Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door stvv'er »

Het grote taal- en spellingschandaal op het STVV-forum is in alle hevigheid losgebarsten !
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door pat@ »

Terwijl zijn er drie minderjarige voetbalsters belaagd door een Turkse man.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door moanverke »

242 schreef:
Alain schreef:
242 schreef:
Brusselmans schreef:
242 schreef:
Als je de letterkunde in pacht hebt en dit woord in zijn figuurlijke betekenis wil gebruiken, spel het dan ook zoals het hoort.
Zurregt dzjee mar da de tribunne volgroake, se penspony och al !!!
En ne kwoot moake da gie och al nè, dus hat hum ma taa !
Waarom geef je nou niet eens gewoon toe dat je fout zat, in plaats van alles weer in het belachelijke te trekken. Als je wenst te reageren, doe dat dan over de essentie, namelijk je taalfout. Ik zal het je zelfs gemakkelijk maken, je hoeft het maar te kopiëren.

Ik, Brusselmans, schreef foutief het woord acolieten. Ik zal nooit geen woorden meer schrijven die mijn petje te boven gaan.
Nooit geen? ;)
Alain dacht er zich ook mee te moeten moeien. Een bank achteruit! Als het niet ongewoon is dat ik u een klap verkoop, is/bent u het dan gewoon dat ik u een klap verkoop? Wie zal het zeggen?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbele_negatie_(taal) / Lees: Het gaat echter niet om logica, maar om een taalverschijnsel dat bedoeld is als versterking van de negatie. Ik heb gezegd en berust. Alea iacta est.

ic deink dad yij eenn groote zeeveraar zijd, diee hemm bulankrijker vil woordoen dann da um iz en dee wan muggezivterei un nationalle spord hei gemokt :stupid: :mierenneuker: :fuck:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jacques »

Ook de voorzitters durven al eens langs de kassa passeren bij transfers. :?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=142837
Overdrijven is een kunst
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Vouch »

Waasland wordt al niet laatste, laat Mechelen nu nog kampioen spelen in 1B en ik ben curieus of PO II wel kan aanvatten begin april. Of zouden Lokeren en Beerschot zich stilzwijgend neerleggen bij een verblijf in 1B nadat de Bond niets ondernam tegen Waasland en KVM? Of andersom, Waasland en KVM gaan die zich neerleggen bij een degradatie als ze juridisch nog niet veroordeeld zijn?

Ich bin benoewd. Maar op de Bond zitten ze met de handen in het haar, denk ik.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Hallo-Tokyo »

1-4 tegen Slavia Praag.
Dat het begin van het einde.
Na een non match op Brugge volgt nu nog een nederlaag tegen Antwerp
Dan moeten ze naar amateur reeks wegens witwassen van het bestuur.

Thes sport speelt tegen die tijd hoger.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jacques »

...en toen werd je wakker uit je droom.

Wake up and smell the coffee. Dit is België. Denkt ge nu echt dat ze Genk, Anderlecht,... iets gaan maken? Ge moogt al blij zijn als W-B en KV een boete van vijf euro krijgen. Tenzij het gerecht ze met brute kracht en een zware bewijslast zou openwrikken, blijven de stinkende potjes in het Belgisch voetbal gewoon dicht. Als het van de Pro League afhangt: KV de beker en promotie, W-B het behoud en volgend seizoen KV - W-B als openingsmatch, gewoon om te tonen dat het hun geen f*ck kan schelen wat gerecht en publiek van hen denken.
Overdrijven is een kunst
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Hallo-Tokyo »

Zal wel wat meer dan 5 EUR gaan zijn.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door enerkey »

Mijn ogen zijn open gegaan bij de zaak-Ye. Sindsdien is er niks veranderd. Wat er gaat gebeuren: Maes wordt weggejaagd en moet Afrikaanse NT's gaan trainen. Een paar niemendalletjes worden ontslaan en moeten voortaan hun zwart geld gaan verdienen in eerste amateur.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Brusselmans »

Lambrecht zegt alvast dat er geen zwart geld is in Lokeren !
Dus kan het alleen maar Genk zijn !
:grappig:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jacques »

Hallo-Tokyo schreef:Zal wel wat meer dan 5 EUR gaan zijn.
Goh, ik gok op een bedrag in de grootte-orde van een nieuwe keuken. Te bestellen bij de vrouw van Dirk Huyck en bij voorkeur cash te betalen bij Pro League CEO Pierre François, mogelijk de meest corrupte van den helen hoop.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Dreke »

Als er gegoocheld wordt met zware sancties voor clubs met ietwat betekenis (vooralsnog alleen door de media), vergeet het dan maar. Daar geef ik Jacques 100% gelijk in. Het zal weer een scheet in een fles worden...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Brusselmans »

Om te beginnen ...

Alle betrokken clubs hun financiële gunstmaatregelen afnemen (sociale bijdragen enz. met terugwerkende kracht intrekken) !
Clubs die er niks mee te maken hebben blijven er wel van genieten !
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door pat@ »

Wat Dejan nu bewijst dat zwart op wit is voor hem, en het is evenzeer zwart op wit voor het gerecht en de voetbalbond denk ik dat er niets anders op zit dan zwaar te sanctioneren. Ook al gaat het om ploegen uit de G5.

Als ze de stal uitmesten naar de letter van de wet zullen er volgend jaar maar nog maar een ploeg of 6 te bewonderen vallen in de Pro league. Gaat België weer een voortrekkersrol spelen voor het spelletje in de hele wereld? Met bijvoorbeeld een verbod op transfersommen, een zeer transparante boekhouding, geen cadeautjes meer van de staat. Want ploegen zoals Barca, dat is er toch wel heel ver over. Dit kan wel eens allemaal meer teweeg gaan brengen dan we nu allen denken.
Plaats reactie