Online ticketingsysteem

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Tompie schreef:...
Dat kan, want ook het online ticketingsysteem is opnieuw actief: https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/h ... teem-werkt
De loketten zijn gesloten op de dag van de wedstrijd, hopelijk komt er toch wat meer volk opdagen!
Bij mij marcheert het toch nog niet...
Mijn emailadres, waarmee ik vorig seizoen steeds m'n tickets kocht, raakt niet meer herkend. Mailtje naar [email protected] gedaan.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door Timme »

STimVV schreef:
Tompie schreef:...
Dat kan, want ook het online ticketingsysteem is opnieuw actief: https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/h ... teem-werkt
De loketten zijn gesloten op de dag van de wedstrijd, hopelijk komt er toch wat meer volk opdagen!
Bij mij marcheert het toch nog niet...
Mijn emailadres, waarmee ik vorig seizoen steeds m'n tickets kocht, raakt niet meer herkend. Mailtje naar [email protected] gedaan.
Ik heb via paswoord vergeten mijn account kunnen activeren.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door enrique »

Heb ik da nu slecht begrepen
Kunnen enkel abonneehouders online tickets kopen tegen Antwerp en Brugge?
Die hebben normaal geen tickets nodig he manne...
...
Haaaaa, nu snap ik het waarom
Ma ik heb er toch een beetje moeite mee
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door STimVV »

enrique schreef:Heb ik da nu slecht begrepen
Kunnen enkel abonneehouders online tickets kopen tegen Antwerp en Brugge?
Die hebben normaal geen tickets nodig he manne...
...
Haaaaa, nu snap ik het waarom
Ma ik heb er toch een beetje moeite mee
Klopt... vorig seizoen kon ik dat nochtans wél gewoon doen. Nu niet meer.
Dan lost het systeem natuurlijk niks op, heeft het voor mij geen nut, en gaat het zijn doel voorbij.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door Mobius »

STimVV schreef:
enrique schreef:Heb ik da nu slecht begrepen
Kunnen enkel abonneehouders online tickets kopen tegen Antwerp en Brugge?
Die hebben normaal geen tickets nodig he manne...
...
Haaaaa, nu snap ik het waarom
Ma ik heb er toch een beetje moeite mee
Klopt... vorig seizoen kon ik dat nochtans wél gewoon doen. Nu niet meer.
Dan lost het systeem natuurlijk niks op, heeft het voor mij geen nut, en gaat het zijn doel voorbij.
Misschien een ander draadje aanmaken om het online ticketing systeem te bespreken?
Ikzelf vind het maar zo zo. De bolletjes zijn niet genummerd en je ziet niet juist welke plaats op welke rij je boekt (of je moet gaan tellen). Wat ik ook raar vond was dat voor de match tegen Moeskroen het C-vak bijna helemaal uitverkocht lijkt. Dat zou ik straf vinden. Dat zijn toch niet allemaal abonnementen want veel heb ik er daar de afgelopen weken niet van gezien. Ik wou 2 extra kaarten kopen voor famlie maar de plaatsen naast/achter/voor mij lijken allemaal bezet. Jammer. Iemand enig idee hoe ik dat dan het beste oplos om toch samen te kunnen zitten? Ikzelf heb wel een abonnement.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Online ticketingsysteem

Bericht door Tompie »

Het nieuwe online ticketingsysteem is online.

Ik had aanvankelijk wat problemen (ik kon wel inloggen maar werd niet erkend als abonnementhouder), maar na enkele e-mails is dit ondertussen in orde. ;) Ik zwier ook enkele andere gerelateerde berichten naar deze topic.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 8: STVV - Antwerp (20.09 - 20u30)

Bericht door Jack »

Mobius schreef:
STimVV schreef:
enrique schreef:Heb ik da nu slecht begrepen
Kunnen enkel abonneehouders online tickets kopen tegen Antwerp en Brugge?
Die hebben normaal geen tickets nodig he manne...
...
Haaaaa, nu snap ik het waarom
Ma ik heb er toch een beetje moeite mee
Klopt... vorig seizoen kon ik dat nochtans wél gewoon doen. Nu niet meer.
Dan lost het systeem natuurlijk niks op, heeft het voor mij geen nut, en gaat het zijn doel voorbij.
Misschien een ander draadje aanmaken om het online ticketing systeem te bespreken?
Ikzelf vind het maar zo zo. De bolletjes zijn niet genummerd en je ziet niet juist welke plaats op welke rij je boekt (of je moet gaan tellen). Wat ik ook raar vond was dat voor de match tegen Moeskroen het C-vak bijna helemaal uitverkocht lijkt. Dat zou ik straf vinden. Dat zijn toch niet allemaal abonnementen want veel heb ik er daar de afgelopen weken niet van gezien. Ik wou 2 extra kaarten kopen voor famlie maar de plaatsen naast/achter/voor mij lijken allemaal bezet. Jammer. Iemand enig idee hoe ik dat dan het beste oplos om toch samen te kunnen zitten? Ikzelf heb wel een abonnement.
Gewoon kaarten kopen voor je gasten en dan ergens met z'n allen gaan zitten waar niemand zit. Plaats genoeg.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door STimVV »

Dat online-ticketingsysteem is voor mij nu dus een maat voor niks.
Ondertussen heb ik er ook opnieuw toegang toe. (ook enkele mailtjes moeten doen)
Maar ik kan enkel tickets kopen voor de matchen met open loketten. Nuja, dan is dat online systeem natuurlijk niet nodig. Want dan kan ik ze ook gewoon aan de loketten kopen natuurlijk...

Het probleem stelt zich bij matchen wanneer het combi-regeling is. En je dus tickets op voorhand moet kopen. Ik kan niet zomaar effe naar Stayen. Dat is zelfs gewoon onmogelijk voor mij. Dus het is voor DIE matchen dat ik vorig seizoen dit online ticketsysteem gebruikte. Namelijk voor de matchen tegen Anderlecht, Brugge, Antwerp, Genk, Standard... Dan zijn het namelijk altijd gesloten loketten.
Vorig jaar kon ik als geregistreerde stvv-supporter (30 jaar abo's gehad) zonder problemen tickets kopen voor die matchen. Nu kan dat dus niet meer. :roll:
Dat kan enkel als je abonneehouder bent. Onnozel natuurlijk, want abonneehouders hebben al een ticket... :roll:
Op die manier maken ze het heel wat mensen dus weer wat extra moeilijk om in het halflege Stayen te raken. Je zou verwachten dat ze een service zouden aanbieden die het omgekeerde wil bereiken.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Jacques »

Ik denk dat dit voor een deel te maken heeft met de GDPR wetgeving. Als abonneehouder geef je (vermoedelijk) expliciet toestemming dat de club je gegevens mag bewaren. Van een niet-abonnee heeft de club sinds de invoering van de GDPR officieel geen persoonsgegevens meer en kunnen ze dus de identiteit niet controleren. Zeer lullig, maar ik meen dat het meer met de wetgeving dan met de club te maken heeft.
Er zou wel een mouw aan te passen moeten zijn met ene registratiemodule, maar dat zal niet voor zaterdag zijn.

Dus zou ik zeggen: doe old skool, bel naar de club, leg uw situatie uit en vraag of ze die tickets aan de kant willen leggen of zoek u een vriendelijke truienaar die ze voor u wil gaan halen.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door enrique »

GDPR? Moeten of hebben wij sindsdien niet 1000 keer op akkoord moeten drukken op die vraag?
Waar ik een 'probleem' mee heb is dat alleen abonnees tickets kunnen kopen voor risicowedstrijden
Ik heb een e-mail gestuurd dat dit het veiligheidsrisico niet verlaagt
Want
Als ik abonnee ben en ik koop 4 tickets voor de grootste hooligans van de Bosuil, dan is Stayen toch afgebroken
De tickets staan dan wel op mijne naam, maar het resultaat is hetzelfde
De mogelijkheid zit er nog altijd in dat de 2 clans door mekaar zitten
Ik of wij, die al jaren geregistreerd staan op stvv, kunnen geen tickets kopen, online dan...
Vind ik niet correct
Tot daar het ontwerp en de restricties vh systeem
Maar eerlijk is eerlijk
Ik heb een e-mail terug gekregen
Ge kunt via deze weg toch aan tickets geraken
Dus, mensen van Hasselt, Wellen, Borgloon, Gelmen, Gingelom, Landen, Tienen, Diest, of nog verder
Registreer u, stuur een e-mail met al uw id gegevens en ik denk dat ge uw tickets hebt
Als je wil dat ze ze opsturen, zal het voor zaterdag kort dag zijn
Maar voor Brugge moet dat kunnen, denk ik
Als ge ze zelf moet gaan halen, zijn we weer naar af
Maar dan wordt het eens tijd dat we gaan reclameren
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door STimVV »

Jacques schreef:...
Dus zou ik zeggen: doe old skool, bel naar de club, leg uw situatie uit en vraag of ze die tickets aan de kant willen leggen of zoek u een vriendelijke truienaar die ze voor u wil gaan halen.
Ik heb inderdaad al 2 vriendelijke truienaars gehad die dat voor me willen doen. :toppie:
En ik heb ook, net als Enrique hierboven, een mail ontvangen van STVV waarin ze zeggen dat je tickets kan aanvragen per mail. Nadat ze de betaling hebben ontvangen sturen ze de tickets dan digitaal door.
Vriendelijk. Maar ik vind het allemaal nogal omslachtig en onlogisch, maar dan zullen we dat in de toekomst dan maar doen op die manier zeker...

Ze zouden toch gewoon het online ticketingsysteem moeten kunnen open zetten zoals dat bij de abonnees het geval, dus ook voor de "risico"matchen. Zoals dat dus vorig seizoen kon. Desnoods stuur ik een kopie door van mijn identiteitskaart en zing ik het clublied aan telefoon. ;)
Vorig seizoen regelde ik mn tickets in 1 minuut via het systeem. Nu moet je derden gaan lastig vallen en/of mails heen en weer sturen om aan je tickets te geraken. En dan hopen dat het verloopt zoals je hoopt...
Bovenop de twijfel om 2x bijna 1,5 uur in de auto te zitten om naar 90 minuten voetbal op Stayen te komen kijken is dat voor mij weer een extra drempel om te nemen. Zo maak je het een occasionele supporter ook weer moeilijker om eens een match mee te pikken. En die zullen dan toch vaak ook een risicomatch uitpikken. (standard, brugge, genk)
Je zal in ieder geval meer mensen verliezen dan winnen door deze achteruitgang.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Dreke »

Het lijkt me ook logisch dat als iemand echt aantoont dat hij/zij tot de STVV-familie behoort, dat die mee in de rechten van de abonnementshouders wordt opgenomen. Maar uitspraken over regelgeving durf ik hier niet te doen. Voor hetzelfde geld zijn ze ergens aan gebonden...
A loyal football fan only supports the shirt...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door kenniksvanvoetbal »

een grote bolletjes pagina !
niks overzichtelijk !
amateurswerk ... andere lijn.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door stvv'er »

kenniksvanvoetbal schreef:een grote bolletjes pagina !
niks overzichtelijk !
amateurswerk ... andere lijn.
Ik moet nu toch ook zeggen dat ik het vorige ticketsysteem overzichtelijker vond ...
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Jokke »

Met grote poeha uitbazuinen dat het online systeem werkt , ne mens laten registreren met naam en toenaam en dan doodleuk vermelden dat het gewenste ticket enkel voor abo houders is ! Idioterie ten top !
Mijn collega supp. bij de Smurfen kiest zijn matchke met de smatphone , krijgt ticket in mail en laat de barcode voor de bereffende wedstrijd gewoon scannen op zijn gsm.
Klasse heet ik dat !
Plaats reactie