Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door STVV-fan »

Als Gheyssens overneemt, is er dan geen belangenvermenging met Antwerp?!

Ik zou gewoon gaan voor de Rus.
Meer geld. Betere connecties
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door Jack »

STVV-fan schreef:Als Gheyssens overneemt, is er dan geen belangenvermenging met Antwerp?!

Ik zou gewoon gaan voor de Rus.
Meer geld. Betere connecties
Ma gij. Een stroman plaatsen, in dit geval zijn zoon bij Antwerp, en niks aan de hand. Hmm, dat zegt me iets...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door zipke373 »

Dreke schreef:
Hallo-Tokyo schreef:http://m.hbvl.be/cnt/dmf20171118_031938 ... nrijke-rus


Ik ga voor de Rus.
Is er niemand met ervaring in de voetbalwereld en die wat cash ziet binnenkomen binnenkort? Moesten we nu zo iemand kennen, het zou direct mijn keuze nummer 1 zijn... :-)
Make them an offer they can't refuse Roland! :lol:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door Since '54 »

Brugge - Beveren van 20.11.2017. Heb het eerste half uur van deze wedstrijd op TV gevolgd. In minuut 21, 22 en 24 maakte Brugge zo maar eventjes 3 strafschoppen tegen de Waaslanders. Geen enkele gefloten. Morioka onderuit getrapt, een duidelijke hands en een truitje trek, alles in de backlijn. Wat een schande voor scheidsrechter Wim Smet.
Wat is het dit seizoen o zo duidelijk dat Brugge kampioen moét worden. Zij hebben het geld en de media volledig mee om dit resultaat te bereiken.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: RE: Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door Jacques »

Jack schreef:
STVV-fan schreef:Als Gheyssens overneemt, is er dan geen belangenvermenging met Antwerp?!

Ik zou gewoon gaan voor de Rus.
Meer geld. Betere connecties
Ma gij. Een stroman plaatsen, in dit geval zijn zoon bij Antwerp, en niks aan de hand. Hmm, dat zegt me iets...
Allez jong, wie bedenkt nu zoiets? :lol:

Wat Brugge betreft: degoutante spelers, supporters, bestuur enfin club tout court, met de arbiters weer in hun achterzak. Niet Anderlecht maar Verhaeghe zwaait de plak in Brussel.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door Iniesta »

In DS wordt er al over gesproken dat de zonen van Gheyssens zouden kunnen "ingeschakeld" worden, net zoals RD deed met zijn vrouw in Sint-Truiden. Dit vormt dus geen enkel probleem :D
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:In DS wordt er al over gesproken dat de zonen van Gheyssens zouden kunnen "ingeschakeld" worden, net zoals RD deed met zijn vrouw in Sint-Truiden. Dit vormt dus geen enkel probleem :D
Eens zien of De Witte zijn muil nu gaat opentrekken.... :devil:
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door Alain »

Een kanscontract voor KVO!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door Jacques »

Precies de week van de déjà-vu's. Wij hadden toch maar mooi de primeur! :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:Precies de week van de déjà-vu's. Wij hadden toch maar mooi de primeur! :mrgreen:
Ik dacht net hetzelfde :mrgreen: Eerst een trainer weggehaald midden in het seizoen, dan een voorzitter die overstapt naar een andere club. Been there, done that.

Benieuwd wat er met Oostende gebeurt en of ze levensvatbaar zijn zonder Coucke.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door STimVV »

Versluys zou de nieuwe voorzitter van Oostende worden. Het stadion noemt al naar hem. Hij is een jarenlange vriend en zakenpartner van Coucke.
Lijkt verdacht op het Duchatelet-Lammens verhaal.
Het zal niet lang duren of ook daar zal het woordje "stroman" vallen...

Coucke heeft altijd beweerd dat hun budget zo exponentieel gegroeid is dankzij het aantrekken van veel sponsors en de goede werking van hun beleidsteam. Dat hijzelf enkel de hefboom was om dat extra geld aan te trekken en hij er zelf niet veel in stak. We gaan nu zien of dat realiteit is...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door zipke373 »

:kots: Zum kotzen....Was da geen familie van mekaar?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door Since '54 »

zipke373 schreef::kots: Zum kotzen....Was da geen familie van mekaar?
Tja Zipke, had je liever dat Anderlecht werd overgenomen door een oliesjeik of een of andere rijke, belasting-ontduikende, Rus of door nobele onbekende Japanners? Coucke weet maar al te goed dat hij geen voorzitter kan zijn van twee Belgische clubs. Het zijn bovendien onze zaken niet wat Coucke doet. Ik denk ook niet dat hij een doorslag is van RD want hoe vaak werd Coucke hier op dit eigenste forum niet vergeleken met Duchâtelet en bejubeld als een mecenas die zijn geld wel degelijk in een voetbalploeg stak.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018

Bericht door zipke373 »

Since '54 schreef:
zipke373 schreef::kots: Zum kotzen....Was da geen familie van mekaar?
Tja Zipke, had je liever dat Anderlecht werd overgenomen door een oliesjeik of een of andere rijke, belasting-ontduikende, Rus of door nobele onbekende Japanners? Coucke weet maar al te goed dat hij geen voorzitter kan zijn van twee Belgische clubs. Het zijn bovendien onze zaken niet wat Coucke doet. Ik denk ook niet dat hij een doorslag is van RD want hoe vaak werd Coucke hier op dit eigenste forum niet vergeleken met Duchâtelet en bejubeld als een mecenas die zijn geld wel degelijk in een voetbalploeg stak.
Waar ik het vooral moeilijk mee heb is dat zo'n dingen kunnen tijdens een lopend seizoen. Oostende wordt toch gedestabiliseerd daardoor?

Net zoals dingen als de overgang van trainers tijdens een lopend seizoen. Daar kan ik ook echt niet bij.

Money, money, money...
Plaats reactie