01/02/detecti ... ten-volgt/" onclick="window.open(this.href);return false;

Als dit hun manier is van "grappig" zijn...
Ik heb ook even het detective verhaal bij onze bondsvoorzitter gelezen... Man man!
Jawadde, het niveau van hun gewone artikels zal dan ook wel de pan uit swingen!
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door Zorro »

Melle schreef:
Kannaarnie schreef:Op cornervlag.be, een nieuwe voetbalsite, staat er een artikel over V.D.E. Zogezegd achtervolgd door een spion, staat er het verslag te lezen van wat hij deed op oudjaar. Het is wellicht grappig bedoeld, maar ik vind echt schandalig wat ze daar uit hun duim zuigen.
dit is de link van dat artikel
http://cornervlag.be/2012/01/02/detecti ... ten-volgt/" onclick="window.open(this.href);return false;

Als dit hun manier is van "grappig" zijn...
Ik heb ook even het detective verhaal bij onze bondsvoorzitter gelezen... Man man!
Jawadde, het niveau van hun gewone artikels zal dan ook wel de pan uit swingen!
Lach er mee, het is op een zeer 'hoog' niveau geschreven !!!!! Daar aan kan je zien wie zich tot zo iets verlaagd, vermoedelijk een knaap die van woord kunst niet veel heeft gesnapt. Zeker niet van Huge Camps of Koen Demeulenaere.
Ocharme , zalig zijn de armen van geest want zij zullen God twee maal zien.
Kannaarnie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jan 2012, 20:05

Re: SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door Kannaarnie »

Volledig mee eens,
zoiets verzinnen is gewoon laag en gemakkelijk. die site had nochtans een goeie eerste indruk achtergelaten, met een interessant analyse over neymar het braziliaans voetbal. ik dacht, aha, een site met diepgang. weer een desillusie rijker
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door Since '54 »

Kannaarnie schreef:Volledig mee eens,
zoiets verzinnen is gewoon laag en gemakkelijk. die site had nochtans een goeie eerste indruk achtergelaten, met een interessant analyse over neymar het braziliaans voetbal. ik dacht, aha, een site met diepgang. weer een desillusie rijker

Misschien den ene of den andere die de tekst heeft gekopieerd andere namen heeft ingevuld. Pff
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door Iniesta »

Ik ben normaal gezien fan van wat humor, spot of satire maar dit is zo slecht dat het beledigend is voor mensen die er wel verstand van hebben om het een satire te noemen, pfffft, nog veel oefenen Oswyn Buysse.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door Dreke »

Ok, het is niet geweldig goed geschreven. Maar om er een topic met als titel SCHANDALIG ARTIKEL voor te openen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door Iniesta »

Juist, schandalig slecht geschreven artikel was veel juister geweest :lol:
KINGAMBO
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 mei 2011, 08:27

Re: SCHANDALIG ARTIKEL

Bericht door KINGAMBO »

Dreke schreef:Ok, het is niet geweldig goed geschreven. Maar om er een topic met als titel SCHANDALIG ARTIKEL voor te openen...
Iets als dit verzinkt in het niets bij het nieuws over onze wilde weldoener. Zwijg erover en heb het over wat echt van belang is.
Plaats reactie