Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Mikman »

http://www.tvl.be/nl/sport/recente-afle ... 012-04-22/" onclick="window.open(this.href);return false;


paar dingen om te onthouden:

1)er komt een nieuwe centrale as.

2) Het is bijlange niet zeker dat VDE blijft ( maar Brepoels wordt zeker niet de eventuele opvolger ).

3) prijzen van de abo's worden aangepast ( uiteraard ) en er komt een halfjaarlijks abonnement.
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Coach373 »

Ik ben eigenlijk sterk onder de indruk van meneer Lammens.
In positieve zin, goed hij kan dit wel allemaal zeggen. Het belangrijkste is het resultaat wat we te zien gaan krijgen.

Van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel. Ik sta achter Lammens.

Al hoop ik dat er schoon schip gemaakt wordt in de spelerskern.
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door VWB »

1) dat VDE zegt dat hij volgend seizoen nog trainer zal zijn omdat hij nog onder contract ligt.. heeft alles te maken met zijn opstapvergoeding.

2) Mathijssen (die ook intresse had in de job van Pieter-Martens) wordt de nieuwe trainer. (schiet goed op met onze nieuwe TD)

3) Brepoels wordt niet de nieuwe trainer omdat er gevrees wordt dat de druk op zijn schouders véél te groot zal zijn (om stvv terug kampioen te maken)

4) niet alle huurspelers zullen stvv verlaten.. zo wil men Chatelle zeer graag houden.

5) omdat er een volledig nieuw elftal aan zit te komen.. zal het toch ongeloofelijk moeilijk worden om direct kampioen te spelen.

6) bij eventuele afschaffing van de play-offs zouden er voor 2de klasse wel eens possitieve gevolgen kunnen zijn (onder voorbehoud)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Since '54 »

Dit is een filmpje om te bewaren teneinde er Bart Lammens, volgend jaar rond deze tijd, mee te confronteren.

- 'Volledige tabula rasa als u het zo wilt noemen waarbij alles en iedereen tegen het licht gehouden wordt'

- 'Wij gaan voor spelers die ankerpunten zijn, m.a.w. een volledige nieuwe centrale as'

- Er komen halfjaarlijkse abonnementen zodat elke supporter STVV en ons werk kan evalueren op het juiste moment

- 'Niks was 1ste klasseniveau behalve de supporters, de sponsors en de stewards'

- 'Ik heb in niemand meer vertrouwen'

- 'Dat Franky Van der Elst volgend seizoen nog trainer zal zijn kan ik niet bevestigen'

- 'Alle contracten worden herbekeken'


Proficiat Bart Lammens, zoals u spreekt heeft nog nooit een STVV-voorzitter gesproken. Dit is de taal die de STVV-supporter wenst te horen. Dat u boos overkwam is maar zoals ik en zovele anderen zich nu voelen. Als aloud STVV-fan weiger ik nu, in deze omstandigheden, tranen te laten. Juist het tegenovergestelde heb ik voor STVV trannen gelaten op gelukzalige en vreugdevolle momenten.

Bart Lammens, ik kan uw redenering en uw gevoelens uitstekend plaatsen. Je hebt mijn hart nog niet veroverd maar geeft me wel een goed gevoel.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door ZANDER »

Het is alvast niet "The ONLY Good News Shows" van zijn voorganger... wat dat betreft is dit een eerste stap naar wat ik maar zal noemen terug een beetje EERLIJKHEID.

Deze sportieve malaise op korte termijn naar terug iets positiefs ombuigen met als uiteindelijke doel een STABIELE eerste-klasser worden... tja dit zal echt niet simpel zijn... dat moet je realistisch vaststellen... die "sportieve erfenis" waarmee we nu zitten...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Brusselmans »

Op het eerste zicht lijkt die man me niet wereldvreemd te zijn.
Da's al een enorme vooruitgang.
Zijn uitspraken over de supporters lijken me ook gemeend.
En inderdaad, wat hij allemaal vertelde is ook de realiteit.
Daar hebben de mensen dus iets aan : de bredere visie van een voorzitter, die zowel + als - wil zien.
Voor één keer eens iemand die de schuld niet in iemand anders schoenen schuift (buiten Staaien).
Aan de Tiense zijn er nog al wat mensen, de grote hoop eigenlijk, die daar eens in de les moeten gaan.

- FVDE is zich van geen kwaad bewust, nog steeds niet, dus dat zal niet meer veranderen. Sorry, maar dan stopt het verhaal, hier en nu.
- Spelers die roepen, en vooral blijven roepen, over kwaliteit, mogen eveneens beschikken. Daar ben je toch niks mee, op geen enkel gebied. 12 doelpunten tegen in 4 matchen tegen de op 1 na slechtste, geeft NIEMAND het recht om nog eens gaan op te scheppen. "Der uit" zou Buitendam zeggen.
- Withofsen en co : Ik kom ook niet in uw keuken, omdat ik er geen verstand van heb. Dus stop met jullie oneindige profileringsdrang en blijf ver uit de buurt van het sportieve. Ga op zaterdag , desnoods gratis, naar de match, drink erna ene of veel, en laat het daarbij. "Schoenmaker blijf bij je leest" was nooit treffender als spreekwoord. Als je dat niet doet, zie je wat er van komt, of is het nog altijd niet duidelijk misschien ?

Ik hoop dat het dit is wat Lammens ook gezien heeft.
Terug iedereen op zijn plaats, en niet anderen voor de voeten gaan lopen. Teveel kapiteins op het schip, te weinig matrozen. In het Veilinghuis laat je toch ook geen garçons de menu klaarmaken, of de kok pinten ronddragen. Daar kan het dus wel, maar eens op Staaien zou het niet meer aan de orde zijn. Komaan man, doe eens terug een beetje normaal. Moesten jullie je over-ijverigheidheid toch niet kunnen intomen, ga dan de materiaalmeester een handje toesteken. Ik zeg wel "een handje toesteken", dat wil zeggen, doen wat hij je vraagt, en NIET zelf dingen gaan doen en veranderen, zoals truitjes wassen, want de kans is groot dat de dag erna iedereen opgescheept zit met een "smalleke".

Ik wens hem veel geluk in zijn titanenopdracht, en verwacht zelfs niet alles in 1 jaar.
Moest dat toch lukken dan zou ik dat een straffe stoot vinden.
Het heeft toch geen enkele zin om je in bochten te blijven wringen, iedereen is wijs genoeg, en genoeg geinformeerd dank zijn de mediale mogelijkheden, om ballonnen en luchtbellen te doorprikken.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door wim vanaken »

Brusselmans schreef: - FVDE is zich van geen kwaad bewust, nog steeds niet, dus dat zal niet meer veranderen. Sorry, maar dan stopt het verhaal, hier en nu.
.
Alleen zijn ongelooflijke blunder met de ploegopstelling en dito instelling voor de cruciale match op OHL (en die geeft hij zelf openlijk toe), is al erg genoeg om hem op staande voet terug richting Brugge te sturen, allee dat had men moeten doen VOOR aanvang van PO3. Ik blijf erbij, mits puntengewin daar hadden we 15de geweest en was PO3 vooraf geen verloren zaak geweest. Cruciale blunder, VDE bol het af. Je hebt deze ploeg niets, maar dan ook niets bijgebracht. Non-matchen zoals zaterdag (en de laatste uitmatch in Westerlo) zijn onaanvaardbaar, geen evenwicht, geen cohesie, geen voetbal, het trok nergens op. Lammens, ik geloof in U. Ga er met de grove borstel door, 't is de enige manier om onze club te redden.
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door VWB »

Momenteel wordt bekeken of men bij de oplevering van de nieuwste tribune de naam van Stayen terug kan veranderen in Staaien.. (charme offensief)
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door the fan »

Als Lammens 50% kan waarmaken van wat hij gisteren heeft beloofd, dan zijn we ver.
Ik wist op voorhand dat dit de teneur ging zijn en wist dat ze op deze manier gingen communiceren ...
Ze kunnen moeilijk anders want ze hebben ons allemaal dik gekloot dit jaar!
4 voorzitters en evenveel besluitvaardigheid en daadkracht naar de spelerskern toe.
Het leek wel alsof voetbal op Staaien dit jaar bijzaak was! :fuckyou:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Brusselmans »

the fan schreef: Het leek wel alsof voetbal op Staaien dit jaar bijzaak was! :fuckyou:
Het leek er niet op, het was ook zo.
Iedereen had het druk om in het hol van de nieuwe voorzitters te kruipen, kwestie de eigen graaicultuur te kunnen behouden. Er waren 4 (!!!) voorzitters, dus er was heel wat werk aan de winkel :kots:
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door michael »

Tabula Rasa, mooie woorden nu nog de daden. Voor mij beginnende met de trainer, hopelijk staat zijn opvolger gereed zodat ze VDE deze week nog kunnen buitengooien. Zo kan zijn opvolger in de geplande oefenwedstrijden in de maand mei een balans opmaken van de spelersgroep.
Gebruikersavatar
theking
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 apr 2011, 15:02

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door theking »

Since '54 schreef:Dit is een filmpje om te bewaren teneinde er Bart Lammens, volgend jaar rond deze tijd, mee te confronteren.

- 'Volledige tabula rasa als u het zo wilt noemen waarbij alles en iedereen tegen het licht gehouden wordt'

- 'Wij gaan voor spelers die ankerpunten zijn, m.a.w. een volledige nieuwe centrale as'

- Er komen halfjaarlijkse abonnementen zodat elke supporter STVV en ons werk kan evalueren op het juiste moment

- 'Niks was 1ste klasseniveau behalve de supporters, de sponsors en de stewards' :toppie:

- 'Ik heb in niemand meer vertrouwen' :clap:

- 'Dat Franky Van der Elst volgend seizoen nog trainer zal zijn kan ik niet bevestigen'

- 'Alle contracten worden herbekeken'


Proficiat Bart Lammens, zoals u spreekt heeft nog nooit een STVV-voorzitter gesproken. Dit is de taal die de STVV-supporter wenst te horen. Dat u boos overkwam is maar zoals ik en zovele anderen zich nu voelen. Als aloud STVV-fan weiger ik nu, in deze omstandigheden, tranen te laten. Juist het tegenovergestelde heb ik voor STVV trannen gelaten op gelukzalige en vreugdevolle momenten.

Bart Lammens, ik kan uw redenering en uw gevoelens uitstekend plaatsen. Je hebt mijn hart nog niet veroverd maar geeft me wel een goed gevoel.
:clap: Ik kan je alleen maar bij treden,goed gezegd Since '54 :toppie:
STVV is a way of life,it's in you'r blood and vains.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Iniesta »

- 'Volledige tabula rasa als u het zo wilt noemen waarbij alles en iedereen tegen het licht gehouden wordt'
Niet tegen het licht houden, een pak buiten gooien die al veel te lang in het licht stonden. Wie moet het nu nog zien?
- 'Wij gaan voor spelers die ankerpunten zijn, m.a.w. een volledige nieuwe centrale as'

Goed, maar dit wil zo goed als zeggen dat we niet promoveren want die spelers moet je inpassen en dat duurt even en kost dus punten.
- Er komen halfjaarlijkse abonnementen zodat elke supporter STVV en ons werk kan evalueren op het juiste moment
Heel goed, ik ga na 20 jaar mijn abonnement ook evalueren en er geen nemen het eerste half jaar tot ik zie waarde doorlichting en versterking van de as staat.
- 'Niks was 1ste klasseniveau behalve de supporters, de sponsors en de stewards'
Stroop smeren dat lukt gemakkelijk maar hopelijk smeert de rest even goed.
- 'Ik heb in niemand meer vertrouwen'
Ik ook niet, zeker niemand van het zogenaamde bestuur.
- 'Dat Franky Van der Elst volgend seizoen nog trainer zal zijn kan ik niet bevestigen'
Zeer goed nieuws maar helaas enkel wat hoop. Hoelang en hoe gaan ze die nog doorlichten?
- 'Alle contracten worden herbekeken'
Enkel dat van RD moet vervangen worden en dan kunnen we echt nog eens iets doen. Graag kort doorlichten en dan keihard saneren aub. Ik kijk vooral uit naar die nieuwe investeerders die hij aankondigt.

Ik heb GEEN goed gevoel, daarvoor wil ik verandering en resultaten zien, geen beloftes.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Halenaar »

Iniesta schreef:
Ik heb GEEN goed gevoel, daarvoor wil ik verandering en resultaten zien, geen beloftes.
Hetzelfde hier, geen woorden maar daden. Wat BL gisteren allemaal zei stond mij zeker aan, maar traditie getrouw zal het weer allemaal niet gebeuren en zullen het niet meer dan leugens zijn. En dat zijn geen veronderstellingen, maar feiten. Want nog geen 24 uur na het interview werd dit vandaag bekend gemaakt:
Bij STVV is men vandaag begonnen met de afslanking van de spelerskern. Zo zullen van de 32 spelers er 24 overblijven. Peter Delorge en Vincent Euvrard blijven zeker. En Wim Mennes heeft een voorstel van drie jaar gekregen.
Dit staat vandaag op de TVL site, samen met een klein interview met JPM. Gisteren kwam er dus een totaal nieuwe centrale as, vandaag geraakt bekend dat 3 spelers van de 4 in de huidige centrale as in de verdediging/ middenveld een nieuw contract krijgen. De slechtste van de hoop krijgt zelfs een contract van maar liefst 3 jaar.

Wie neemt die mannen nog serieus?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Halenaar »

De link:

http://www.tvl.be/nl/2012-04-23/stvv-ne ... -bezinnen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie