stvv.com

Een krantenartikel gelezen? Een reportage in een magazine of op tv?
Brusselmans

Re: stvv.com

Berichtdoor Brusselmans » 10 Jun 2015, 20:55

Mikman schreef:
Amzu schreef:
Ik kan met je post leven hoor Mikman, maar als je het dan toch over het taalgebruik wil hebben, leg me dan eens uit wat een stageair is aub ?
Een werkervaring met een luchtje misschien ? ;)

:zot: :zot:

Ohla, wat een fout! En dan ging ik anderen de les spellen over taalgebruik. :oops: En dan te weten dat ik wekelijks zo'n stagiair-verslag moet invullen!

BTW: bekijk het taalgebruik in de berichtgeving van STVV.com over de kalender, weeral hetzelfde waar ik het al eerder over had.

Weeral ???
wat dacht je van "alweer" ?

Iniesta

Berichtdoor Iniesta » 11 Jun 2015, 19:46

Zeg, al dat gekibbel over taal dat introduceert mij totaal niet !!! :D

Straks zegge se nog dat vie nè koene klappen, wor.

stvv'er

Berichtdoor stvv'er » 11 Jun 2015, 20:20

Inderdaad, men drijfdt hier serieus over.

:cool:

Gargamel

Berichtdoor Gargamel » 15 Jun 2015, 23:00

Velen zullen verheugd zijn door dit nieuws. Bij deze kan de opwinding en frustratie wegens slechte zinsconstructies & taalfouten plaats maken voor tevredenheid bij het lezen van de toekomstige, hoogstaande berichtgeving..... en dat in het Nederlands, Frans en Engels zowaar! Hoezee! http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... d-tsjirpen

den ief

Berichtdoor den ief » 16 Jun 2015, 09:52

STVV schreef:Velen zullen verheugd zijn door dit nieuws. Bij deze kan de opwinding en frustratie wegens slechte zinsconstructies & taalfouten plaats maken voor tevredenheid bij het lezen van de toekomstige, hoogstaande berichtgeving..... en dat in het Nederlands, Frans en Engels zowaar! Hoezee! http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... d-tsjirpen

Veel succes met je sollicitatie Mikman! :D

Jan Bulder

Berichtdoor Jan Bulder » 16 Jun 2015, 10:49

STVV schreef:Velen zullen verheugd zijn door dit nieuws. Bij deze kan de opwinding en frustratie wegens slechte zinsconstructies & taalfouten plaats maken voor tevredenheid bij het lezen van de toekomstige, hoogstaande berichtgeving..... en dat in het Nederlands, Frans en Engels zowaar! Hoezee! http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... d-tsjirpen

Absoluut iets voor Krisaias. Kan hij samenwerken met zijn grote voorbeelden! :hug:

Voor een beter Staaien, zonder Duchâtelet en parasiterende aanhangsels.

555

Berichtdoor 555 » 16 Jun 2015, 12:41

Jan Bulder schreef:

Absoluut iets voor Krisaias. Kan hij samenwerken met zijn grote voorbeelden! :hug:

Krisaias zou idd de geschikte kandidaat zijn, maar of STVV zo een geschikte werkgever is, weet ik nog zo niet hoor.

Jacques

Berichtdoor Jacques » 16 Jun 2015, 12:43

Zou Krisaias wel binnen mogen van de sitemanager?
"Gij komt hier niet solliciteren." :ugeek:
:lol:

"We zijn ver van huis en van de oorspronkelijke bedoeling van voetbal ... als zo weinig mogelijk investeren en zoveel mogelijk profiteren de trend wordt." Hans Vandeweghe

Terug naar “STVV in de media”