Tickets (algemeen)

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Mikman »

VaNeSsA schreef:Als de Oost tribune nu ook nog effectief gaat uitverkocht zijn is het goed...
Tegen Brugge zat ik blok C, rij 2... Meer dan de helft van de zitjes op de 1ste rij waren niet bezet!

Nu, ik heb geen ticket voor STVV-Genk, waar ik enorm veel spijt van heb, want ik heb nog nooit een derby moeten missen!
De ticketverkoop begon op dinsdag, maar ben pas op woensdag in de fanshop geraakt. Natuurlijk, alleen nog maar kaarten van 45 euro! Ik wil deze match heel graag zien, en ik ben niet goed wijs ;) maar 45 euro voor een ticket is voor mij te veel geld.
Binnenkort is een mens verplicht om 3 dagen op voorhand gaan te kamperen aan de fanshop of je hebt geen tickets!
Zo een stormloop heb ik nog nooit meegemaakt! Ik vraag mij dan ook af waar deze supporters al die jaren waren? Nu ja, dat is een andere discussie...
Ik ga nu de wedstrijd met heel veel pijn in mijn hart moeten volgen bij mijn zus thuis op tv. Maar als ik zie dat er nog zoveel zitjes vrij zijn op de eerste rij van de Oost tribune zorg ik dat ik als de bliksem aan Stayen sta! ;)
Zijn de staanplaatsen aan West dan al uitverkocht? Of moeten die nog in verkoop gaan ( dan kan je nog hopen ).
Jammer dat STVV zo'n prijzen hanteert, het kan niet de bedoeling zijn dat je supporters afschrikt. Zijkanten tribune West of thematribune mocht gerust wat goedkoper.

Langs de andere kant: misschien is de prijzenpolitiek wel de reden waarom zo veel mensen een abo hebben genomen. Dan ben je zeker van een goeie, betaalbare plaats zonder al die rompslomp. Al is het niet makkelijk voor iedereen natuurlijk. Ken mensen die abo hebben maar toch bijna nooit komen, niet iedereen kan zich dat financieel natuurlijk permitteren.
Anderzijds: bevriende Club-supporters gaan naar match tegen Man Utd voor 499€, exclusief kosten ginder en zonder overnachting ( zelfde dag heen/terug met vliegtuig), ook geen speciale plaatsen, gewoon bezoekersvak ( kaarten zelf kostten €70, maar alle goedkope vluchten waren natuurlijk meteen volgeboekt). En de vraag bij de touroperator die dit aanbood was véél groter dan het aanbod.
Terwijl je voor datzelfde geld een paar seizoenen een abo hebt. Het is dus waard wat de gek ervoor geeft.



Die supporters die er vrijdag zullen zijn op Stayen, waren er de vorige jaren (soms) ook, alleen nooit allemaal tegelijk.
Staaienlaatjehoren
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2015, 23:33

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Staaienlaatjehoren »

Beste medesupporters,
Is er iemand die door omstandigheden nog 2 kaarten voor de NOORD tribune voor de wedstrijd STVV-G*nk niet kan gaan kijken?
Of weet je toevallig waar ik nog terecht kan voor deze tickets? Je zou me er heel veel plezier mee doen.
Prijs Te bespreken.
Contact op te nemen met 0497/67.23.46 Of [email protected]
MVG,
Staaienlaatjehoren! :geel: :blauw: :stvv:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Cremasco »

Iniesta schreef:
hendrik schreef:heeft er iemand een idee hoeveel kaarten er voor gent al verkocht zijn?
Ik ben van plan om ook te gaan kijken in gent maar op de site van stvv raden ze aan om met de bus mee te gaan.
ik ga met de auto en is er parking voor de bezoekers? Op de site van gent vind ik hierover geen info.
Er is beperkt parking maar die kost u 30 EUR :lol:

Dus ofwel uw wandelschoenen opblinken ofwel met de bus, aan u de keuze.
30 euro is schandalig voor parking. Dat ze daar ook maar eens op reageren. Wij parkeren aan het station en nemen een taxi. Is maar 3,3 km dus zal wel minder kosten dan 30 euro op en af.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Iniesta »

Je zal moeten zoeken voor parking daar ofwel ook betalen :D
bjorn81
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:31

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door bjorn81 »

GEZOCHT !!!

1 TICKET (STVV-GENK)
VOOR KIND JONGER DAN 12 JAAR IN TRIBUNE NOORD.

GROETEN,

BJORN :stvv:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door stvv'er »

Voor wie nog opzoek is tickets tegen Genk, kan hier evt. nog proberen ...

http://interactief2.hbvl.be/WedstrijdCR ... h6mYYBnQ3x
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Cremasco »

Heb nog een ticket voor de match in Gent. Voor 20 euro in Gent voor het veld af te halen. Wie ?
Stuur me pm aub
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door stvv'er »

Ondertussen nog zo'n 125 tickets beschikbaar op de thematribune.
Al valt het wel bijzonder hard op dat er vooral tickets verkocht werden in het vak O2, dat is de hoek aan de kant van de bezoekende supporters ;)
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Dreke »

stvv'er schreef:Ondertussen nog zo'n 125 tickets beschikbaar op de thematribune.
Al valt het wel bijzonder hard op dat er vooral tickets verkocht werden in het vak O2, dat is de hoek aan de kant van de bezoekende supporters ;)
Tja, als die zo debiel zijn om zoveel geld te geven, mogen ze er van mij gerust gaan zitten. Ze kunnen er maar de verkeerde tegenkomen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Tompie »

Het stadion had al lang uitverkocht kunnen en moeten zijn. Maar ja, met hun belachelijke tarieven...

Dat daar smurfen zo zot zijn om 45 euro te betalen is hun zaak, het zicht is bovendien ver van goed op die plaatsen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door stvv'er »

Die mannen gaan zich anders wel thuis voelen op tribune West.
Dat is daar ook één groot kunstmatig gebeuren.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Tompie »

stvv'er schreef:Die mannen gaan zich anders wel thuis voelen op tribune West.
Dat is daar ook één groot kunstmatig gebeuren.
:D Het zijn wel enkel abonnementhouders van STVV die online tickets kunnen kopen en dus echt hun zitje kiezen. Supporters van Genk moeten dan al in de fanshop van STVV bewust vragen om in het vak te zitten het dichtst bij het bezoekersvak. Dat is toch ook maar raar. ;)

Aan de kant van de bezoekers zijn er net nog wat plaatsen vrij, terwijl in vak U (het andere uiterste naast de kidsbox) geen tickets meer zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door stvv'er »

Tompie schreef:
stvv'er schreef:Die mannen gaan zich anders wel thuis voelen op tribune West.
Dat is daar ook één groot kunstmatig gebeuren.
:D Het zijn wel enkel abonnementhouders van STVV die online tickets kunnen kopen en dus echt hun zitje kiezen. Supporters van Genk moeten dan al in de fanshop van STVV bewust vragen om in het vak te zitten het dichtst bij het bezoekersvak. Dat is toch ook maar raar. ;)

Aan de kant van de bezoekers zijn er net nog wat plaatsen vrij, terwijl in vak U (het andere uiterste naast de kidsbox) geen tickets meer zijn.
Bwa, ik denk wel als ge dat vraagt in de fanshop dat ge gewoon kunt kiezen welk vak ge wilt zitten, hoor.
Maar soit, mij niet gelaten. STVV- of Genk-supporter, 45 eurokes voor een voetbalmatch blijft zot.
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door VaNeSsA »

stvv'er schreef:Voor wie nog opzoek is tickets tegen Genk, kan hier evt. nog proberen ...

http://interactief2.hbvl.be/WedstrijdCR ... h6mYYBnQ3x
Breng de mensen anders nog op ideeën! Dan heb ik minder kans om tickets te winnen via HBVL hé! :D
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door stvv'er »

stvv'er schreef:Ondertussen nog zo'n 125 tickets beschikbaar op de thematribune.
Al valt het wel bijzonder hard op dat er vooral tickets verkocht werden in het vak O2, dat is de hoek aan de kant van de bezoekende supporters ;)
Om mezelf even te quoten: nog 33 tickets te gaan.
Ze lijken dus toch voldoende zotten te vinden ;)
Nu zijn ze hopelijk allemaal (of 99%) nog fysiek aanwezig ook.
Plaats reactie