jupiler pro league seizoen 2016-2017

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

stvvilvoorde schreef:Bob Peeters afgedankt bij Westerlo
Alweer aan analist erbij !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

Nummer 3 in het rijtje zou wel eens Michelleke kunnen zijn !!!
Als in bestuurskringen te horen is :"het grootste kind in onze club is onze trainer" ...
:grappig:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Jacques »

Bij de grootste jankclub van het land wil dat wat zeggen.
10 jaar janken, 10 jaar hulp van scheidsrechters en lukt het ze eindelijk eens om kampioen te spelen, krijgen ze hun stadion niet uitverkocht voor de CL, geven ze doelpunten in cadeauverpakking weg en raken amper aan een kans die naam waardig. Wat een ongelooflijk stel losers. :lol:

Effen serieus: ik zie ze Michel niet op straat gooien. Dat zou getuigen van weinig klasse (hmm, het zou dus eigenlijk toch best wel kunnen :?), maar zijn houdbaarheidsdatum bij deze club is wel verstreken. Typisch bij van die Mourinho-achtige calimero-karikaturen van trainers die teren op een "wij tegen de rest van de wereld" gevoel. Dat werkt goed zolang je nog vanuit een underdog-positie in een stijgende fase zit. Eens op de top verliest dat verhaal snel zijn geloofwaardigheid en raken spelers die eeuwige conflict-modus beu.
Alle lof in de media voor Michel ten spijt, is dit nieuw voor hem. Hij heeft nog nergens succes moeten bevestigen, want koos altijd voor de vlucht vooruit en een "nieuwe uitdaging". Kampioen bij Standard en vertrokken naar Gent, bekerwinnaar bij Gent en vertrokken naar Twente, bekerwinnaar bij Twente en vertrokken naar Al-Shabab, kampioen bij Al-Shabab en vertrokken naar Brugge. Michel weet goed genoeg dat aan de top blijven (bij 1 club) moeilijker is dan naar de top gaan (met een andere club). Als hij nu voor het eerst bevestigt met Club, is hij pas een toptrainer. Ik zie hem echter nog door de mand vallen, want hij is meer psycholoog dan tacticus en in deze fase heb je meer van dat laatste dan van dat eerste nodig.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Jones »

Mensen blijven naar gefixte matchen kijken. Vandaag Anderlecht-Westerlo, vorig seizoen Moeskroen-Anderlecht. Telkens wint de underdog. En hoe ? Een Anderlecht dat geen moeite doet. En dan die interviews achteraf ! Laat me niet lachen.
Anderlecht haalt hier voordeel bij en houdt die twee in eerste. Voordeel bij transfers ? Andere ?
Ik kan verkeerd zijn maar het is opvallend. Maar wie heeft het lef om dit in vraag te stellen van een onderzoekscommissie ?

Ik heb ook nooit begrepen waarom een ploeg het zwarte beest kan zijn voor een ploeg, ook al is die ploeg heel veranderd van spelers. Dat zit in de kopkes, tussen de oren als men zich verdiept in het verleden.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Club Brugge :grappig:
En daar moet ge dan 11 jaar op wachten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Jacques »

Wah Wah Wah :lol: :lol: :lol:

Hopeloos.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Since '54 »

Het zal een weekje van janken worden voor FC Brugge. Oh wee de scheidsrechter van a.s. weekend.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Dreke »

Bij Mechelen willen ze de match tegen Genk laten herspelen. Waar slaat dat nu weer op? De scheidsrechter ging zwaar in de fout, maar hun eigen spelers evenzeer.

Bende Calimero's... Heb het (al even) gehad met die omhoog gevallen bende.
A loyal football fan only supports the shirt...
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Oscar »

Niet dat wij er zaken mee hebben als STVV zijnde maar Ik heb toch vragen bij de keuze van de
scheidsrechter gisteren in Genk.Wouters woont in Lummen op goed 30 km.van Genk en in dezelfde
provincie.Waarom niet als vierde scheidsrechter aanduiden als Wim Smedt ook aanwezig is.Ik ken
het regelement niet maar is toch om problemen vragen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Jacques »

Sinds de intrede van Bico, is't weer feest op de Bosuil. :mrgreen:
http://sporza.be/permalink/1.2818625
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Dreke »

Van een feest gesproken.

Op dit moment heeft Tubize evenveel punten in de strijd voor een Europees ticket als Genk, Gent en Standard.

Topformule!
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Jacques »

Groot feest ook bij Gent - Anderlecht gisteren. Eerst rood dat in de verste verte geen rood was en vervolgens een festival van compensaties: Anderlecht krijgt een duidelijke strafschop niet, Gent krijgt op het einde een strafschop die er eigenlijk geen was. Wat een hoop geknoei.
Benieuwd of ze Hein en De Witte ook een voorstel van 4 speeldagen schorsing en 1000 euro boete gaan doen voor het neus aan neus staan met de scheids en de arbitrage (terecht) voor incompetent te verslijten...

Wat het Europees ticket betreft: Benieuwd hoe lang deze onzinformule gaat standhouden als Gent, Genk en Standard mogen aantreden tegen Tubize, Union en Cercle. Beste manier om er snel vanaf te raken. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Bartman »

Dat is nog niks, dat stuk onbenul is aangewezen voor STVV - Standard ...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Vouch »

Jacques schreef:
Wat het Europees ticket betreft: Benieuwd hoe lang deze onzinformule gaat standhouden als Gent, Genk en Standard mogen aantreden tegen Tubize, Union en Cercle. Beste manier om er snel vanaf te raken. :mrgreen:
:D Inderdaad, geweldig! Benieuwd hoeveel smurfen er nog gaan zitten bij Genk-Tubeke, in de reguliere competitie komen ze al maar aan 12.500 man meer. (Wij moeten op dat vlak natuurlijk niet veel zeggen, al lijkt het mij duidelijk dat de oorzaak elders ligt).

Na edit: Ik geloof dat de spelers van Kortrijk het licentieprobleem aan het oplossen zijn. Belhocine zal daar niet lang meer rondlopen op deze manier.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: jupiler pro league seizoen 2016-2017

Bericht door Alain »

Vouch schreef:
Jacques schreef:
Wat het Europees ticket betreft: Benieuwd hoe lang deze onzinformule gaat standhouden als Gent, Genk en Standard mogen aantreden tegen Tubize, Union en Cercle. Beste manier om er snel vanaf te raken. :mrgreen:
:D Inderdaad, geweldig! Benieuwd hoeveel smurfen er nog gaan zitten bij Genk-Tubeke, in de reguliere competitie komen ze al maar aan 12.500 man meer. (Wij moeten op dat vlak natuurlijk niet veel zeggen, al lijkt het mij duidelijk dat de oorzaak elders ligt).

Na edit: Ik geloof dat de spelers van Kortrijk het licentieprobleem aan het oplossen zijn. Belhocine zal daar niet lang meer rondlopen op deze manier.
Veldverwarming in de JPL... wat een farce... Voor nieuwjaar al in Genk en Westerlo, intussen ook problemen in Oostende, Anderlecht en Mechelen...
Ik begin steeds minder afkeer te hebben van onze plastieken mat.
Plaats reactie