TVL Sportcafé

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

Since '54 schreef:
Dreke schreef:
Since '54 schreef:Vergelijk RD in interviews met Lambrecht, Coucke, Vandenstock - ook 3 superrijke industriëlen zonder opleiding tot advocaat of communicatiedeskundige - dan denk ik dat Duchâtelet er nog vrij goed uitkomt.
Neen. Alle vier even erg. Geen referenties om fier op te zijn. Allemaal te hard verliefd op zichzelf...
Soms vraag ik me af waarom zo'n voetbalfilosoof, strateeg, communicatie-expert het niet verder heeft geschopt dan Sector L.
Tsja, als zelf ene van SL begrijpt wat jij nog steeds niet wil begrijpen, dan moet je toch eens bij jezelf te rade gaan ...
Of vind jij nu echt dat RD een clubleider is, die passie heeft voor zijn ploeg en supporters, zoals de andere geciteerden dat wel hebben ?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Since '54 »

Neen Herman da's waar RD heeft misschien niet die passie maar ik wordt het stilaan beu dat na RD ook Bormans constant belaagd wordt terwijl die jonge snaak alleen maar zijn taak(je) doet. Alsof RD blijkbaar nog niet genoeg geraakt wordt is het zijn vrouw Marieke Höfte die op haar woorden 'gepakt wordt'. Men stelt vast dat het een soort wraak is tegen die mensen misschien omdat ze toevallig veel geld hebben. Nogmaals, hoe en wanneer hij lacht, hoe hij/zij zich al eens verspreekt, wordt met argusogen gevolgd. Met kijkt niet naar zijn interviews voor de informatie maar om hem te kunnen pakken op iets. Nu trekt het stadion plotseling op niks meer enz. Ik vind dat het eens mag ophouden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

Since '54 schreef:Neen Herman da's waar RD heeft misschien niet die passie maar ik wordt het stilaan beu dat na RD ook Bormans constant belaagd wordt terwijl die jonge snaak alleen maar zijn taak(je) doet. Alsof RD blijkbaar nog niet genoeg geraakt wordt is het zijn vrouw Marieke Höfte die op haar woorden 'gepakt wordt'. Men stelt vast dat het een soort wraak is tegen die mensen misschien omdat ze toevallig veel geld hebben. Nogmaals, hoe en wanneer hij lacht, hoe hij/zij zich al eens verspreekt, wordt met argusogen gevolgd. Met kijkt niet naar zijn interviews voor de informatie maar om hem te kunnen pakken op iets. Nu trekt het stadion plotseling op niks meer enz. Ik vind dat het eens mag ophouden.
Over het "pakken op hun woorden" ....

Als je hun hoort of leest, is het immer en altijd dat je het gevoel krijgt dat alle2 vragen moeten beantwoorden over een materie waar ze geen enkele kennis van hebben !

bvb ... Over de plafonds die lager zijn in Genk.
Is het dan niet beter te zeggen dat je de landstitels, bekerwinsten en Europese rondritten best kan waarderen, ipv over de danszaal met hoge plafonds te beginnen.
Wat hem wel kon boeien was 25 miljoen voor een transfer, geld dus.

En dan zijn we er : geld en dansen ....

Sta me toe om daar een braakgevoel van te krijgen, net zoals de vergelijking hooligans/kritiek.
Of de stabiliteit van een ploeg, die je niet kan krijgen door elk jaar een ploeg te verkopen, en een ploeg te kopen.
Dan gaat zijn vingertje wijs en vermanend omhoog, terwijl net hij hier op 14 jaar nog niks anders gedaan heeft !!!!!!
Wat de door hem gehate critici al jaren zeggen, gaat hij nu zelf als een "zelf-gevonden" stelling verkondigen.
:zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot:


Hij vertelt gewoon fabeltjes, ver van de realiteit.
Heeft niks met zijn geld te maken, helemaal niets.

Idem voor zijn madam.

Van leiders verwacht iets meer kennis, en vooral daden bij de woorden.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef: Soms vraag ik me af waarom zo'n voetbalfilosoof, strateeg, communicatie-expert het niet verder heeft geschopt dan Sector L.
Is er een reden om op de man te spelen?
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door STVV-fan »

Ik weet niet waar ik het anders moest zetten, maar goed.

Japanners gaan 1/4de van de aandelen van STVV overkopen Rolando.

Bron: https://www.tvl.be/nieuws/stvv-in-zee-m ... ringsgroep

Voor mensen die meer in die dingen thuis zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/DMM.com
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 10 jun 2017, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:Ik weet niet waar ik het anders moest zetten, maar goed.

Japanners gaan 1/4de van de aandelen van STVV overkopen Rolando.

Bron: https://www.tvl.be/nieuws/stvv-in-zee-m ... ringsgroep
Wanneer ga ik eens lezen : er komt een ernstige budgetverhoging die ons in staat stelt om de strijd aan te gaan voor PO1 ?

Ik zit echt niet te wachten op nieuwe Ono's :roll:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef:Ik weet niet waar ik het anders moest zetten, maar goed.

Japanners gaan 1/4de van de aandelen van STVV overkopen Rolando.

Bron: https://www.tvl.be/nieuws/stvv-in-zee-m ... ringsgroep
Wanneer ga ik eens lezen : er komt een ernstige budgetverhoging die ons in staat stelt om de strijd aan te gaan voor PO1 ?

Ik zit echt niet te wachten op nieuwe Ono's :roll:
Dit is eerder naar het commerciële toe denk ik.
Ge weet natuurlijk ook niet wat die 25% opbrengt, ik heb zo geen zicht op de waarde van aandelen (van een niet-beursgenoteerd bedrijf).

Het geeft u wat meer slagkracht financieel gezien (normaal toch) en als tegenprestatie laat je hier wat Japanners tegen een bal stampen, daarom moeten die nog niet meteen de eerste ploeg in he :D en wie weet wat daar tussenloopt?

Als het (en zo lijkt het er wel op) qua spelers een flop zou zijn, heb je nog altijd het geld van DMM en uwe weg naar de Japanse markt die wel eens lucratief zou zijn (online merchandising, Japanners die naar Sint-Truiden zelf komen, die een match van STVV bijwonen en een hotelkamer huren...)

Het behoort tot de mogelijkheden
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door davy »

Een familieclub die nu voor 25% in handen is van een bedrijf dat vooral groot geworden is dankzij de 'adult' industrie ... :lol:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: TVL Sportcafé

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef:Ik weet niet waar ik het anders moest zetten, maar goed.

Japanners gaan 1/4de van de aandelen van STVV overkopen Rolando.

Bron: https://www.tvl.be/nieuws/stvv-in-zee-m ... ringsgroep
Wanneer ga ik eens lezen : er komt een ernstige budgetverhoging die ons in staat stelt om de strijd aan te gaan voor PO1 ?

Ik zit echt niet te wachten op nieuwe Ono's :roll:
Ik wacht graag op nieuwe Yuya Kubo 's :roll:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Mikman »

STVV-fan schreef: Ge weet natuurlijk ook niet wat die 25% opbrengt, ik heb zo geen zicht op de waarde van aandelen (van een niet-beursgenoteerd bedrijf).
Voor de club zelf uiteraard niks, het is de hoofdaandeelhouder (Roland) die 25% van zijn aandelen verkoopt aan de Japanners.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jacques »

Na een sponsordeal met een goksite is een minderheidsbelang voor een bedrijf met links naar adult entertainment een logische stap. :lol:
Ach, een familie-imago is net zo nep als heel dat opgeklopte belevingsgedoe. Bovendien liggen 18+ activiteiten nog altijd aan de basis van het merendeel van de families, dus eigenlijk is het perfect complementair. ;)
Voor het adult-gedeelte kunnen ze op de chaussée terecht. Een aantal andere activiteiten (VR live streaming, 3D printing) zullen de technologie-investeerder in Roland persoonlijk wel aanspreken.

Je moet natuurlijk afwachten hoe dat minderheidsbelang zich in de praktijk zal manifesteren, maar op het eerste zicht zie ik meer potentiële voor- dan nadelen. Een aandeelhouder met 20-25% van de aandelen is (veel) meer dan een sponsor, maar tegelijk onvoldoende om eigenhandig de lijnen uit te zetten. Een beetje Japanse efficiëntie en professionalisme injecteren in de organisatie kan geen kwaad (een beetje weliswaar) en dat we niet louter meer Rolands privé-speeltje zijn, is ook geen ramp in mijn ogen. Het kan in 2de lijn commercieel (zeer) interessant zijn voor de club. Als we via DMM structurele toegang kunnen krijgen tot de Aziatische e-commerce markt, kan dat op commercieel vlak wel positieve gevolgen hebben. Het heeft het voordeel tegenover de Suzuki's, Ono's en andere Kubo's dat je niet afhangt van 1 speler die na een seizoen of 2-3 alweer weg is, maar consistent die markt kan aanboren. Dan is het natuurlijk wel nog de vraag of dat geld gebruikt zal worden voor een ambitieuzer sportief project, maar dat zal altijd een vraagteken zijn zolang Roland hier rondloopt.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

Ach ach ach ....
Bormans weet te vertellen dat er geen andere keuze was !
De club is dus eigendom van één van de rijkste pipo's van het land, maar moet aan de andere kant gaan bedelen om ewa aandeeltjes over te nemen !!!

Dus als ik er iets van begrijp, ondanks de financiële experten die het hier allemaal beter weten ...
Er zijn bvb 4.000.000 aandelen van 1 euro, nu van RD.
25% gaan naar de spleetogen ....
Dus nog 3.000.000 van RD en 1.000.000 voor de andere kant van de wereld.
Ik zie geen kapitaalsverhoging om binnen 1 maand een PO1 bijeen te krijgen !
Op de beurs is ook niks te rapen, wegens niet beursgenoteerd !
Ach ja, ze zijn daar toch content, wie weet zal er ooit eens een dealtje gemaakt kunnen worden, en een reisje naar Japan is ook mooi megenomen ...

Ook nog : we hebben hoge ambities uitgeproken, dus moet het budget verhoogd worden!
Da is hetzelfde als zou ik van de toren blazen dat ik een nieuwe Ferrari ga kopen, maar eens in de garage op zoek moet naar de sollen !
Is het niet normaler dat je omgekeerd werkt, en dan gaat rondbazuinen ? Ahnee, tis waar, aan de Tiense denken ze altijd andersom, hoe kon ik het vergeten :zot:

Got toch ieverans kakke Borrequito !!!
Wat wordt er toch enorm geblazen aan de Tiense, foei foei foei !!!
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: TVL Sportcafé

Bericht door miel »

Als ge het budget wil verhogen , begin met u zelf
Haal een abbo , en liefst het duurste dat scheelt ;)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door STVV-fan »

miel schreef:Als ge het budget wil verhogen , begin met u zelf
Haal een abbo , en liefst het duurste dat scheelt ;)
Of tesamen met de grootste orakels hier op het forum een skybox voor het hele seizoen afhuren! :twisted:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

how how how ....
mijn aandelen zijn in onderhandeling daaromtrent !!!
ik kan niks beloven tot het een vasstaand feit is !!!
daarom dat ik nu nog niet roep, zoals anderen al anderhalve maand doen (zie onderschrift)
Plaats reactie