Mangelschots:"Op een driewieler win je de tour niet"

Plaats reactie
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Mangelschots:"Op een driewieler win je de tour niet"

Bericht door stvvilvoorde »

Na de 0-3 tegen Westerlo volgde voor STVV een 6-0 bij AA Gent. De Truienaars lijken weerloos af te stevenen op play-off 3. Wie gelooft nog in de redding? Sport/Voetbalmagazine sprak met technisch directeur Guy Mangelschots.

“Ik maak me sterk dat er voldoende kwaliteit is om het tij nog te doen keren,” steekt Mangelschots van wal. “Met de steun van wat nieuwe mensen én de terugkeer van de geblesseerden. En dan doel ik naast Reza ook op Andrade, die in de voorbereiding mooie dingen liet zien, en Christ, die op Gent in de tweede helft al liet zien dat hij balvastheid kan brengen. Het probleem was dat hun vervangers niet klaar waren om hun rol over te nemen. Zeker in aanvallend opzicht niet. Ik weet dat Chatelle en Andrade zes maanden niet speelden, maar Thomas trainde op zijn minst toch mee op niveau.”

Dat de versterkingen er niet eerder kwamen, had zo zijn redenen. “Omdat spelers die de keuze hadden, niet geïnteresseerd waren in een gevecht tegen de degradatie met STVV, als ze ook naar een middenmoter konden gaan”, legt de TD van Sint-Truiden uit. “Maar ook om budgettaire redenen. Bij de start van het seizoen is een budget vrijgemaakt voor transfers. Dat is gespendeerd aan Reza, Andrade en een nieuwe doelman. Recent zijn er op bestuursvlak wijzigingen gebeurd en werd er extra geld vrijgemaakt. Maar dat is een week geleden gebeurd, dat kunnen we nu pas spenderen.”

Opvallend is dat STVV de keuze over een mogelijk aanblijven van Franky Van der Elst bij de trainer zelf lijkt te leggen. Mangelschots: “Wij zitten niet om financiële redenen te wachten tot Franky Van der Elst zelf de handdoek gooit, laat dat duidelijk zijn. Wij menen dat mits wat versterking en de terugkeer van de geblesseerden het wel nog kan met Franky. Tegelijk zijn we realistisch: op een driewieler win je de Tour niet. Tenzij een Tour voor andersvaliden.” (PTK)


http://www.knack.be" onclick="window.open(this.href);return false; 31/01/2012
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Mangelschots:"Op een driewieler win je de tour niet"

Bericht door stvvilvoorde »

stvvilvoorde schreef:“Maar ook om budgettaire redenen. Bij de start van het seizoen is een budget vrijgemaakt voor transfers. Dat is gespendeerd aan Reza, Andrade en een nieuwe doelman. Recent zijn er op bestuursvlak wijzigingen gebeurd en werd er extra geld vrijgemaakt. Maar dat is een week geleden gebeurd, dat kunnen we nu pas spenderen.”
Dus Reza heeft 150.000 euro gekost (loon niet inbegrepen), Castro (geen transfersom, loon niet inbegrepen) en Andrade (transfervrij dus gn transfersom en loon niet inbegrepen).

Daeseleire(transfervrij), Iandoli(transfervrij), Daerden&Ngawa(geleend standard), Verhulst(transfervrij) en Okotie(gehuurd van nurnberg volgens de geruchten vr 100.000€) staan hier wel niet tussen.
Gemakkelijkshalve worden meestal ook de contractverlengingen van Mennes, Vanwelkenhuysen, Appeltants en Euvrard vergeten.

Dus daaraan is heel ons budget verkwanseld ofwat?
Geef dan gewoon toe dat ge het geld niet hebt om in eerste te spelen, ook al zit er hier meer volk op de tribunes dan in de helft van de Jupiler Liga en zijn de abonnementen van de duurste.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Mangelschots:"Op een driewieler win je de tour niet"

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:Na de 0-3 tegen Westerlo volgde voor STVV een 6-0 bij AA Gent. De Truienaars lijken weerloos af te stevenen op play-off 3. Wie gelooft nog in de redding? Sport/Voetbalmagazine sprak met technisch directeur Guy Mangelschots.

“Ik maak me sterk dat er voldoende kwaliteit is om het tij nog te doen keren,” steekt Mangelschots van wal. “Met de steun van wat nieuwe mensen én de terugkeer van de geblesseerden. En dan doel ik naast Reza ook op Andrade, die in de voorbereiding mooie dingen liet zien, en Christ, die op Gent in de tweede helft al liet zien dat hij balvastheid kan brengen. Het probleem was dat hun vervangers niet klaar waren om hun rol over te nemen. Zeker in aanvallend opzicht niet. Ik weet dat Chatelle en Andrade zes maanden niet speelden, maar Thomas trainde op zijn minst toch mee op niveau.”

Dat de versterkingen er niet eerder kwamen, had zo zijn redenen. “Omdat spelers die de keuze hadden, niet geïnteresseerd waren in een gevecht tegen de degradatie met STVV, als ze ook naar een middenmoter konden gaan”, legt de TD van Sint-Truiden uit. “Maar ook om budgettaire redenen. Bij de start van het seizoen is een budget vrijgemaakt voor transfers. Dat is gespendeerd aan Reza, Andrade en een nieuwe doelman. Recent zijn er op bestuursvlak wijzigingen gebeurd en werd er extra geld vrijgemaakt. Maar dat is een week geleden gebeurd, dat kunnen we nu pas spenderen.”

Opvallend is dat STVV de keuze over een mogelijk aanblijven van Franky Van der Elst bij de trainer zelf lijkt te leggen. Mangelschots: “Wij zitten niet om financiële redenen te wachten tot Franky Van der Elst zelf de handdoek gooit, laat dat duidelijk zijn. Wij menen dat mits wat versterking en de terugkeer van de geblesseerden het wel nog kan met Franky. Tegelijk zijn we realistisch: op een driewieler win je de Tour niet. Tenzij een Tour voor andersvaliden.” (PTK)


http://www.knack.be" onclick="window.open(this.href);return false; 31/01/2012
2 punten:
1) Bevestigt dat je leeggezogen bent/wordt door Roland. Dik 4 miljoen is er de laatste 2 jaar binnengekomen door de transfers van Simon en Odoi, daarvan kan je amper 150 000 terug herinvesteren, dat is nog geen 5%! Ik ken te weinig van bedrijfseconomie en bedrijfsbeheer, maar dat lijkt me zelfs naar die normen abnormaal weinig. Dat doet vermoeden dat de exitstrategie al langer klaar lag.
2) Goed, ze zijn dan toch al zo ver dat ze beseffen dat ze 'in a league of their own' zitten. Benieuwd of ze ook de zelfkritiek bezitten om de oorzaken aan te halen: nl. een baas die de kassa leegrooft en daarbij geholpen wordt door hebzuchtige medewerkers die blij zijn met een dooie mus/club. Ik vrees er voor.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
theking
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 apr 2011, 15:02

Re: Mangelschots:"Op een driewieler win je de tour niet"

Bericht door theking »

stvvilvoorde schreef:
stvvilvoorde schreef:“Maar ook om budgettaire redenen. Bij de start van het seizoen is een budget vrijgemaakt voor transfers. Dat is gespendeerd aan Reza, Andrade en een nieuwe doelman. Recent zijn er op bestuursvlak wijzigingen gebeurd en werd er extra geld vrijgemaakt. Maar dat is een week geleden gebeurd, dat kunnen we nu pas spenderen.”
Dus Reza heeft 150.000 euro gekost (loon niet inbegrepen), Castro (geen transfersom, loon niet inbegrepen) en Andrade (transfervrij dus gn transfersom en loon niet inbegrepen).

Daeseleire(transfervrij), Iandoli(transfervrij), Daerden&Ngawa(geleend standard), Verhulst(transfervrij) en Okotie(gehuurd van nurnberg volgens de geruchten vr 100.000€) staan hier wel niet tussen.
Gemakkelijkshalve worden meestal ook de contractverlengingen van Mennes, Vanwelkenhuysen, Appeltants en Euvrard vergeten.

Dus daaraan is heel ons budget verkwanseld ofwat?
Geef dan gewoon toe dat ge het geld niet hebt om in eerste te spelen, ook al zit er hier meer volk op de tribunes dan in de helft van de Jupiler Liga en zijn de abonnementen van de duurste.
ne voorzitter die 12.000€ kost(te)!!?? per maand :zot: :gek:
STVV is a way of life,it's in you'r blood and vains.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Mangelschots:"Op een driewieler win je de tour niet"

Bericht door stvvilvoorde »

theking schreef:ne voorzitter die 12.000€ kost(te)!!?? per maand :zot: :gek:
Das waar, die ge trouwens nog altijd betaald en de oprotpremie voor guido en het loon van Fanky zal er ook nog bijmoeten.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Mangelschots:"Op een driewieler win je de tour niet"

Bericht door Brusselmans »

stvvilvoorde schreef: Tenzij een Tour voor andersvaliden.” (PTK)
... of een Tour voor hooggepensioneerden :ugeek:
In beide gevallen is er dan het juiste bestuur.
In het eerste geval op verstandelijk niveau, in het tweede op leeftijdsniveau.

Binnenkort op Stayen :
14u00 : wedstrijd superveteranen.
16u00 : wedstrijd andersvaliden.
18u00 : wedstrijd dames
20u00 : wedstrijd ..... euh .... selectie superveteranen en andersvaliden ?

Man man toch, ga toch eens eindelijk op pensioen.
Van die driewieler, die JIJ zelf hebt mee op poten zetten, ging toch iedereen ogen opentrekken volgens een out-of-the-box denker!
En er was toch niemand door het ijs gezakt!
Hoeveel quotes moeten er nog bijgehaald worden misschien, om uwen hele zever keer op keer met de grond gelijk te maken ?
Als je dit nu pas doorhebt allemaal, is het hoog tijd om deze dingen los te laten, en een andere hobby te gaan zoeken.
Foei foei foei :rood:
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Re: Mangelschots:"Op een driewieler win je de tour niet"

Bericht door Dries Herbots »

stvvilvoorde schreef:Na de 0-3 tegen Westerlo volgde voor STVV een 6-0 bij AA Gent. De Truienaars lijken weerloos af te stevenen op play-off 3. Wie gelooft nog in de redding? Sport/Voetbalmagazine sprak met technisch directeur Guy Mangelschots.

“Ik maak me sterk dat er voldoende kwaliteit is om het tij nog te doen keren,” steekt Mangelschots van wal. “Met de steun van wat nieuwe mensen én de terugkeer van de geblesseerden. En dan doel ik naast Reza ook op Andrade, die in de voorbereiding mooie dingen liet zien, en Christ, die op Gent in de tweede helft al liet zien dat hij balvastheid kan brengen. Het probleem was dat hun vervangers niet klaar waren om hun rol over te nemen. Zeker in aanvallend opzicht niet. Ik weet dat Chatelle en Andrade zes maanden niet speelden, maar Thomas trainde op zijn minst toch mee op niveau.”

Dat de versterkingen er niet eerder kwamen, had zo zijn redenen. “Omdat spelers die de keuze hadden, niet geïnteresseerd waren in een gevecht tegen de degradatie met STVV, als ze ook naar een middenmoter konden gaan”, legt de TD van Sint-Truiden uit. “Maar ook om budgettaire redenen. Bij de start van het seizoen is een budget vrijgemaakt voor transfers. Dat is gespendeerd aan Reza, Andrade en een nieuwe doelman. Recent zijn er op bestuursvlak wijzigingen gebeurd en werd er extra geld vrijgemaakt. Maar dat is een week geleden gebeurd, dat kunnen we nu pas spenderen.”

Opvallend is dat STVV de keuze over een mogelijk aanblijven van Franky Van der Elst bij de trainer zelf lijkt te leggen. Mangelschots: “Wij zitten niet om financiële redenen te wachten tot Franky Van der Elst zelf de handdoek gooit, laat dat duidelijk zijn. Wij menen dat mits wat versterking en de terugkeer van de geblesseerden het wel nog kan met Franky. Tegelijk zijn we realistisch: op een driewieler win je de Tour niet. Tenzij een Tour voor andersvaliden.” (PTK)


http://www.knack.be" onclick="window.open(this.href);return false; 31/01/2012
Hij gaat de andersvaliden op hetzelfde als het bestuur van KSTVV. Een beetje respect voor de andersvaliden asjeblief.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie