Engels Voetbal

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Engels Voetbal

Bericht door Since '54 »

Manchester City - Chelsea 1-1

City met 10 na de betwiste uitsluiting van Zambaleta (2 x geel). Na herhaling bleek dat City 2 strafschoppen geweigerd werden. Schitterende match nochtans.
Mikman
Berichten: 3658
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Engels Voetbal

Bericht door Mikman »

Story of the day: Lampard die scoort tegen zijn ex-club. En niet juicht. In dit geval perfect verklaar- en verdedigbaar. Maar in de meeste andere gevallen vind ik het belachelijk en een goedkope vorm van mouwvegerij bij je oude supporters. "Fluit me aub niet uit!". Zoals Lukaku enkele weken geleden toen hij scoorde en niet juichte tegen WBA -hij werd in het verleden ocharme een seizoentje verhuurd- sorry maar dat is zelfs onrespectvol tov je huidige supporters. Shearer was daar terecht kritisch over. Juich toch gewoon. Vier het samen met je ploegmaats, loop naar degene die je de assist gaf, zonder overdreven uitbundigheid dan maar. Maar zo opzichtelijk je handen omhoog steken en teken doen van 'sorry!'...
Supporters zijn niet dom, zij begrijpen dat echt wel dat je voor alles voor je huidige ploeg geeft. Als scoren je kwaliteit is, dan moet je dat doen. En als het echt een moeilijke situatie is, zoals bijvoorbeeld een strafschop nemen als een doelpunt je ex-club een degradatie kan bezorgen, dan laat je dat gewoon aan iemand anders over. Want dat je nog eens bij je ex-club op bezoek wil gaan en niet de rest van je leven daarop aangesproken wil worden, kan ik begrijpen. Maar in een 'gewoon' matchke en dan scoren zoals Lukaku, komaan zeg...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Engels Voetbal

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Story of the day: Lampard die scoort tegen zijn ex-club. En niet juicht. In dit geval perfect verklaar- en verdedigbaar. Maar in de meeste andere gevallen vind ik het belachelijk en een goedkope vorm van mouwvegerij bij je oude supporters. "Fluit me aub niet uit!". Zoals Lukaku enkele weken geleden toen hij scoorde en niet juichte tegen WBA -hij werd in het verleden ocharme een seizoentje verhuurd- sorry maar dat is zelfs onrespectvol tov je huidige supporters. Shearer was daar terecht kritisch over. Juich toch gewoon. Vier het samen met je ploegmaats, loop naar degene die je de assist gaf, zonder overdreven uitbundigheid dan maar. Maar zo opzichtelijk je handen omhoog steken en teken doen van 'sorry!'...
Supporters zijn niet dom, zij begrijpen dat echt wel dat je voor alles voor je huidige ploeg geeft. Als scoren je kwaliteit is, dan moet je dat doen. En als het echt een moeilijke situatie is, zoals bijvoorbeeld een strafschop nemen als een doelpunt je ex-club een degradatie kan bezorgen, dan laat je dat gewoon aan iemand anders over. Want dat je nog eens bij je ex-club op bezoek wil gaan en niet de rest van je leven daarop aangesproken wil worden, kan ik begrijpen. Maar in een 'gewoon' matchke en dan scoren zoals Lukaku, komaan zeg...

Inderdaad, doe gewoon geen domme dingen of uitlokkingen maar juich mee.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Engels Voetbal

Bericht door Tompie »

Enorm genoten van Tottenham-Chelsea (5-3).

Sterke wedstrijd van zowat alle Belgen: Chadli, Dembele, Vertonghen, Hazard, top! Courtois moest de bal vooral uit zijn net vissen, maar aan de doelpunten was weliswaar weinig te doen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Engels Voetbal

Bericht door Since '54 »

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4121
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Engels Voetbal

Bericht door stvvilvoorde »

Courtois' optreden tegen PSG in de champions league wordt door twee brillen bekeken, volgens de belgische media speelde hij een ijzersterke match tegen PSG. Kon hij niks doen aan beide doelpunten.
Volgens de Engelse pers en analisten gaat hij zeker bij de tweede en beslissende goal in de fout door uit te komen en volgens mij heeft hij zijn muurtje niet goed opgesteld bij de eerste tegengoal.
Twee maten en gewichten, het had Simon eens moeten zijn.
Dreke
Berichten: 3618
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Engels Voetbal

Bericht door Dreke »

:) :) :)
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie