oud voorzitter weer in het Nieuws

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Vouch »

StvvBoy schreef:
Vouch schreef:Aan de boekhouders onder de Kanaries:

In het artikel over het monsterverlies van die middenmotor die hier serieus kletsen kreeg in augustus, stond ook dat STVV in het seizoen 2010-2011 5.318.825 euro winst geboekt heeft. Is het misschien mogelijk hier wat uitleg bij te verschaffen? Want een jaar later zaten we ineens in 2e want we konden ons 2 seizoenen lang geen ploeg "veroorloven" die in eerste kon blijven.
Spelers + TV gelden denk ik. Dit is snel op in 2de klassen hoor zeker aan de dure contract van toen.
Dat geloof ik goed, maar in 2011-2012 zaten we nog in eerste en moesten we het doen met "het middenveld van 1000 wedstrijden" (dixit Morenne) en een serieus triestig ploegske waarvan iedereen op voorhand wist dat we zouden degraderen. Als je dan 5.000.000 euro winst gemaakt hebt het jaar ervoor, dan heb ik toch mijn bedenkingen?!?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

Dat is het probleem bij STVV. Als ze eens succes hebben dan denken ze te snel dat ze er al zijn (veel te vroeg vieren). Het is dan verkopen en verkopen tot ze plots vaststellen dat wat er rest bijlange niet zo goed is als ze dachten. Vandaar dat we zo'n jojo-club zijn. Hadden we de ploeg op deze momenten wel gericht versterkt dan stonden we veel verder. Je kan dat het bestuur verwijten maar veel supporters zijn al blij als ze af en toe een giant killen en de week erna afgaan tegen janneke en mieke.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door voetballiefhebber »

Het gaat blijkbaar niet goed met Charlton.
Ze staan voorlaatste in de stand en er is dus ook daar protest tegen het beleid.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 2_02046292
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Dreke »

Ach, die twee hard-dies...
A loyal football fan only supports the shirt...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Caravaggio »

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buit ... /1.2537047

Wanneer gaat die mens eens begrijpen dat 'm het VOETBAL .... NIETS/NADA/NUL/ heeft bijgebracht....
welk succesje heeft 'n club onder zijn bewind ooit gehaald? STVV de titel in 2de klas?
arm schaap..
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jacques »

Ah, de 20 hard-die's die in Engeland als "2% of the fans" werden weggezet (déjà-vu?), zijn intussen met 200, of toch eerder 2000. Benieuwd of Meire de ballen heeft om weer een supportersavond te beleggen om de mensen met een kluitje in het riet te sturen, zoals een paar maanden geleden. :lol:
Ik zou bijna medelijden met haar krijgen, maar anderzijds verdient iemand die wetens en willens met Roland in zee gaat geen medelijden.
Overdrijven is een kunst
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door omeloe »

Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

Caravaggio schreef:Wanneer gaat die mens eens begrijpen dat 'm het VOETBAL .... NIETS/NADA/NUL/ heeft bijgebracht....
welk succesje heeft 'n club onder zijn bewind ooit gehaald? STVV de titel in 2de klas?
arm schaap..
Volledig de bal mis slaan is dit. Hij brengt het voetbal niets bij maar het voetbal brengt hem wel veel bij. Wie is dan het ARM schaap met zo'n bankrekening? Mocht hij echt sportief succes willen dan deed hij iets anders en meer in de lijn van Coucke.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jan Bulder »

Teixeira van Standard naar Charlton. http://standardfans.be/2016/01/breaking ... -charlton/

Toeval waarschijnlijk.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Franz »

Jan Bulder schreef:Teixeira van Standard naar Charlton. http://standardfans.be/2016/01/breaking ... -charlton/

Toeval waarschijnlijk.
Na zod dje nog gon gelieve da dieje Fernand och nog zow no Luik gon
Arrej wei is da na muigelek
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jacques »

Bij Charlton zelf gaat alles weer goed. De coach nog maar eens vervangen door een andere Roland-getrouwe (Riga) en meteen een schokeffect: Hull-Charlton 6-0. Nog steeds voorlaatste met de slechtste verdediging uit de reeks. Een extra verdediger is precies geen overbodige luxe. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Since '54 »

Ik vraag me eigenlijk af wat wij ons moeten aantrekken van Charlton, Ujpest, Jena, Standard, enz ... én van Duchâtelet. Voor mijn part koopt hij half Europa op. Tenslotte doet hij met zijn centen wat hij wil.
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door simon »

Since '54 schreef:Ik vraag me eigenlijk af wat wij ons moeten aantrekken van Charlton, Ujpest, Jena, Standard, enz ... én van Duchâtelet. Voor mijn part koopt hij half Europa op. Tenslotte doet hij met zijn centen wat hij wil.
Since,
Inderdaad dat hij doet met zijn centen wat hij wilt, daar heb je een punt, maar dat wij een opleidingsploegske zijn voor Standard en Charlton dat is voor mij wel een groot probleem...en circus Rolando beslist nu eenmaal met of tegen je goesting...
Voor mij mag die pipo liefst zo rap mogelijk uit het voetbal verdwijnen.
Ieder zijn gedacht zeker...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Since '54 »

simon schreef:
Since '54 schreef:Ik vraag me eigenlijk af wat wij ons moeten aantrekken van Charlton, Ujpest, Jena, Standard, enz ... én van Duchâtelet. Voor mijn part koopt hij half Europa op. Tenslotte doet hij met zijn centen wat hij wil.
Since,
Inderdaad dat hij doet met zijn centen wat hij wilt, daar heb je een punt, maar dat wij een opleidingsploegske zijn voor Standard en Charlton dat is voor mij wel een groot probleem...en circus Rolando beslist nu eenmaal met of tegen je goesting...
Voor mij mag die pipo liefst zo rap mogelijk uit het voetbal verdwijnen.
Ieder zijn gedacht zeker...
Tja Simon, iedereen heeft zo zijn gedacht over Duchâtelet. Vele supporters (niet forumgangers) dragen hem nog op handen omdat hij ons van een gewisse degradatie naar 3de klasse heeft gered. Anderen vinden hem dan weer slecht en nadelig voor STVV maar die waren al tegen hem voor dat hij naar Standard ging en zeker voordat hij Charlton enz. opkocht.

Wat ik goed aan de man vind is dat hij en zijn vrouw, door hun Stayen, rechtstreeks en onrechtstreeks veel werk biedt aan Haspengouwers. Voor de rest laat hij mezelf en mijn familie koud.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:Wat ik goed aan de man vind is dat hij en zijn vrouw, door hun Stayen, rechtstreeks en onrechtstreeks veel werk biedt aan Haspengouwers. Voor de rest laat hij mezelf en mijn familie koud.
Het klopt dat er een pak mensen tewerk gesteld zijn op de site. Maar ik zou ook willen weten hoeveel van die jobs ergens anders verdwenen zijn. Als je op Stayen iets koopt, koop je het elders niet. Als je op Stayen naar de horeca gaat, doe je het ergens anders niet. Pas op, callcenters etc kunnen ze eender waar neerplanten, dat klopt. Maar het netto aantal jobs op Stayen, is niet het netto aantal jobs dat er door dat project bijgekomen zijn.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie