Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Dreke »

François aan boord houden en de communicatie van de Profliga zijn werkelijk beschamend. Geloofwaardigheid 0,0.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jack »

Dreke schreef:François aan boord houden en de communicatie van de Profliga zijn werkelijk beschamend. Geloofwaardigheid 0,0.
Amai ja, dat was schaamteloos.
Coucke is toch ook maar een vies mannetje hoor
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door tweety »

Dreke schreef:François aan boord houden en de communicatie van de Profliga zijn werkelijk beschamend. Geloofwaardigheid 0,0.
Hij zal wel meer weten dan alleen maar die info over Moeskroen ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jacques »

De vleesgeworden rechterhand van de corruptie (François) en vleesgeworden arrogantie (Coucke) bij elkaar. En dan heb je ook nog Bart bullebak Verhaeghe die in Brussel mee de lakens uitdeelt. Ons voetbal is in goede handen! :roll: "Voetbalbond maffia" klonk nog nooit zo geloofwaardig.

Een mens moet al gaan hopen dat Veljkovic, die ook meer slechte dan goede haren op zijn hoofd heeft, zijn hele boekje gaat open doen. De geur van angstzweet zal niet te harden zijn.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jack »

Volgens mij gaat die een paar garnalen eraan praten, enkele miljoenen opofferen en dan op pensioen ergens in Zuid-Amerika genieten van het geld dat ze niet gevonden hebben.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jacques »

De kans bestaat inderdaad dat hij enkel gaat bekennen wat niet of amper nog te ontkennen valt of enkel wat kleine garnalen aan de galg praat. Dan hangt het echter ook van de speurders af hoe diep zij willen graven. Als ze aanvoelen dat Veljkovic rond de pot begint te draaien zodra de grote vissen in beeld komen, kan de deal nog altijd in de vuilbak gegooid worden. In zekere zin staan zij ook onder druk van de publieke opinie. Een spijtoptanten-regeling gaat in tegen het rechtvaardigheidsgevoel van de mensen. In zulk een gemediatiseerd dossier kan je dan maar beter zorgen dat die regeling "de moeite waard is". Als Veljkovic zijn hele boekje opendoet, dreigt een "bloedbad", maar een meer dan welkom bloedbad.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Brusselmans »

Het merkwaardige is dat de focus nog steeds ligt op de degradatiestrijd ...
Zouden er echt geen gekochte titels en benaderde refs, besturen en spelers zijn bij titels, waar het om veelvouden van geld gaat ?
Gaan we dat echt de kat wijsmaken ?
Make my day !
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Dreke »

Wat ik mij afvraag, is of er reactie gaat komen vanuit de tribunes. Niet alleen op Staaien.

Je zou verwachten dat ons verbond en nog beter het overkoepelende verbond in België dit toch niet zonder ruchtbaarheid laten passeren? Of schat ik die instanties alweer te hoog in? Als er echt niks van signaal komt, zijn ze het niet waard om de stem van de Belgische voetbalsupporter te zijn...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jacques »

Dreke schreef:Wat ik mij afvraag, is of er reactie gaat komen vanuit de tribunes. Niet alleen op Staaien.

Je zou verwachten dat ons verbond en nog beter het overkoepelende verbond in België dit toch niet zonder ruchtbaarheid laten passeren? Of schat ik die instanties alweer te hoog in? Als er echt niks van signaal komt, zijn ze het niet waard om de stem van de Belgische voetbalsupporter te zijn...
Veel te hoog. Die raken het volgens mij nog niet eens over het formaat van een papiertje om omhoog te steken en zitten allemaal met een giga ei in de broek om hun dierbeminde club toch maar niet voor het hoofd te stoten. Het zijn binnenkort nieuwjaarsrecepties enzo hè.


Wel grappig hoe de andere betrokkenen in de zaak en hun aandachtshoeren, excuseer advocaten, als door een wesp gestoken reageren op de deal van Veljkovic. Je zou nog gaan denken dat ze wat te verbergen hebben, waarschijnlijk wat lege verpakkingen enzo. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Jan Bulder »

Waar gaan we tegen reageren?

Ik heb jaren geleden ook niemand weten reageren toen we in het heetst van een degradatiestrijd 4-6 (3-1 achter en met anderhalf been in 2e bij de rust) en 1-7 wonnen op respectievelijk Westerlo en Charleroi. Tenzij dan met uitbundige taferelen.

Dat wil niet zeggen dat je akkoord moet gaan met wat er allemaal gebeurt. Maar laten we eerlijk zijn: dit is van alle tijden, en doorheen de jaren zullen er velen boter op het hoofd hebben gehad.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Vouch »

Jan Bulder schreef:Waar gaan we tegen reageren?

Ik heb jaren geleden ook niemand weten reageren toen we in het heetst van een degradatiestrijd 4-6 (3-1 achter en met anderhalf been in 2e bij de rust) en 1-7 wonnen op respectievelijk Westerlo en Charleroi. Tenzij dan met uitbundige taferelen.

Dat wil niet zeggen dat je akkoord moet gaan met wat er allemaal gebeurt. Maar laten we eerlijk zijn: dit is van alle tijden, en doorheen de jaren zullen er velen boter op het hoofd hebben gehad.
De Vlaming heeft door de eeuwen en vreemde overheersers heen een mentaliteit van foetelen aangenomen. Maar dan wél één waarbij degene die slim genoeg is om niet gepakt te worden (minstens) getolereerd wordt, daar wie gepakt wordt, verguist wordt. Dat terwijl het gedrag identiek is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Brusselmans »

De VAR die tussenkomt, en zowel een terechte penalty toekent, als een duidelijk buitenspeldoelpunt affluit tegen Bruhhe op Bruhhe !!!
De ref en zijn accolieten hadden het "toevallig" niet gezien !!!

Nooit geziene taferelen in het Belgisch voetbal !
En het "beste" publiek dat begint met uitfluiten en het vroegtijdig afbolt !
:clap:

Stel u eens voor wat dat zou geven moest de arbitrage daar altijd correct verlopen !!!
:o
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door stvvilvoorde »

Brusselmans schreef:De VAR die tussenkomt, en zowel een terechte penalty toekent, als een duidelijk buitenspeldoelpunt affluit tegen Bruhhe op Bruhhe !!!
De ref en zijn accolieten hadden het "toevallig" niet gezien !!!

Nooit geziene taferelen in het Belgisch voetbal !
En het "beste" publiek dat begint met uitfluiten en het vroegtijdig afbolt !
:clap:

Stel u eens voor wat dat zou geven moest de arbitrage daar altijd correct verlopen !!!
:o
Tel eens uit hoeveel punten Brugge nog gehaald heeft sinds het uitkomen van operatie propere handen . :grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Brusselmans »

242 schreef:
Brusselmans schreef: ... accolieten ...
Als je de letterkunde in pacht hebt en dit woord in zijn figuurlijke betekenis wil gebruiken, spel het dan ook zoals het hoort.
Zurregt dzjee mar da de tribunne volgroake, se penspony och al !!!
En ne kwoot moake da gie och al nè, dus hat hum ma taa !
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Bericht door Alain »

242 schreef:
Brusselmans schreef:
242 schreef:
Brusselmans schreef: ... accolieten ...
Als je de letterkunde in pacht hebt en dit woord in zijn figuurlijke betekenis wil gebruiken, spel het dan ook zoals het hoort.
Zurregt dzjee mar da de tribunne volgroake, se penspony och al !!!
En ne kwoot moake da gie och al nè, dus hat hum ma taa !
Waarom geef je nou niet eens gewoon toe dat je fout zat, in plaats van alles weer in het belachelijke te trekken. Als je wenst te reageren, doe dat dan over de essentie, namelijk je taalfout. Ik zal het je zelfs gemakkelijk maken, je hoeft het maar te kopiëren.

Ik, Brusselmans, schreef foutief het woord acolieten. Ik zal nooit geen woorden meer schrijven die mijn petje te boven gaan.
Nooit geen? ;)
Plaats reactie