Jupiler Pro League 2015-2016

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Spannende strijd in PO1, maar daarmee is ook alles gezegd. Wat een triestig schouwspel is dit wel niet zeg.

- Club Brugge: hun 'voetbal' is afschuwelijk, net zoals hun calimero publiek.
- RSCA: spelen al een heel seizoen gigantisch slecht en zonder enig tactisch plan. En nog slagen ze erin om mee te spelen voor de titel.
- AA Gent: Hein heeft dit team volledig uitgeperst vorig seizoen, en dat valt er ook aan te zien nu. Zeer middelmatig.
- Genk: Nog de beste van allemaal, spelen echt goed voetbal de laatste tijd. Niet toevallig nu Buyens, Gorius en De Camargo er niet meer spelen. Hadden ze nu nog een deftige keeper tussen de palen staan, ze speelden mee voor de titel.


Echt een weerzinwekkend niveau momenteel. AA Gent was nog veruit de verdiende kampioen vorig jaar, maar dit jaar verdiend echt niemand het om kampioen te spelen.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door stvv'er »

Inderdaad, om nog maar van 't niveau van de RSCA-supporters gisteren te zwijgen.
Maar bon, laat Club Brugge de titel dan maar pakken, 't is voor die mannen ondertussen ook weer 11 jaar geleden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Brusselmans »

stvv'er schreef:Inderdaad, om nog maar van 't niveau van de RSCA-supporters gisteren te zwijgen.
Maar bon, laat Club Brugge de titel dan maar pakken, 't is voor die mannen ondertussen ook weer 11 jaar geleden.
Het niveau van MPD, al jaaaaaaren !
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Iniesta »

Dan zie ik liever Gent Kampioen spelen. Waren groot deel van de competitie outstanding en zelfs Europees was het geen afgang. Nu wel een dipje gehad door de vele wedstrijden en enkele blessures met een te smalle kern.

Gisteren tegen een Genk in vorm toch sterk om zelfs met 10 man de betere ploeg te blijven en nog te scoren.

En ja, ik kan die smoel van de doodskop niet zien en die bleiter van Simons nog minder, dat speelt ook mee :lol:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door stvv'er »

Allé vooruit, wij mogen met trots melden dat we dit seizoen op de openingsspeeldag gewonnen hebben van kampioen ! :party:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Ontzettend lelijke kampioen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Je hebt egotrippers, en dan heb je Olivier Deschacht :lol:

Afbeelding

Gatachterlijke kerel gewoon, meest overschatte voetballer in deze competitie aller tijden. Met gigantische voorsprong.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door omeloe »

Halenaar schreef:Je hebt egotrippers, en dan heb je Olivier Deschacht :lol:

Afbeelding

Gatachterlijke kerel gewoon, meest overschatte voetballer in deze competitie aller tijden. Met gigantische voorsprong.
Ik vind Olivier Deschacht een zeer goede voetballer . Met een lekker vrouwmens ! Hij is met gigantische voorsprong beter dan wij hebben !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Als ik even mijn eerlijke mening mag geven: dan ken je er niks van. Sorry.

Serieus, heb je dit seizoen 1 wedstrijd gezien van RSCA? Of volg je gewoon de bevriende analisten en media? Kerel is gigantisch onbekwaam, dan is Fernandes echt wel stukken beter. En dat vrouwmens mag hem gerust houden, want ik vind er echt niks aan. De zoveelste del die beroemd is geworden omwille van haar bekend vriendje, want de meerwaarde is ver te zoeken bij haar.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door stvv'er »

omeloe schreef:
Halenaar schreef:Je hebt egotrippers, en dan heb je Olivier Deschacht :lol:

Afbeelding

Gatachterlijke kerel gewoon, meest overschatte voetballer in deze competitie aller tijden. Met gigantische voorsprong.
Ik vind Olivier Deschacht een zeer goede voetballer . Met een lekker vrouwmens ! Hij is met gigantische voorsprong beter dan wij hebben !
Hoe weet jij dat de vrouwen/vriendinnen van onze spelers zo lelijk zijn dan ? :lol:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Halenaar »

En om nog eens terug te keren op het RSCA thema: herlees zijn interview nog eens van aan het begin van de competitie, het interview waarvoor RSCA hem een seizoen lang heeft geschorst.

Nu kan je maar één ding concluderen: de Anthony had overschot van gelijk.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door omeloe »

stvv'er schreef:
omeloe schreef:
Halenaar schreef:Je hebt egotrippers, en dan heb je Olivier Deschacht :lol:

Afbeelding

Gatachterlijke kerel gewoon, meest overschatte voetballer in deze competitie aller tijden. Met gigantische voorsprong.
Ik vind Olivier Deschacht een zeer goede voetballer . Met een lekker vrouwmens ! Hij is met gigantische voorsprong beter dan wij hebben !
Hoe weet jij dat de vrouwen/vriendinnen van onze spelers zo lelijk zijn dan ? :lol:
Ik bedoelde wel dat hij een betere speler is dan wij (STVV) hebben .
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door omeloe »

Halenaar schreef:Als ik even mijn eerlijke mening mag geven: dan ken je er niks van. Sorry.

Serieus, heb je dit seizoen 1 wedstrijd gezien van RSCA? Of volg je gewoon de bevriende analisten en media? Kerel is gigantisch onbekwaam, dan is Fernandes echt wel stukken beter. En dat vrouwmens mag hem gerust houden, want ik vind er echt niks aan. De zoveelste del die beroemd is geworden omwille van haar bekend vriendje, want de meerwaarde is ver te zoeken bij haar.
Nu ga je Fernandes toch niet vergelijken met Deschacht , dit zegt al genoeg over jouw mening . Je hebt het over dit seizoen , Deschacht speelt al 15 jaar in het eerste elftal van Anderlecht . Bij Anderlecht was men dan zo dom om hem al die wedstrijden op te stellen . Kijk eens op Wikipedia ! Een fantastische carrière voor een gigantisch onbekwame speler . Miss België Annelien Coorevits had Olivier Deschacht niet nodig om bekend te zijn . Ik snap niet waarom je zo kritisch bent .
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door smol »

omeloe schreef:
Halenaar schreef:Als ik even mijn eerlijke mening mag geven: dan ken je er niks van. Sorry.

Serieus, heb je dit seizoen 1 wedstrijd gezien van RSCA? Of volg je gewoon de bevriende analisten en media? Kerel is gigantisch onbekwaam, dan is Fernandes echt wel stukken beter. En dat vrouwmens mag hem gerust houden, want ik vind er echt niks aan. De zoveelste del die beroemd is geworden omwille van haar bekend vriendje, want de meerwaarde is ver te zoeken bij haar.
Nu ga je Fernandes toch niet vergelijken met Deschacht , dit zegt al genoeg over jouw mening . Je hebt het over dit seizoen , Deschacht speelt al 15 jaar in het eerste elftal van Anderlecht . Bij Anderlecht was men dan zo dom om hem al die wedstrijden op te stellen . Kijk eens op Wikipedia ! Een fantastische carrière voor een gigantisch onbekwame speler . Miss België Annelien Coorevits had Olivier Deschacht niet nodig om bekend te zijn . Ik snap niet waarom je zo kritisch bent .
Je kan Deschacht dan misschien als mens een lul vinden, maar Fernandes komt nog niet tot aan de enkels van Deshacht als voetballer, een beetje serieus blijven aub. 15 jaar in de basis van Anderlecht dat doe je niet als je zo slecht zou zijn als hier aangehaald wordt !!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Jupiler Pro League 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Waarom ik zo kritisch ben? Omdat Deschacht vierkante voeten heeft, maar denkt dat hij Messi is. En omdat het een schoolvoorbeeld is van een rasechte fils a papa. Het is naar het schijnt ook dankzij de papa zijn centen dat hij het al zolang bij RSCA trekt...

En dan nog zijn bevriende relaties met journalisten en analisten, dat is pas echt om te kotsen. Dat is wel eerder de fout van de journalisten/ analisten natuurlijk, maar dan nog. Als je hoort dat de chef sport van HLN elke week met hem gaat tennissen, als je ziet hoe Sonck live er alles aan doet om Deschacht zijn flater op iemand anders te steken, dan weet je het wel. Simons en in mindere mate Buffel zijn ook in datzelfde bedje ziek.

Maar goed, blijkbaar helpt het wel als ik de reacties hier bekijk. Tip: ga eens een kijkje nemen op het RSCA forum. Daar zijn ze al seizoenen vernietigend voor Deschacht. Daar heeft er ene trouwens deze schitterende complicatie gemaakt :lol: https://vid.me/gJrW
smol schreef:
omeloe schreef:
Halenaar schreef:Als ik even mijn eerlijke mening mag geven: dan ken je er niks van. Sorry.

Serieus, heb je dit seizoen 1 wedstrijd gezien van RSCA? Of volg je gewoon de bevriende analisten en media? Kerel is gigantisch onbekwaam, dan is Fernandes echt wel stukken beter. En dat vrouwmens mag hem gerust houden, want ik vind er echt niks aan. De zoveelste del die beroemd is geworden omwille van haar bekend vriendje, want de meerwaarde is ver te zoeken bij haar.
Nu ga je Fernandes toch niet vergelijken met Deschacht , dit zegt al genoeg over jouw mening . Je hebt het over dit seizoen , Deschacht speelt al 15 jaar in het eerste elftal van Anderlecht . Bij Anderlecht was men dan zo dom om hem al die wedstrijden op te stellen . Kijk eens op Wikipedia ! Een fantastische carrière voor een gigantisch onbekwame speler . Miss België Annelien Coorevits had Olivier Deschacht niet nodig om bekend te zijn . Ik snap niet waarom je zo kritisch bent .
Je kan Deschacht dan misschien als mens een lul vinden, maar Fernandes komt nog niet tot aan de enkels van Deshacht als voetballer!
Daar stopt het voor mij :lol:
Plaats reactie