Abonnementen seizoen 2015-2016

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door michael »

Halenaar schreef:Wat lees ik hier nu allemaal...

Ik heb mijn abo nog steeds niet binnen gekregen, terwijl ik die deze week moest binnenkrijgen. Ben benieuwd of ik ze morgen heb, ze gaan me alleszinds gratis moeten binnenlaten zaterdag :)

Wat een communicatie weer :roll:
Idem.

Binnenkort start er een nieuwe communicatiemedewerker, eentje die goed kan tsjirpen, hij/zij gaat in ieder geval werk genoeg hebben.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door michael »

Ze hebben het gehoord aan de Tiense denk ik, krijg net mail dat ik mijn abonnement kan afhalen op 22 juli.
Ze zijn zichzelf toch echt wel aan het overtreffen in amateurisme. Dit wilt dus zeggen dat ik indien ik zaterdag naar Charlton wil gaan, ik ook nog eens langs de fanshop moet gaan om mijn ticket voor die match te gaan halen en dan ook nog eens volgende week voor mijn abonnement.
Snap met de beste wil van de wereld niet waarom er zo een verscheidenheid in werkwijzes is. Voor sommige is het mogelijk om hun bestaand abonnement gewoon te verlengen, dus zelfde kaart behouden. Anderen krijgen hun nieuw abonnement dan weer direct mee, nog anderen krijgen het opgestuurd en blijkbaar is het gaan afhalen dus ook nog een optie.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Ze hebben het precies gelezen :roll:

Kreeg net een mailtje binnen: 'uw binkenkaart ligt klaar op 22 juli'

'U wilt graag zaterdag komen kijken? Kom dan een gratis ticket afhalen aan de fanshop!"

WTF! Die onnozelaars denken zeker dat iedereen tijd en brandstof teveel heeft? Nu mag ik 2x onverwachts gaan rijden naar Stayen, 1x voor het ticket, 1x voor mijn abo. En dat terwijl ze tegen mei zeiden dat ze mijn abo gingen opsturen! En nu mag ik nog hopen dat ik volgende week geen overuren maak :mad:

Wat een walgelijke klucht, echt :vomit:
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jebus4life »

Kheb ook den indruk :D Zelfde mail gehad; kwil niet weten hoeveel volk er woensdag gaat zijn ^^
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door stvv'er »

Ongelooflijk dit. Ze zijn al van begin mei (!!-) bezig met hun abonnementencampagne, maar de abo's op tijd tot bij de supporter (klant) krijgen?!?
Neen, dat gaat niet.

Wederom puur amateurisme aan de Tiense !

:roll:
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Piet »

Mijn vorige abonnementen verlengd en onmiddellijk meegekregen.
De twee jongere die eerder gratis waren werden vernietigd.
Nu de twee gratis jongeren, deel van het familie abonnement, toegestuurd gekregen.
Inclusief de uitleg hoe deze mannekes geld moeten of eigenlijk mogen op hun kaart zetten.
Maar zonder enige uitleg hoe de kinderen worden opgevangen en de rest van de broodnodige uitleg.
Voor mij zit die hele hannekesnest van een administratie nog steeds in tweede, of nee eigenlijk in provinciale.
HOOG tijd om hier een transfer te doen! :onfire:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Tompie »

Krisaias schreef:Hmmm.... vakken D & H vallen plots in de hogere prijscategorie. Was vorig seizoen nog hetzelfde als A-B-C en I-J-K.

Ze zijn er ook wel supervroeg bij, zeg. Centjes nodig ?
Blijkbaar waren ze er nog niet vroeg genoeg bij om het deftig geregeld te krijgen. :D

Ik erger me normaal ook niet snel aan van die zaken, maar sinds halfweg vorig seizoen loopt het toch de spuigaten uit met dat amateuristisch gedoe.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Cremasco »

Vandaag onze 2 abo's ontvangen ! :geel:
Gargamel
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 mei 2015, 19:05

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Gargamel »

Eindelijk heb ik om kwart na elf een antwoord gekregen van Sven Menten. Hij heeft beloofd er een erezaak van te maken mijn abo's tijdig aankomen.... Ook zei hij dat alle 15 abonnementen reeds verstuurd waren.. Dan vraag ik me af waarom er slechts drie aangekomen zijn. In ieder geval eindelijk een teken van leven, maar veel meer dan dat nu ook weer niet.
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door nedr@ »

Halenaar schreef:Ze hebben het precies gelezen :roll:

Kreeg net een mailtje binnen: 'uw binkenkaart ligt klaar op 22 juli'

'U wilt graag zaterdag komen kijken? Kom dan een gratis ticket afhalen aan de fanshop!"

WTF! Die onnozelaars denken zeker dat iedereen tijd en brandstof teveel heeft? Nu mag ik 2x onverwachts gaan rijden naar Stayen, 1x voor het ticket, 1x voor mijn abo. En dat terwijl ze tegen mei zeiden dat ze mijn abo gingen opsturen! En nu mag ik nog hopen dat ik volgende week geen overuren maak :mad:

Wat een walgelijke klucht, echt :vomit:
Heb reeds mijn beklag gedaan als voorzitter van het Supportersverbond, maar veel uithalen zal het wel niet. Het is inderdaad een klucht aan het worden.

Het ticket voor de match tegen Charlton kan je afhalen tot en met 20 uur de dag van de match zelf. Dus ik ga niet speciaal naar Staaien rijden om dit te gaan afhalen, voor het abo zit er niks anders op. Dat moet ik ook gaan afhalen, ook al hebben ze beloofd dat ze het gingen opsturen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jack »

Net even gebeld naar STVV met de vraag of een abonnement in Vak C nog mogelijk is...

1. Fanshop altijd bezet
2. Werkelijk waar een boerin van een vrouw aan de lijn gekregen op het secretariaat. Commercieel gevoel nihil! Ronduit geïrriteerd en onbeleefd!

En dan het ergste...met wat voor debiel systeem werken ze daar op Stayen?
Eerst zei ze: "Je moet naar hier komen om dat na te laten kijken."
Denken ze bij STVV nog altijd dat iedereen daar rond het stadion woont? Wat een kerktorenmentaliteit! Ik ga vast bijna een uur rijden om daar in een computer te laten nakijken en te horen dat er geen zijn. (Of wel nog zijn, maar ik wil er eerst nog eens goed over nadenken, daarom dat ik überhaupt de opties wou checken)

Na dit beleefd te zeggen zegt ze dat ze t niet kan zien omdat het nu volledig uitverkocht is met ook de losse tickets erbij. Na de match van Brugge worden die tickets gereset en kunnen ze zien waar een abonnement nog mogelijk is. Wat een debiel systeem! Zet daar aub een programmeur op! Je zou nu toch wel moeten kunnen zien welke plaats een abo is en wat een los ticket (en dus na de match tegen Brugge beschikbaar is voor een abo)?

Haar oplossing, kom na de match tegen Brugge effekes langs. Dan kunnen we dat bekijken. Dus ik zou naar daar moeten rijden na een match waar ik niet op aanwezig zou kunnen zijn (ja tegen 45 euro wel nog zeker).
Ik ben goed gek. Het zal na de match per telefoon gebeuren of niet.

Waarom moet alles bij STVV altijd zo vermoeiend zijn?
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door STimVV »

Jack, ter info: ik ben de 2e dag van de vrije abo-verkoop (2e week mei) mijn abo's gaan regelen voor vak C. Er was toen al zo goed als geen keuze meer omdat vak C toen al zo goed als vol zat. (10 weken later heb ik ze nog steeds niet ontvangen)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jack »

STimVV schreef:Jack, ter info: ik ben de 2e dag van de vrije abo-verkoop (2e week mei) mijn abo's gaan regelen voor vak C. Er was toen al zo goed als geen keuze meer omdat vak C toen al zo goed als vol zat. (10 weken later heb ik ze nog steeds niet ontvangen)
Bedankt voor de nuttige info!
Zoiets zou elke medewerker van STVV toch ook wel moeten kunnen meegeven...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:

1. Fanshop altijd bezet
2. Werkelijk waar een boerin van een vrouw aan de lijn gekregen op het secretariaat. Commercieel gevoel nihil! Ronduit geïrriteerd en onbeleefd!

Waarom moet alles bij STVV altijd zo vermoeiend zijn?
De stijl van het huis ...
Ze wanen zich echt God, het is niet te vatten.

"Ik werk bij STVV" >> ik heb de belangrijkste job ter wereld, en gedraag me dus ook zo.
Je suis TINA !!!
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jebus4life »

Heads up: Was vandaag in de fanship voor tickets voor morgen. Was blijkbaar "onmogelijk" om de plekken van m'n abo te krijgen.

Maar zeer schrijnend: Ik vraag of ik 100% zeker op woensdag m'n abo kan komen halen zoals in de mail staat. Zeggen ze doodleuk dat ik de mail inderdaad woensdag staat maar dat zover zij weten dat de abo's pas donderdag binnenkomen.

Ik ben vrij makkelijk in dit soort dingen maar dit is toch echt niet meer normaal he :S Wat een amateurisme...
Plaats reactie