Tickets (algemeen)

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Krikke »

Stel dat die thema tribune nog volledig vol raakt tg Genk. Dan krijgen ze wel hun gelijk. Maar ik had veel liever gezien dat ze die tickets verkopen aan 30 euro. Dan zou ne gewone werkmens ook kunnen komen. Nu stopt het bij ongeveer 7000 betaalbare plaatsen en als je daar de abo's aftrekt, wat schiet er dan nog over? Ze laten hier de kans liggen gewone supporters naar Stayen te lokken met de kans dat die mss later een abo nemen en je op langere termijn meer abo's kunt opbouwen. Die 45 euro werkt volgens mij enkel tegen Anderlecht en Genk. Tegen Brugge (reeds gebleken) en Standard zal ze niet vol raken imo. Het zou veel beter zijn ze proberen vol te krijgen gedurende andere (gewone) matchen tegen toegankelijke prijzen. Als we een mooi seizoen draaien en er komen volgend jaar nog abo's bij wat gaan ze dan doen? Oost en Noord volledig vol abo's steken en dan de supporters die geen abo hebben die hebben pech of je moet van goede komaf zijn. Dan ben je van harte welkom!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Brusselmans »

dat heb je dus in het modernste stadion van de wereld ...
Voetvolk hoeft men daar niet ...
Ik kijk wel ergens in een café, zodat mijne maag niet constant moet draaien als ik de de cirk en de jannerij zou moeten aanschouwen ...

De ploeg en het sportieve : OK, dank zij Yannick.

De rest : waardeloos, dankzij Peter de Grote met het te korte stumpke !!!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Mikman »

45€ is gewoon te duur. 30-35€ zou nog aanvaardbaar zijn, dan kost een ticket evenveel als de betere plaatsen op Oost. Dat men de staanplaatsen aan West pas later openstelt voor verkoop is nog zo iets. Je weet nooit op voorhand of die aangeboden zullen worden of niet. En wanneer.

Ik zie bijvoorbeeld dat Genk nu speciale acties aanbiedt voor zijn volgende thuismatchen: 15€ voor een zitplaats, 10€ voor een staanplaats. Nu moet je de neutrale voetballiefhebber tegenwoordig al veel geld er boven op betalen om dat geknoei in Midden-Limburg nog te willen aanschouwen :lol: maar het is duidelijk dat ze daar een heel andere filosofie hebben naar potentiële supporters toe.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door den ief »

Mikman schreef:45€ is gewoon te duur. 30-35€ zou nog aanvaardbaar zijn, dan kost een ticket evenveel als de betere plaatsen op Oost. Dat men de staanplaatsen aan West pas later openstelt voor verkoop is nog zo iets. Je weet nooit op voorhand of die aangeboden zullen worden of niet. En wanneer.

Ik zie bijvoorbeeld dat Genk nu speciale acties aanbiedt voor zijn volgende thuismatchen: 15€ voor een zitplaats, 10€ voor een staanplaats. Nu moet je de neutrale voetballiefhebber tegenwoordig al veel geld er boven op betalen om dat geknoei in Midden-Limburg nog te willen aanschouwen :lol: maar het is duidelijk dat ze daar een heel andere filosofie hebben naar potentiële supporters toe.
Hoeveel is het voor een niet-topmatch? 40 of 35?

Ze willen die tribune gewoon exclusief houden. Liever niet volledig vol maar deels gevuld door de bedrijven en de mannen met de centen, dan volledig gevuld met het plebs zoals ons. Als ze dat goedkoper maken verliest het zijn exclusieve karakter en wordt het minder aantrekkelijk voor de eerste groep... Jammer, maar denk dat dit de filosofie is. Vind het ook raar want je zou perfect de thema tribune wat goedkoper kunnen maken, dit zou te verantwoorden zijn door het wat mindere zicht etc....

Vraag me af wat ze gaan doen als het wat minder gaat. De bedrijven en rijkeren haken dan sneller af. Dan zal het wel gaan.

Daarnaast. Jongold afbreken, daar zo een prefab tribune neerpoten, zoals op ohl, met rechts ongeveer 800 man voor bezoekers en links 1200 voor stvv, moet toch haalbaar zijn.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Brusselmans »

Nogmaals !!!!
3500 VIPS !!!!
:gek: :zot:
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Piet »

Een wijze raad van een meer dan 40 jaar abonnee.

Familie abonnement 400€ voor twee personen.
En je hebt snel een familielid(?) gevonden die participeert!
Fatsoenlijke vast gekende zitplaats.
Na verloop van tijd, sportieve vriendenkring in je buurt zitten.
Geen gesukkel om aan kaarten te geraken.
Geen onverwachte tarieven.
Niet bang afwachten of er nog tickets zijn.
Bonnenboekje met kortingen (alhoewel niet echt bruikbaar voor kleine bedragen, maar toch).
(Voorlopig) geen al te strenge controle op doorgeven.
Geen onnodig geprint.
Geen onnodige verplaatsingen om ticket te kopen.

Veel vertrouwen in de ploeg van je hart dat ze het waard zijn om een gans jaar aangemoedigd te worden,
ook op de momenten dat het minder goed of zeer slecht gaat.

Is het die groep van mensen die het etiket "echte supporter" dragen?
Diegene die ( vooral financieel) niet kunnen afhaken na enkele nederlagen en opnieuw aanpikken als het beter gaat.

Ik vind het niet onlogisch dat op de (voorlopig) zeldzame momenten dat de ploeg goede resultaten haalt, diegene die enkel interesse tonen in topwedstrijden en dan nog op de momenten dat de ploeg resultaten behaald, een extra euroke moeten spenderen.

200 euro / alle wedstrijden: dat is de kostprijs van een zitplaatsje.
200 euro / 30 = zelfs geen 7 wedstrijden.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door den ief »

Piet schreef:Een wijze raad van een meer dan 40 jaar abonnee.

Familie abonnement 400€ voor twee personen.
En je hebt snel een familielid(?) gevonden die participeert!
Fatsoenlijke vast gekende zitplaats.
Na verloop van tijd, sportieve vriendenkring in je buurt zitten.
Geen gesukkel om aan kaarten te geraken.
Geen onverwachte tarieven.
Niet bang afwachten of er nog tickets zijn.
Bonnenboekje met kortingen (alhoewel niet echt bruikbaar voor kleine bedragen, maar toch).
(Voorlopig) geen al te strenge controle op doorgeven.
Geen onnodig geprint.
Geen onnodige verplaatsingen om ticket te kopen.

Veel vertrouwen in de ploeg van je hart dat ze het waard zijn om een gans jaar aangemoedigd te worden,
ook op de momenten dat het minder goed of zeer slecht gaat.

Is het die groep van mensen die het etiket "echte supporter" dragen?
Diegene die ( vooral financieel) niet kunnen afhaken na enkele nederlagen en opnieuw aanpikken als het beter gaat.

Ik vind het niet onlogisch dat op de (voorlopig) zeldzame momenten dat de ploeg goede resultaten haalt, diegene die enkel interesse tonen in topwedstrijden en dan nog op de momenten dat de ploeg resultaten behaald, een extra euroke moeten spenderen.

200 euro / alle wedstrijden: dat is de kostprijs van een zitplaatsje.
200 euro / 30 = zelfs geen 7 wedstrijden.
In oost heb je een abo van 225 euro..
Na edit: dacht dat dit iets was dat je graag wilde maar dat je niet besefte dat het er al was.
Maar je bedoelde dat men beter koos voor dit abo neem ik aan...

Ik geef je gelijk, maar denk dat abo voor veel mensen niet haalbaar is
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door bertie8 »

Tompie schreef:Net nog eens een kijkje genomen in het online ticketingsysteem. De stormloop is duidelijk gaan liggen nu alle "betaalbare" plaatsen de deur uit zijn.
Op de thematribune zijn er nog heel wat plaatsen vrij, 45 euro is dan ook niet niks.

Dit duidt er toch ook weer op dat STVV veel meer kaarten aan de man zou kunnen brengen tegen een "normaal" tarief. Ik ben er vrij zeker van dat het stadion nu dan al uitverkocht zou zijn voor de wedstrijd tegen Genk.
De thematribune bevindt zich waar?
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door den ief »

bertie8 schreef:
Tompie schreef:Net nog eens een kijkje genomen in het online ticketingsysteem. De stormloop is duidelijk gaan liggen nu alle "betaalbare" plaatsen de deur uit zijn.
Op de thematribune zijn er nog heel wat plaatsen vrij, 45 euro is dan ook niet niks.

Dit duidt er toch ook weer op dat STVV veel meer kaarten aan de man zou kunnen brengen tegen een "normaal" tarief. Ik ben er vrij zeker van dat het stadion nu dan al uitverkocht zou zijn voor de wedstrijd tegen Genk.
De thematribune bevindt zich waar?
West. Dat tweede gedeelte.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Since '54 »

Voor STVV-FC Brugge wars ook alle z.g. uitverkocht terwijl er in vakken A en K nog veel betalende plaatsen onbezet bleven; Ben nu eens curieus tegen Rac. Genk..
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door den ief »

Since '54 schreef:Voor STVV-FC Brugge wars ook alle z.g. uitverkocht terwijl er in vakken A en K nog veel betalende plaatsen onbezet bleven; Ben nu eens curieus tegen Rac. Genk..
Als dat in oost zo was, vermoed ik dat het abonnehouders zijn die nog op reis waren.

Ben trouwens eens benieuwd hoe het staat met de verkoop van gent. Dacht iets minder dan 1000 bezoekende plaatsen, zouden we moeten kunnen vullen, toch?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Brusselmans »

Piet schreef:Een wijze raad van een meer dan 40 jaar abonnee.

Familie abonnement 400€ voor twee personen.
En je hebt snel een familielid(?) gevonden die participeert!
Fatsoenlijke vast gekende zitplaats.
Na verloop van tijd, sportieve vriendenkring in je buurt zitten.
Geen gesukkel om aan kaarten te geraken.
Geen onverwachte tarieven.
Niet bang afwachten of er nog tickets zijn.
Bonnenboekje met kortingen (alhoewel niet echt bruikbaar voor kleine bedragen, maar toch).
(Voorlopig) geen al te strenge controle op doorgeven.
Geen onnodig geprint.
Geen onnodige verplaatsingen om ticket te kopen.

Veel vertrouwen in de ploeg van je hart dat ze het waard zijn om een gans jaar aangemoedigd te worden,
ook op de momenten dat het minder goed of zeer slecht gaat.

Is het die groep van mensen die het etiket "echte supporter" dragen?
Diegene die ( vooral financieel) niet kunnen afhaken na enkele nederlagen en opnieuw aanpikken als het beter gaat.

Ik vind het niet onlogisch dat op de (voorlopig) zeldzame momenten dat de ploeg goede resultaten haalt, diegene die enkel interesse tonen in topwedstrijden en dan nog op de momenten dat de ploeg resultaten behaald, een extra euroke moeten spenderen.

200 euro / alle wedstrijden: dat is de kostprijs van een zitplaatsje.
200 euro / 30 = zelfs geen 7 wedstrijden.
Yup .... hier gaat mister 9 to 5, en ik mag in het weekend eens een keertje weg, zijne zeg eens doen ....
Een saaie Piet zal ik maar zeggen, want jij zegt ook stommigheden over anderen.

Wat met :
- weekendwerker of mensen in een 24/24 systeem ?
- late shift op een vrijdagmatch ?
- financieel niet in de mogelijkheid zijn om ineens te betalen ?
- ....

nee, dat zijn dus geen echte, dat is alleen jou categeorie ...

"got toch achter ne stroek skijte menne man"
:roll:
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door StvvBoy »

Brusselmans schreef:
Piet schreef:Een wijze raad van een meer dan 40 jaar abonnee.

Familie abonnement 400€ voor twee personen.
En je hebt snel een familielid(?) gevonden die participeert!
Fatsoenlijke vast gekende zitplaats.
Na verloop van tijd, sportieve vriendenkring in je buurt zitten.
Geen gesukkel om aan kaarten te geraken.
Geen onverwachte tarieven.
Niet bang afwachten of er nog tickets zijn.
Bonnenboekje met kortingen (alhoewel niet echt bruikbaar voor kleine bedragen, maar toch).
(Voorlopig) geen al te strenge controle op doorgeven.
Geen onnodig geprint.
Geen onnodige verplaatsingen om ticket te kopen.

Veel vertrouwen in de ploeg van je hart dat ze het waard zijn om een gans jaar aangemoedigd te worden,
ook op de momenten dat het minder goed of zeer slecht gaat.

Is het die groep van mensen die het etiket "echte supporter" dragen?
Diegene die ( vooral financieel) niet kunnen afhaken na enkele nederlagen en opnieuw aanpikken als het beter gaat.

Ik vind het niet onlogisch dat op de (voorlopig) zeldzame momenten dat de ploeg goede resultaten haalt, diegene die enkel interesse tonen in topwedstrijden en dan nog op de momenten dat de ploeg resultaten behaald, een extra euroke moeten spenderen.

200 euro / alle wedstrijden: dat is de kostprijs van een zitplaatsje.
200 euro / 30 = zelfs geen 7 wedstrijden.
Yup .... hier gaat mister 9 to 5, en ik mag in het weekend eens een keertje weg, zijne zeg eens doen ....
Een saaie Piet zal ik maar zeggen, want jij zegt ook stommigheden over anderen.

Wat met :
- weekendwerker of mensen in een 24/24 systeem ?
- late shift op een vrijdagmatch ?
- financieel niet in de mogelijkheid zijn om ineens te betalen ?
- ....

nee, dat zijn dus geen echte, dat is alleen jou categeorie ...

"got toch achter ne stroek skijte menne man"
:roll:
En die weekend werkend weten hun werk schema niet op voorhand ?

Als ze dat wel weten en echte STVV supporters zijn kunnen die gemakkelijk bij het begin van de kaarten verkoop hun ticket gaan halen en zo een van de basis kaarten krijgen en dus niet veel geld aan een VIP uitgeven.

De echte supporters hebben ondertussen al hun ticket en zullen wel op een niet te dure plaats zitten(er zijn natuurlijk uitzonderingen). Maat ik vind de ticket prijzen zeer goed. Sorry maar als je al op voorhand weet dat er een beperkt aantal tickets zijn , dan moet je maar wat meer moeite doen. Zo niet dat betaal je maar wat meer.

Ik zie geen enkele reden waarom zij bij de VIP of thema tribune de prijs omlaag moeten doen. Het is natuurlijk niet fijn dat je zoveel moet betalen maar soit dan moest je maar eerder komen en het volk trotseren (er zullen natuurlijk uitzondering zijn maar die zijn er toch niet veel ... ). Want als STVV hun tickets omlaag doet dan krijg je misschien geklaag van andere. Betere kantine betere zitjes ,... Er zullen altijd mensen zijn die nooit content zijn.

De vorige 3 jaar in 2de hoorde ik niemand klagen maar nu we in eerste zitten is er plaats te kort voor het "gewone" volk? Dan ga ik er toch vanuit dat 9/10 die klagen succes supporters zijn die een top wedstrijd willen meemaken.

Even een voorbeeld. Ik doe weekend werk, woon in Kortrijk en heb het financiële niet gemakkelijk. Toch heb ik een abbonoment, probeer ik te wisselen van uren (heb gelukkig een goede baas sommigen hebben dit inderdaad niet). Ik mis amper een wedstrijd van STVV (zowel thuis als uit). Soms je als echte supporter ook gewoon wat meer moeite doen :-)
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door STVVninof »

Sorry, maar zelfs een "goede" supporter heeft ook huis, tuin en kind en kan geen 2 keer 3 uur rijden op 1 week om een simpele voetbalmatch bij te wonen ( 1 x voor ticket, 1 x voor match).

Vorig jaar hoefde ik dan ook enkel een mail naar STVV secretariaat te sturen en lagen de tickets steeds klaar, risicomatch of niet.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door stvv'er »

den ief schreef:
Since '54 schreef:Voor STVV-FC Brugge wars ook alle z.g. uitverkocht terwijl er in vakken A en K nog veel betalende plaatsen onbezet bleven; Ben nu eens curieus tegen Rac. Genk..
Als dat in oost zo was, vermoed ik dat het abonnehouders zijn die nog op reis waren.
Ja, hier en daar zal het wel een afwezige abo geweest zijn.
Maar, zeker in vakken A en B, waren werkelijk GATEN van jewelste te zien. Dat zijn echt geen abonnementen allemaal he ...
Er waren in B zelfs ganse rijen onbezet ... :roll:

Maar ja ze kunnen wel weer zeggen dat hun stadion bijna is uitverkocht, hieperdepiep .. HOERA ! :yes:
Plaats reactie