stvv.com

darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: stvv.com

Bericht door darion »

STVV stelt graag partner Mathys aan u voor.

Verfproducent Mathys uit het Limburgse Zelem (Halen), met sterke merken als Rust-Oleum, Mathys en Zinsser scheert hoge toppen. De moedergroep RPM, besliste afgelopen jaar om in de vestiging te Zelem een forse productieverhoging door te voeren en de Europese distributie te centraliseren. Mathys richt zich traditioneel naar de groothandel, maar kijkt nu ook naar de consumentenmarkt. Plant manager Gert Martens is ervan overtuigd dat Mathys steeds het verschil blijft maken, dankzij de kwaliteit van de producten, de service naar de klanten en de flexibiliteit van de werknemers. Mathys is de draaischijf voor de Europese activiteiten van de moedergroep.

Het partnership met STVV zal zeker bijdragen tot de versterking naar de consumentenmarkt. En wie weet, speelt STVV straks ook op het Europese niveau…

Door deze groei blijft Mathys op zoek naar goede werknemers. Surf zeker eens naar www.mathyspaints.eu voor hun jobaanbiedingen. Reageren kan steeds via [email protected]

Wij wensen Mathys veel succes toe.


Vooral het vetgedrukte zinnetje. Zijn ze helemaal de kluts kwijt daar?.. :s
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: stvv.com

Bericht door Dreke »

darion schreef:Vooral het vetgedrukte zinnetje. Zijn ze helemaal de kluts kwijt daar?.. :s
Ik twijfel tussen "ze zijn ons gewoon aan het uitlachen" en "ze willen grappig zijn".
A loyal football fan only supports the shirt...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: stvv.com

Bericht door Dreke »

Geen competitievoetbal voor STVV dit weekend.
28 augustus om 16:15

Het was al bekend dat de wedstrijd AFC Tubize – STVV van komend weekend niet zou plaatsvinden in Tubize omdat het speelveld nog niet klaar is.

Vorige week werd beslist dat er zou worden uitgeweken naar La Louvière. Bij een keuring van het stadion van La Louvière is echter gebleken dat de installaties niet conform de 2de klasse-normen zijn. Dit werd vorige dinsdag bekend gemaakt door de KBVB. De Kalendercommissie gaf AFC Tubize nog tot vandaag, donderdag 28 augustus 16u, de tijd om een nieuwe locatie te vinden.

AFC Tubize slaagde hier niet in. Komend weekend is er dus geen competitievoetbal voor STVV. Of de wedstrijd al dan niet op een andere datum moet gespeeld worden, zal worden uitgemaakt door de Kalendercommissie.

Besluit: AFC Tubize slaagt er niet in een speelveld conform 2de klasse-normen te voorzien.

Of hoe erg het anno 2014 gesteld is met de Belgische 2de klasse, waarin alle clubs pretenderen deel uit te maken van het Betaald Voetbal.

stvv.com
Of hoe erg het is dat een club meent lessen te moeten uitdelen terwijl ze zelf de h*er van een ander zijn. Proficiat.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: stvv.com

Bericht door Jack »

Amai, beschamend van Tubeke, maar eveneens bizarre laatste zin op onze website.
PastoorVantKerkske
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2014, 21:16

Re: stvv.com

Bericht door PastoorVantKerkske »

Halenaar schreef:En we gaan verder met het amateurisme, zie hier de nieuwe site van de STVV jeugd: http://www.stvvjeugd.be

Een gigantisch verouderde en ronduit amateuristische website.
Kan u het beter? :roll:
Halenaar schreef: Wel staat er wel al redelijk veel informatie op van de ploegen, met zowaar alle ploegfoto's en meestal zelfs al de namen van de spelers. Iets waar dat we op de officiële teamfoto van de A kern nog altijd op moeten wachten.
Inderdaad.

Halenaar schreef: Maar waarom in godsnaam een aparte website? Het lijkt mij dat de mensen van de jeugd zelf een website in mekaar hebben gestoken, wegens amper medewerking van het STVV bestuur voor de officiële website van STVV. Ik ben er eigenlijk vrijwel zeker van. Respect dan voor die mensen, ondanks het resultaat. Zij steken er meer moeite in dan die dikbetaalde mannen.
Vraag kwam van STVV jeugd zelf in samenspraak met STVV. Waarom weet ik ook niet.
Halenaar schreef: Ik kan daar toch echt niet bij, een paar jaar geleden stelde STVV de huidige website voor met een kostprijs van maar liefst 20.000 euro! En wat krijg je daarvoor in de plaats? Halve foto's, amper informatie, geen nieuws en een onvolledige A kern. Om nog maar over de beloften en dergelijke te zwijgen. De informatie van de STVV jeugd kan je echt gewoon doodsimpel op die website integreren, maar neen...
STVV jeugd is een site voor mensen (lees: ouders, sympathisanten, scouts, spelertjes op zoek naar kansen, et cetera) die begaan zijn met het reilen en zeilen van de voetballende jeugd.
Het gaat hier om de site van een organisatie die 11 ploegen omvat, ruim 100 spelers en dubbel zoveel ouders.
Dit lijkt mij een geschikt medium om deze mensen te informeren.
Zelfde vraag die ik mezelf kan stellen: Waarom een apart forum van STVV? Waarom niet zoals vroeger: http://www.stvv.com/forum?

PS: Fora zijn zoooooo vorig decennium :clap:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: stvv.com

Bericht door Mikman »

PastoorVantKerkske schreef:Zelfde vraag die ik mezelf kan stellen: Waarom een apart forum van STVV? Waarom niet zoals vroeger: http://www.stvv.com/forum?
Hierom: http://www.gva.be/cnt/aid993248/stvv-sl ... -aanvallen

Tip: als men zichzelf graag een democraat noemt, dan is er meestal wat loos. Denk maar aan de DDR indertijd, en hoe 'vrij' men daar was.


Het is wel zo dat meer en meer voetbal/sportclubs hun forum niet meer zelf beheren, maar dat heeft eerder met juridische zaken en aansprakelijkheid te maken.

PS: Fora zijn zoooooo vorig decennium :clap:
En wat is het alternatief voor een goeie (online) discussie?

Facebook? Thanks but no thanks.
PastoorVantKerkske
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2014, 21:16

Re: stvv.com

Bericht door PastoorVantKerkske »

Mikman schreef: Hierom: http://www.gva.be/cnt/aid993248/stvv-sl ... -aanvallen

Tip: als men zichzelf graag een democraat noemt, dan is er meestal wat loos. Denk maar aan de DDR indertijd, en hoe 'vrij' men daar was.


Het is wel zo dat meer een meer voetbal/sportclubs hun forum niet meer zelf beheren, maar dat heeft eerder met juridische zaken en aansprakelijkheid te maken.
Dat weet ik Mikman, ik ken die geschiedenis ook. Het ging om het statement.
STVV en STVV jeugd zijn ook 2 aparte organisaties, daarom dat er ook een aparte site is voor de jeugd.
Mikman schreef: En wat is het alternatief voor een goeie (online) discussie?
Een toog?
Online discussiëren doe ik al lang niet meer.
Afbeelding
PastoorVantKerkske
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2014, 21:16

Re: stvv.com

Bericht door PastoorVantKerkske »

PastoorVantKerkske schreef: Online discussiëren doe ik al lang niet meer.
Ik heb me blijkbaar weer laten verleiden. :zot:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: stvv.com

Bericht door Jack »

Kun je het zelf beter is echt zo'n dooddoener nochtans.
Neen, daarom doe ik het ook niet.
:unsure:
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: stvv.com

Bericht door den ief »

De verantwoordelijke van de website is ook op verlof zeker? Niks over Yagan, Pjotr of nieuwe sponsor. Over mijn restaurant daarentegen....
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: stvv.com

Bericht door Mikman »

De website communiceert enkel over officiële zaken ( al kan je je inderdaad vragen stellen over de relevantie van Mijn Restaurant )

Nieuwe sponsor wordt donderdag op persconferentie voorgesteld, het is nog niet officieel.

Yagan had men bij dat bericht over Alhoul en Habarugira moeten plaatsen. Tenzij STVV zelf ook nog onderhandelde over een nieuwe overeenkomst natuurlijk ( wat volgens bronnen niet het geval was, maar het kan ook zijn dat STVV gewoon de markt afwachtte ).

Pjotr is ook maar wat er in Het Laatste Nieuws verscheen. Mogelijk heeft Charlton hem enkel terug geroepen om wat administratieve dingen te regelen, of om STVV onder druk te zetten mbt transferprijs, of om te kijken of er andere clubs interesse hebben...


Het is wel zo dat de teksten en info die men op STVV plaats tegenwoordig wat gekunsteld en school-achtig overkomen. Grammaticaal en qua woordenschat wel OK, maar niet de stijl die je bij een vlotte, professionele communicatie zou verwachten.

Paar willekeurige voorbeeldjes:

"Op zaterdag 23 mei is iedereen welkom op Stayen om de clash tussen de Red Flames en Noorwegen bij te wonen. De wedstrijd wordt op Stayen gespeeld omdat Noorwegen zich wil voorbereiden op het kunstgras in Canada. Noorwegen is geplaatst voor het WK in Canada van deze zomer en daar is kunstgras."

of

"De betrachte vernieuwing kwam er niet en het afgelopen seizoen verliep zeer moeizaam. Door deze aanhoudende problemen van organisatorische en sportieve aard heeft het bestuur nu besloten helemaal te stoppen met de activiteiten van de STVV-vrouwenploeg.

Het bestuur bedankt speelsters, trainers en technische staf voor zijn inzet. De speelsters kunnen vanaf nu voor een nieuwe club kiezen."

of

"STVV heeft een overeenkomst bereikt met haar topschutter van afgelopen seizoen. Hiliare Momi heeft een contract getekend voor 1 jaar met een optie voor nog een bijkomend jaar.

Momi scoorde afgelopen seizoen 13 keer, waarvan er enkele van goudwaarden voor STVV in de strijd om de titel."



Op zich niet verkeerd (behalve dan dat goudwaarden zonder -n is en dat het niet "zijn" maar 'hun' inzet is ) maar wie een beetje taalgevoelig is, zou er toch wat anders van maken. Nu heb je de indruk dat ze een stageair die teksten laten schrijven.

Ook de communicatie ivm verlenging van abonnement verliep zeer verwarrend. Je kon je abo ook verlengen in de voorkeursperiode indien je van plaats wou veranderen, uit de communicatie van de club kreeg je die indruk niet.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: stvv.com

Bericht door Amzu »

Mikman schreef:De website communiceert enkel over officiële zaken ( al kan je je inderdaad vragen stellen over de relevantie van Mijn Restaurant )

Nieuwe sponsor wordt donderdag op persconferentie voorgesteld, het is nog niet officieel.

Yagan had men bij dat bericht over Alhoul en Habarugira moeten plaatsen. Tenzij STVV zelf ook nog onderhandelde over een nieuwe overeenkomst natuurlijk ( wat volgens bronnen niet het geval was, maar het kan ook zijn dat STVV gewoon de markt afwachtte ).

Pjotr is ook maar wat er in Het Laatste Nieuws verscheen. Mogelijk heeft Charlton hem enkel terug geroepen om wat administratieve dingen te regelen, of om STVV onder druk te zetten mbt transferprijs, of om te kijken of er andere clubs interesse hebben...


Het is wel zo dat de teksten en info die men op STVV plaats tegenwoordig wat gekunsteld en school-achtig overkomen. Grammaticaal en qua woordenschat wel OK, maar niet de stijl die je bij een vlotte, professionele communicatie zou verwachten.

Paar willekeurige voorbeeldjes:

"Op zaterdag 23 mei is iedereen welkom op Stayen om de clash tussen de Red Flames en Noorwegen bij te wonen. De wedstrijd wordt op Stayen gespeeld omdat Noorwegen zich wil voorbereiden op het kunstgras in Canada. Noorwegen is geplaatst voor het WK in Canada van deze zomer en daar is kunstgras."

of

"De betrachte vernieuwing kwam er niet en het afgelopen seizoen verliep zeer moeizaam. Door deze aanhoudende problemen van organisatorische en sportieve aard heeft het bestuur nu besloten helemaal te stoppen met de activiteiten van de STVV-vrouwenploeg.

Het bestuur bedankt speelsters, trainers en technische staf voor zijn inzet. De speelsters kunnen vanaf nu voor een nieuwe club kiezen."

of

"STVV heeft een overeenkomst bereikt met haar topschutter van afgelopen seizoen. Hiliare Momi heeft een contract getekend voor 1 jaar met een optie voor nog een bijkomend jaar.

Momi scoorde afgelopen seizoen 13 keer, waarvan er enkele van goudwaarden voor STVV in de strijd om de titel."



Op zich niet verkeerd (behalve dan dat goudwaarden zonder -n is en dat het niet "zijn" maar 'hun' inzet is ) maar wie een beetje taalgevoelig is, zou er toch wat anders van maken. Nu heb je de indruk dat ze een stageair die teksten laten schrijven.

Ook de communicatie ivm verlenging van abonnement verliep zeer verwarrend. Je kon je abo ook verlengen in de voorkeursperiode indien je van plaats wou veranderen, uit de communicatie van de club kreeg je die indruk niet.
Ik kan met je post leven hoor Mikman, maar als je het dan toch over het taalgebruik wil hebben, leg me dan eens uit wat een stageair is aub ?
Een werkervaring met een luchtje misschien ? ;)
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: stvv.com

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:Mogelijk heeft Charlton hem enkel terug geroepen om wat administratieve dingen te regelen, of om STVV onder druk te zetten mbt transferprijs, of om te kijken of er andere clubs interesse hebben...
Charlton die STVV onder druk zetten? Wat?!? Dat is pure schizofrenie.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: stvv.com

Bericht door Jacques »

Pas op of Alcorcon komt de prijs opdrijven. :lol:
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: stvv.com

Bericht door Mikman »

Amzu schreef:
Ik kan met je post leven hoor Mikman, maar als je het dan toch over het taalgebruik wil hebben, leg me dan eens uit wat een stageair is aub ?
Een werkervaring met een luchtje misschien ? ;)

:zot: :zot:

Ohla, wat een fout! En dan ging ik anderen de les spellen over taalgebruik. :oops: En dan te weten dat ik wekelijks zo'n stagiair-verslag moet invullen!

BTW: bekijk het taalgebruik in de berichtgeving van STVV.com over de kalender, weeral hetzelfde waar ik het al eerder over had.
Plaats reactie