Abonnementen seizoen 2015-2016

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jan Bulder »

Prijzen zijn zeker schappelijk, goed werk.

Ik vind het wel een verkeerde inschatting dat de volledige West tribune voorbehouden wordt voor "VIP's", en je er dus enkel terecht kan in de hogere prijscategorie. Dat wil zeggen dat enkel Noord en Oost beschikbaar zijn voor de "gewone fan", dan heb je het over een kleine 7000 plaatsen. Dat lijkt me al maar net voldoende voor de subtoppers. Zeker in de toppers zal dat gewoonweg veel te weinig zijn, dat blijkt nu al. Terwijl je je kan afvragen of ze een tribune van 3600 zitjes enkel gevuld zullen krijgen met VIP's. Als het sportief wat minder gaat (wat in eerste nationale een logisch gevolg zal zijn), zie ik de gewone man veel minder snel minstens 40 euro neertellen om toch nog een zitje te hebben op West.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door STimVV »

Jan Bulder schreef:Prijzen zijn zeker schappelijk, goed werk.

Ik vind het wel een verkeerde inschatting dat de volledige West tribune voorbehouden wordt voor "VIP's", en je er dus enkel terecht kan in de hogere prijscategorie. Dat wil zeggen dat enkel Noord en Oost beschikbaar zijn voor de "gewone fan", dan heb je het over een kleine 8000 plaatsen. Zeker in de toppers zal dat gewoonweg te weinig zijn, dat blijkt nu al. Terwijl je je kan afvragen of ze een tribune van 3000 zitjes enkel gevuld zullen krijgen met VIP's. Als het sportief wat minder gaat (wat in eerste nationale een logisch gevolg zal zijn), zie ik de gewone man veel minder snel minstens 40 euro neertellen om toch nog een zitje te hebben op West.
Inderdaad. Er staat wel nergens vermeld wat de prijzen zijn van de 1e verdieping van tribune west. Toch een 1000-tal plaatsen? Hier worden blijkbaar geen abo's voor verkocht? Logisch ook wel. Waarschijnlijk zullen ze daar volgend jaar regelmatig een thema-avond willen houden zoals afgelopen seizoen. (bijvb de ladies-night)
Maar bij de topmatchen zullen deze kaarten waarschijnlijk gewoon te koop aangeboden worden? Hopelijk houden ze de prijs dan schappelijk zodat er inderdaad voldoende plaats is voor mensen die max. 25€ willen betalen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Bartman »

Dreke schreef:
Mikman schreef:Er is toch een familie-abonnement?
Ik denk dat hij eerder bedoelt: "ik keek nochtans met veel interesse uit naar het familie-abonnement waarbij mijn kinderen bij mij zitten ipv aan de andere kant van het stadion".
Inderdaad ...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Mikman »

STimVV schreef:
Jan Bulder schreef:Prijzen zijn zeker schappelijk, goed werk.

Ik vind het wel een verkeerde inschatting dat de volledige West tribune voorbehouden wordt voor "VIP's", en je er dus enkel terecht kan in de hogere prijscategorie. Dat wil zeggen dat enkel Noord en Oost beschikbaar zijn voor de "gewone fan", dan heb je het over een kleine 8000 plaatsen. Zeker in de toppers zal dat gewoonweg te weinig zijn, dat blijkt nu al. Terwijl je je kan afvragen of ze een tribune van 3000 zitjes enkel gevuld zullen krijgen met VIP's. Als het sportief wat minder gaat (wat in eerste nationale een logisch gevolg zal zijn), zie ik de gewone man veel minder snel minstens 40 euro neertellen om toch nog een zitje te hebben op West.
Inderdaad. Er staat wel nergens vermeld wat de prijzen zijn van de 1e verdieping van tribune west. Toch een 1000-tal plaatsen? Hier worden blijkbaar geen abo's voor verkocht? Logisch ook wel. Waarschijnlijk zullen ze daar volgend jaar regelmatig een thema-avond willen houden zoals afgelopen seizoen. (bijvb de ladies-night)
Maar bij de topmatchen zullen deze kaarten waarschijnlijk gewoon te koop aangeboden worden? Hopelijk houden ze de prijs dan schappelijk zodat er inderdaad voldoende plaats is voor mensen die max. 25€ willen betalen.

Volgens mij zal men die verdieping voorbehouden voor sponsorpakketten en wedstrijdsponsors. Als je sponsort, krijg je toch een aantal tickets in ruil. Zal dan wel op die plaatsen zijn. Ook al omdat het doorgaans free drinks zijn op die plaatsen, past ook in dat sponsorconcept.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jacques »

http://nr10.be/nieuws/tweedeklasser-sla ... enten-ooit

Bij Tubize zijn de abo's toch nog een stuk goedkoper... maar waarschijnlijk halen ze zelfs met prijzen van 20 euro per seizoen nog geen 1000 man. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door STimVV »

Op TVL hoorde ik zeggen dat de capaciteit van Stayen volgend seizoen zal opgedreven worden van 12.000 naar 14.000 .
Ik veronderstel dus dat ze de nodige werken zullen gaan doen om de verloren staanplaatsen + jonagoldtribune beschikbaar te maken.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jan Bulder »

STimVV schreef:Op TVL hoorde ik zeggen dat de capaciteit van Stayen volgend seizoen zal opgedreven worden van 12.000 naar 14.000 .
Ik veronderstel dus dat ze de nodige werken zullen gaan doen om de verloren staanplaatsen + jonagoldtribune beschikbaar te maken.
Ik dacht te verstaan dat dat enkel bij topwedstrijden zou gebeuren. Ik veronderstel dat ze voor tribunes Noord en West werken met tijdelijke "stellingtribunes", zoals ze dat bv ook in Amsterdam Arena en Gelredome doen.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Rikke »

Bartman schreef:
Dreke schreef:
Mikman schreef:Er is toch een familie-abonnement?
Ik denk dat hij eerder bedoelt: "ik keek nochtans met veel interesse uit naar het familie-abonnement waarbij mijn kinderen bij mij zitten ipv aan de andere kant van het stadion".
Inderdaad ...

Dat familie abo is ronduit belachelijk.
Ge moet uw kinderen aan de overkant droppen, bij wildvreemden onder " professionele begeleiding "
We weten hoe professioneel het er bij STVV aan toe gaat....

Na Edit: Misschien worden ze er wel opgevangen door Coninx :vomit: :vomit: :vomit:
Laatst gewijzigd door Rikke op 26 apr 2015, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door stvv'er »

En ge weet nu al dat die tribune tegen Genk voor een groot deel bezet gaat worden door arrogant en minder arrogant volk uit Midden-Limburg.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Iniesta »

Rikke schreef:Misschien worden ze er wel opgevangen door Coninx :vomit: :vomit: :vomit:
Dan kan je ineens nonkel van Grouwel inzetten, die was nog grappig.
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door 555 »

Op 28/04/15
300 abonnees verlengden al voor 1ste klasse!

http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... ste-klasse
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Mikman »

http://issuu.com/yappa/docs/j-5904-04-2 ... 0/12538278



Knap gemaakt, heel wat anders dan indertijd Geert Smets aan de lijn krijgen om te vragen of we AUB toch geen abo wilden kopen :lol:


Maar tribune Oost, West, Noord.... Kan men die echt niet naar clubiconen noemen? We hebben nu eenmaal een traditierijk verleden. Dat mag best uitgespeeld worden. Lon Polleunis, Raymond Goethals,.... Guy Mangelschots :lol: ( met een privé-skybox voor Bert1924 :party: )
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Of Reza bij de wc's :lol:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jack »

:)
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Luc »

Halenaar schreef:Of Reza bij de wc's :lol:
Slechte mens .... :) :) :)
Plaats reactie