Voor mij is het ook al heeeeel lang, heeel erg duidelijk.
Wij als supporters willen kwalitatieve transfers, goed voetbal, veel punten en zo hoog mogelijk in het klassement.
Roland wil met zo min mogelijk uit te geven gaan gokken, om zo veel mogelijk in retour te krijgen.
Door zijn STVV "sympathie" , mogen we "meegenieten" van zijn goktalenten
Ik begrijp niet dat sommige supporters niet nog steeds niet willen snappen, dat hij op een slinkse manier zo veel mogelijk financiële zaken probeert te verdoezelen.
Het is toch niet voor niks dat hij rijk is.
Is al ooit iemand rijk geworden met eerlijk zijn ?
Er zal echt niemand zo maar "louche zaken" openbaar maken omdat wij het zo graag willen weten.
Als jullie wat prive-zaakjes "onder de tafel regelen", maken jullie dat dan openbaar ???
Ik keur het niet goed, maar omdat ik het toch niet kan veranderen, kan ik er mee leven.
Wat ik nooit zal begrijpen is dat hij al jaren probeert met veel TE MINIMALE inleg, en een te hoog gokpercentage, toch iets te willen rapen.
Had hij vanaf het begin enkele miljoentjes meer uitgegeven dan had hij, veel meer kans gehad om een BMW fabriek te bezitten.
Jammer dat hij niet snapt dat je flink moet investeren en dan pas de echte kassa bel gaat rinkelen.
Als hij Charlton in 1e brengt, en wij krijgen enkele "reserven", hebben we er ook wat aan.