oud voorzitter weer in het Nieuws

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Brusselmans »

Geel-Blauw schreef:http://www.cafc.co.uk//news/article/rol ... te=desktop
In zijn beste engels probeert hij de gemoederen te bedaren :lol:
Zijn de weken die hem resten nog niet om ?
Ik kots op u joeng !!!!
:vomit:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jacques »

Ondertussen gaat ondanks het fantastische interview van de grote leider het protest in Charlton gewoon verder: https://storify.com/Mattjobob/pinocchio ... the-valley

Beste foto van de dag is ongetwijfeld Katrien met pinokkio-badge.
Afbeelding
Totale onwetendheid of provocatie? God only knows. Toch spelen met vuur. Charlton heeft al bij al brave supporters. Er zijn clubs waar je klappen zou kunnen krijgen met zulke move. Ik vraag me af hoeveel Roland zijn mensen (in Londen maar evenzeer hier) betaalt om pispaal te zijn. Iemand als Katrien Meire heeft ongetwijfeld het intellectueel talent om zich elders veel nuttiger te maken.

VRG, de studentenvereniging van de faculteit rechten in Leuven, geeft Katrien trouwens de VRG-alumniprijs op 11 maart voor haar atypisch parcours. quote: "Met de toekenning van de Alumniprijs wil VRG-Alumni haar bijzondere parcours erkennen. Katrien Meire verliet het evidente pad en ging voluit voor een ambitieuze en niet altijd evidente rol in een wereld waarin men nog te vaak verbaasd reageert wanneer een enthousiaste en doortastende jongedame op het veld, in de loges of aan de onderhandelingstafel verschijnt en daar, ook in woelige waters, haar mannetje weet te staan." Daarmee is meteen bewezen dat die ook geen fuck van voetbal snappen.
https://www.law.kuleuven.be/vrgalumni/alumniprijs

Als uitsmijter voor het schrijnend amateurisme dat alle clubs van Roland kenmerkt: Toen er een minuut applaus gevraagd werd voor overleden clubspeler Graham Moore, zijn ze er in geslaagd de verkeerde foto op het scherm te zetten... :oops:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ng-7364440
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door stvv'er »

Arme Roland, hij wordt er dit jaar 70, is financieel allang "binnen", en dan moet hij nog speciaal naar Londen vliegen om zijn voetbalvisie daar te gaan toelichten :ugeek: Hij heeft het toch niet getroffen, wor.

Ik zal die vent nooit begrijpen. Eén groot mysterie. Maar ja, ik behoor dan ook maar tot het simpele volk :beer:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door STVV-fan »

stvv'er schreef:Arme Roland, hij wordt er dit jaar 70, is financieel allang "binnen", en dan moet hij nog speciaal naar Londen vliegen om zijn voetbalvisie daar te gaan toelichten :ugeek: Hij heeft het toch niet getroffen, wor.

Ik zal die vent nooit begrijpen. Eén groot mysterie. Maar ja, ik behoor dan ook maar tot het simpele volk :beer:
Is Roland zijn visie dan zo moeilijk te begrijpen? :D

Neem nu Standard, hij haalt daar Vanqeur uit de Franse 2de klasse en kan hem erna verkopen voor x-miljoen.
Goedkoop inkopen, duur verkopen. Simpele slagzin :D
Hier bij STVV heeft hij een stadion dat van hem is en waar hij naar hartelust evenementen kan organiseren die van hem zijn. Hij heeft hier nog het kanscontract en dergelijke.

Met Charlton was het zijn bedoeling te promoveren naar de PL. Dan zou Charlton de hoogste club uit het netwerk zijn en dienen als eindstation.

Alle acties van Rolando moet ge in het licht bezien van: "zo goedkoop mogelijk inkopen om zo duur mogelijk te verkopen".
Op zijn 70ste zou ik idd gewoon stoppen met de boel en op uw gemakske in de zetel in uw loge naar de voetbal letten.
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Chimedza4ever13 »

Voor mij is het ook al heeeeel lang, heeel erg duidelijk.

Wij als supporters willen kwalitatieve transfers, goed voetbal, veel punten en zo hoog mogelijk in het klassement.

Roland wil met zo min mogelijk uit te geven gaan gokken, om zo veel mogelijk in retour te krijgen.
Door zijn STVV "sympathie" , mogen we "meegenieten" van zijn goktalenten :grappig:


Ik begrijp niet dat sommige supporters niet nog steeds niet willen snappen, dat hij op een slinkse manier zo veel mogelijk financiële zaken probeert te verdoezelen.
Het is toch niet voor niks dat hij rijk is.
Is al ooit iemand rijk geworden met eerlijk zijn ?

Er zal echt niemand zo maar "louche zaken" openbaar maken omdat wij het zo graag willen weten.
Als jullie wat prive-zaakjes "onder de tafel regelen", maken jullie dat dan openbaar ???
:shock:

Ik keur het niet goed, maar omdat ik het toch niet kan veranderen, kan ik er mee leven.
Wat ik nooit zal begrijpen is dat hij al jaren probeert met veel TE MINIMALE inleg, en een te hoog gokpercentage, toch iets te willen rapen.
Had hij vanaf het begin enkele miljoentjes meer uitgegeven dan had hij, veel meer kans gehad om een BMW fabriek te bezitten.
Jammer dat hij niet snapt dat je flink moet investeren en dan pas de echte kassa bel gaat rinkelen.
Als hij Charlton in 1e brengt, en wij krijgen enkele "reserven", hebben we er ook wat aan.
Laatst gewijzigd door Chimedza4ever13 op 16 feb 2016, 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

Toen RD naar Standard trok was het over & out voor ons en onze ambities. Vanaf dan waren we niet langer de hoogste prioriteit maar toevallig een ploeg in een groter geheel. Standard was even de prioriteit maar ook Charlton had veel geld kunnen opleveren mits er een promotie behaald werd.

RD maakt gewoon altijd dezelfde fout. Hij steekt er het minimale in om er het maximale uit proberen te halen. Wat hij niet snapt is dat soms een iets hogere inzet een veel grotere opbrengst kan betekenen. Hoeveel hebben die degradaties al gekost? Hoeveel sportieve winst heeft dat al opgeleverd... bij al zijn clubs? Eén keer heeft hij anders gedaan en direct succes geboekt nl bij onze eerste degradatie onder hem en de directe promotie met Guido erna en de 4e plaats in PO1. Toen had hij de ploeg bij elkaar gehouden en nog versterkt. Dat had geld gekost maar er was wel direct resultaat waar hij op verder had kunnen bouwen. Helaas verkocht hij de waardevolste spelers één na één tot er enkel nog een dure degradatie kon volgen. :clap:

Uiteindelijk denk ik eerder dat zijn bedoeling helemaal geen sportieve ambitie is maar wel een financiële en als je het zo bekijkt heeft hijzelf niet zo slecht geboerd. De fouten laat hij gewoon anderen betalen en hijzelf is er steeds bij als het aan de kassa te doen is. Wij betalen met een kanscontract de fouten van ZIJN beleid af. RD is een parasiet die ploegen leegzuigt en dat doet me aan een Channel Zero nummer denken "vampires are lucky, they feed on others". Het nummer is veel beter dan de "show" van RD :beer:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:Toen RD naar Standard trok was het over & out voor ons en onze ambities. Vanaf dan waren we niet langer de hoogste prioriteit maar toevallig een ploeg in een groter geheel. Standard was even de prioriteit maar ook Charlton had veel geld kunnen opleveren mits er een promotie behaald werd.

RD maakt gewoon altijd dezelfde fout. Hij steekt er het minimale in om er het maximale uit proberen te halen. Wat hij niet snapt is dat soms een iets hogere inzet een veel grotere opbrengst kan betekenen. Hoeveel hebben die degradaties al gekost? Hoeveel sportieve winst heeft dat al opgeleverd... bij al zijn clubs? Eén keer heeft hij anders gedaan en direct succes geboekt nl bij onze eerste degradatie onder hem en de directe promotie met Guido erna en de 4e plaats in PO1. Toen had hij de ploeg bij elkaar gehouden en nog versterkt. Dat had geld gekost maar er was wel direct resultaat waar hij op verder had kunnen bouwen. Helaas verkocht hij de waardevolste spelers één na één tot er enkel nog een dure degradatie kon volgen. :clap:

Uiteindelijk denk ik eerder dat zijn bedoeling helemaal geen sportieve ambitie is maar wel een financiële en als je het zo bekijkt heeft hijzelf niet zo slecht geboerd. De fouten laat hij gewoon anderen betalen en hijzelf is er steeds bij als het aan de kassa te doen is. Wij betalen met een kanscontract de fouten van ZIJN beleid af. RD is een parasiet die ploegen leegzuigt en dat doet me aan een Channel Zero nummer denken "vampires are lucky, they feed on others". Het nummer is veel beter dan de "show" van RD :beer:
Nu eens eindelijk deftig gezegd waar het op staat zonder in raadsels te spreken waar "jij het toch weer niet snapt" ;).
Was dat nu zo moeilijk? :D
:Roland: is en blijft een zakenman, maakt niet uit wie wat wil beweren.
Hij heeft gegokt, hij heeft verloren en uiteindelijk verliest hijzelf gene franc, hij haalt er zelfs nog geld uit
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:Nu eens eindelijk deftig gezegd waar het op staat zonder in raadsels te spreken waar "jij het toch weer niet snapt" ;).
Was dat nu zo moeilijk? :D
:Roland: is en blijft een zakenman, maakt niet uit wie wat wil beweren.
Hij heeft gegokt, hij heeft verloren en uiteindelijk verliest hijzelf gene franc, hij haalt er zelfs nog geld uit
Ben blij dat je nu ook mee bent maar dit helder verhaal heb ik al minstens 10 keer neergepend. Herhaling is bijzonder efficiënt vandaar dat we blijven hameren onder het motto "you can fool some STVV-fan's some of the time but you can't fool all of the STVV-fans all of the time" :D
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Louis XIV »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=107116
Het ware beter geweest dat match op Stayen plaats had...en dan hopen dat die van den ANTWERP 't kot afbreken :boemel:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Vouch »

Waarschijnlijk één van dé redenen waarom mijn zaak niet groter is dan dat ze is, maar wanneer is genoeg, genoeg? Ik lees in Hbvl van dit weekend dat RD geschat wordt op een 1.296.861.000 euro, sinds dat die gazet gedrukt is zal het nog wel wat meer geworden zijn.

Kan iemand nog vatten hoeveel dat wel is? Kan hij dat zelf nog wel? Krijg je op een keer niet eens zin om wat te geniet van je geld, plezier te maken? De neiging om een kleine fractie van dat geld extra in je clubs te steken en eens iets te winnen, misschien zelfs bejubeld te worden ipv altijd maar de boeman te zijn?

Nja, ik zeg het, waarschijnlijk de reden waarom ik zoveel geld niet heb. Maar éigenlijk... als het op zo'n manier moet, heb ik liever minder geld.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jack »

Vouch schreef:Waarschijnlijk één van dé redenen waarom mijn zaak niet groter is dan dat ze is, maar wanneer is genoeg, genoeg? Ik lees in Hbvl van dit weekend dat RD geschat wordt op een 1.296.861.000 euro, sinds dat die gazet gedrukt is zal het nog wel wat meer geworden zijn.

Kan iemand nog vatten hoeveel dat wel is? Kan hij dat zelf nog wel? Krijg je op een keer niet eens zin om wat te geniet van je geld, plezier te maken? De neiging om een kleine fractie van dat geld extra in je clubs te steken en eens iets te winnen, misschien zelfs bejubeld te worden ipv altijd maar de boeman te zijn?

Nja, ik zeg het, waarschijnlijk de reden waarom ik zoveel geld niet heb. Maar éigenlijk... als het op zo'n manier moet, heb ik liever minder geld.
Na al zijn fratsen bij ons en zijn andere clubs ben ik geneigd te denken dat hij net plezier haalt uit gehaat worden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jacques »

Inderdaad opmerkelijk hoe je met dat vermogen (en ja, het staat zo niet op zijn rekening, maar toch) ervoor kiest om nog de laatste euro uit veel clubs te persen en mensen hun passie en hobby naar de kl*te te helpen. Geld voor stenen en winkels, ja, geld om spelers te halen, nee, tenzij voor de doorverkoop. Sportief succes? Bijzaak! Hij had een held kunnen zijn, maar is liever de schurk.
Het ergste zijn echter nog de meelopers. Zij die aan het handje meelopen en naar de mond praten om wat graantjes mee te pikken. Vaak ooit zelf supporters, nu gewoon deel van het probleem.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door STVV-fan »

Dit is een, naar mijn bescheiden mening, zeer leeg artikel eerlijk gezegd :?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door voetballiefhebber »

In de documentaire van Play Sports, genaamd 'Presidenten' is het ook weer lachen met :Roland:

Dit zei René Vandereycken hierover vandaag in Het Nieuwsblad:

Roland Duchâtelet gaf in de Play Sports-documentairereeks President aan dat een trainer dient te weten in welke hoek een speler een bal moet ingooien om zo ver mogelijk te raken. Volgens een studie van Duchâtelet is dat 45 graden. Het ergste is dat hij dat nog serieus meende ook. Misschien kan hij dan ook eens onderzoeken hoe hoog een bal botst in de modder in vergelijking met een kunstgrasveld en wat de precieze gevolgen zijn van spelen zonder publiek.
Plaats reactie