oud voorzitter weer in het Nieuws

Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Zorro »

Hij laat weer van zich horen, media geilaard, kijk en lees :

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... aign=sport
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Dreke »

Luc Steeno: "Ga dan."
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Goody »

Spijtig dat die man zoveel belooft en droomt, nooit raken we van hem af :gek:
Circus Rolando on Tour! :clap:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

Hij heeft een klein probleem, in, Frankrijk zit ook niemand op hem of Standard te wachten.

Ik vind het goed die beneliga op 1 voorwaarde, eens ze vertrokken zijn mogen ze niet meer terug. We zouden eens een erg open competitie krijgen zonder dikke nekken en het volk wil zijn ploeg zien en liefst in eigen stadion/land. De supporters van de G5 mogen sparen voor alweer een tv-abonnement om hun club nog te zien. Het verschil met de grote competities zal er bovendien nog steeds zijn.
speedy
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2012, 20:37

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door speedy »

Wat dat dieje allemaal uitkraamt, in Frankrijk zijn de tv-gelden mss. hoger !!! :grappig: Dan wil STVV in de premier league...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door omeloe »

Zorro schreef:Hij laat weer van zich horen, media geilaard, kijk en lees :

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... aign=sport
Duchatelet is een domme idioot :gek: , ik vrees dat hij nog heel wat onzin zal verkondigen . Het is klote dat hij ook het lot van STVV in handen heeft . We need a hitman . :evil: :bat:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door enerkey »

omeloe schreef:
Zorro schreef:Hij laat weer van zich horen, media geilaard, kijk en lees :

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... aign=sport
Duchatelet is een domme idioot :gek: , ik vrees dat hij nog heel wat onzin zal verkondigen . Het is klote dat hij ook het lot van STVV in handen heeft . We need a hitman . :evil: :bat:

Heb al een paar geweldige scenario's in gedachte. Bvb Standard dat tijdens het 'kwalificatieseizoen' buiten de top-8 eindigt door zijn geknoei :grappig:.... Standard dat kansloos uit de Ligue 1 tuimelt dankzij zijn geknoei. :grappig:

Klinkt allemaal tamelijk heugelijk en veelbelovend in mijn oren.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Motörhead »

Goody schreef: Circus Rolando on Tour! :clap:
"Cirque du Soleil" dan? :D
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Cremasco »

De rijke Fransen als Dépardieu komen naar hier en Roland wil de omgekeerde weg gaan.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Scandic »

Zelfs in de Deense pers spreekt men er over. Daar hebben ze ooit eens de Royal League 'getest', maar dat werd een flop.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

De Fransen hebben ondertussen zijn droompje vakkundig gekelderd, geen sprake van dat een Belgische club in de Franse eerste klasse komt. Misschien nog een waterkans vanaf 3e klasse :grappig:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Mikman »

De grootste voetbalclub van Wallonië -waarvan de harde kern uitgesproken extreem-links is- die niet solidair is met de kleinere Belgische clubs omdat ze te arm zijn en te weinig tv-gelden opbrengen en zich dan maar separatistisch gedraagt: er zijn geen zekerheden meer in het leven :cool:


Het is simpel, en al vaak gezegd door velen hier: niemand zal hun tegenhouden om de BeNe-Liga op te richten, maar daarna moeten ze ook niet gaan janken om terug te mogen keren. Eens buiten, altijd buiten.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

Ik zou vooral de supporters van Standard niet met deze man en zijn doldwaze ideeën willen verbinden.

Zijn ideeën zijn niet links, of rechts maar gewoon extreem dom. Daarover is men het onder supporters zowel links als rechts over eens :lol:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Mikman »

Iniesta schreef:Ik zou vooral de supporters van Standard niet met deze man en zijn doldwaze ideeën willen verbinden.

Zijn ideeën zijn niet links, of rechts maar gewoon extreem dom. Daarover is men het onder supporters zowel links als rechts over eens :lol:
Juist, maar dat bedoel ik ook, hij spreekt (zogezegd ) in naam van Standard maar zijn eigen supporters staan daar niet achter. Stel dat er een BeNe-liga is en zo'n Hollandse club moet op dat 'veld' van Brugge gaan spelen, het Belgische clubvoetbal gaat daar weer goed uitkomen...

De play-offs gingen de competitie ook zogezegd verbeteren, en de Belgische clubs gingen Europees veel beter presteren. Resultaat is dat zowel in de reguliere competitie als in de play-offs zelf de supporters meer en meer afhaken, en dat de Belgische clubs in Europa nog altijd niet meetellen. Vorig seizoen heette het dat de (éénmalige) goede resultaten van de clubs in Europa aan de invoering van de play-offs lagen, dit jaar niet veel van gehoord...

De Founding Father van het play-off-gedrocht, Yvan De Witte, zijn de (sportieve) miserie die zijn club momenteel treft helemaal gegund, hij zal straks zelf aan de lijve ondervinden hoe plezant het is om zo'n PO2 te spelen. :geelblauw:

Dat de nationale ploeg het veel beter doet ( of op zijn minst toch zeer kwaliteitsvolle voetballers heeft ) bewijst dat het probleem van het Belgische voetbal zich vooral binnen de bestuurskamers van de 'profclubs' bevindt, en niet zozeer aan de grootte van het land ( en de competitie ) ligt. Waarom kan men niet gewoon tevreden zijn met de plaats die de Belgische competitie in Europa inneemt? Daar is toch niets mis mee? Als men echt denkt financieel ooit te kunnen wedijveren met de absolute topclubs, is men nog wereldvreemder dan ik al voor mogelijk hield ( maar niets verbaast me nog van :Roland: )
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Zorro »

Mikman schreef:
Iniesta schreef:Ik zou vooral de supporters van Standard niet met deze man en zijn doldwaze ideeën willen verbinden.

Zijn ideeën zijn niet links, of rechts maar gewoon extreem dom. Daarover is men het onder supporters zowel links als rechts over eens :lol:
Juist, maar dat bedoel ik ook, hij spreekt (zogezegd ) in naam van Standard maar zijn eigen supporters staan daar niet achter. Stel dat er een BeNe-liga is en zo'n Hollandse club moet op dat 'veld' van Brugge gaan spelen, het Belgische clubvoetbal gaat daar weer goed uitkomen...

De play-offs gingen de competitie ook zogezegd verbeteren, en de Belgische clubs gingen Europees veel beter presteren. Resultaat is dat zowel in de reguliere competitie als in de play-offs zelf de supporters meer en meer afhaken, en dat de Belgische clubs in Europa nog altijd niet meetellen. Vorig seizoen heette het dat de (éénmalige) goede resultaten van de clubs in Europa aan de invoering van de play-offs lagen, dit jaar niet veel van gehoord...

Of ondervinden hoe plezant het is om zo'n PO2 te spelen. Mischien zelfs PO3 !

De Founding Father van het play-off-gedrocht, Yvan De Witte, zijn de (sportieve) miserie die zijn club momenteel treft helemaal gegund, hij zal straks zelf aan de lijve ondervinden hoe plezant het is om zo'n PO2 te spelen. :geelblauw:

Dat de nationale ploeg het veel beter doet ( of op zijn minst toch zeer kwaliteitsvolle voetballers heeft ) bewijst dat het probleem van het Belgische voetbal zich vooral binnen de bestuurskamers van de 'profclubs' bevindt, en niet zozeer aan de grootte van het land ( en de competitie ) ligt. Waarom kan men niet gewoon tevreden zijn met de plaats die de Belgische competitie in Europa inneemt? Daar is toch niets mis mee? Als men echt denkt financieel ooit te kunnen wedijveren met de absolute topclubs, is men nog wereldvreemder dan ik al voor mogelijk hield ( maar niets verbaast me nog van :Roland: )
Of ondervinden hoe plezant het is om zo'n PO2 te spelen. Mischien wel PO 3 !!!
Plaats reactie