STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Jan Bulder »

Jacques schreef:
"Als we naar eerste gaan moet dat naar de 3 miljoen. We zullen dan bij de laagste budgetten zitten. Alleen als er een nieuwe Roland (Duchâtelet, nvdr.) opstaat, kan dat de zaak in positieve zin veranderen", zegt de voorzitter.
En wie moet die al 2 jaar zoeken?
Enfin zoeken zal hij wel, maar of hij die ook wil vinden? :roll:
Er blijft het nadrukkelijk gerucht dat Morenne destijds iets te hard aan het zoeken was en daarom mocht opkrassen. Dat zal Lammens niet snel overkomen, me dunkt.
Lammens had toch een investeerder van 1 miljoen euro, indien we zouden promoveren :toppie:

Verder kunnen we nu toch ook beschikken over het modernste (half) stadion van België, waardoor het toch geen probleem kan vormen voor Lammens en Bormans om die schitterende accommodatie aan te wenden om het budget aanzienlijk te verhogen :party:

En dan zijn er nog de appartementen van Roland, die Immo STVV mag verkopen. Dat zal waarschijnlijk ook een fenomenaal succes worden.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Iniesta »

Jan Bulder schreef:Lammens had toch een investeerder van 1 miljoen euro, indien we zouden promoveren :toppie:

Verder kunnen we nu toch ook beschikken over het modernste (half) stadion van België, waardoor het toch geen probleem kan vormen voor Lammens en Bormans om die schitterende accommodatie aan te wenden om het budget aanzienlijk te verhogen :party:
Indien, inderdaad en indien niet komt er geen rotte frank. Indien we de CL winnen steek ik er ook 5 miljoen in :roll:

Lammens en Bormans hebben het budget al aangepast tijdens hun verblijf... helaas voor ons steeds naar beneden. Ik vrees dat ze daar verder in gaan "slagen".
Plaats reactie