Calimero blog's again ...

Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Calimero blog's again ...

Bericht door Goody »

Eindelijk, daar is ie weer, wat hebben we hebben gemist ... :grappig:
Maar de man verbaasd nog steeds iedereen met zijn stommiteiten.

Pas geblogd op stvv.com: waar haalt ie het???
Deze passage uit zijn nieuwjaarsbrief zal me eeuwig bijblijven:

"We kunnen echter met mooie troeven uitpakken.
Geen financiële zorgen. Prima trainingsfaciliteiten.
Een innoverende club met een fantastische 12e man.
Goede werksfeer. Een spelerskern waar nog veel rek in zit."


Ik denk dat zijn volgende job in een interim kantoor gaat worden, goeie marketing ...

Achter de grote muur op de Ziekerenweg zitten er beteren, oeps, vergeten, de muur is weg ... :grappig:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Johan »

ik denk dat Morrenne in Moskou teveel gezopen heeft,... of zijn huisdokter met hem andere pillen voorschrijven.
Morrenne als ge niets anders te vertellen hebt,Zwijg dan gewoon,stop met Lullen ,dat ge U eigen belachellijk wilt maken tot dan... maar spreek aub Niet in naam van STVV , ge stelt Niets Voor, veel beloven , Niets tot nu toe hebt ge verwezenlijkt, Pinnochio
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Brusselmans »

:grappig:
Die humor vind je echt nergens.
Zelfs Jos Vaessen destijds kwam nog niet aan de enkels van hetgeen we nu allemaal moeten horen.
Moest er eens iemand de tijd hebben om alles eens samen te vatten, en te toetsen wat er werkelijk van gekomen is, ge zou nogal eens kunnen verschieten.

Van de kaart van de jeugd naar een middenveld met 1000 jaar ervaring,
Van de gouden driehoek Delorge - Buvens - Decondé tot Masset die de nieuwe Cantaluppi ging worden.
Van een ploeg die STVV heet en toevallig in St-Truiden voetbalt tot het Villareal van België.
Van STVV heeft een poeg die gaat verrassen tot een troosteloze laatste plaats 4 maanden later.
Van voorlopig is nog niemand door het ijs gezakt tot de degradatie een half jaar later.
Van ik ben een ziener en heb altijd gelijk tot wat we nu moeten vaststellen .......

Als da geen clowns zijn, dan zijn er geen clowns niemeer :yes:

Iemand een weekske de tijd daarvoor ?
Allez ZANDER, kom ens uit uwe luie nest :heil:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Cremasco »

Het erge is dat een Morrenne die al zoveel waters doorzwom zich in dit wespennest heeft begeven. Echt naïef.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Bartman »

Cremasco schreef:Het erge is dat een Morrenne die al zoveel waters doorzwom zich in dit wespennest heeft begeven. Echt naïef.
Morenne zoveel waters doorzwom ?? Laat me toch niet lachen, het is een compleet gestampte boer met een kostuum dat 2 maten te groot is. Topman van KIA in België ... Wat stelt dat nu toch voor ?
Ik heb Morenne gedurende de laatste 6 maanden nog niets maar dan ook nog niets zinnigs weten vertellen als voorzitter van een eersteklasser. Het is duidelijk dat deze man veel te emotioneel is en zich als een supporter gedraagt naar de buitenwereld toe. Als voorzitter heeft Duchâtelet me drie keer meer kunnen overtuigen dan Morenne.
Een schoon cadeautje dat Roland ons achtergelaten heeft ...
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Zorro »

Bartman schreef:
Cremasco schreef:Het erge is dat een Morrenne die al zoveel waters doorzwom zich in dit wespennest heeft begeven. Echt naïef.
Morenne zoveel waters doorzwom ?? Laat me toch niet lachen, het is een compleet gestampte boer met een kostuum dat 2 maten te groot is. Topman van KIA in België ... Wat stelt dat nu toch voor ?
Ik heb Morenne gedurende de laatste 6 maanden nog niets maar dan ook nog niets zinnigs weten vertellen als voorzitter van een eersteklasser. Het is duidelijk dat deze man veel te emotioneel is en zich als een supporter gedraagt naar de buitenwereld toe. Als voorzitter heeft Duchâtelet me drie keer meer kunnen overtuigen dan Morenne.
Een schoon cadeautje dat Roland ons achtergelaten heeft ...
B.Morenne heeft zich als sup in dat wespennest begeven , waarvan ik denk dat hij het zich wel zal beklagen. Je kan nooit vurige sup zijn van een klub en dan regeren ook, zeker onder het oog van RD.
Wat het gezegde " Morenne zoveel waters doorzwom ?? Laat me toch niet lachen, het is een compleet gestampte boer met een kostuum dat 2 maten te groot is. Topman van KIA in België ... Wat stelt dat nu toch voor ?" Jij zegt dat die man dit is ......... en geen refferentie zou hebben bij KIA. Ga dan de jaarverslagen eens bekijken (indertijd) bij KIA. Je zal heel grote ogen open trekken. Ik ben er zeker van dat jou cv nog niet tot aan zijn enkels komt. (het mijne trouwens ook niet) En dan gestampte boer met enz........(lomperik, onbeschofterik, botterik)zo iets zeg je niet ! Ik heb met BM gesproken in Lanaken tegen MVV, zeer beminnelijk en zeker geen lomperik !! Bevraag je anders maar eens bij de opa van onze belofte Rob Schoofs.
Waarom toch zoveel haat spuien over iemand die men niet kent, jammer.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Krisaias »

Zorro schreef:Waarom toch zoveel haat spuien over iemand die men niet kent, jammer.
Shit happens als ge niet anders dan wind produceert. Het waait anders al meer dan genoeg buiten :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Bartman »

Zorro schreef:
Bartman schreef:
Cremasco schreef:Het erge is dat een Morrenne die al zoveel waters doorzwom zich in dit wespennest heeft begeven. Echt naïef.
Morenne zoveel waters doorzwom ?? Laat me toch niet lachen, het is een compleet gestampte boer met een kostuum dat 2 maten te groot is. Topman van KIA in België ... Wat stelt dat nu toch voor ?
Ik heb Morenne gedurende de laatste 6 maanden nog niets maar dan ook nog niets zinnigs weten vertellen als voorzitter van een eersteklasser. Het is duidelijk dat deze man veel te emotioneel is en zich als een supporter gedraagt naar de buitenwereld toe. Als voorzitter heeft Duchâtelet me drie keer meer kunnen overtuigen dan Morenne.
Een schoon cadeautje dat Roland ons achtergelaten heeft ...
B.Morenne heeft zich als sup in dat wespennest begeven , waarvan ik denk dat hij het zich wel zal beklagen. Je kan nooit vurige sup zijn van een klub en dan regeren ook, zeker onder het oog van RD.
Wat het gezegde " Morenne zoveel waters doorzwom ?? Laat me toch niet lachen, het is een compleet gestampte boer met een kostuum dat 2 maten te groot is. Topman van KIA in België ... Wat stelt dat nu toch voor ?" Jij zegt dat die man dit is ......... en geen refferentie zou hebben bij KIA. Ga dan de jaarverslagen eens bekijken (indertijd) bij KIA. Je zal heel grote ogen open trekken. Ik ben er zeker van dat jou cv nog niet tot aan zijn enkels komt. (het mijne trouwens ook niet) En dan gestampte boer met enz........(lomperik, onbeschofterik, botterik)zo iets zeg je niet ! Ik heb met BM gesproken in Lanaken tegen MVV, zeer beminnelijk en zeker geen lomperik !! Bevraag je anders maar eens bij de opa van onze belofte Rob Schoofs.
Waarom toch zoveel haat spuien over iemand die men niet kent, jammer.
Wie dergelijke uitspraken telkens weer opnieuw doet kan zich daaraan verwachten, ik zou verdorie niet weten waarom ik hierover mijn mening niet mag zeggen. En wat KIA betreft, ik heb het over wat KIA in België voorstelt en wat BM bij KIA in de pap te brokken had, niet over de functie die hij bekleedde voor KIA België.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door enerkey »

Krisaias schreef:
Zorro schreef:Waarom toch zoveel haat spuien over iemand die men niet kent, jammer.
Shit happens als ge niet anders dan wind produceert. Het waait anders al meer dan genoeg buiten :roll:
Ik ben er ook niet de grootste fan van. Hier in Landen was hij al een berucht figuur, voor hij voorzitter werd. Bvb als zelfstandige moet je niet overwegen om hem met zijn voornaam aan te spreken. Neenee het is "meneer Morenne".
't Is een blaaskaakske vrees ik :lol:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Since '54 »

CEO van Kia België is niet niks en was hij bovendien ook niet CEO van Toyota België?
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Zorro »

enerkey schreef:
Krisaias schreef:
Zorro schreef:Waarom toch zoveel haat spuien over iemand die men niet kent, jammer.
Shit happens als ge niet anders dan wind produceert. Het waait anders al meer dan genoeg buiten :roll:
Ik ben er ook niet de grootste fan van. Hier in Landen was hij al een berucht figuur, voor hij voorzitter werd. Bvb als zelfstandige moet je niet overwegen om hem met zijn voornaam aan te spreken. Neenee het is "meneer Morenne".
't Is een blaaskaakske vrees ik :lol:
Hij was achtereenvolgens :
Toyota Belgium General Manager · van april 1995 tot augustus 2002 · Braine-l'Alleud

FEBIAC
Commissioner General Motor Show · van februari 2003 tot februari 2007 · Brussels, Belgium

KIA Motors Belgium
Managing Director · van april 2007 tot mei 2011 · Brussels, Belgium

en dan de kop van jut bij STVV !

Ik heb toen in Lanaken opgemerkt dat hij heel spontaan was en dat sommigen hem aanspraken met Benoit. Volgens mij past zoiets niet .
Maar ja wie ben ik. Ik ben een vurige sup van STVV en dat reeds vele jaren. :stvv:
En nog, ik heb absoluut geen band met BENOIT.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door enerkey »

Zorro schreef:
Ik heb toen in Lanaken opgemerkt dat hij heel spontaan was en dat sommigen hem aanspraken met Benoit. Volgens mij past zoiets niet .
Maar ja wie ben ik. Ik ben een vurige sup van STVV en dat reeds vele jaren. :stvv:
En nog, ik heb absoluut geen band met BENOIT.
Het zou natuurlijk wel extra hard lachen zijn, als hij dat ook van niet-ondergeschikte particulieren zou beginnen eisen. Ik denk dat je niet echt mee bent ;) Zo ben ik er bvb ook vrij zeker van dat zijn dochter hem niet alsdanig hoeft aan te spreken. Maar soit, zeg alleen maar dat er wat rare kantjes aanzitten.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Motörhead »

Het kan mij allemaal géne zak schelen wat hij geweest is, voor mijn part was hij de grote baas van Liger, interreseert mij niet!

Nu is hij hier voorzitter, en moet hij hier zorgen voor een deftige ploeg, en zijn beloftes waarmaken! En anders de politiek in met hem!

Ge hebt nog 8 dagen voor enkele deftige transferts.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Bartman »

Zorro schreef:
enerkey schreef:
Krisaias schreef:
Zorro schreef:Waarom toch zoveel haat spuien over iemand die men niet kent, jammer.
Shit happens als ge niet anders dan wind produceert. Het waait anders al meer dan genoeg buiten :roll:
Ik ben er ook niet de grootste fan van. Hier in Landen was hij al een berucht figuur, voor hij voorzitter werd. Bvb als zelfstandige moet je niet overwegen om hem met zijn voornaam aan te spreken. Neenee het is "meneer Morenne".
't Is een blaaskaakske vrees ik :lol:
Hij was achtereenvolgens :
Toyota Belgium General Manager · van april 1995 tot augustus 2002 · Braine-l'Alleud

FEBIAC
Commissioner General Motor Show · van februari 2003 tot februari 2007 · Brussels, Belgium

KIA Motors Belgium
Managing Director · van april 2007 tot mei 2011 · Brussels, Belgium

en dan de kop van jut bij STVV !

Ik heb toen in Lanaken opgemerkt dat hij heel spontaan was en dat sommigen hem aanspraken met Benoit. Volgens mij past zoiets niet .
Maar ja wie ben ik. Ik ben een vurige sup van STVV en dat reeds vele jaren. :stvv:
En nog, ik heb absoluut geen band met BENOIT.
Met alle respect, maar zo vind je er in België wel een paar duizend. Iemand die echt volwaardig bedrijfsleider is (van een kmo of een grote onderneming) heeft meer business ervaring achter de kiezen dan iemand die 'country manager' mag spelen in een internationale groep. De laatste mag enkel uitvoeren wat er in head office wordt beslist en heeft niets in de pap te brokken als het over strategie gaat. Dat heb ik al vaak genoeg ervaren, ik weet waar ik over spreek.
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: Calimero blog's again ...

Bericht door Zorro »

enerkey schreef:
Zorro schreef:
Ik heb toen in Lanaken opgemerkt dat hij heel spontaan was en dat sommigen hem aanspraken met Benoit. Volgens mij past zoiets niet .
Maar ja wie ben ik. Ik ben een vurige sup van STVV en dat reeds vele jaren. :stvv:
En nog, ik heb absoluut geen band met BENOIT.
Het zou natuurlijk wel extra hard lachen zijn, als hij dat ook van niet-ondergeschikte particulieren zou beginnen eisen. Ik denk dat je niet echt mee bent ;) Zo ben ik er bvb ook vrij zeker van dat zijn dochter hem niet alsdanig hoeft aan te spreken. Maar soit, zeg alleen maar dat er wat rare kantjes aanzitten.
Waarom zou ik niet echt mee zijn, als je van op het begin dit onderwerp zou gelezen hebben (ook andere) zou jij wel mee geweest zijn en nu vrees van niet. Het is zeer gemakkelijk om van iemand af te geven die men niet kent en dan nog incognito .
Verder geen commentaar !!
Plaats reactie