duchatelet recupereert geld van stvv

Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door Iniesta »

Jacques schreef:Zei hij er dit keer ook bij wie de schuldige hiervan is?

Voor dien ene keer dat het terecht zou zijn om een ander met de vinger te wijzen...
Eugh... het was Morenne die RD en de regeling... verdedigde :gek:

Oh ja, hij zegt ook dat dit een gangbare praktijk is als men zaken overneemt in problemen. Dat RD ons met het grootste deel van die schulden/problemen heeft opgezadeld vergeet hij wel te melden. Die mens doet waar hij voor betaald is, RD uit de wind zetten en zijn instructies opvolgen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door Jacques »

Dus 200 dagen lang is hij er als de kippen bij om jan & alleman ten onrechte de schuld te geven van het eigen falen en als hij dan eindelijk wel een echte schuldige met de vinger kan wijzen, trekt hij zijn paraplu open...

Bon, als er iemand nog twijfelde of Benoit Kia een stroman was of niet, bij deze geeft hij zelf het antwoord...


Wat een slappe vod.


On a positive note: moest er protest vanwege de supporters komen, moet die toch ook al niet ontzien worden, aangezien hij dus minstens passief meewerkt aan de ontmanteling van deze club.

On a personal note: ik hoop nog altijd op een goeie ouderwetse lynchpartij of iets met pek en veren.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door the fan »

Kan er geen facebook pagina gestart worden "Roland, betaal je schulden zelf!"?
haha
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door lindoke »

the fan schreef:Kan er geen facebook pagina gestart worden "Roland, betaal je schulden zelf!"?
haha
Bij deze:

http://www.facebook.com/pages/Roland-Du ... 2260415621" onclick="window.open(this.href);return false;
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door the fan »

en hoe kunnen we die groep zo groot mogelijk maken ?
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door bertie8 »

[quote="the fan"]en hoe kunnen we die groep zo groot mogelijk maken ?[/quote



Facebook vind ik een goed idee om iedereen warm te maken.Ik stel ook voor om de eerste thuismatch enkele strooien poppen te maken met het gezicht van den dictator erop en deze in brand te steken, hangend aan een strop. Zelfde senario aan de vlieger aan het rond punt te Brustem. Weg uit st_Truiden moet hij.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door bert1924 »

Iniesta schreef:Mikman, die 6 jaar en tien jaar zijn nog optimistisch. In De Standaard lees ik dat Morenne spreekt van 12 jaar afbetalen :zot:

Het wordt hoog tijd dat de details van de overeenkomst openlijk voor iedereen bekend gemaakt worden. Welke spelers zijn betrokken en hoe lang en hoeveel moet er precies terugbetaald worden. In het artikel spreekt men van 6 miljoen.

Dat die mens nog in de spiegel kan kijken nadat hij steeds bleef verkondigen dat hij zichzelf overbodig zou maken en zijn "warm hart" voor de club. Met de schulden die onder ZIJN (wan)beleid zijn gemaakt te laten terugbetalen en ondertussen ook nog de gronden en tribunes binnen te rijven zet hij de club 12 jaar in de barre kou! Zo zijn we nog minstens 12 jaar totaal afhankelijk van hem en zelfs nadien spelen we op zijn grond en zitten we in zijn tribunes. Dat kans dat er nog 1 supporter te vinden zou zijn die op deze kerel stemt lijkt me onbestaande.

You can fool some people some of the time but you can't fool all the people all of the time, no you can't!

Na edit: dit is één van zijn inteviews na de overname:
Duchâtelet: "Dit is geen afscheid van STVV"

vr 24/06/2011 - Over zijn plannen met Standard zwijgt Roland Duchâtelet voorlopig, maar over STVV wil de nieuwe eigenaar van de Luikse club wel praten. "Mijn hart blijft voor altijd verbonden aan STVV", zegt hij.

"Ik heb altijd gezegd dat ik mij overbodig wou maken bij STVV. Ik denk dat STVV ook zonder mij kan zwemmen. De club moet proberen om het zonder mij nog beter te doen", vertelt Duchâtelet.

"De kern van de eerste ploeg is klaar om voor een heel goed seizoen te zorgen. De jeugdwerking werkt goed en financieel is STVV gezond. Wij zijn een voorbeeld voor veel andere clubs."

Duchâtelet ruilt STVV voor Standard, maar hij is niet van plan om STVV in de problemen te storten. "Iedereen die mij kent, weet dat ik STVV niet zal laten vallen", zegt Duchâtelet in een interview op de website van STVV. "Sportief zal de club volledig onafhankelijk van mij worden, maar in mijn hart zal ik altijd verbonden blijven aan deze club. Dit is geen afscheid van STVV."

En met mijne geldbeugel zal STVV ook altijd verbonden blijven
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door bert1924 »

Dreke schreef:Valt er wettelijk niets in te brengen tegen zo'n verkoop?

Ik vraag mij nog steeds af WIE deze overeenkomst MOCHT tekenen.Iedereen zou graag de juiste toedracht Weten ,WIE heeft WELKE rol gespeeld??????
moemeke
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door moemeke »

bertie8 schreef:
the fan schreef:en hoe kunnen we die groep zo groot mogelijk maken ?[/quote



Facebook vind ik een goed idee om iedereen warm te maken.Ik stel ook voor om de eerste thuismatch enkele strooien poppen te maken met het gezicht van den dictator erop en deze in brand te steken, hangend aan een strop. Zelfde senario aan de vlieger aan het rond punt te Brustem. Weg uit st_Truiden moet hij.

Wa dacht ge van bij de eerste thuismatch een grote tifo met daarop :Roland: met 3 rietjes in 3 glazen melk en op de glazen STVV, Standard en Ujpest.
Eventueel nog een tekening van marieke bij het glas van stvv en zijne zoon bij ujpest. Dan snapt de rest van het volk misschien wa roland is.
ide
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 nov 2010, 15:21

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door ide »

in frankrijk gaat Cantona meedoen voor de presidents verkiezingen. Maar hij moet 500 handtekeningen verzamelen.
Kunnen we niet iemand vooruitschuiven om onze club terug in handen te krijgen. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar iemand van de supp.clubs.
Dan zamelen we ook 500 handtekeningen in om zo toch iemand in ons bestuur te krijgen.
moemeke
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door moemeke »

ide schreef:in frankrijk gaat Cantona meedoen voor de presidents verkiezingen. Maar hij moet 500 handtekeningen verzamelen.
Kunnen we niet iemand vooruitschuiven om onze club terug in handen te krijgen. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar iemand van de supp.clubs.
Dan zamelen we ook 500 handtekeningen in om zo toch iemand in ons bestuur te krijgen.
Waar moet ik tekenen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door Since '54 »

Misschien moeten we eens een polletje maken want deze topic en nog een andere is al meer politiek getint dan aan STVV verbonden.

- Als velen op dit forum en elders (nog) een nieuwe legislatuur voor Vandenhove als lijsttrekker en zetelende burgemeester niet (meer) zien zitten ...

- Als nu ook Heeren, als CD&V-lijsttrekker en nog nooit enig uitvoerend bestuursmandaat in de gemeenteraad, à priori wordt afgeschoten ...

- Al bijna allen op dit forum Duchatelet, als lijsttrekker voor Open VLD en 1ste schepen, hem niet in de burgemeesstersstoel willen ...

Wie moet in Sint-Truiden dan wél burgemeester worden?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door Jacques »

IK :cool:

Stem op de PvJ - Partij voor Jacques


:lollig:



Ach, de stal (weze dat nu stad, dan wel club) moet in zijn geheel eens grondig uitgekuist worden. Als daarbij koppen rollen, so be it, die kunnen het dan al niet verder verpesten voor de eerlijke mensen. Een alternatief zal wel overblijven, dan wel opstaan als het er echt om gaat en als er eerlijke mogelijkheden zijn. Laten we de club als voorbeeld nemen (opdat we niet te ver zouden afdwalen), welke eerlijke & ambitieuze investeerder zou het in zijn hoofd halen om te investeren in een club die van binnenuit compleet getransformeerd is tot de privé-financierder van de familie Duchatelet? In deze constructie kan je moeilijk meer dan aasgieren en vriendjes van Roland aantrekken, al de rest heeft bij de huidige constructie alleen maar te verliezen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door Since '54 »

Hihi Jacques maar mijn vraag is niet op welke partij de mensen zouden moeten stemmen maar aan wie zij hun vertrouwen zouden geven om het stadsbestuur te leiden, in other words 'The Major' .. ;)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: duchatelet recupereert geld van stvv

Bericht door Brusselmans »

Since '54 schreef:Misschien moeten we eens een polletje maken want deze topic en nog een andere is al meer politiek getint dan aan STVV verbonden.

- Als velen op dit forum en elders (nog) een nieuwe legislatuur voor Vandenhove als lijsttrekker en zetelende burgemeester niet (meer) zien zitten ...

- Als nu ook Heeren, als CD&V-lijsttrekker en nog nooit enig uitvoerend bestuursmandaat in de gemeenteraad, à priori wordt afgeschoten ...

- Al bijna allen op dit forum Duchatelet, als lijsttrekker voor Open VLD en 1ste schepen, hem niet in de burgemeesstersstoel willen ...

Wie moet in Sint-Truiden dan wél burgemeester worden?
Is er iets anders buiten kanker, cholera of de pest ?
Die dus.
Plaats reactie