Abo's 2016-2017

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.

Neemt u een abonnement voor het seizoen 2016-2017?

Ja, ik neem zeker een abonnement!
7
18%
Neen, ik neem zeker geen abonnement.
17
44%
Ik wacht nog even af (transfers, voorbereiding ...).
15
38%
 
Totaal aantal stemmen: 39

stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Ondertussen 2.200 abo's de duur uit in de voorangsperiode.
Vandaag begon de vrije verkoop.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... tenverkoop
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Vouch »

stvv'er schreef:Ondertussen 2.200 abo's de duur uit in de voorangsperiode.
Vandaag begon de vrije verkoop.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... tenverkoop
Met andere woorden, ze zitten op schema om de gebruikelijke 3.500-4.000 abo's te verkopen.
De communicatie zal ook zo wel verzorgd worden: 2015-2016 was een uitzonderlijke uitschieter, maar het bewijst dat we potentieel hebben, nu zitten we op ons normaal niveau, bla bla bla.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Vouch schreef:
stvv'er schreef:Ondertussen 2.200 abo's de duur uit in de voorangsperiode.
Vandaag begon de vrije verkoop.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... tenverkoop
Met andere woorden, ze zitten op schema om de gebruikelijke 3.500-4.000 abo's te verkopen.
De communicatie zal ook zo wel verzorgd worden: 2015-2016 was een uitzonderlijke uitschieter, maar het bewijst dat we potentieel hebben, nu zitten we op ons normaal niveau, bla bla bla.
Ge zegt het toch zelf? Ze zitten op schema om het gebruikelijke aantal te verkopen.
2015-2016 was inderdaad een uitzonderlijk seizoen (om mee te beginnen) en het bewijst inderdaad dat deze club potentieel heeft.
Ge zijt er precies niet goed van :grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

de "gebakke locht" marketing-strategie is uitgewerkt ...
die 3500 .... tsja, één keer om de 2 weken eens buitenmogen, rap 5 pinten voor de match, 5 pinten tijdens de pauze, de tweede helft hunne pis nie kunnen ophouden, na de match nog snel 3 pinten, om dan als een hazewind naar huis de doempen, want om half 11 is de avondklok ingesteld, anders wacht de deegrol ....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Jacques »

2200, dat is nog altijd minder dan 33% dat verlengd heeft, dat is nog altijd 1000 stuks minder dan vorig jaar op 13 mei (!). Ondertussen zijn we een maand verder en hebben ze al half St-Truiden zitten opbellen. 6500 had een platform kunnen zijn, in plaats daarvan is het terug naar af. Een dooie mus, niet eens dat.
Laatst gewijzigd door Jacques op 07 jun 2016, 09:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Dreke »

Jacques schreef:2200, dat is nog altijd minder dan 33% dat verlengd heeft, dat is nog altijd 1000 stuks minder dan vorig jaar op 13 mei (!). Ondertussen zijn we een maand verder en hebben ze al half St-Truiden zitten opbellen. 6500 had een platform kunnen zijn, in plaats daarvan is het terug naar af. De ene is daar content mee, de rest vindt dat beschamend.
Einde deze week kan er eigenlijk pas een eerste balans opgemaakt worden. Nu heb je de mensen die willen verlengen, maar een andere plek willen niet mee in de cijfers. Ook voor N is er geen trigger om vroeg te verlengen. Dat neemt niet weg dat deze cijfers triest zijn. En dat heeft niks met de supporters te maken. Ik denk dat er veel mensen het op hun werk mogen gaan uitleggen als ze zo'n cijfers laten optekenen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

zouden het er dan toch meer dan 20 zijn, zonnekoning ?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
Vouch schreef:
stvv'er schreef:Ondertussen 2.200 abo's de duur uit in de voorangsperiode.
Vandaag begon de vrije verkoop.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... tenverkoop
Met andere woorden, ze zitten op schema om de gebruikelijke 3.500-4.000 abo's te verkopen.
De communicatie zal ook zo wel verzorgd worden: 2015-2016 was een uitzonderlijke uitschieter, maar het bewijst dat we potentieel hebben, nu zitten we op ons normaal niveau, bla bla bla.
Ge zegt het toch zelf? Ze zitten op schema om het gebruikelijke aantal te verkopen.
2015-2016 was inderdaad een uitzonderlijk seizoen (om mee te beginnen) en het bewijst inderdaad dat deze club potentieel heeft.
Ge zijt er precies niet goed van :grappig:
Nja, waar jij blij mee bent, ben ik triest om. Dat gebruikelijke aantal is een minimum wat je altijd zult verkopen bij STVV. Ik had graag gehad dat ze er dit jaar nog eens 500 bijlapten, en er 7.000 verkochten. Maar ja, jij bent rap content blijkbaar.

Nu ja, "altijd zult verkopen". Vorige week naar een schoolfeest geweest in Engelmanshoven (mijn buurmans kleinzoon deed mee in een optredentje, en met dat slecht weer hadden we toch niets te doen), ik heb daar verschillende mensen met een Genk-sjaal zien rond paraderen. Kan zijn dat ze die daar gewonnen hadden op één of andere tombola, maar toch, ze namen hem aan én ze deden hem om. Ik heb redelijk wat klanten in de buurt van Tienen, jij wilt niet weten hoeveel auto's dat ik daar tegen kom met een OHL-vaantje of hoeveel mensen er van daaruit elke 2 weken naar Genk rijden.

Dingen die je 15 jaar geleden niét zag in onze streek, zijn ondertussen doorgedrongen tot ver in ons "hinterland". Maar ja, wees vooral blij met je 2.200 abo's en je potentieel dat je al 50 jaar niet gebruikt!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Vouch schreef:
STVV-fan schreef:
Vouch schreef:
stvv'er schreef:Ondertussen 2.200 abo's de duur uit in de voorangsperiode.
Vandaag begon de vrije verkoop.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... tenverkoop
Met andere woorden, ze zitten op schema om de gebruikelijke 3.500-4.000 abo's te verkopen.
De communicatie zal ook zo wel verzorgd worden: 2015-2016 was een uitzonderlijke uitschieter, maar het bewijst dat we potentieel hebben, nu zitten we op ons normaal niveau, bla bla bla.
Ge zegt het toch zelf? Ze zitten op schema om het gebruikelijke aantal te verkopen.
2015-2016 was inderdaad een uitzonderlijk seizoen (om mee te beginnen) en het bewijst inderdaad dat deze club potentieel heeft.
Ge zijt er precies niet goed van :grappig:
Nja, waar jij blij mee bent, ben ik triest om. Dat gebruikelijke aantal is een minimum wat je altijd zult verkopen bij STVV. Ik had graag gehad dat ze er dit jaar nog eens 500 bijlapten, en er 7.000 verkochten. Maar ja, jij bent rap content blijkbaar.

Nu ja, "altijd zult verkopen". Vorige week naar een schoolfeest geweest in Engelmanshoven (mijn buurmans kleinzoon deed mee in een optredentje, en met dat slecht weer hadden we toch niets te doen), ik heb daar verschillende mensen met een Genk-sjaal zien rond paraderen. Kan zijn dat ze die daar gewonnen hadden op één of andere tombola, maar toch, ze namen hem aan én ze deden hem om. Ik heb redelijk wat klanten in de buurt van Tienen, jij wilt niet weten hoeveel auto's dat ik daar tegen kom met een OHL-vaantje of hoeveel mensen er van daaruit elke 2 weken naar Genk rijden.

Dingen die je 15 jaar geleden niét zag in onze streek, zijn ondertussen doorgedrongen tot ver in ons "hinterland". Maar ja, wees vooral blij met je 2.200 abo's en je potentieel dat je al 50 jaar niet gebruikt!
Dus, ondanks alles wat je mij nu hier op de mouw spelt, behalen we nog altijd ons "minimum" aantal verkochte abo's, ondanks al die mensen met Genk en OHL, sjaaals?
Zo superslecht is het dan niet he :lol: :lol: :lol: :grappig: .

@Brusselmans: die 20 waren gericht op mensen zoals jij, of mensen zoals die die uitspraak deden over:"hufter..." omdat dat lijkt op Höfte. Die 20 zijn niet gericht op de normale mens, die gewoon thuisblijft en de matchen wel op een goedkopere manier volgt
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Tompie »

Ik krijg zelfs gene telefoon waarom ik nog niet heb verlengd. Zit ik dan in nog een slechtere schuif bij Duchatelet? :mrgreen:
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Dreke »

Tompie schreef:Ik krijg zelfs gene telefoon waarom ik nog niet heb verlengd. Zit ik dan in nog een slechtere schuif bij Duchatelet? :mrgreen:
Ik ook niet. :-) Misschien dat ze met N nog even wachten?

Ik kijk er alleszins naar uit...
A loyal football fan only supports the shirt...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Mikman »

Hier wel, jammer genoeg niet zelf opgenomen.
Had abo's op Oosttribune, dus zou goed kunnen dat ze N niet opbellen.


Het STVV-gedoe interesseert me momenteel nauwelijks of niet en als ik volgend seizoen matchen ga bekijken zal ik mijn tickets wel online kopen. Dat is makkelijker als er ook andere mensen meegaan.


De huidige cijfers zijn trouwens wel degelijk dramatisch, hoe je het ook draait of keert. Het nadeel van de twijfel, zeg maar, en terecht!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Vorig jaar rond deze tijd zaten we aan "bijna 4.000" abonnementen ... (abo-topic 2015-16)
En dat vonden we toen teleurstellend :grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:
@Brusselmans: die 20 waren gericht op mensen zoals jij
op de echte zieners dus, die haarfijn kunnen zeggen wat de toekomst brengt na elke move van de Tiense ? :clap:
Dat zal hem toch frusteren, anders begint hij er niet over :mrgreen:
Die 20 zijn niet gericht op de normale mens, die gewoon thuisblijft en de matchen wel op een goedkopere manier volgt
Ik blijf zelfs niet thuis, en wa nu da ?
Nu teletekst weg is, zal ik het de dag erna wel ergens horen of zien zeker ?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:Hier wel, jammer genoeg niet zelf opgenomen.
Had abo's op Oosttribune, dus zou goed kunnen dat ze N niet opbellen.


Het STVV-gedoe interesseert me momenteel nauwelijks of niet en als ik volgend seizoen matchen ga bekijken zal ik mijn tickets wel online kopen. Dat is makkelijker als er ook andere mensen meegaan.


De huidige cijfers zijn trouwens wel degelijk dramatisch, hoe je het ook draait of keert. Het nadeel van de twijfel, zeg maar, en terecht!
Dan zijn de cijfers nooit echt schitterend geweest dan precies
Plaats reactie