TVL Sportcafé

Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jan Bulder »

Een vraag krijgen over kritische supporters en zijn opmerkingen daarover in het verleden, om dan meteen de overgang te maken naar 1 individu die een stoeltje gooide, vandalisme en hooliganisme. Nogal een geluk dat de Algemeen Directeur van Racing Genk dat eigenhandig rechttrok in het voordeel van de kritische (STVV) fans.

Het was inhoudelijk gewoon een droevige vertoning van RD, met naast de kwestie gelul en onsamenhangend gebral, waar je tegenwoordig inderdaad al tevreden bent dat er niet al te veel stommiteiten uitkomen. Een houding alsof hij het warm water heeft uitgevonden als hij het heeft over 'zijn netwerkclubs', waarvan elke club in realiteit in een neerwaartse spiraal zit, of daar meestal in zit. Hij moest ook nog eens benadrukken dat hij eigenlijk liever niet meer in het Belgisch voetbal had gezeten. Maar hij heeft STVV dan toch maar opnieuw 'overgenomen', omdat BL absoluut wilde stoppen en geen andere overnemers vond. De passie en ambitie straalden van zijn gezicht.

Als je dan de uiteenzetting van Patrick Janssens hoort, dan weet je meteen ook het voelt wanneer iemand oprecht spreekt over een sportief plan en respectvol communityverhaal.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

Het is een mens vol met haatgevoelens, die niet de mogelijkheden bezit om HET te zien !!!
En waarom begint die altijd te lachen eigenlijk ?
Toch niks grappigs aan wat hij vertelt, dat is de bittere ellende ...

Zoals ik vermoed had : verblind door PO2 ...
Goed tot zeer goed voetbal zelfs, daar blijft op gehamerd worden, ook al is het erbarmelijk...
De match tegen KVM als maatstaf ...
Vergeten zijn de erbarmelijke helften op Lierse bvb ...
Meer dan 2 punten gehaald per match in PO2, dat is dus voor hem de stap naar PO1 ...
:zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot:
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Johan »

Miel, wat ge daar allemaal uitkraamt over Jansens en zijn voeling met Genk? Ik wou dat we iemand had zoals hem en zijn liefde voor de club.Als ge daar tegenover die RD ziet zitten en hoort brallen draait mijne maag.Komt hier zwart op wit vertellen dat hij met voetbal totaal niks inzit en er liever uit was dan in. Van zo iemand verwacht ge best niet teveel.Hij vindt het goed zo blijkbaar.Hij heeft andere voetbal gezien als wij.Wat een mafkees. Wie daar moet mee werken iedere dag is goed af.Overal waar hij in het voetbal zijn handen aansteekt gaat naar de haaien, bewijzen zijn clubs in zijn eigendom.Weet je , ik denk dat Jansens in zijn eigen dacht, wat zit hier tegenover mij. Iemand die kritisch is over het reilen en zeilen bij STVV word afgedaan als een hooligan,want tegen de Zonnekoning inkomen is not done.Hoe die man ooit zijn imperium heeft opgebouwd blijft een mysterie want in mijn ogen communicatief een regelrechte ramp.Iedere stvv supporters die het interview heeft gevolgd is beschaamd in zijn plaats, wat een samenraapsel van waardeloze en wereldvreemde gedachtengang.Hij vind nochtans dat hij het goed doet en dat we hem dankbaar moeten zijn.Blind voor de gebreken en totaal gebrek aan visie en echte liefde voor de club.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jacques »

Patrick Janssens is en blijft in de eerste plaats natuurlijk wel een Kielse rat. Van clubliefde voor Genk zoals wij als fans die kennen voor STVV kan je hem moeilijk verdenken. Dat kan ook niet. Dat is hetzelfde als dat ik morgen 2 jaar bij OHL ga werken en dan ineens fan van die club zou zijn, beetje ridicuul. Ik mag hopen dat clubliefde dieper gaat dan dat, voor mij in ieder geval wel.
Niettemin slaagt Janssens, ongetwijfeld met dank aan zijn ervaring uit de reclamewereld, erin een veel empathischer verhaal te brengen dan Roland. Nu erg moeilijk is dat niet. Een Noord-Koreaan met autocue zou daar waarschijnlijk ook nog in slagen. :mrgreen:

Hij kan er anderzijds ook niet veel aan doen. Het is zijn karakter en stijl en dat maakt hem een serieuze miscast is de voetballerij in het algemeen en in het bijzonder bij een club die meer leeft van passie dan verstand of resultaten. Ik probeer er voorbij te kijken en hoop dat het niet te beschamend wordt. Wat dat betreft denk ik: het is al ooit erger geweest en als (maar enkel op die voorwaarde) de woorden van de voorbije weken met daden kracht worden bijgezet ben ik bereid daar (in de mate van het mogelijke) voorbij te kijken...in mijn goede dagen. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

Wat kan je nu eigenlijk verwachten van mensen die dit het mooiste stadion van België vinden ? :grappig:
De truuk is om het zo dikwijls mogelijk te herhalen, op den duur gaat een grote hoop het nog geloven ook.
Idem met het goed tot zeer goed voetbalverhaal van Leko ...
:gek:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Since '54 »

Wordt het niet wat eentonig het dagdagelijks afschieten voor allerlei dingen, veelal zelfs futiliteiten, van de familie Duchâtelet-Höfte. Dat RD nu eenmaal geen orakel is zoals Janssens een is geworden is zo normaal als wat dan ook. Ieder zijn stijl en iedere vogel zingt zoals hij gebekt is. Ik heb het interview op TVL ook gevolgd en Janssens kwam er iets beter uit dat RD maar dat het zo spectaculair was is ook weer niet waar. De overgang van 'kritische supporters' naar 'stoeltjesgooier' volgde zodanig kort op mekaar dat sommigen ervan maakten dat RD het een met het ander vergeleek en over dezelfde kam scheerde maar ik geloof nooit dat dit zijn bedoeling was.

Het is mijn overtuiging dat de supporter kort op de man mag en moet spelen met de voorzitter(s) van STVV zoals anderen ook op die van hun club mogen doen. Ik denk dat dit ons recht is maar iemand gaan beoordelen hoe hij lacht, of zij ja of nee gezegd heeft van één punt mee te brengen uit Genk, het al 20 keren vertonen van zijn schaatspartij e.d. is niet meer nodig. Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Neen. Alle vier even erg. Geen referenties om fier op te zijn. Allemaal te hard verliefd op zichzelf...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

Dreke schreef:
Since '54 schreef:Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Neen. Alle vier even erg. Geen referenties om fier op te zijn. Allemaal te hard verliefd op zichzelf...
Dit.

En Coucke mag dan wel een clown zijn, maar zijn ambities blijven wel niet bij praatjes zoals bij onze voorzitter. De resultaten die Coucke al heeft behaald met zo'n clubje als KVO is bewonderenswaardig!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:
Dreke schreef:
Since '54 schreef:Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Neen. Alle vier even erg. Geen referenties om fier op te zijn. Allemaal te hard verliefd op zichzelf...
Dit.

En Coucke mag dan wel een clown zijn, maar zijn ambities blijven wel niet bij praatjes zoals bij onze voorzitter. De resultaten die Coucke al heeft behaald met zo'n clubje als KVO is bewonderenswaardig!
Coucke met zijn mottige muil.

Heeft gewoon hoerenchance dat zijn transferkes uitpakken, voor hetzelfde geld zit hij geld in Oostende te pompen en rendeert het niet.

De resultaten? Welke, Halenaar?
PO I halen? Whoopty doo als je in PO I het merendeel van de matchen verliest.

Heeft 1 keer de finale van de beker gehaald

Speelt nu (met ook veel geluk) voor Europees tegen Genk.

Het clownsgehalte van Coucke ligt x keer hoger dan dat van :Roland:, maar omdat Coucke maar onnoemelijk veel geld in de lege doos die Oostende heet pompt, wordt hem dat allemaal vergeven, getuige deze uitspraak.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jacques »

Da ge Coucke zijne kop ni kunt zien, mij niet gelaten, maar 2x PO1 en 1 verloren bekerfinale op 4 jaar is wel degelijk beter dan Roland op +10 jaar. Zelfs als ze vanavond verliezen. Beetje serieus blijven.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

STVV-fan schreef:
Halenaar schreef:
Dreke schreef:
Since '54 schreef:Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Neen. Alle vier even erg. Geen referenties om fier op te zijn. Allemaal te hard verliefd op zichzelf...
Dit.

En Coucke mag dan wel een clown zijn, maar zijn ambities blijven wel niet bij praatjes zoals bij onze voorzitter. De resultaten die Coucke al heeft behaald met zo'n clubje als KVO is bewonderenswaardig!
Coucke met zijn mottige muil.

Heeft gewoon hoerenchance dat zijn transferkes uitpakken, voor hetzelfde geld zit hij geld in Oostende te pompen en rendeert het niet.

De resultaten? Welke, Halenaar?
PO I halen? Whoopty doo als je in PO I het merendeel van de matchen verliest.

Heeft 1 keer de finale van de beker gehaald

Speelt nu (met ook veel geluk) voor Europees tegen Genk.

Het clownsgehalte van Coucke ligt x keer hoger dan dat van :Roland:, maar omdat Coucke maar onnoemelijk veel geld in de lege doos die Oostende heetpompt, wordt hem dat allemaal vergeven, getuige deze uitspraak.
2x PO1 gehaald en een bekerfinale gespeeld op die vier jaar dat hij bij KV Oostende in eerste klasse zit, dat zijn inderdaad nogal povere resultaten voor een club als KVO :lol:

vertel me, wat heeft Duchatelet op 14 jaar tijd laten zien met STVV op hoogste niveau? Welgeteld 1x PO1 gehaald :lol:

Mannekes lief, jij bewijst toch met elke post keer op keer dat je al evenveel van het spelletje af kent en al minstens even wereldvreemd bent dan Duchatelet, mister 'Trossard is niet goed genoeg voor eerste klasse' :yes:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

Ondertussen heeft KVO met 3-1 gewonnen tegen Genk. Zal waarschijnlijk weer met veel geluk en hoerenchance zijn geweest :grappig: :grappig: :grappig:

Dus op 4 jaar tijd: 2x PO1 gehaald, 1x de bekerfinale gehaald en nu Europa in. Welke resultaten vragen ze hier dan nog :yes:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door zipke373 »

Halenaar schreef:
STVV-fan schreef:
Halenaar schreef:
Dreke schreef:
Since '54 schreef:Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Neen. Alle vier even erg. Geen referenties om fier op te zijn. Allemaal te hard verliefd op zichzelf...
Dit.

En Coucke mag dan wel een clown zijn, maar zijn ambities blijven wel niet bij praatjes zoals bij onze voorzitter. De resultaten die Coucke al heeft behaald met zo'n clubje als KVO is bewonderenswaardig!
Coucke met zijn mottige muil.

Heeft gewoon hoerenchance dat zijn transferkes uitpakken, voor hetzelfde geld zit hij geld in Oostende te pompen en rendeert het niet.

De resultaten? Welke, Halenaar?
PO I halen? Whoopty doo als je in PO I het merendeel van de matchen verliest.

Heeft 1 keer de finale van de beker gehaald

Speelt nu (met ook veel geluk) voor Europees tegen Genk.

Het clownsgehalte van Coucke ligt x keer hoger dan dat van :Roland:, maar omdat Coucke maar onnoemelijk veel geld in de lege doos die Oostende heetpompt, wordt hem dat allemaal vergeven, getuige deze uitspraak.
2x PO1 gehaald en een bekerfinale gespeeld op die vier jaar dat hij bij KV Oostende in eerste klasse zit, dat zijn inderdaad nogal povere resultaten voor een club als KVO :lol:

vertel me, wat heeft Duchatelet op 14 jaar tijd laten zien met STVV op hoogste niveau? Welgeteld 1x PO1 gehaald :lol:

Mannekes lief, jij bewijst toch met elke post keer op keer dat je al evenveel van het spelletje af kent en al minstens even wereldvreemd bent dan Duchatelet, mister 'Trossard is niet goed genoeg voor eerste klasse' :yes:

How Halenaar...ge vergeet twee titels he'! Yes we can!! Ah, ja...juist, dat was tweede klasse... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:
Since '54 schreef:Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Neen. Alle vier even erg. Geen referenties om fier op te zijn. Allemaal te hard verliefd op zichzelf...
Soms vraag ik me af waarom zo'n voetbalfilosoof, strateeg, communicatie-expert het niet verder heeft geschopt dan Sector L.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: TVL Sportcafé

Bericht door pat@ »

Since '54 schreef:Wordt het niet wat eentonig het dagdagelijks afschieten voor allerlei dingen, veelal zelfs futiliteiten, van de familie Duchâtelet-Höfte. Dat RD nu eenmaal geen orakel is zoals Janssens een is geworden is zo normaal als wat dan ook. Ieder zijn stijl en iedere vogel zingt zoals hij gebekt is. Ik heb het interview op TVL ook gevolgd en Janssens kwam er iets beter uit dat RD maar dat het zo spectaculair was is ook weer niet waar. De overgang van 'kritische supporters' naar 'stoeltjesgooier' volgde zodanig kort op mekaar dat sommigen ervan maakten dat RD het een met het ander vergeleek en over dezelfde kam scheerde maar ik geloof nooit dat dit zijn bedoeling was.

Het is mijn overtuiging dat de supporter kort op de man mag en moet spelen met de voorzitter(s) van STVV zoals anderen ook op die van hun club mogen doen. Ik denk dat dit ons recht is maar iemand gaan beoordelen hoe hij lacht, of zij ja of nee gezegd heeft van één punt mee te brengen uit Genk, het al 20 keren vertonen van zijn schaatspartij e.d. is niet meer nodig. Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Die mensen lullen ook maar wat in het rond over het sportieve, maar wel met een hart voor hun club. Onze goede vriend is pas na een dikke tien jaar uit de kast gekomen over het feit dat hij eigenlijk niks leuk vindt aan de voetbal, en dat hij zich afvraagt waarom hij überhaupt bij een voetbalclub is en waarom hij het eigenlijk doet. Zulke zaken heb ik die andere nog nooit horen zeggen.
Plaats reactie