Ivo Rossen

Plaats reactie
monroeke
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 feb 2014, 08:54
Supporter van: stvv

Ivo Rossen

Bericht door monroeke »

Hoe kan het zijn, dat als je vorig seizoen verkozen werd tot speler van het jaar door eigen supporters en trotse kapitein van STVV , van vandaag op morgen word uitgespuwd en de rug toegekeerd word door eigen bestuur , mede door een onenigheid (van meerdere spelers!) met de trainer ? Blijkbaar word alles daarond zo stil mogelijk gehouden , en tracht men zo op een zeer proffessionele manier een echte ploegspeler (wat tegenwoordig ook al niet meer veel voorkomt) te verbannen en te breken ! Waarom kan men bij vele grote clubs waar zulke voorvallen ook voorkomen tussen spelers en trainers doormiddel van overleg en conversatie wel tot oplossingen komen ? Dacht dat Stvv ook een grote club trachtte te zijn ? Blijkbaar schuilt er achter al dat moois wat Staaien en STVV zou moeten zijn toch wat anders! Respect hoort van twee kanten te komen en hoogmoed hoort er niet bij !!! Laten we hopen dat rechtvaardigheid zegeviert en dat een speler die door een muur zou lopen voor zijn club en ploegmaats , terug komt waar hij hoort te zijn : op het veld met zijn ploeg !!! STVV , LAAT JE HOREN!!!!
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Ivo Rossen

Bericht door Dreke »

Het is onmogelijk juist te oordelen als de ware toedracht niet gekend is...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Ivo Rossen

Bericht door Jack »

Dat iemand die hier dan eens post verdorie!
Motorhead komt hier A zeggen maar dan volgt B niet.
Het kan niet zijn dat er hier niemand al zijn het maar geruchten opgevangen heeft...
monroeke
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 feb 2014, 08:54
Supporter van: stvv

Re: Ivo Rossen

Bericht door monroeke »

dat verklaart voldoende dat er niemand zich hiermee vragen stelt of nog maar een beetje nieuwsgierig is om het ware hiervan te weten , begrijp gewoon niet dat je de ene moment op handen word gedragen en de volgende dag na een betwisting word op de grond gesmeten en er nog eens op gaan staan ook ! zal van de heerschappij afhangen zeker ? alleszins vind ik het niet kunnen , elk verhaal heeft twee kanten maar als er maar naar een word geluisterd , is rechtvaardigheid ver zoek . Wil hierbij helemaal geen persoonlijke verwijten doen maar ... ? De toekomst zal het uitwijzen zeker ?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Ivo Rossen

Bericht door Jan Bulder »

Rossen zou naar Lammens gestapt zijn met volgende eis: "De trainer buiten, of ik". De rest van de spelersgroep zou niet achter Rossen gestaan hebben, waardoor de trainer nog op de bank zit en Rossen uit de kern verdween.
monroeke
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 feb 2014, 08:54
Supporter van: stvv

Re: Ivo Rossen

Bericht door monroeke »

blijkbaar is dit dus een goed voorbeeld van 1 zijde van het verhaal te aanzien . Van wat ik gehoord heb , zouden er meerdere spelers problemen gehad hebben met bepaalde voorvallen binnen de groep en zou Ivo ( zich nog altijd wat leider van de groep voelende ) naar voor gestapt zijn om tot een oplossing of bespreking te komen onderling , waarna hij werd aanzien als de boeman van het hele gebeuren en daar ook op afgerekend werd met de gekende gevolgen . Misschien moeten sommigen ook naar voren stappen en zich niet verschuilen achter de feiten. Allee das precies de andere kant van het verhaal als ik het zo begrijp . Het zou mij toch sterk verwonderen moest nu juist de persoon die door menig supporter word toegejuicht nu ineens zo verandert zijn na zo een geweldig vorig seizoen als kapitein . Stel ik me toch serieuze vragen bij , denk dat da logisch is , niet?
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Ivo Rossen

Bericht door Piet »

Stel je voor dat we een speler als Ivo Rossen tijdens de laatste transferperiode hadden kunnen aantrekken.
Zelfs al had die brave man een moord gepleegd (waar ik hem niet van verdenk :grappig: ) dan nog zou hij als de ideale transfer binnen gehaald zijn.
Ik hoor het Ferreira en Lammens al zeggen op TVL:

We hebben een uiterste inspanning gedaan om een degelijke versterking binnen te halen.
Aanvallende middenvelder met een degelijke pas in de voeten.
Hij is niet bang van verdedigende taken, die hij als geen ander beheerst.
Kan indien nodig ook op andere posities uitgespeeld worden.
Ideale ploegspeler.
Weet als geen ander de band met de supporters aan te halen.
200 procent inzet.
In het verleden als verkozen bij een topclub ( :lol: ) als speler van het jaar.

Wel de situatie is momenteel zo dat we zo iemand verbannen naar de B kern.
Zijn er nu echt geen andere middelen om stoute jongens die opkomen voor het belang van de ploeg, of eens tegen de schenen trappen van een omhoog gevallen trainerke,te straffen.
Verdorie doe hem een boete betalen, zich publiekelijk excuseren en laat hem dan terug mee knokken om naar eerste te gaan.
Hij is één van de weinige die misschien in eerste zou mee kunnen.

Indien een duidelijke uitleg niet volgt, de volgende match actie.

We gaan allen naar de B ploeg kijken en supporteren voor Ivo (als hij al mag spelen)en niet naar onze vedetten die meehuppelen achter ons konijntje van FERRERO.
Misschien moeten we Bossie inschakelen om zijn landgenoot te verdedigen tijdens een intervieuw met STef VVijnants.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Ivo Rossen

Bericht door pat@ »

Ik hoorde zaterdag zeggen dat Rossen op Alouad ze gezicht geklopt zou hebben, ik kende de mensen niet dus weet niet of het een betrouwbare bron is. Zou me wel niet verbazen als zo ne werker op training in aanvaring komt met een karakter (luierik) als Alouad
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivo Rossen

Bericht door Since '54 »

Het bestuur van STVV zou hierover een duidelijke communicatie naar de supporters toe mogen geven. Ik denk dat ze daar recht op hebben. Bovendien mogen de twee klokken gehoord worden.
monroeke
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 feb 2014, 08:54
Supporter van: stvv

Re: Ivo Rossen

Bericht door monroeke »

blijkbaar zijn er toch nog meerdere supporters die het fijne van dit incident willen weten, waar wij dan ook recht op hebben ! Leesde jongstleden nog in een krantenartikel hoe Ivo werd beschreven (door een ploegmaat) als een echte doorzetter met een harde winnaarsmentaliteit zowel op training als naar de wedstrijden toe ( waar het sommige jongere knapen wel wat ontbreekt) , die er altijd 200 procent voor gaat . Dat zo iemand dan ineens van het toneel verdwijnt zonder enige uitleg ( wel hun eigen verhaal!) vind ik allesbehalve . In meerdere bekende incidenten bij andere clubs , word dan gesproken over enigszins een sanctie ( disciplinair of boete ) , maar dan ineens naar de B-kern verwezen worden zonder dan nog maar enige speelminuten te krijgen , vind ik niet kunnen voor zo een echte STVV-speler ! Misschien zal het gezond verstand dan achteraf toch zegevieren en komt men tot een constructief einde met als gevolg dat we terug een vechter op het veld staan hebben die zijn ploeg mee naar voor duwt !
monroeke
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 feb 2014, 08:54
Supporter van: stvv

Re: Ivo Rossen

Bericht door monroeke »

laatste update ivm . Ivo Rossen: heb vandaag vernomen van medesupporter dat voorzitter een smerig spelletje aan het spelen zit omtrent deze situatie met Ivo met blijkbaar als gevolg dat onze eerdere aanvoerder niet meer te bespeuren zou zijn rond en in Staaien . Omtrent dit hele , nogal eigenaardig gebeuren zou er nogal wat onrust onder spelers hangen ( die precies het stilzwijgen werd opgelegd). Hopelijk heeft dit geen weerslag op de komende belangrijke wedstrijden . Moest er iemand meer weten omtrent dit gebeuren , ben ik heel benieuwd ! Eerst 3 punten pakken morgen !
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Ivo Rossen

Bericht door Luc »

monroeke schreef:laatste update ivm . Ivo Rossen: heb vandaag vernomen van medesupporter dat voorzitter een smerig spelletje aan het spelen zit omtrent deze situatie met Ivo met blijkbaar als gevolg dat onze eerdere aanvoerder niet meer te bespeuren zou zijn rond en in Staaien . Omtrent dit hele , nogal eigenaardig gebeuren zou er nogal wat onrust onder spelers hangen ( die precies het stilzwijgen werd opgelegd). Hopelijk heeft dit geen weerslag op de komende belangrijke wedstrijden . Moest er iemand meer weten omtrent dit gebeuren , ben ik heel benieuwd ! Eerst 3 punten pakken morgen !
Als het inderdaad zo is dat Lammens een smerig spelletje speelt dan moet Rossen maar zelf met de waarheid naar buiten komen ! Als Ivo onder de spelers nog wat medestanders heeft zal deze hele zaak waarschijnlijk eindigen in alweer een wedstrijd van niet willen met puntenverlies als gevolg !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Ivo Rossen

Bericht door Jack »

Vandaag staat de uitleg in HBVL.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Ivo Rossen

Bericht door STVVninof »

Waar wel nog altijd geen antwoord op is : waarom kwam Rossen plots in opstand ( al dan niet samen met andere spelers) tegen Ferrera ?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Ivo Rossen

Bericht door Jack »

STVVninof schreef:Waar wel nog altijd geen antwoord op is : waarom kwam Rossen plots in opstand ( al dan niet samen met andere spelers) tegen Ferrera ?
Omwille van de slechte resultaten net voor de winterstop het geloof in de coach verloren veronderstel ik.
Plaats reactie