oud voorzitter weer in het Nieuws

Gebruikersavatar
Ben de beer
Berichten: 107
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:15
Supporter van: Stvv
Locatie: Sint Truiden

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Ben de beer »

Voor mij mag Roland morgen terugkomen met zijn miljoenen die hij uit Standard zal trekken... Als hij van STVV een stabiele middenmoter in de Jupiler league kan maken dan trek ik mij geen bal aan van het beleid of zijn fratsen ... Ik verkies nog altijd wedstrijden te zien tegen Anderlecht , Brugge , Standard en Genk dan tegen Vise, Woluwe , Eupen en andere grootheden uit de belgacomleague :lollig:
Dit stadion en de STVV fans verdienen 1 ste klasse voetbal en de capsones van nonkel Roland moeten wij er maar bij pakken ... :fuck:
SenTruin: a (g)ras apoat!
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Since '54 »

Alles afsluiten aan Saffraanberg aub en dringend. Op de Chaussée d'Amour hebben we al problemen genoeg :D
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door KNRI »

Ben de beer schreef:Voor mij mag Roland morgen terugkomen met zijn miljoenen die hij uit Standard zal trekken... Als hij van STVV een stabiele middenmoter in de Jupiler league kan maken dan trek ik mij geen bal aan van het beleid of zijn fratsen ... Ik verkies nog altijd wedstrijden te zien tegen Anderlecht , Brugge , Standard en Genk dan tegen Vise, Woluwe , Eupen en andere grootheden uit de belgacomleague :lollig:
Dit stadion en de STVV fans verdienen 1 ste klasse voetbal en de capsones van nonkel Roland moeten wij er maar bij pakken ... :fuck:
tiens...had hij de voorbije jaren hier dan niet de kans voor?

m.a.w. dream on.
:Roland: doet aan zelfverrijking. Zijn investeringen moeten opbrengen, zoveel is duidelijk.
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Zorro »

Hij heeft overal de touwtjes in handen , lees het gezegde van Rednic :

Rednic haalt uit naar Duchâtelet
28 mei 2013In de kijker Plaats een reactie

© www.voetbalbelgie.be
Fast Poker Unibet, 200 euro gratis bonus Mircea Rednic is geen trainer meer bij Standard. De Rouches sleepten nochtans een Europees ticket in de wacht. Voorzitter Roland Duchâtelet kiest echter voor Guy Luzon. Een 37-jarige Israëliër die nog niet in het buitenland actief was. "Als je iemand geen kansen geeft, weet je niet of hij goed is" en "Luzon is beter dan Rednic" luidt de uitleg van de grote baas. Rednic reageert boos.

De breuk met Rednic betekent geen complete verrassing. Het was al langere tijd duidelijk dat Duchâtelet liever niet verder wenste te gaan met de Roemeense trainer. Rednic boekte echter succes, genoot de steun van de supporters, en lag goed in de kleedkamer.

"Dat ik in de ogen van de voorzitter de vergelijking niet kon doorstaan met de coach van de Israëlische beloften, dat vind ik vernederend", reageert Rednic in Het Laatste Nieuws.

"Als coach weiger ik inmenging. Ik heb me nog nooit de les laten spellen door een voorzitter. Ook niet in Roemenië, waar het veel moeilijker is om baas te blijven over het sportieve. Ik wil soeverein beslissen over opstelling en tactiek. Ik trek niemand voor en laat niemand vallen, of het moet de spuigaten uitlopen."

"Duchâtelet heeft geen coach met ballen nodig, maar een marionet die 'ja' knikt als hij aan het touwtje trekt. Dat is volgens mij de énige reden waarom hij niet langer wenste door te gaan met mij."

Dimitri Charles
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door stvv'er »

Zorro schreef: "Duchâtelet heeft geen coach met ballen nodig, maar een marionet die 'ja' knikt als hij aan het touwtje trekt. Dat is volgens mij de énige reden waarom hij niet langer wenste door te gaan met mij."
:heil:

Eindelijk! Na 10 jaar durft er eens een speler/coach/clubmedewerker tegen de dictator zijn kar te rijden! Rednic zorgt voor een primeur!
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door stvv'er »

De supporters van Standard roeren zich ondertussen ook

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all

Die zijn erger dan de 20 Hard-dies van ons, Roland ;)
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door KNRI »

tsss...het is goed dat Roland zijn beleid nu eens deftig onder de loop genomen wordt. Jammer voor ons dat dit in zijn STVV periode nooit zo grondig gebeurde. Wij zitten trouwens nog steeds met de gebakken pattaten...
Eigenlijk zouden wij de supporters van Luik moeten vervoegen als het tot een manifestatie komt...wij hebben evenveel recht tot klagen!
Ze hebben ginder nog het voordeel dat als hij zijn aandelen verkoopt hij effectief ook weg is. Bij ons is de kanker al te ver gevorderd.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1204
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Luc »

Ze hebben er werk van gemaakt op Sclessin !
Op dat de goede manier is laat ik in het midden !

Afbeelding
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

Nog een goed artikel over onze makker.

Ik vraag me af of er niet een Panoramareportage in dit verhaal zit? Stef Wijnants, anybody?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jan Bulder »

Iniesta schreef:Nog een goed artikel over onze makker.

Ik vraag me af of er niet een Panoramareportage in dit verhaal zit? Stef Wijnants, anybody?
Stef is te druk bezig met het likken der reten van de Truiense beau monde. Dan staat Roland tegen de schenen trappen niet op je lijstje.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jan Bulder »

http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item ... ontmanteld

De bevestiging dat ze ook in Luik "gekloet zen" :mrgreen:

Pretpark à la Disneyland :gek:
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door KNRI »

ach ik had hetzelfde in januari reeds gepost in deze topic...nu is blijkbaar plots duidelijk voor heel belgie.
Als het over Standard gaat springt de media er vol op, wij zijn al veel langer gekloet en hebben nooit deze aandacht gekregen.

:vomit: :Roland:
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Goody »

Eigenlijk had ik eens graag geweten, en denkelijk nog vele anderen, hoeveel de 'oprot-premie' bedraagt op Stayen?
Hoeveel zwijggeld kregen al deze 'helden' die hier met hun staart-tussen-hun-benen afdropen?

Velen passeerden de revue, velen 'kweikten' vóór ze buiten lagen, weinigen (zeg maar geen) doen hun boekje open ...
Hoeveel zijn er al 'opgestapt'?

Volgens mij moeten dit toch al serieuze bedragen zijn die in de 'grijze-zone' betaald worden ...

Misschien dat de 'insiders' of 'vrienden-van' deze sommen weten?
Ik ben niet zo goed in cijfers :grappig: en ik wil absoluut 'geen' onwaarheden schrijven :lol:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door voetballiefhebber »

Ik denk niet dat die mensen zwijggeld hebben gekregen. Eigenlijk denk ik eerder dat er een contract werd afgesloten om de club niet in een slecht daglicht te plaatsen en dat ze anders zwaar zullen kunnen betalen.
Zo zijn er bij Club Brugge ook al contracten afgesloten in het verleden bij een speler die weg moest of een trainer die werd ontslagen.

Roland is iemand die ook veel rechtszaken aanspant heb ik onlangs ergens gelezen. Een man met macht schrikt nog altijd veel mensen af. Mensen dreigen hun job te verliezen en dreigen ook ergens anders niet meer aan de bak te komen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Halenaar »

KNRI schreef:.
Als het over Standard gaat springt de media er vol op, wij zijn al veel langer gekloet en hebben nooit deze aandacht gekregen.

:vomit: :Roland:
Nuja, wij hebben zelf ook amper iets ondernomen, op een paar spreekkoren en spandoekjes na.

Dat kan je van de mannen uit Luik niet zeggen!
Plaats reactie