Simon Mignolet

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Simon Mignolet

Bericht door the fan »

Iedereen zal straks weer speelminuten krijgen, behalve onze Simon zeker ...
bert1924
Berichten: 837
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Simon Mignolet

Bericht door bert1924 »

the fan schreef:Iedereen zal straks weer speelminuten krijgen, behalve onze Simon zeker ...

Wordt M.Wilmots gesponserd door de fam courtois(vader ook waal)
Indien ik Simon was zou ik zeggen tegen wilmots:ge kunt ze k......
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Simon Mignolet

Bericht door the fan »

Indeed, zelfs Ciman mocht eens opdraven… Kan je iemand nog verder kleineren?
:fuckyou:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

bert1924 schreef:
the fan schreef:Iedereen zal straks weer speelminuten krijgen, behalve onze Simon zeker ...

Wordt M.Wilmots gesponserd door de fam courtois(vader ook waal)
Indien ik Simon was zou ik zeggen tegen wilmots:ge kunt ze k......
Ja, heel Wallonië kent en sponsort elkaar, wist ge da nog niet? Het is toch een publiek geheim dat er diep in de Ardense bossen iedere vrijdagavond bij het braden van een vers geschoten everzwijn topoverleg gebeurt tussen de verschillende francofone belangenverenigingen om de arme, hardwerkende vlamingen ne serieuze kl**t af te trekken. :cool: :mrgreen:
Serieus, ik denk dat het ze bij Le Soir/LDH//Sudpresse niet echt wakker liggen van de keeperskwestie. De grootste PR-fanclub van Courtois zit bij Mediahuis (hbvl) en Sporza (Raes), aan deze kant van de taalgrens dus.

Soit, Wilmots maakt zijn keuze, de spelers hebben zich daarbij neer te leggen. Ik ben zeker geen fan van die keuze en Wilmots zelf begint me ook meer en meer tegen te steken met zijn selectiepolitiek, interviews en tactische keuzes, maar hij is op dit moment nog altijd de coach en dus de man die de beslissingen neemt. Het heeft geen zin om een oorlog te voeren die je niet kan winnen. Courtois heeft vooralsnog de wind in de zeilen, Simon moet gewoon week na week zijn waarde bij Liverpool bewijzen. Als de bondscoach dan niet wil volgen, tant pis....meer kan je als speler niet doen. Je moet al helemaal je eigen ruiten niet gaan ingooien. Ik ben benieuwd wat uw reactie zou zijn, moest iedere bankzitter bij STVV zeggen "kust ze".
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jan Bulder »

Jacques schreef:
bert1924 schreef:
the fan schreef:Iedereen zal straks weer speelminuten krijgen, behalve onze Simon zeker ...

Wordt M.Wilmots gesponserd door de fam courtois(vader ook waal)
Indien ik Simon was zou ik zeggen tegen wilmots:ge kunt ze k......
Serieus, ik denk dat het ze bij Le Soir/LDH//Sudpresse niet echt wakker liggen van de keeperskwestie. De grootste PR-fanclub van Courtois zit bij Mediahuis (hbvl) en Sporza (Raes), aan deze kant van de taalgrens dus.
Neem een straal van 15km rondom Sint-Truiden. Wel, daarbuiten ligt er echt niemand (op een uitgeweken STVV-fan na) wakker van Mignolet bij de Rode Duivels. Tot daar het belang van de discussie Courtois vs. Mignolet op regionaal, nationaal en internationaal vlak.
Dreke
Berichten: 3619
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

Roo3k schreef:Jan Bulder,

Provocerend.
Zo kennen we je.
Simon is tweede keeper. Punt. Daar volg ik je in.
Maar hoe je het omschrijft is het pure nestvervuiling.
Een afbreker pur sang.

No hard feelings.
En toch heeft hij gewoon gelijk. Buiten Haspengouw trekt niemand zich een zier aan van Mignolets rol als tweede keeper. En aangezien 99% achter de keuze van Wilmots staat, is dat niet meer dan normaal.

Heel die discussie Courtois vs Mignolet is gewoon zinloos. We hebben twee heel goede keepers waarvan er ééntje in de goal staat. En zonder onvoorziene omstandigheden gaat die daar de komende tien jaar gewoon blijven staan. Met of zonder Wilmots. Dat is zuur voor de ander. Niks nestvervuiling, wel de realiteit.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Roo3k schreef:Jan Bulder,

Provocerend.
Zo kennen we je.
Jou ook :P
Overdrijven is een kunst
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door smol »

Jacques schreef:
Roo3k schreef:Jan Bulder,

Provocerend.
Zo kennen we je.
Jou ook :P
Provocerend of niet, maar hij heeft inderdaad gelijk.
2 schitterende doelmannen, maar je kan er maar eentje opstellen, en de keuze voor Courtois is logisch denk ik.
Voila that's it .... is Lombaerts zoveel slechter dan Kompany, Vermaelen, en andere ....
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Simon Mignolet

Bericht door Hard-Die »

smol schreef:
Jacques schreef:
Roo3k schreef:Jan Bulder,

Provocerend.
Zo kennen we je.
Jou ook :P
Provocerend of niet, maar hij heeft inderdaad gelijk.
2 schitterende doelmannen, maar je kan er maar eentje opstellen, en de keuze voor Courtois is logisch denk ik.
Voila that's it .... is Lombaerts zoveel slechter dan Kompany, Vermaelen, en andere ....
Ik vind de keuze niet zo logisch, en ze was al zeker niet logisch op het moment dat ze gemaakt werd. Kompany staat vb toch nog wel een stapje hoger dan Lombaerts. Maar Courtois heb ik nog geen redding zien doen waarvan ik vond dat Simon het niet zou kunnen... Soit idd als ik aan de kust geboren was kon de discussie me wss ook gestolen worden maar dat is wss ook omdat het me niet zou opvallen.

Er mag trouwens toch nog wel gediscutieerd worden over de posities neem ik aan, anders hebben fora weinig nut. Het blijft mij vb. gewoon een raadsel waarom SImon enkel mag opdraven als er een halfslachtige verdeding voor hem staat. Puur tactisch is dat toch ook niet het beste? Courtois raakt vb geblesseerd en Mignolet kan opdraven zonder ooit samen gespeelt te hebben met de verdeding die voor hem staat... Of vb de 3e match van de groepsfase op t wk... stel dat Courtois rood pakt in de eerste helft tegen Argentinie, dan moet er dus een keeper invallen die al 2 maanden geen match meer speelde. Nja optimaal lijkt mij dat ook allemaal niet.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jan Bulder »

Roo3k schreef:Jan Bulder,

Provocerend.
Zo kennen we je.
Ik snap dat de waarheid soms hard aankomt.

Afbreken doe ik inderdaad bij datgene/diegene die dat verdienen. Ik kan er ook niet aan doen dat dat doorheen de jaren op en rond StaYen heel wat is geweest, en nog zal zijn :)

Maar puur sang, ik denk dat ik hier in het verleden ook al veel heb opgebouwd :)

Ook no hard feelings :)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4123
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Dreke schreef:
Roo3k schreef:Jan Bulder,

Provocerend.
Zo kennen we je.
Simon is tweede keeper. Punt. Daar volg ik je in.
Maar hoe je het omschrijft is het pure nestvervuiling.
Een afbreker pur sang.

No hard feelings.
En toch heeft hij gewoon gelijk. Buiten Haspengouw trekt niemand zich een zier aan van Mignolets rol als tweede keeper. En aangezien 99% achter de keuze van Wilmots staat, is dat niet meer dan normaal.

Heel die discussie Courtois vs Mignolet is gewoon zinloos. We hebben twee heel goede keepers waarvan er ééntje in de goal staat. En zonder onvoorziene omstandigheden gaat die daar de komende tien jaar gewoon blijven staan. Met of zonder Wilmots. Dat is zuur voor de ander. Niks nestvervuiling, wel de realiteit.
Niemand die het betwist, maar het gaat hier ook nog om mensen he. Niks op tegen dat courtois eerste keeper is in de campagne, de logica zelve op dit moment. Maar als je dan speelminuten aan een godbetert gillet en ciman begint te schenken, waarom dan niet je tweede keeper ook eens wat speeltijd gunnen, al is het maar een helft van een vriendschappelijke match tegen godbetert Australie of S-Arabie..
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

Ik denk dat we deze discussie in vriendschap mogen afsluiten. Mignolet en Courtois zijn evenwaardige topkeepers en dat wij het voor Simon hebben is de logica zelve. Welke krachten er schuilen achter het feit dat de Truienaar geen kans krijgt, zelfs niet in een vriendenmatch, zullen wij vooralsnog niet kennen.
De toekomst zal wel uitwijzen dat ook Courtois' netten in Engeland niet ongeschonden zullen blijven, en daarna zullen wij en 'anderen' de zaak wel eens kunnen (her)evalueren.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jan Bulder »

Roo3k schreef:De volgende stap van Jan Bulder is nu het oprichten van een Trudo fanclub Thibaut. :-)
Ik zweer tegenwoordig liever bij Cristal Alken, dan bij voetballers of clubbesturen. Daarvan krijgt ge tenminste nog waar voor uw geld. Schol :toppie:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Simon Mignolet

Bericht door Bartman »

Volgens mij is er een heel goede reden waarom een Gillet, Ciman en anderen hun kans krijgen en Mignolet niet. Wilmots maakt het hiermee zichzelf makkelijk. Indien hij ook Simon een kans zou geven en deze doet het goed, riskeert hij dat de discussie ook buiten Sint-Truiden op gang komt en dat wil hij vermijden. Met Gillet en Ciman speelt dit niet, zij komen een stuk te kort tegen de echte titularis op hun positie.
Plaats reactie