Jupiler Pro League 2015-2016

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Alain »

Halenaar schreef:Waarom ik zo kritisch ben? Omdat Deschacht vierkante voeten heeft, maar denkt dat hij Messi is. En omdat het een schoolvoorbeeld is van een rasechte fils a papa. Het is naar het schijnt ook dankzij de papa zijn centen dat hij het al zolang bij RSCA trekt...

En dan nog zijn bevriende relaties met journalisten en analisten, dat is pas echt om te kotsen. Dat is wel eerder de fout van de journalisten/ analisten natuurlijk, maar dan nog. Als je hoort dat de chef sport van HLN elke week met hem gaat tennissen, als je ziet hoe Sonck live er alles aan doet om Deschacht zijn flater op iemand anders te steken, dan weet je het wel. Simons en in mindere mate Buffel zijn ook in datzelfde bedje ziek.

Maar goed, blijkbaar helpt het wel als ik de reacties hier bekijk. Tip: ga eens een kijkje nemen op het RSCA forum. Daar zijn ze al seizoenen vernietigend voor Deschacht. Daar heeft er ene trouwens deze schitterende complicatie gemaakt :lol: https://vid.me/gJrW
smol schreef:
omeloe schreef:
Halenaar schreef:Als ik even mijn eerlijke mening mag geven: dan ken je er niks van. Sorry.

Serieus, heb je dit seizoen 1 wedstrijd gezien van RSCA? Of volg je gewoon de bevriende analisten en media? Kerel is gigantisch onbekwaam, dan is Fernandes echt wel stukken beter. En dat vrouwmens mag hem gerust houden, want ik vind er echt niks aan. De zoveelste del die beroemd is geworden omwille van haar bekend vriendje, want de meerwaarde is ver te zoeken bij haar.
Nu ga je Fernandes toch niet vergelijken met Deschacht , dit zegt al genoeg over jouw mening . Je hebt het over dit seizoen , Deschacht speelt al 15 jaar in het eerste elftal van Anderlecht . Bij Anderlecht was men dan zo dom om hem al die wedstrijden op te stellen . Kijk eens op Wikipedia ! Een fantastische carrière voor een gigantisch onbekwame speler . Miss België Annelien Coorevits had Olivier Deschacht niet nodig om bekend te zijn . Ik snap niet waarom je zo kritisch bent .
Je kan Deschacht dan misschien als mens een lul vinden, maar Fernandes komt nog niet tot aan de enkels van Deshacht als voetballer!
Daar stopt het voor mij :lol:
Neen ik heb ook weinig sympathie voor deze heren... Maar:
Deschacht voor Fernandes, Simons voor Gerkens, Buffel voor Tchenkoua... op sportief vlak teken ik daar meteen voor!
stvv'er
Berichten: 2420
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door stvv'er »

Onze vrienden uit Midden-Limburg hebben blijkbaar (weeral) een nieuw logo.

Ach ja, het is eens wat anders. Op de ene plaats verneukt het bestuur alle waarden en tradities gehecht aan een voetbalclub, op de andere plaats doen de supporters dat maar zelf.
Vreemd.

Afbeelding
Dreke
Berichten: 3618
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Dreke »

stvv'er schreef:Onze vrienden uit Midden-Limburg hebben blijkbaar (weeral) een nieuw logo.

Ach ja, het is eens wat anders. Op de ene plaats verneukt het bestuur alle waarden en tradities gehecht aan een voetbalclub, op de andere plaats doen de supporters dat maar zelf.
Vreemd.
Ik heb geen idee hoe dit proces verlopen is. Genk boeit mij namelijk niet zo. Ik weet wel dat het vorige gedrocht terecht uitgespuwd werd. Dus misschien is dit ontstaan in overleg met de supporters?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door zipke373 »

stvv'er schreef:Onze vrienden uit Midden-Limburg hebben blijkbaar (weeral) een nieuw logo.

Ach ja, het is eens wat anders. Op de ene plaats verneukt het bestuur alle waarden en tradities gehecht aan een voetbalclub, op de andere plaats doen de supporters dat maar zelf.
Vreemd.

Afbeelding
Ah, dat is hun nieuwe logo...Echt of wat? Ik dacht dat ze gewoon een mottige tifo gemaakt hadden. Wie heeft dat ontworpen? Hopelijk hebben ze er veel aan betaald. :yes:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Jacques »

In één en dezelfde beweging ook nog eens een nieuwe kleur (donkerblauw) geïntroduceerd. Ook niet de 1ste keer in hun jonge geschiedenis. Van ver ziet het eruit alsof het blauw-zwart is. Lijkt me het zoveelste voorbeeld van eerst doen en dan pas denken, enfin, als er al gedacht wordt. Mooie prijzenkast hebben ze daar in Genk, maar voor de rest is en blijft het een achterlijke club.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Iniesta »

Afbeelding

Weeral :shock:
enerkey
Berichten: 2075
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door enerkey »

Een sort best-off van al hun logo's door elkaar dus. Waarom ook niet bij de naam? "Stad Football Ribbenkast Waterslag"
stvv'er
Berichten: 2420
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door stvv'er »

De Luminus Arena :yes:
Misschien ook nog eens van naam en clubkleuren veranderen? Dan is de cirkel ten minste rond.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2675665
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Brusselmans »

stvv'er schreef:De Luminus Arena :yes:
Misschien ook nog eens van naam en clubkleuren veranderen? Dan is de cirkel ten minste rond.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2675665
Die geweldige managers van hier moesten nu al in Alken zitten !!!
Maja, er is hier geen industrie hè ...
omeloe
Berichten: 1154
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef:
stvv'er schreef:De Luminus Arena :yes:
Misschien ook nog eens van naam en clubkleuren veranderen? Dan is de cirkel ten minste rond.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2675665
Die geweldige managers van hier moesten nu al in Alken zitten !!!
Maja, er is hier geen industrie hè ...
Cristal Alken is van Heineken , Hollanders zijn taai als het geld moet kosten .
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Jacques »

Cristal Alken was ook al van Heineken toen ze nog in Genk zaten.
Onze commercieel managers waren/zijn vooral te lui om zelf de deuren van mogelijke sponsors plat te lopen
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4121
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door stvvilvoorde »

Dury ontslagen bij zulte-waregem
Plaats reactie