TVL Sportcafé

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jack »

Dreke schreef:
Halenaar schreef:Henkinet traint mee bij Standard
He?
Yep, stond gisteren ook in HBVL.
Zijn goede doen ligt volgens hemzelf aan de conditietrainer van STVV en 1x per week met Kawashima en Thuram gaan trainen bij Bex op Standard.
Moet kunnen, toch?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

Ferrera als gast in TVL sportcafé.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: TVL Sportcafé

Bericht door newbori »

Halenaar schreef:Bormans in TVL sportcafé:

http://www.tvl.be/nl/programmas/tvl-spo ... 0PXqvl_u_A
gezien op welke manier hij werd aangekondigd? Hilarisch..
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

newbori schreef:
Halenaar schreef:Bormans in TVL sportcafé:

http://www.tvl.be/nl/programmas/tvl-spo ... 0PXqvl_u_A
gezien op welke manier hij werd aangekondigd? Hilarisch..
Idd.

Hij laat me trouwens wel een erg matige indruk na.
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Guggenheimer »

Halenaar schreef:
newbori schreef:
Halenaar schreef:Bormans in TVL sportcafé:

http://www.tvl.be/nl/programmas/tvl-spo ... 0PXqvl_u_A
gezien op welke manier hij werd aangekondigd? Hilarisch..
Idd.

Hij laat me trouwens wel een erg matige indruk na.
Ik was en ben ook erg sceptisch over zijn aanstelling maar als ik eerlijk moet zijn vond ik zijn optreden ( inhoudelijk) wel zeer degelijk.

Hij moet als algemeen directeur voor mij niet de man met het charisma zijn of de beste spreker. Daar zouden we Mister Alain naar het schijnt voor in dienst hebben. Ik wil hem zelfs zijn schaapachtig lachje vergeven als het over Roland gaat. Belangrijker in zijn functie is het inhoudelijke en daarin heb ik hem niet op een fout kunnen betrappen. Bovendien vond ik dat hij sprak met kennis van zake.

Heb ik liever iemand die zich ronduit tegen Roland verzet? Natuurlijk wel. Maar op dit moment valt daar weinig tegen te beginnen ( daar hebben we helaas een rijke zot voor nodig) dus heb ik nu liever iemand die de club stabiliseert, de financiën op orde brengt en geen al te zotte kosten doet en daar lijken Lammens en Bormans wel mee bezig.

We hebben een grotere kans dat iemand de club wil overnemen of wil investeren wanneer er een goede en financieel gezonde basis is. Ikzelf zou de club eerder overnemen als ik onmiddellijk geld kan spenderen aan het sportieve of een eventuele overname van het stadion dan wanneer ik eerst nog een put van een paar miljoen zou moeten dichten.

Dus geef me voorlopig maar iemand die in de luwte van Roland werkt dan iemand die op de bühne probeert op te boksen tegen het kapitaal van Roland.

Bovendien hoor ik hem ook zeggen dat het stadion niet van "ons" is. Hij maakt met andere woorden zelf echt wel een onderscheid tussen Roland en STVV. En dit niet in een voor opgenomen statement maar in een onmiddellijke reactie op een vraag wanneer een lapsus snel gebeurd is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door lindoke »

21/04/91......ik stond daar toen achter de goal aan de Tiense. Toen die goal viel.....joeng wat voelde ik me rot! En toen de ref die match affloot was ik gewoonweg kapot!!! Die rotte G*nkse honden!!!!!

Ich wist het da dé cirqueoape toen zitte te zeinge en te dase hebbe in de kliedkoamers. Peetermans heeft het nu eindelijk bevestigd. Ik heb het altijd horen vertellen maar weet het nu zeker. Hij zei iets van Velkeneers maar beet toch op zijn tong. Roland zal doa wol ene op zen facaad gehoun hebbe :grappig: Roland kennende...
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Dreke »

Guggenheimer schreef:Ik was en ben ook erg sceptisch over zijn aanstelling maar als ik eerlijk moet zijn vond ik zijn optreden ( inhoudelijk) wel zeer degelijk.

Hij moet als algemeen directeur voor mij niet de man met het charisma zijn of de beste spreker. Daar zouden we Mister Alain naar het schijnt voor in dienst hebben. Ik wil hem zelfs zijn schaapachtig lachje vergeven als het over Roland gaat. Belangrijker in zijn functie is het inhoudelijke en daarin heb ik hem niet op een fout kunnen betrappen. Bovendien vond ik dat hij sprak met kennis van zake.

Heb ik liever iemand die zich ronduit tegen Roland verzet? Natuurlijk wel. Maar op dit moment valt daar weinig tegen te beginnen ( daar hebben we helaas een rijke zot voor nodig) dus heb ik nu liever iemand die de club stabiliseert, de financiën op orde brengt en geen al te zotte kosten doet en daar lijken Lammens en Bormans wel mee bezig.

We hebben een grotere kans dat iemand de club wil overnemen of wil investeren wanneer er een goede en financieel gezonde basis is. Ikzelf zou de club eerder overnemen als ik onmiddellijk geld kan spenderen aan het sportieve of een eventuele overname van het stadion dan wanneer ik eerst nog een put van een paar miljoen zou moeten dichten.

Dus geef me voorlopig maar iemand die in de luwte van Roland werkt dan iemand die op de bühne probeert op te boksen tegen het kapitaal van Roland.

Bovendien hoor ik hem ook zeggen dat het stadion niet van "ons" is. Hij maakt met andere woorden zelf echt wel een onderscheid tussen Roland en STVV. En dit niet in een voor opgenomen statement maar in een onmiddellijke reactie op een vraag wanneer een lapsus snel gebeurd is.
Ik ben niet akkoord. Of hij een goede manager is of niet, wil ik nog in het midden laten. Maar al de antwoorden die hij daar gaf, had ik ook kunnen geven. Met veel minder inhoudelijke kennis...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Iniesta »

Guggenheimer schreef:Ik was en ben ook erg sceptisch over zijn aanstelling maar als ik eerlijk moet zijn vond ik zijn optreden ( inhoudelijk) wel zeer degelijk.

Hij moet als algemeen directeur voor mij niet de man met het charisma zijn of de beste spreker. Daar zouden we Mister Alain naar het schijnt voor in dienst hebben. Ik wil hem zelfs zijn schaapachtig lachje vergeven als het over Roland gaat. Belangrijker in zijn functie is het inhoudelijke en daarin heb ik hem niet op een fout kunnen betrappen. Bovendien vond ik dat hij sprak met kennis van zake.

Heb ik liever iemand die zich ronduit tegen Roland verzet? Natuurlijk wel. Maar op dit moment valt daar weinig tegen te beginnen ( daar hebben we helaas een rijke zot voor nodig) dus heb ik nu liever iemand die de club stabiliseert, de financiën op orde brengt en geen al te zotte kosten doet en daar lijken Lammens en Bormans wel mee bezig.

We hebben een grotere kans dat iemand de club wil overnemen of wil investeren wanneer er een goede en financieel gezonde basis is. Ikzelf zou de club eerder overnemen als ik onmiddellijk geld kan spenderen aan het sportieve of een eventuele overname van het stadion dan wanneer ik eerst nog een put van een paar miljoen zou moeten dichten.
Lees het verslag ivm de licentie en gooi dan dit bericht in de vuilbak. Dank u.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

Rake counter nochtans van de Hollogne toen Flupke wist te vertellen dat er zo topclubs afzakten ...
PDH : "Charlton, Carl Zeiss Jena, ... ?"
Stilte en boeken dicht :grappig:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: TVL Sportcafé

Bericht door stvv'er »

http://www.tvl.be/nl/programmas/tvl-spo ... 015-04-13/

Bormans gisteren in TVL Sportcafé.

Doet eigenlijk ook niet dan een hoop standaardantwoorden geven ...
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Alain »

stvv'er schreef:http://www.tvl.be/nl/programmas/tvl-spo ... 015-04-13/

Bormans gisteren in TVL Sportcafé.

Doet eigenlijk ook niet dan een hoop standaardantwoorden geven ...
Liever standaardantwoorden, dan zotte actieradius-achtige uitspraken van sommige van zijn voorgangers.
Ik vind zijn media-optredens het voorbije jaar eigenlijk nog wel naar behoren.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Since '54 »

Philip Bormans, uiteraard nog niet door de wol geverfd, trok goed zijn plan vond ik.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Geel-Blauw »

Stef Wijnants slaat de nagel op de kop in TVL sportcafé!
Nie zievere, speile!
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: TVL Sportcafé

Bericht door tweety »

Geel-Blauw schreef:Stef Wijnants slaat de nagel op de kop in TVL sportcafé!
En dat is? Voor degenen die buiten Limburg wonen..
Plaats reactie