Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
Vouch

Re: Nieuw matchfixing schandaal in Belgisch voetbal

Berichtdoor Vouch » 22 Nov 2018, 19:34

Jan Bulder schreef:Waar gaan we tegen reageren?

Ik heb jaren geleden ook niemand weten reageren toen we in het heetst van een degradatiestrijd 4-6 (3-1 achter en met anderhalf been in 2e bij de rust) en 1-7 wonnen op respectievelijk Westerlo en Charleroi. Tenzij dan met uitbundige taferelen.

Dat wil niet zeggen dat je akkoord moet gaan met wat er allemaal gebeurt. Maar laten we eerlijk zijn: dit is van alle tijden, en doorheen de jaren zullen er velen boter op het hoofd hebben gehad.

De Vlaming heeft door de eeuwen en vreemde overheersers heen een mentaliteit van foetelen aangenomen. Maar dan wél één waarbij degene die slim genoeg is om niet gepakt te worden (minstens) getolereerd wordt, daar wie gepakt wordt, verguist wordt. Dat terwijl het gedrag identiek is.

Brusselmans

Berichtdoor Brusselmans » 24 Nov 2018, 11:41

De VAR die tussenkomt, en zowel een terechte penalty toekent, als een duidelijk buitenspeldoelpunt affluit tegen Bruhhe op Bruhhe !!!
De ref en zijn accolieten hadden het "toevallig" niet gezien !!!

Nooit geziene taferelen in het Belgisch voetbal !
En het "beste" publiek dat begint met uitfluiten en het vroegtijdig afbolt !
:clap:

Stel u eens voor wat dat zou geven moest de arbitrage daar altijd correct verlopen !!!
:o

stvvilvoorde

Berichtdoor stvvilvoorde » 24 Nov 2018, 17:21

Brusselmans schreef:De VAR die tussenkomt, en zowel een terechte penalty toekent, als een duidelijk buitenspeldoelpunt affluit tegen Bruhhe op Bruhhe !!!
De ref en zijn accolieten hadden het "toevallig" niet gezien !!!

Nooit geziene taferelen in het Belgisch voetbal !
En het "beste" publiek dat begint met uitfluiten en het vroegtijdig afbolt !
:clap:

Stel u eens voor wat dat zou geven moest de arbitrage daar altijd correct verlopen !!!
:o

Tel eens uit hoeveel punten Brugge nog gehaald heeft sinds het uitkomen van operatie propere handen . :grappig:

242

Berichtdoor 242 » 24 Nov 2018, 17:27

Brusselmans schreef: ... accolieten ...

Als je de letterkunde in pacht hebt en dit woord in zijn figuurlijke betekenis wil gebruiken, spel het dan ook zoals het hoort.
[/quote]

Brusselmans

Berichtdoor Brusselmans » 25 Nov 2018, 07:26

242 schreef:

Als je de letterkunde in pacht hebt en dit woord in zijn figuurlijke betekenis wil gebruiken, spel het dan ook zoals het hoort.

Zurregt dzjee mar da de tribunne volgroake, se penspony och al !!!
En ne kwoot moake da gie och al nè, dus hat hum ma taa !

242

Berichtdoor 242 » 28 Nov 2018, 15:51

Brusselmans schreef:
242 schreef:

Waarom geef je nou niet eens gewoon toe dat je fout zat, in plaats van alles weer in het belachelijke te trekken. Als je wenst te reageren, doe dat dan over de essentie, namelijk je taalfout. Hoe dat in zijn werk gaat? Nou, zoiets ongeveer.

Ik, Brusselmans, zal nooit geen woorden meer schrijven die mijn petje te boven gaan.
Laatst gewijzigd door 242 op 28 Nov 2018, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Alain

Berichtdoor Alain » 28 Nov 2018, 16:06

242 schreef:
Brusselmans schreef:
242 schreef:

Waarom geef je nou niet eens gewoon toe dat je fout zat, in plaats van alles weer in het belachelijke te trekken. Als je wenst te reageren, doe dat dan over de essentie, namelijk je taalfout. Ik zal het je zelfs gemakkelijk maken, je hoeft het maar te kopiëren.

Ik, Brusselmans, schreef foutief het woord acolieten. Ik zal nooit geen woorden meer schrijven die mijn petje te boven gaan.

Nooit geen? ;)

242

Berichtdoor 242 » 28 Nov 2018, 16:09

Alain schreef:
242 schreef:
Brusselmans schreef:
242 schreef:

Waarom geef je nou niet eens gewoon toe dat je fout zat, in plaats van alles weer in het belachelijke te trekken. Als je wenst te reageren, doe dat dan over de essentie, namelijk je taalfout. Ik zal het je zelfs gemakkelijk maken, je hoeft het maar te kopiëren.

Ik, Brusselmans, schreef foutief het woord acolieten. Ik zal nooit geen woorden meer schrijven die mijn petje te boven gaan.

Nooit geen? ;)

Alain dacht er zich ook mee te moeten moeien. Een bank achteruit! Als het niet ongewoon is dat ik u een klap verkoop, is/bent u het dan gewoon dat ik u een klap verkoop? Wie zal het zeggen?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbele_negatie_(taal) / Lees: Het gaat echter niet om logica, maar om een taalverschijnsel dat bedoeld is als versterking van de negatie. Ik heb gezegd en berust. Alea iacta est.

stvv'er

Berichtdoor stvv'er » 28 Nov 2018, 17:08

Het grote taal- en spellingschandaal op het STVV-forum is in alle hevigheid losgebarsten !

pat@

Berichtdoor pat@ » 28 Nov 2018, 19:02

Terwijl zijn er drie minderjarige voetbalsters belaagd door een Turkse man.

moanverke

Berichtdoor moanverke » 29 Nov 2018, 08:41

242 schreef:
Alain schreef:
242 schreef:
Brusselmans schreef:
242 schreef:

Nooit geen? ;)

Alain dacht er zich ook mee te moeten moeien. Een bank achteruit! Als het niet ongewoon is dat ik u een klap verkoop, is/bent u het dan gewoon dat ik u een klap verkoop? Wie zal het zeggen?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbele_negatie_(taal) / Lees: Het gaat echter niet om logica, maar om een taalverschijnsel dat bedoeld is als versterking van de negatie. Ik heb gezegd en berust. Alea iacta est.

ic deink dad yij eenn groote zeeveraar zijd, diee hemm bulankrijker vil woordoen dann da um iz en dee wan muggezivterei un nationalle spord hei gemokt :stupid: :mierenneuker: :fuck:

The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.

Jacques

Berichtdoor Jacques » 29 Nov 2018, 11:29

Ook de voorzitters durven al eens langs de kassa passeren bij transfers. :?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=142837

"We zijn ver van huis en van de oorspronkelijke bedoeling van voetbal ... als zo weinig mogelijk investeren en zoveel mogelijk profiteren de trend wordt." Hans Vandeweghe

Terug naar “Belgisch voetbal en buitenlands voetbal”