Online ticketingsysteem

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door STimVV »

Ik had op mijn online account ook nog wel centen staan. Maar dat was bewust niet meer zo veel. Denk €10 ofzo. Omdat ze inderdaad hadden gezegd om alles op te kopen tijdens PO2. (waar ik nooit ben geweest)
Ik heb nooit gewerkt met die kaart, ik denk zelfs dat die kaart van mij vorig seizoen reeds verouderd was. Ik gebruikte dit account enkel online om tickets te kopen.
Maar die €10 is "weg" veronderstel ik. Want de vorige accounts zijn volgens mij verwijderd en vervangen door de nieuwe, en het betalingssysteem werkt op een andere manier.
Via mails met stvv is het mij trouwens gelukt om tickets voor de match tegen Brugge te kopen. (gesloten loketten omwille van combiregeling) Dat is dus een oplossing voor mensen die van verder komen. Dus wacht niet tot de laatste dag... Via het ticketingsysteem gaat dit enkel voor abo-houders.
Tegen Moeskroen kan ik wél tickets online kopen, maar dat doe ik dus niet omdat ik ze zaterdag ook gewoon aan de loketten kan kopen en omdat ik zaterdag pas om 18u45 weet of ik er op tijd kan geraken. (m'n 1e thuismatch van het seizoen dan... na 3 matchen op verplaatsing dit seizoen is het nu wel tijd om Stayen ook nog eens te bezoeken, ze verdienen het ook. Hopelijk begint iedereen dat wat te denken.)

STVV is er zich trouwens van bewust dat het een ambetante situatie is dat niet-abo-houders geen online tickets kunnen kopen voor matchen met combi-regeling. Vooral voor mensen van "verder". Maar ik kreeg te horen dat ze bezig zijn om de veiligheidsmaatregels uit te breiden en ook mensen die in het verleden al STVV-tickets kochten en dus geregistreerd zijn als stvv-supporter (ik had bijna 30 jaar abo's) ook de mogelijkheid te geven om online tickets te kopen voor de matchen tegen Antwerp, Brugge, Anderlecht, Genk, Standard... eigenlijk zijn dat ook de enige matchen waar dat systeem écht z'n nut heeft. Net zoals dat vorig seizoen ook het geval was eigenlijk. Toen kon ik dat wel al, maar dat is dus veranderd om één of andere reden.
Maar normaal gezien zou dat in de toekomst dus wel in orde komen. In afwachting doen we het dus nog maar effe via mail.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door STimVV »

Dit seizoen is het terug mogelijk dat niet-abonnees online tickets kunnen kopen voor matchen met combi-regeling.
De volgende thuismatch tegen Standard ist combi-regeling met gesloten loketten.
Vooral interessant voor mensen die van wat verder moeten komen of gewoon geen tijd hebben om op voorhand tickets te gaan halen op Stayen.
Toch weer een drempel minder om te nemen...
:toppie:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Online ticketingsysteem

Bericht door Jack »

STimVV schreef:Dit seizoen is het terug mogelijk dat niet-abonnees online tickets kunnen kopen voor matchen met combi-regeling.
De volgende thuismatch tegen Standard ist combi-regeling met gesloten loketten.
Vooral interessant voor mensen die van wat verder moeten komen of gewoon geen tijd hebben om op voorhand tickets te gaan halen op Stayen.
Toch weer een drempel minder om te nemen...
:toppie:
Is dat officieel zo, of net zoals vorig jaar opnieuw een tijdelijk foutje?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Online ticketingsysteem

Bericht door STimVV »

Nee, t'is deze keer echt voor echt. :D
Zie ticketinformatie voor de match tegen Standard:

"Nieuw dit seizoen is dat tickets online niet alleen meer beschikbaar zijn voor enkel de abonneehouders van dit seizoen! Abonneehouders van zowel vorig seizoen, als dit seizoen alsook supporters die tickets aankochten via de STVV Fanshop voor één van de topwedstrijden (Standard Luik, KRC Genk, Club Brugge of RSC Anderlecht) vorig seizoen, kunnen voor deze wedstrijd maximum 4 tickets online aankopen."
Plaats reactie