Tickets (algemeen)

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Tickets (algemeen)

Bericht door darion »

Kan iedere STVV supporter online tickets kopen voor de topper tegen Genk?
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Tickets Genk

Bericht door Geel-Blauw »

Voor risico matchen gaat dit niet, zo zouden genk supporters ook online tickets kunnen kopen voor tussen de STVV fans te zitten.
Nie zievere, speile!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets Genk

Bericht door stvv'er »

Geel-Blauw schreef:Voor risico matchen gaat dit niet, zo zouden genk supporters ook online tickets kunnen kopen voor tussen de STVV fans te zitten.
En nu gaat dat sowieso niet het geval zijn ! :lol:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets Genk

Bericht door Tompie »

Ze zouden dat online ticketingsysteem toch wel kunnen behouden tijdens risicowedstrijden voor personen met een abonnement?

Dan heb je toch altijd de link met STVV. Ok, abonnementhouders kunnen die kaarten ook aan Genk-supporters geven, maar dat geldt evenzeer voor tickets die afgehaald worden aan de hotelbalie.

Ik weet natuurlijk niet of het technisch mogelijk is om het online ticketingsysteem enkel te laten werken voor abonnementhouders. Daar vrees ik voor. :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Ben30
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 18:52

Re: Tickets Genk

Bericht door Ben30 »

Alle abo's van STVV kunnen max 4 tickets extra online bestellen .
Alle andere zullen naar hotel moeten gaan .
Staat zo op de site van stvv .
Hoeveel tickets zijn er eigenlijk beschikbaar in Gent ? Kan er niks van terug vinden .
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets Genk

Bericht door stvv'er »

Ben30 schreef:Alle abo's van STVV kunnen max 4 tickets extra online bestellen .
Alle andere zullen naar hotel moeten gaan .
Staat zo op de site van stvv .
Hoeveel tickets zijn er eigenlijk beschikbaar in Gent ? Kan er niks van terug vinden .
931 plaatsen heb ik onlangs ergens gelezen, dacht ik.
Dat lijkt mij wel voldoende ;) Al denk ik dat er wel meer fans mee willen gaan dan gewoonlijk (gezien de resultaten + voor velen onder ons 1ste keer Helamco Arena)
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Tickets Genk

Bericht door darion »

Dus de supporters die niet in de buurt van Sint-Truiden wonen blijven in de kou staan...
Mooi STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets Genk

Bericht door Tompie »

Het staat zo inderdaad op de website:

http://www.stvv.com/nl/tickets/tickets

Vanaf dinsdag 11 augustus kan je je tickets kopen voor de volgende thuiswedstrijd op vrijdag 21 augustus tegen KRC Genk.

Aangezien dit een topwedstrijd is, zijn extra veiligheidsvoorschriften voorzien.

Tickets kunnen aan de Hotel Receptie van Stayen gekocht worden van 7.00 uur tot 23.00 uur.

OPGELET : De fanshop zal na de wedstrijd tegen KV Oostende de deuren sluiten. Vanaf dinsdag zijn de tickets dus enkel te koop aan de balie van het hotel.

Enkel abonnementhouders kunnen maximum 4 tickets online kopen.

De bezoekende supporters kopen hun tickets via de supportersclub van KRC Genk. Er zullen geen loketten open zijn voor de wedstrijd op 21 augustus.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Tickets Genk

Bericht door darion »

Waarom niet kijken in hun systeem of de supporters die in verleden op regelmatige basis zijn komen kijken STVV supporter zijn en die toelating geven om ook online tickets te kopen?
Kan niet zo moeilijk zijn he.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Tickets Genk

Bericht door StvvBoy »

darion schreef:Waarom niet kijken in hun systeem of de supporters die in verleden op regelmatige basis zijn komen kijken STVV supporter zijn en die toelating geven om ook online tickets te kopen?
Kan niet zo moeilijk zijn he.
Dan moet je al een identiteits kaart scanner hebben. Iets wat niet iedereen heeft.

Vind het al fijn dat de abbonoment houders dit kunnen kopen. Je kunt toch gewoon aan iemand vragen die een abbonoment heeft om een ticket te kopen?

Ik vind het dood normaal dat STVV zo werkt. Vroeger moest je het ook zelf gaan halen. Is toch niet zo erg?
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Tickets Genk

Bericht door darion »

StvvBoy schreef:
darion schreef:Waarom niet kijken in hun systeem of de supporters die in verleden op regelmatige basis zijn komen kijken STVV supporter zijn en die toelating geven om ook online tickets te kopen?
Kan niet zo moeilijk zijn he.
Dan moet je al een identiteits kaart scanner hebben. Iets wat niet iedereen heeft.

Vind het al fijn dat de abbonoment houders dit kunnen kopen. Je kunt toch gewoon aan iemand vragen die een abbonoment heeft om een ticket te kopen?

Ik vind het dood normaal dat STVV zo werkt. Vroeger moest je het ook zelf gaan halen. Is toch niet zo erg?
Zever dat niet iedereen dat heeft, ge moet mee met u tijd en zal meer en meer gebruikt worden.
Wanneer wij vroeger tickets reserveerden via fanshop stond onze naam altijd op de tickets, zit dus in het bestand en kan zo nagetrokken worden of ge STVV supporter zijt of niet he.
En voor alle duidelijkheid, het is abonnement...
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Tickets Genk

Bericht door StvvBoy »

darion schreef:
StvvBoy schreef:
darion schreef:Waarom niet kijken in hun systeem of de supporters die in verleden op regelmatige basis zijn komen kijken STVV supporter zijn en die toelating geven om ook online tickets te kopen?
Kan niet zo moeilijk zijn he.
Dan moet je al een identiteits kaart scanner hebben. Iets wat niet iedereen heeft.

Vind het al fijn dat de abbonoment houders dit kunnen kopen. Je kunt toch gewoon aan iemand vragen die een abbonoment heeft om een ticket te kopen?

Ik vind het dood normaal dat STVV zo werkt. Vroeger moest je het ook zelf gaan halen. Is toch niet zo erg?
Zever dat niet iedereen dat heeft, ge moet mee met u tijd en zal meer en meer gebruikt worden.
Wanneer wij vroeger tickets reserveerden via fanshop stond onze naam altijd op de tickets, zit dus in het bestand en kan zo nagetrokken worden of ge STVV supporter zijt of niet he.
En voor alle duidelijkheid, het is abonnement...
Ahja iedereen heeft dit ... Ipv zo egoïstisch te zijn en ook aan mensen te denken die niet meegaan met hun tijd??

Zever om te zeggen dat iedereen dit heeft. Ik ken genoeg jonge gasten en ouderen personen die dit niet hebben !

Ik vind het dan ook dood normaal dat je het niet kunt reserveren zonder abonnement. Ipv tevreden te zijn dat je het in 80% van de wedstrijd wel kunt reserveren vanuit u lui zetel.

Dat STVV u naam heeft tot daaraan toe maar dat iedereen een identiteits kaart lezer heeft ben ik het helemaal niet mee eens. En zonder kan iedereen zeggen dat hij of zei iemand anders is.

Maar soit ga er niet verder op in. Ik heb een seizoenskaart en heb er dus geen problemen mee. En vrienden van mij die de wedstrijd willen bekijken, wil ik gerust online een ticket voor kopen :lol:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets Genk

Bericht door Tompie »

Deze morgen om 7u stond er alvast een hele rij aan de hotelbalie (zie Facebookpagina STVV). De tickets voor Genk zullen snel de deur uit zijn, en ik vermoed dat ook de tickets voor Gent vlot verkocht worden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Elfaste
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 nov 2010, 12:50

Re: Tickets Genk

Bericht door Elfaste »

Net voor het eerst online vouchers gekocht voor de wedstrijd tegen Genk... Mooi systeem, handig en op een minuut tijd alles in orde. Elke voucher heeft een unieke barcode, maar als de toegang tot het stadion even soepel loopt als tegen Club & Oostende vraag ik me af wat het zou geven als je bijvoorbeeld 1 ticket meerdere keren print... :beer: Tenzij vanaf nu elk ticket, voucher en abo nu effectief ook gescand wordt.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets Genk

Bericht door stvv'er »

En ten laatste tegen morgenavond kunnen we weer lezen: "Tribune Noord en Oost uitverkocht" :yes: (officieel althans)
De West zal weer wat moeilijk gaan, hoe zou dat toch maar komen :roll:

Al denk ik dat de tickets voor deze partij nog iets makkelijker weg geraken dan tegen Brugge, dat wel ...
Plaats reactie