TVL Sportcafé

toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: TVL Sportcafé

Bericht door toyotacorolla »

Ik vond persoonlijk dat een manager na zo een wanprestatie toch wat scherper uit de hoek mocht komen naar de spelers toe en zijn trainer.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Caravaggio »

Bormans is een zacht gekookt ei, ervaring ontbreekt hem..
Het telkens terug grijpen naar seizoensbegin/veel blessures is ook een cliché ondertussen.

Ze mogen bij STVV aan de top eens gaan nadenken. Het is NIET meer het seizoensbegin.... HET is 5 voor 12
Als OHL straks met 3 punten naar Leuven terugkeert staan ze op 3 punten van STVV
.....daar zit je dan met je jaar vol "emoties'' ... die broodnodige spits lijkt voorlopig ook niet echt Tchité te zijn...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Geel-Blauw »

tweety schreef:
Geel-Blauw schreef:Stef Wijnants slaat de nagel op de kop in TVL sportcafé!
En dat is? Voor degenen die buiten Limburg wonen..
- Dutoit moet blij zijn dat STVV hem een contract gaf toen hij nog 'Mr. Nobody' was en geduld moet hebben voor dat nieuwe contract ipv overal zo te zeuren. Hij heeft tenslotte al een verbeterd contract gekregen aan het begin van het seizoen.
- Het niveau in G*nk gewoon beschamend was, 2e klasse-niveau ookal missen we veel spelers.
- Gebrek aan mentaliteit
...
Nie zievere, speile!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: TVL Sportcafé

Bericht door voetballiefhebber »

Hier kun je terugkijken. Ik vond dat het nog mee viel ivm de scherpte naar STVV toe.
Stef probeerde wel even, maar Bormans kwam niet verder dan een monkellachje en had het maar altijd over die blessures en het schitterende seizoensbegin.

http://www.tvl.be/programmas/tvl-sportcafe
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

tsja, zo de club, zo de spelers ....
en dat is nog altijd : teren op enkele goede matchen, meer niet.
en voor de rest : zich als een wentelteefje in alle bochten draaien met excuses.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Caravaggio »

Geen Stijn Vreven of Jacky Mathijssen bij STVV. De Kanaries kiezen voor Ivan Leko. Clubicoon Lon Polleunis vertelde aan Voetbalbelgie.be dat hij verrast was door die keuze. Polleunis verkoos iemand uit de streek. Iemand die ook op tafel zou durven kloppen. Bij TVL Sport hadden ze het ook over de trainersproblematiek bij STVV.

Patrick Nys en Benni McCarthy kregen te horen dat ze andere oorden moeten opzoeken. Chris O'Loughlin stelde na de voorstelling van Ivan Leko dat hij teleurgesteld was en klaar was voor een nieuwe uitdaging.

Mogelijk blijft hij toch bij STVV, dat nog op zoek is naar een assistent voor Ivan Leko. Davy Schollen zou de nieuwe keeperstrainer worden, met Jos Beckx (ex-Standard) als coördinator.

"Ik kan me niet voorstellen dat O'Loughlin T2 zou worden", stelt Stef Wijnants bij TVL Sport. "De voertaal is vooral Frans. Leko spreekt geen Frans. Wie gaat dan communiceren met de spelers? O'Loughlin zou bij STVV willen blijven, maar ik zou niet weten in welke functie."
"Niemand weet hoe het in elkaar zit"
Yannick Ferrera kreeg na de promotie naar eerste klasse een contractverlenging voor één jaar. Enkele maanden later was hij weg naar Standard. Ivan Leko mocht een contract voor twee seizoenen toegestopt. De Kroaat was zeven maanden trainer bij OHL en werkte daarna als T2 in Griekenland.

Bij de fans blijft een dubbel gevoel hangen. Waarom geen Stijn Vreven of Jacky Mathijssen? Trainers die weten waar STVV voor staat of zou voor moeten staan. Trainers die beide landstalen machtig zijn. Die ook terug discipline in de kleedkamer zouden brengen.

"STVV zocht een trainer die niet te veel kost, jong is, en de Belgische competitie een beetje kent. Ga ze dan maar zoeken", stelt Stef Wijnants. "Ik weet niet hoe de rest van de staf wordt samengesteld. Blijkbaar doet Leko dan niet. Ik vraag me af: wie dan wel?"

"Of er nood is aan een technisch directeur? Neen. Heel het scoutingsysteem, niemand weet hoe dat in elkaar zit. Wat kan een TD er dan doen? Hij zal veel geld kosten en wel of geen macht krijgen. Dat zijn allemaal vragen waar je geen antwoord op krijgt, of waar niemand op kan antwoorden."
Ontgoocheld en boos
"STVV ligt sportief op apegapen. Er is geen visie, geen lijn, geen spelers, geen staf", merkt Jacky Mathijssen op. De Dilsenaar was graag de uitdaging gegaan om terug aan een mooi verhaal te bouwen, net als bij zijn vorige passage op Stayen.

"Enerzijds ben ik ontgoocheld, anderzijds ben ik boos. Ik lees mensen van STVV in de media vertellen dat er met mij gesproken is. Daarna lees je dat ik van de lijst verdwenen ben. Ik zou ook te duur zijn. Er is geen enkel contact geweest. Dat zijn allemaal dingen die niet kunnen."

"Met de aanstelling van Stijn Vreven of een andere collega had Sint-Truiden bij een aantal mensen terug aan geloofwaardigheid kunnen winnen. Door iemand in huis te durven halen die zegt waar het op staat. Er moet eindelijk iemand bij die club opstaan om leiding te geven, want anders is het helemaal naar de vaantjes."

DC

bron: TVL - voetbalbelgie
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jan Bulder »

Caravaggio schreef: "STVV ligt sportief op apegapen. Er is geen visie, geen lijn, geen spelers, geen staf", merkt Jacky Mathijssen op. De Dilsenaar was graag de uitdaging gegaan om terug aan een mooi verhaal te bouwen, net als bij zijn vorige passage op Stayen.

"Enerzijds ben ik ontgoocheld, anderzijds ben ik boos. Ik lees mensen van STVV in de media vertellen dat er met mij gesproken is. Daarna lees je dat ik van de lijst verdwenen ben. Ik zou ook te duur zijn. Er is geen enkel contact geweest. Dat zijn allemaal dingen die niet kunnen."



DC[/i]
bron: TVL - voetbalbelgie
Oei, Fille en Bart die liegen?

:zot:
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Caravaggio »

http://www.tvl.be/programmas/sportcafe- ... 2016-34433
Bormans gisteren op TVL - sportcafé
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door the fan »

Net ook gezien en welke vraag men ook stelde, telkens kwam hetzelfde voortgekabbeld antwoordje… "We werken op lange termijn en willen in deze fase stabiliteit uitbouwen"…
Voorts was het duidelijk dat Roland wereldvreemd blijft… Als hij families wil entertainen met show, eten en muziek had hij beter de Ethiasarena of het Sportpaleis overgenomen!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jacques »

Zoals ze in het Engels wel eens zeggen: all talk and no specifics means BS.
Vrij vertaald: als je vage toekomstprojecties en luchtspiegelingen moet maken, is dat doorgaans bij gebrek aan een concreet plan voor vandaag en morgen. Veel blabla, weinig boemboem. Een ziekte waar veel managers aan lijden.

In een stayen-context: ze hebben nog altijd geen flauw benul waar ze naartoe willen en blijven dus maar aanmodderen, zoals de visionair RD al 10 jaar sportief aanmoddert en nergens raakt met zijn clubs. Ondertussen loopt die hier al 13 jaar rond. Ik zit nog altijd te wachten op nog maar een fractie stabiliteit en iets dat van ver op een visie lijkt. 't Mag stilaan wel ne keer gaan komen, zou ge denken. :roll: Over resultaten zullen we maar zwijgen voor het helemaal pijnlijk wordt. Het is heel eenvoudig: er was geen plan, er is geen plan en er zal nooit een plan zijn. Toch niet als het over sportieve ambitie gaat. Maak u geen illusies.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: TVL Sportcafé

Bericht door voetballiefhebber »

Scouten doen ze ook niet echt, maar we zijn gered nu we weten dat het netwerk aan dieptescouting doet.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Since '54 »

Vond het interview van Philippe Bormans niet eens zo slecht. De man is goed ter taal, goed op de hoogte en weet wat hij zegt. 'Voor geknabbeld', ik twijfel eraan, maar dat de grote lijnen niet door hem maar door Roland Duchâtelet worden uitgezet is nogal wiedes en hoort duidelijk te zijn voor iedereen. Wiens brood men eet wiens woord men spreekt en als Bormans daar om de haverklap tegen in meent te mogen gaan, sommigen zouden het hier misschien wel willen, zal hij niet lang zijn functie blijven vervullen. Sommigen, om niet te zeggen (te) veel op het forum hier menen het allemaal beter te kunnen en ook daar heb ik mijn grote twijfels over.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: TVL Sportcafé

Bericht door pat@ »

Ook wel een kritische Schreurs, die na de stelling van Borrie dat men STVV niet met Oostende mag vergelijken, knap uit de hoek kwam om te melden dat RD nummer 16 is in de natie der rijkste Belgen en niet moet onder doen voor Coucke. Bormans moest wat zuur lachen toen.

Ik hou mijn hart al vast als we 20 punten of meer gaan hebben aan de winterstop. Het volgende gaat zich dan naar alle waarschijnlijkheid afspelen, Besuz en Peeters willen niet meer blijven en dan sta je machteloos als club dixit Bormans. Ik zou nu wel niet meer weten waar beiden dan voor een habbekrats aan verpatst gaan worden, Standard lijkt mij uitgesloten.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door STVV-fan »

@ Since: :heil:
Ik begin door te zeggen dat ik niet het volledige gezien heb en enkel dat op tvl waar er gesproken wordt over de spelers uit het netwerk. ik kijk straks het volledige wel

Ze weten op Stayen wel wat ze willen, namelijk exact wat Bormans zegt. Dat er niet de spelers gehaald voor worden die de forumgangers en een deel supporters willen zien, draagt niet bij tot het feit dat ze het niet weten. Het bewijst gewoon dat voetbal in de verste verte nog geen exacte wetenschap is. Dat jullie hiermee lachen en schijt hebben aan het beleid is jullie probleem, maar op zich doet dat niets af aan het feit dat ze op de Tiense wel weten in welke richting ze willen gaan.

Over die (blijkbare) sneer dat RD hoger staat dan Coucke.
2 dingen.
1: Flippie legt het mooi uit: haal je nu 4 of 5 dikke vissen binnen, dan krijg je onevenwicht in de kleedkamer en dat zorgt voor wrevel.
2: Nogmaals, Coucke doet dit niet zozeer voor Oostende zelf (natuurlijk wel een beetje, anders investeer je niet in een ploeg met 100 supporters en ne vissekop), als wel voor zijn eigen EGO.

Roland niet, Roland heeft nog minder te bewijzen dan Coucke. Dat jullie het niet eens zijn met de man en hem "wereldvreemd" vinden is, nogmaals, jullie probleem maar doet hier niets aan af.

En nu sewes de volledige aflevering kijken se, lijkt wel interessant
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Dreke »

Klopt. Coucke investeert voor zijn ego, Roland niet. Die draagt koppig zijn visie uit voor zijn ego. Ik moet Coucke niet, maar dat praat de onze niet goed...

Zoals Jacques zegt: al 13 jaar zoeken we naar een visie. Ik daag jullie uit: wat was die 5 jaar terug, wat is die nu en wat zal die binnen 5 jaar zijn?
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie