TVL Sportcafé

voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: TVL Sportcafé

Bericht door voetballiefhebber »

Coucke is voetbalsupporter van zijn KVO, zakenman en voetballiefhebber.
Roland is enkel zakenman en kent niets van voetbal. Hij giet alles in de statistieken, net alsof de sport een exacte wetenschap is.

Als supporter wil je vooral dat je ploeg het uitstekend doet. Bij STVV is het voetbal op zich minder belangrijk en wil de partner van mevrouw de voorzitter gewoon een feestje bouwen en dat kan perfect in de Rvue en of ze nu winnen of verliezen, gefeest wordt er altijd! Dat is zijn motto.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door the fan »

Ik had zaterdag tickets gekregen ( zoals honderden anderen) en de sfeer in de Rebue was zeer flauwtjes en bijzonder weinig volk. Roland moet beseffen dat alles afhangt van stvv of er al dan niet gefeest wordt!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: TVL Sportcafé

Bericht door stvv'er »

Voor zij die willen en durven kijken: Bormans straks te gast in TVL Sportcafé.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door the fan »

Ik zal het al samenvatten:"Ik begrijp het gemor van de supporters maar we hebben hen nu hard nodig. Groeien doe je met vallen en opstaan. Het zit ons tegen, we verdienden meer punten; De scheidsrechters zijn ons ook niet mee. We kijken naar opportuniteiten, de foutjes moeten eruit!"
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: TVL Sportcafé

Bericht door stvv'er »

Bouwen, bouwen, bouwen, ... Wij doen blijkbaar niks anders als "aan een ploeg bouwen".
Gaat de interviews maar na van jaren terug: zelfs Lammens (2012) zei niks anders (of hij moest het nog eens over "wij moeten besparen" hebben)!
Flubbe, heb dan tenminste het fatsoen om eens met een ander excuus af te komen :roll:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: TVL Sportcafé

Bericht door voetballiefhebber »

Heb het gezien. Altijd diezelfde flauwekul. De supporters blijven rustig en dat vinden ze toch zo fantastisch blijkbaar.
Er komt geen enkele kritische vraag, noch uit Het Belang van Limburg, noch van TVL. Zo maak je het die mannen wel erg gemakkelijk. Vroeger met Philippe De Hollogne was het toch nogal andere televisie en dat mis ik eigenlijk wel. Er zit toch te weinig pit in en het is wat te braaf geworden.

Als Bormans zegt dat er een nieuwe ploeg moet gebouwd worden met 18 nieuwe spelers, dan moet je onmiddellijk repliceren over spelers die tekort komen.
Hoeveel spelers zijn er geslaagd? Zopas zag ik op Facebook de opstelling van de Beloften. Onder andere Ryckaert, Bourard en De Sart stonden daar in de ploeg. Toch een paar jongens die gezien worden als grote talenten, maar ze halen de bank niet eens.
Ze zouden beter een paar degelijke spelers aanwerven en voor de rest die aanvullen met eigen jeugd. Dat was vrijdag wel een opmerking bij Play Sports hoor. Er was kritiek op zoveel middelmatige buitenlanders.
Denk al maar aan spelers als Koubemba, Ono, Proschwitz, Djené, De Petter, Ceballos. Wordt het niet eens tijd om eens eigen jeugd hun kans te gaan geven als de basisploeg het niet beter doet. Is Abrahams die vandaag 2 keer scoorde bij de Beloften dan zoveel slechter dan Koubemba? Ik zou haast denken dat het nauwelijks slechter kan.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

Die Niels Christiaens, wat een suf !!!
Liberloo, blij om eens op TV te mogen !!!
Dat is K3-niveau, opvulsel om een onnozel programma vol te krijgen met al hun langs de kwestie gezever...

Er eens effe inhakken met feiten, lijkt me boeiender TV.
Wederwoord, en opnieuw met de feiten op de neus !
Maja, dan krijgen ze geen vrijkaarten meer om uit te delen ...

Dit is toch gewoon een sportprogramma onwaardig !

Hugo Borst gevraagd please :heil:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

Brusselmans schreef:Die Niels Christiaens, wat een suf !!!
Liberloo, blij om eens op TV te mogen !!!
Dat is K3-niveau, opvulsel om een onnozel programma vol te krijgen met al hun langs de kwestie gezever...

Er eens effe inhakken met feiten, lijkt me boeiender TV.
Wederwoord, en opnieuw met de feiten op de neus !
Maja, dan krijgen ze geen vrijkaarten meer om uit te delen ...

Dit is toch gewoon een sportprogramma onwaardig !

Hugo Borst gevraagd please :heil:
Ken jij één echt goed sportprogramma in dit land? Of degelijke sportjournalistiek?

Bij Extra Time jank je u de ogen uit de kop van de miserie/ lachen als je die bende hoort. De karikaturen Mulder/ Boskamp, en Karl Vannieuwkerke is misschien wel nog belachelijker dan Raes, met zijn 'dab' en Imke Courtois. En van de journalisten zelf moet je ook niks verwachten, die houden mooi de hand boven het hoofd van de bekende clubleiders en bekendere, Vlaamse spelers. Zeker degene die af en toe wat doorlekken naar de pers.

Tussen die bende valt Niels Christiaens echt wel mee hoor.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: TVL Sportcafé

Bericht door voetballiefhebber »

Halenaar schreef:
Brusselmans schreef:Die Niels Christiaens, wat een suf !!!
Liberloo, blij om eens op TV te mogen !!!
Dat is K3-niveau, opvulsel om een onnozel programma vol te krijgen met al hun langs de kwestie gezever...

Er eens effe inhakken met feiten, lijkt me boeiender TV.
Wederwoord, en opnieuw met de feiten op de neus !
Maja, dan krijgen ze geen vrijkaarten meer om uit te delen ...

Dit is toch gewoon een sportprogramma onwaardig !

Hugo Borst gevraagd please :heil:
Ken jij één echt goed sportprogramma in dit land? Of degelijke sportjournalistiek?

Bij Extra Time jank je u de ogen uit de kop van de miserie/ lachen als je die bende hoort. De karikaturen Mulder/ Boskamp, en Karl Vannieuwkerke is misschien wel nog belachelijker dan Raes, met zijn 'dab' en Imke Courtois. En van de journalisten zelf moet je ook niks verwachten, die houden mooi de hand boven het hoofd van de bekende clubleiders en bekendere, Vlaamse spelers. Zeker degene die af en toe wat doorlekken naar de pers.

Tussen die bende valt Niels Christiaens echt wel mee hoor.
Spijtig genoeg is mijn Frans erg slecht, maar La Tribune op RTBF schijnt wel erg goed te zijn en ze durven daar kritisch te zijn.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door the fan »

Gisteren onze trainer in TVL Café, je weet wel dat praatprogramma met voor de hand liggende vragen…
Leko heeft toch altijd 20x de term "statistics" gebruikt… Dan kan je moeilijk zeggen dat je van bovenop geen druk voelt om spelers A of B op te stellen!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

Straks Duchatelet en Janssens in TVL Sportcafé.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: TVL Sportcafé

Bericht door pat@ »

Onze voorzitter heeft eigenlijk niet zo veel te maken met voetbal, het is eigenlijk een miss match volgens hem. Waarom koopt hij dan 4 clubs? Wat ne clown.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jacques »

Ik vond het al bij al minder erg dan anders/verwacht. Of dat ligt aan voortschrijdend inzicht bij Roland of dat mijn lat intussen zo laag ligt, laat ik in het midden. ;)

Er is natuurlijk ook de timing: er moeten abo's verkocht worden, stroop smeren is de boodschap. Al hield hem dat in het verleden nooit tegen om een kemel te schieten. Toch maar zien of de blabla van de laatste dagen/weken gevolgd wordt door boemboem.

Wel een uitschuiver toen de stoeltjesgooier van zaterdag ineens gelijkgesteld werd met kritische supporters tout court. Die twee hebben niks met elkaar te maken. Gelukkig gecorrigeerd door Niels Christiaens en Patrick Janssens. Dat het al van die 2 moet komen, zegt misschien ook wel wat. :) Op zo momenten merk je wel dat de kloof tussen de (leef)wereld van Roland en die van de gemiddelde supporter groot blijft.

Het blijft idd. ook een raadsel wat iemand met weinig affiniteit voor het voetbal doet met 4 clubs in zijn portefeuille.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jones »

Amai. Als je Janssens hoort praten'...
Die man is mee met zijn club. Roland de supervisor met het geld en geen of te weinig emo-binding.
Niet meer of minder dan een bedrijf in nood dat hij toevallig weer redt en delegeert.
De enige die beslissingen neemt en dagelijks werkt voor STVV is dus Bormans. Wat weinig voor een eersteklasser me dunkt.

Janssens staat veel dichter bij de supporter door zijn uitspraak over luisteren naar de supporters. Over de moeilijke critici onder de STVV-supporters doet Roland alsof ze de pest zijn. Het zijn die nochtans die op de eerste rij staan als het draait zoals het moet, de meest fiere, in hun eer gekrenkte als het moeilijk gaat. Die zien STVV even graag als gij, uw centen

Roland kent niks van psychologie dat is duidelijk. Cijfers, statistieken zoveel je wil.
Hoe die man zijn kinderen ooit opgevoed heeft op gebied van emoties, dat vraag ik me af. Waarschijnlijk nooit thuis en vrouwlief dit laten doen. Enkel de cijfertjes van hun rapport waren belangrijk waarschijnlijk.

Wel Roland, een vleugje impulsiviteit, inlevingsvermogen, menselijkheid, sociaal zijn en denken, spontaniteit en humor is iets wat we missen bij U, met een club als STVV waar de supporters een vat vol emotie zijn en voor velen ondertussen "waren". Verstand op 0 en emoties op 100 %, dat is beleving en ontspanning voor de hardwerkende Haspengouwer als hij/zij zijn Stayen betreedt
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: TVL Sportcafé

Bericht door miel »

Jones schreef:Amai. Als je Janssens hoort praten'...
Die man is mee met zijn club. Roland de supervisor met het geld en geen of te weinig emo-binding.
Niet meer of minder dan een bedrijf in nood dat hij toevallig weer redt en delegeert.
De enige die beslissingen neemt en dagelijks werkt voor STVV is dus Bormans. Wat weinig voor een eersteklasser me dunkt.

Janssens staat veel dichter bij de supporter door zijn uitspraak over luisteren naar de supporters. Over de moeilijke critici onder de STVV-supporters doet Roland alsof ze de pest zijn. Het zijn die nochtans die op de eerste rij staan als het draait zoals het moet, de meest fiere, in hun eer gekrenkte als het moeilijk gaat. Die zien STVV even graag als gij, uw centen

Roland kent niks van psychologie dat is duidelijk. Cijfers, statistieken zoveel je wil.
Hoe die man zijn kinderen ooit opgevoed heeft op gebied van emoties, dat vraag ik me af. Waarschijnlijk nooit thuis en vrouwlief dit laten doen. Enkel de cijfertjes van hun rapport waren belangrijk waarschijnlijk.

Wel Roland, een vleugje impulsiviteit, inlevingsvermogen, menselijkheid, sociaal zijn en denken, spontaniteit en humor is iets wat we missen bij U, met een club als STVV waar de supporters een vat vol emotie zijn en voor velen ondertussen "waren". Verstand op 0 en emoties op 100 %, dat is beleving en ontspanning voor de hardwerkende Haspengouwer als hij/zij zijn Stayen betreedt
Dat communicatie Roland zijn sterkste punt niet is weten we ondertussen allemaal .
Janssens is daar in getraind punt .
Nog thans was zijn uitleg vandaag duidelijk , de basis proberen te behouden en enkele versterkingen .
Verder is Jansens niet meer of niet minder dan een goedbetaalde werknemer van KRC Genk
Nogal wiedes dat wiens brood men eet diens woord men spreekt .
Die heeft evenmin een emotionele binding met zijn club als Roland , wellicht zelfs nog minder .
Als voor het opvoeden van kinderen op gebied van emoties , voetbal de norm is heb ik toch mijn bedenkingen .
Plaats reactie