Abonnementen seizoen 2015-2016

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door 555 »

Openingsuren Fanshop voor abo's.

De STVV Fanshop is vandaag tot en met donderdag nog geopend van 09u30 tot 13u00 en van 14u00 tot 18u00. Elke abonneehouder die zijn/haar abonnement nog graag had willen verlengen kan dat nog tot en met donderdag 07 mei.

Vanaf maandag 11 mei start de vrije verkoop van abonnementen. Alle niet verlengde plaatsen van abonneehouders komen dan ook vrij en zitten mee in de keuzemogelijkheid voor de nieuwe abonnees.

Volgende week zal de Fanshop voor de vrije verkoop geopend zijn op de volgende tijdstippen:

Maandag 11/05 van 09u30 tot 13u00 en van 14u00 tot 18u00.
Dinsdag 12/05 idem (maandag)
Woensdag 13/05 idem (maandag)
Donderdag 14/05 idem (maandag)
Vrijdag 15/05 gesloten (feestdag)
Zaterdag 16/05 van 10u00 tot 13u00 en van 14u00 tot 17u00.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door den ief »

bruintje67 schreef:
den ief schreef:
bruintje67 schreef:
den ief schreef:Net abo verlengd. Ik vind dat trouwens wat raar, je ziet niets aan die binkenkaart op het vlak van geldigheid. Wat als die kerel dat niet goed heeft verwerkt? Krijgen we nog een bevestiging verstuurd, eventueel een nieuwe binkenkaart? Er was ook sprake van een aantal kortingsbonnen dacht ik, wordt dit ook opgestuurd?

PS: iets meer dan 1200 (van de 3600) hadden al verlengd zei die van de fanshop. Je zou toch verwachten dat er zeker 80% gaat verlangen, gezien de promotie...
Heb je dan geen bewijs van betaling gevraagd/gekregen voor je abonnementen ?
Van die waardenbons heb ik trouwens ook niets gezien.
Ik zal er eens achter gaan hengelen ;)
Ja ik heb gewoon het kasticket, maar ik weet niet of je dat kan linken aan dat specifieke abo... Kan voor eender welk abo zijn neem ik aan.
Normaal niet hé, je hebt je abo toch bij de hand. Je hebt het kassa ticket en je weet hoeveel je betaald op de plek die op je abo staat.
Wat wel kan zijn is dat je plaats 2 keer wordt verkocht, daar heb je dus totaal geen zicht op...............stel dat het systeem faalt :(

Dat was inderdaad ook mijn zorg. Ik heb dan maar een mail gestuurd. Ze hebben me bevestigd dat mijn abonnement correct werd geregistreerd. Het bonnenboekje zou met de post worden verstuurd.
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Hard-Die »

Ondertussen ook verlengt. Stond weer een wachtrij van een dik half uur.

Het gaat blijkbaar goed, zeker als je in je achterhoofd houdt dat de mensen op de Noord nu nog niet moeten verlengen aangezien zij toch geen vaste plaats hebben.
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Piet »

Op de middag familie abonnement genomen. 400€ voor twee volwassenen inclusief kinderen.
Geen wachtrij.
Perfecte ontvangst.
Hoe de jongeren gaan opgevangen worden is niet duidelijk.
Scouts of zo iets meneer........................we laten dat nog weten.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jan Bulder »

Piet schreef:Op de middag familie abonnement genomen. 400€ voor twee volwassenen inclusief kinderen.
Geen wachtrij.
Perfecte ontvangst.
Hoe de jongeren gaan opgevangen worden is niet duidelijk.
Scouts of zo iets meneer........................we laten dat nog weten.
Een balkon dat met 2 baarkes wordt gescheiden met de begane grond, enkele meters daaronder. En daar ga je de scouts een bende kinderen in het oog laten houden.

Ben ik de enige die zich daar vragen bij stelt?
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Dreke »

Jan Bulder schreef:
Piet schreef:Op de middag familie abonnement genomen. 400€ voor twee volwassenen inclusief kinderen.
Geen wachtrij.
Perfecte ontvangst.
Hoe de jongeren gaan opgevangen worden is niet duidelijk.
Scouts of zo iets meneer........................we laten dat nog weten.
Een balkon dat met 2 baarkes wordt gescheiden met de begane grond, enkele meters daaronder. En daar ga je de scouts een bende kinderen in het oog laten houden.

Ben ik de enige die zich daar vragen bij stelt?
Neen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Piet »

Dreke schreef:
Jan Bulder schreef:
Piet schreef:Op de middag familie abonnement genomen. 400€ voor twee volwassenen inclusief kinderen.
Geen wachtrij.
Perfecte ontvangst.
Hoe de jongeren gaan opgevangen worden is niet duidelijk.
Scouts of zo iets meneer........................we laten dat nog weten.
Een balkon dat met 2 baarkes wordt gescheiden met de begane grond, enkele meters daaronder. En daar ga je de scouts een bende kinderen in het oog laten houden.

Ben ik de enige die zich daar vragen bij stelt?
Neen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Bartman »

Jan Bulder schreef:
Piet schreef:Op de middag familie abonnement genomen. 400€ voor twee volwassenen inclusief kinderen.
Geen wachtrij.
Perfecte ontvangst.
Hoe de jongeren gaan opgevangen worden is niet duidelijk.
Scouts of zo iets meneer........................we laten dat nog weten.
Een balkon dat met 2 baarkes wordt gescheiden met de begane grond, enkele meters daaronder. En daar ga je de scouts een bende kinderen in het oog laten houden.

Ben ik de enige die zich daar vragen bij stelt?
Nee, ik heb hiervoor gepast. Spijtig en niet slim van STVV.
En dan de Oost tribune de familietribune durven noemen, man man man
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jacques »

Piet schreef:Op de middag familie abonnement genomen. 400€ voor twee volwassenen inclusief kinderen.
Geen wachtrij.
Perfecte ontvangst.
Hoe de jongeren gaan opgevangen worden is niet duidelijk.
Scouts of zo iets meneer........................we laten dat nog weten
.
Typisch... :headbang:

Waarschijnlijk weer één of andere manager die dat idee geopperd heeft en dat is dan klakkeloos overgenomen zonder het deftig uit te werken. Op zich is het idee wel goed, maar dat is wel het makkelijkste deel van het proces. De uitwerking is minstens even belangrijk, maar kost wel 3x zoveel tijd en moeite en dat laten ze keer op keer na. Dat eindigt in de praktijk dus in een situatie waarbij je de mensen vraagt om te betalen voor iets waarvan je zelf nog geen idee hebt hoe je het gaat invullen.

Waarschijnlijk zal men volgende regeling uitwerken: eerst eens proberen bij alle jeugdverenigingen of die het niet voor niks willen doen. Als die er (hopelijk voor hen) hun neus voor opgehaald hebben, zullen ze er wat jobstudenten zonder pedagogische vorming of achtergrond bijzetten als babysit, want dat kost niet te veel. En dan maar duimen dat er niks mis gaat.

Amateuristische knoeiboel in de lijn van de Binkenkaart die ze niet tijdig klaar kregen en nog altijd maar op 50% functioneert, de Geel-STVV busregeling en de STVV-Lommel vvk.
Overdrijven is een kunst
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Mobius »

Jacques schreef: Waarschijnlijk zal men volgende regeling uitwerken: eerst eens proberen bij alle jeugdverenigingen of die het niet voor niks willen doen. Als die er (hopelijk voor hen) hun neus voor opgehaald hebben, zullen ze er wat jobstudenten zonder pedagogische vorming of achtergrond bijzetten als babysit, want dat kost niet te veel. En dan maar duimen dat er niks mis gaat.

Amateuristische knoeiboel in de lijn van de Binkenkaart die ze niet tijdig klaar kregen en nog altijd maar op 50% functioneert, de Geel-STVV busregeling en de STVV-Lommel vvk.
In het abonnementenmagazine dat bij mij in de bus viel staal wel degelijk dat het gaat over professionele begeleiding van de kinderen. Wat dat in hun hoofd ook moge betekenen. Ik denk wel niet dat ze het risico gaan willen lopen dat de kinderen niet goed terecht komen en het echt wel aan professionelen gaan overlaten (hoop ik voor hun).

Nu, ik zou mijn klein mannen ook liever bij mij hebben hoor en ik vind dit familieabonnement geen goed idee.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Tompie »

Ondertussen toch al een 2.300 abonnementen verkocht. Dat is een logisch cijfer denk ik. Abonnementen op de Noordtribune hebben geen haast, vooral supporters op de Oosttribune die hun plaats willen behouden zullen al verlengd hebben.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Bartman »

Familie-abonnement is de miskleun van het jaar voor mij. Als je kids oud genoeg geworden zijn om aan de overkant alleen te gaan zitten komen ze niet meer in aanmerking voor het familie-abonnement en moeten ze volle pot betalen ...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Cremasco »

In een familie-abo dient de familie samen te zitten, niet apart. Dat is wat het opzet moet zijn. Dat is net als de horeca in de stad. Die doen nu op zaterdagavond in hun resto beroep op de gezinsbond om de kinderen bezig te houden. Allez in bepaalde zaken waaronder ook grand cafe Stayen.
Maar dat is anders, daar zitten uw kinderen kortbij. Maar op Stayen geef je uw kinderen op voorhand aan doodvreemden aan de overkant van het veld...
Dumpen noem ik dat. Boem en we zijn er vanaf. Hoe kan je de beleving en het STVV-gevoel dan aan uw kinderen doorgeven ?
Menige vrouw en man zal niet graag zijn kinderen afstaan op jonge leeftijd. Zie je eerste al over de ballustrade tuimelen van 6 jaar ? Ik mag er niet aan denken !
Mijn zoon van 9 jaar zit langs me en daar geniet ik van.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door bruintje67 »

Cremasco schreef:In een familie-abo dient de familie samen te zitten, niet apart. Dat is wat het opzet moet zijn. Dat is net als de horeca in de stad. Die doen nu op zaterdagavond in hun resto beroep op de gezinsbond om de kinderen bezig te houden. Allez in bepaalde zaken waaronder ook grand cafe Stayen.
Maar dat is anders, daar zitten uw kinderen kortbij. Maar op Stayen geef je uw kinderen op voorhand aan doodvreemden aan de overkant van het veld...
Dumpen noem ik dat. Boem en we zijn er vanaf. Hoe kan je de beleving en het STVV-gevoel dan aan uw kinderen doorgeven ?
Menige vrouw en man zal niet graag zijn kinderen afstaan op jonge leeftijd. Zie je eerste al over de ballustrade tuimelen van 6 jaar ? Ik mag er niet aan denken !
Mijn zoon van 9 jaar zit langs me en daar geniet ik van.
Awel sé ik ook Cremasco, heerlijk om te zien hoe de kleine in de voetsporen van de papa treed.............de eerste emoties bij het erven van de voetbalmicrobe.
Ik vind persoonlijk ook dat u kleine langs u hoort te zitten, deze formule vind ik maar niks.
Ik zou er dan ook voor kiezen om die 140 euro extra te betalen, liever dan mijne kleine aan de andere kant te moeten afgeven.
Ik vraag me trouwens af wat een geloop dat het na de wedstrijd gaat geven, je moet ze ook nog terug gaan ophalen wor.......................of zouden ze het nu echt doen om de mensen naar de revue te trekken na de wedstrijd.
Dit is dan ook een formule gezien door de ogen van een manager, en niet door de ogen van ouders. :|
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Cremasco »

bruintje67 schreef:
Cremasco schreef:In een familie-abo dient de familie samen te zitten, niet apart. Dat is wat het opzet moet zijn. Dat is net als de horeca in de stad. Die doen nu op zaterdagavond in hun resto beroep op de gezinsbond om de kinderen bezig te houden. Allez in bepaalde zaken waaronder ook grand cafe Stayen.
Maar dat is anders, daar zitten uw kinderen kortbij. Maar op Stayen geef je uw kinderen op voorhand aan doodvreemden aan de overkant van het veld...
Dumpen noem ik dat. Boem en we zijn er vanaf. Hoe kan je de beleving en het STVV-gevoel dan aan uw kinderen doorgeven ?
Menige vrouw en man zal niet graag zijn kinderen afstaan op jonge leeftijd. Zie je eerste al over de ballustrade tuimelen van 6 jaar ? Ik mag er niet aan denken !
Mijn zoon van 9 jaar zit langs me en daar geniet ik van.
Awel sé ik ook Cremasco, heerlijk om te zien hoe de kleine in de voetsporen van de papa treed.............de eerste emoties bij het erven van de voetbalmicrobe.
Ik vind persoonlijk ook dat u kleine langs u hoort te zitten, deze formule vind ik maar niks.
Ik zou er dan ook voor kiezen om die 140 euro extra te betalen, liever dan mijne kleine aan de andere kant te moeten afgeven.
Ik vraag me trouwens af wat een geloop dat het na de wedstrijd gaat geven, je moet ze ook nog terug gaan ophalen wor.......................of zouden ze het nu echt doen om de mensen naar de revue te trekken na de wedstrijd.
Dit is dan ook een formule gezien door de ogen van een manager, en niet door de ogen van ouders. :|
Naar de revue erna ? Ja stel u voor...ma en pa naar de revue, goed beschonken en dan vergeten dat hunne kleine boven nog zit :beer:
Plaats reactie