Tickets (algemeen)

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Tickets Genk

Bericht door Mikman »

Elfaste schreef:Net voor het eerst online vouchers gekocht voor de wedstrijd tegen Genk... Mooi systeem, handig en op een minuut tijd alles in orde. Elke voucher heeft een unieke barcode, maar als de toegang tot het stadion even soepel loopt als tegen Club & Oostende vraag ik me af wat het zou geven als je bijvoorbeeld 1 ticket meerdere keren print... :beer: Tenzij vanaf nu elk ticket, voucher en abo nu effectief ook gescand wordt.
Deze morgen vier tickets online laten kopen via mijn log-in, ook afgedrukt. Als ik nu opnieuw inlog, kan ik opnieuw tickets kopen dus die limiet van 4 tickets per abo lijkt me niet ingesteld ( heb wel niet op 'betalen' geklikt, misschien dat je dan alsnog een bericht krijgt maar ik betwijfel het).
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets Genk

Bericht door Tompie »

Ik zag net een status passeren op Facebook van een supporter die al meer dan een uur staat aan te schuiven aan de hotelbalie voor tickets.
Ze hebben daar hun handen vol precies... :)

Ondertussen ook voor iemand online een ticket aangeschaft, was op 2 minuutjes in orde. Top dat abonnementhouders wel online tickets kunnen kopen bij risicowedstrijden. Zo zorg je er toch wat voor dat de tickets makkelijker bij STVV-supporters terechtkomen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Tickets Genk

Bericht door den ief »

Tompie schreef:Ik zag net een status passeren op Facebook van een supporter die al meer dan een uur staat aan te schuiven aan de hotelbalie voor tickets.
Ze hebben daar hun handen vol precies... :)

Ondertussen ook voor iemand online een ticket aangeschaft, was op 2 minuutjes in orde. Top dat abonnementhouders wel online tickets kunnen kopen bij risicowedstrijden. Zo zorg je er toch wat voor dat de tickets makkelijker bij STVV-supporters terechtkomen.
Ik heb een abo, maar sta in de rij voor tickets gent. Die kon je niet online kopen, zou dat in de toekomst nog komen voor uitmatchen? Stz hier nu een tiental minuten maar het gaat niet echt snel vooruit...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets Genk

Bericht door Tompie »

den ief schreef:
Tompie schreef:Ik zag net een status passeren op Facebook van een supporter die al meer dan een uur staat aan te schuiven aan de hotelbalie voor tickets.
Ze hebben daar hun handen vol precies... :)

Ondertussen ook voor iemand online een ticket aangeschaft, was op 2 minuutjes in orde. Top dat abonnementhouders wel online tickets kunnen kopen bij risicowedstrijden. Zo zorg je er toch wat voor dat de tickets makkelijker bij STVV-supporters terechtkomen.
Ik heb een abo, maar sta in de rij voor tickets gent. Die kon je niet online kopen, zou dat in de toekomst nog komen voor uitmatchen? Stz hier nu een tiental minuten maar het gaat niet echt snel vooruit...
Kan je ook eens polsen hoeveel tickets er voor Gent al de deur uitzijn? Wellicht ook interessant voor andere supporters die van plan zijn de trip naar de Ghelamco Arena te maken...

Zijn het dezelfde mensen die je verder helpen dan voordien in de fanshop? Of is het effectief het personeel van het hotel?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Tickets Genk

Bericht door den ief »

Tompie schreef:
den ief schreef:
Tompie schreef:Ik zag net een status passeren op Facebook van een supporter die al meer dan een uur staat aan te schuiven aan de hotelbalie voor tickets.
Ze hebben daar hun handen vol precies... :)

Ondertussen ook voor iemand online een ticket aangeschaft, was op 2 minuutjes in orde. Top dat abonnementhouders wel online tickets kunnen kopen bij risicowedstrijden. Zo zorg je er toch wat voor dat de tickets makkelijker bij STVV-supporters terechtkomen.
Ik heb een abo, maar sta in de rij voor tickets gent. Die kon je niet online kopen, zou dat in de toekomst nog komen voor uitmatchen? Stz hier nu een tiental minuten maar het gaat niet echt snel vooruit...
Kan je ook eens polsen hoeveel tickets er voor Gent al de deur uitzijn? Wellicht ook interessant voor andere supporters die van plan zijn de trip naar de Ghelamco Arena te maken...

Zijn het dezelfde mensen die je verder helpen dan voordien in de fanshop? Of is het effectief het personeel van het hotel?
Zal het eens vragen. Denk personeel van het hotel. Al zit die blonde, jonge kerel hier ook, dat is een stagiair bij stvv want hij heeft ook de zaak momi proberen regelen. Ik zag hem eerder ook al in fanshop.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Tickets Genk

Bericht door den ief »

den ief schreef:
Tompie schreef:
den ief schreef:
Tompie schreef:Ik zag net een status passeren op Facebook van een supporter die al meer dan een uur staat aan te schuiven aan de hotelbalie voor tickets.
Ze hebben daar hun handen vol precies... :)

Ondertussen ook voor iemand online een ticket aangeschaft, was op 2 minuutjes in orde. Top dat abonnementhouders wel online tickets kunnen kopen bij risicowedstrijden. Zo zorg je er toch wat voor dat de tickets makkelijker bij STVV-supporters terechtkomen.
Ik heb een abo, maar sta in de rij voor tickets gent. Die kon je niet online kopen, zou dat in de toekomst nog komen voor uitmatchen? Stz hier nu een tiental minuten maar het gaat niet echt snel vooruit...
Kan je ook eens polsen hoeveel tickets er voor Gent al de deur uitzijn? Wellicht ook interessant voor andere supporters die van plan zijn de trip naar de Ghelamco Arena te maken...

Zijn het dezelfde mensen die je verder helpen dan voordien in de fanshop? Of is het effectief het personeel van het hotel?
Zal het eens vragen. Denk personeel van het hotel. Al zit die blonde, jonge kerel hier ook, dat is een stagiair bij stvv want hij heeft ook de zaak momi proberen regelen. Ik zag hem eerder ook al in fanshop.
Verdomme toch. Boenk vergeten te vragen hoeveel tickets er al werden verkocht. Las hier wel net dat ene van gent zei dat het er 350 waren...

Probleem trouwens met het afdrukken van de tickets. Dit gaat niet dus ze schrijven je naam en nr op. Je kan ze dan misschien komen afhalen nog later deze week ( nog eens naar stvv rijden dus) of ze zouden klaar liggen in gent. Ze gingen per telefoon iets laten weten. Ben benieuwd.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Tickets Genk

Bericht door Mikman »

Even gekeken via de online ticketing: momenteel nog 481 tickets beschikbaar voor Oost, een 300-tal voor Noord en 255 voor West ( exclusief thema-tribune). Dus in totaal nog een 1000-tal tickets voordat het uitverkocht is. Of voordat men de thematribune en de staanplaatsen voor West beschikbaar stelt. Kans is natuurlijk wel reëel dat de thematribune tegen Genk voor een sponsor is voorbehouden.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets Genk

Bericht door Tompie »

Mikman schreef:Even gekeken via de online ticketing: momenteel nog 481 tickets beschikbaar voor Oost, een 300-tal voor Noord en 255 voor West ( exclusief thema-tribune). Dus in totaal nog een 1000-tal tickets voordat het uitverkocht is. Of voordat men de thematribune en de staanplaatsen voor West beschikbaar stelt. Kans is natuurlijk wel reëel dat de thematribune tegen Genk voor een sponsor is voorbehouden.
Ziet gij die cijfers van de nog beschikbare plaatsen ergens staan, of hebt ge die geteld? :mrgreen: Ik was net aan het denken dat het wel handig was om daar zo'n teller bij te zetten, maar misschien kijk ik er over. :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Tickets Genk

Bericht door Mikman »

Tompie schreef:
Mikman schreef:Even gekeken via de online ticketing: momenteel nog 481 tickets beschikbaar voor Oost, een 300-tal voor Noord en 255 voor West ( exclusief thema-tribune). Dus in totaal nog een 1000-tal tickets voordat het uitverkocht is. Of voordat men de thematribune en de staanplaatsen voor West beschikbaar stelt. Kans is natuurlijk wel reëel dat de thematribune tegen Genk voor een sponsor is voorbehouden.
Ziet gij die cijfers van de nog beschikbare plaatsen ergens staan, of hebt ge die geteld? :mrgreen: Ik was net aan het denken dat het wel handig was om daar zo'n teller bij te zetten, maar misschien kijk ik er over. :)
Gewoon geteld, eens ge weet hoeveel plaatsen er op een rij zijn is het kinderspel, gaat rapper dan ze aan de balie een ticket afdrukken ;-)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets Genk

Bericht door Tompie »

Op z'n Mikmans: nog 107 tickets voor de sfeertribune ter beschikking momenteel. ;)

Nog een 30-tal tickets van 25 euro op de Oost, ook de tickets voor 30 en 35 euro zijn bijna de deur uit. En dat op de eerste dag VVK, straf! :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Tickets Genk

Bericht door DJ Amiga »

Tompie schreef:
Verdomme toch. Boenk vergeten te vragen hoeveel tickets er al werden verkocht. Las hier wel net dat ene van gent zei dat het er 350 waren...

Probleem trouwens met het afdrukken van de tickets. Dit gaat niet dus ze schrijven je naam en nr op. Je kan ze dan misschien komen afhalen nog later deze week ( nog eens naar stvv rijden dus) of ze zouden klaar liggen in gent. Ze gingen per telefoon iets laten weten. Ben benieuwd.
op ghelamco vandaag geweest. Tickets bezoekers enkel zondag vanaf 16u beschikbaar, loketten zijn dus open. Volgens gent zullen er nog zijn maar daar durf ik toch niet zomaar zeker van uit gaan
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Tickets Genk

Bericht door Mikman »

stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets Genk

Bericht door stvv'er »

Oei, nu laten ze al maar 165 man toe op de staanplaatsen in West (veiligheid?) ...

Tegen Lommel waren er dat nog 500...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Tickets Genk

Bericht door Mikman »

stvv'er schreef:Oei, nu laten ze al maar 165 man toe op de staanplaatsen in West (veiligheid?) ...

Tegen Lommel waren er dat nog 500...
Nee, het gaat om de VIP-plaatsen op West. Als je online kijkt kan je dat ook zelf checken ;) ( het zijn natuurlijk vooral die van 105€ die nog niet verkocht zijn ).


Met staanplaatsen en thema-tribune erbij zijn er nog iets meer dan 2.000 plaatsen beschikbaar.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Tickets Genk

Bericht door DJ Amiga »

Mikman schreef:
stvv'er schreef:Oei, nu laten ze al maar 165 man toe op de staanplaatsen in West (veiligheid?) ...

Tegen Lommel waren er dat nog 500...
Nee, het gaat om de VIP-plaatsen op West. Als je online kijkt kan je dat ook zelf checken ;) ( het zijn natuurlijk vooral die van 105€ die nog niet verkocht zijn ).


Met staanplaatsen en thema-tribune erbij zijn er nog iets meer dan 2.000 plaatsen beschikbaar.
op die staanplaatsen laten ze ook niet meer dan 150 man toe (tegen brugge was dit toch zo). Ze spannen er een lintje voor.., Joost mag het weten waarom....

nu ja, overmorgen kunnen ze zeggen dat het 'uitverkocht' is om dan weer 800 lege plaatsen tegen genk te hebben... bende pretentie...
Plaats reactie