Tickets (algemeen)

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
weekenders

Re: Tickets (algemeen)

Berichtdoor weekenders » 24 Nov 2016, 14:51

ELKE BINK AMBASSADEUR!
Tijdens STVV – Moeskroen én STVV – Gent ben jij onze ambassadeur. Op vertoon van je Binkenkaart mag je één gast uitnodigen om deze wedstrijden bij te wonen. Een initiatief van de Binken zelf, waar STVV zich heel graag achter schaart voor deze belangrijke wedstrijden.

Praktische informatie:
OPTIE 1: Kies zelf uw plaats aan de STVV-receptie voor Moeskroen en Gent
1. Kom naar Stayen vóór zaterdag 3 december en kies zelf je plaats voor je gast aan de STVV-receptie.
2. Ontvang je extra ticket voor je gasten voor de wedstrijden tegen Moeskroen en Gent op vertoon van je binkenkaart.
De STVV-receptie is dagelijks open van 07.00 uur tot 22.00 uur
Wat hebben we nodig?
Naam, voornaam, e-mailadres en gsm-nummer van de persoon/personen die je meeneemt naar het stadion tegen Moeskroen en Gent (owv. veiligheidsredenen en voetbalwet).
OPTIE 2: Neem je gast mee naar het stadion tegen Moeskroen en ontvang je ticket aan de inkompoort (enkel tegen Moeskroen).
1. Kom naar het stadion met je gast.
2. Schuif aan met je genodigde in de rij aan de inkompoort.
3. Ontvang op vertoon van je binkenkaart een extra ticket voor de wedstrijd tegen Moeskroen.
https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/e ... mbassadeur

Jan Bulder

Berichtdoor Jan Bulder » 24 Nov 2016, 15:51

Is er iemand die mij mee wil nemen?

:grappig:

Voor een beter Staaien, zonder Duchâtelet en parasiterende aanhangsels.

Mobius

Berichtdoor Mobius » 01 Apr 2017, 08:35

Klein vraagje: ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je een kind tot een bepaalde leeftijd mag meenemen zonder ticket en dat hij of zij dan gewoon bij jouw op schoot mag zitten tijdens de match als je zelf een abonnement hebt. Is dit nog altijd zo en tot welke leeftijd is dit dan? Mijn zoon is 4.5 en ik zou hem graag tijdens de play-offs eens meenemen op deze manier.

Bedankt

Brusselmans

Berichtdoor Brusselmans » 01 Apr 2017, 10:18

Mobius schreef:Klein vraagje: ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je een kind tot een bepaalde leeftijd mag meenemen zonder ticket en dat hij of zij dan gewoon bij jouw op schoot mag zitten tijdens de match als je zelf een abonnement hebt. Is dit nog altijd zo en tot welke leeftijd is dit dan? Mijn zoon is 4.5 en ik zou hem graag tijdens de play-offs eens meenemen op deze manier.

Bedankt

U riskeert een gevangenisstraf wegens kindermishandeling !

BoemBoem

Berichtdoor BoemBoem » 01 Apr 2017, 18:35

Brusselmans schreef:
Mobius schreef:Klein vraagje: ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je een kind tot een bepaalde leeftijd mag meenemen zonder ticket en dat hij of zij dan gewoon bij jouw op schoot mag zitten tijdens de match als je zelf een abonnement hebt. Is dit nog altijd zo en tot welke leeftijd is dit dan? Mijn zoon is 4.5 en ik zou hem graag tijdens de play-offs eens meenemen op deze manier.

Bedankt

U riskeert een gevangenisstraf wegens kindermishandeling !

Ik denk dat uw zoon zelf zijn hele school mag meebrengen met al hun ouders, om dan nog languit in de tribunes te liggen zonder ook maar iemand te storen.. plaat genoeg :lol: ..

Nee serieus, veronderstel dat dat geen enkel probleem is?!
Is het voor STVV wel een probleem, dan hoop ik dat ge u snel omdraait.. ;)

Maar nogmaals, denk niet dat er ook maar 1 iemand is die daar een opmerking op zou geven..

STVV : Waar voetbal bijzaak is.

Mobius

Berichtdoor Mobius » 02 Apr 2017, 00:20

Bedankt voor de totaal nutteloze antwoorden :toppie: Ik vraag het wel eens na op het secretariaat.

BoemBoem

Berichtdoor BoemBoem » 02 Apr 2017, 09:57

Mobius schreef:Bedankt voor de totaal nutteloze antwoorden :toppie: Ik vraag het wel eens na op het secretariaat.

Ipv op een totaal nutteloos forum een domme vraag te stellen, stel ze dan direct aan het secretariaat he..

STVV : Waar voetbal bijzaak is.

Terug naar “Abonnementen & Tickets”