Abo's 2016-2017

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.

Neemt u een abonnement voor het seizoen 2016-2017?

Ja, ik neem zeker een abonnement!
7
18%
Neen, ik neem zeker geen abonnement.
17
44%
Ik wacht nog even af (transfers, voorbereiding ...).
15
38%
 
Totaal aantal stemmen: 39

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef:
@Brusselmans: die 20 waren gericht op mensen zoals jij
op de echte zieners dus, die haarfijn kunnen zeggen wat de toekomst brengt na elke move van de Tiense ? :clap:
Dat zal hem toch frusteren, anders begint hij er niet over :mrgreen:
Vooral personen die op een bepaald moment geen haar beter zijn dan die onnozele kerels uit Genk op hun forum ;) :cool:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

Leg uit !

Of is het not done om de "gebakke locht" in twijfel te trekken, en te toetsen aan wat ze als resultaat opgeleverd hebben.
Op je werk noemen ze dat een evaluatiegesprek !

Ik kan het niet meer terugvinden hier, maar half december maakte ik de volgende opmerking :
"Zoals altijd zullen de gegeerde spelers vertekken in de winterstop, echter niet aan de som die ze ingedachten hebben aan de Tiense, ook al beweren ze dat er geen enkele Belgische ploeg hun zal kunnen betalen.
Het zal wel eerder voor een habbekrats zijn, in de plaats zullen er wat huurlingen en spelers zonder contract arriveren.
Op het einde van het seizoen zullen ze dan aan de Tiense tot de vaststelling komen dat er geen geld is, en geen spelers."

Jij mag me vertellen wat hier niet van waar is ?
En nog triester : Je word dan scheef bekeken omdat je de nagel op de kop geklopt hebt, voor de zoveelste keer !
Als euro-miljardair weet je blijkbaar alles beter, en mag je niet tegengesproken worden, de realiteit is een andere zaak.
Nog erger is dat er mensen zijn, die volop beseffen dat je gelijk hebt, je eveneens de rug toekeren .... want anders zijn ze niet meer part of the "club", en dus kiezen ze maar om verder te gaan in het spoor van "gebakke locht" ...
Daar gaat het al lang niet meer over voetbal, maar wel om de gezellige busreisjes met veel goedkope drank voor de vrienden, en de paar euro's die ze daarvoor toegestoken krijgen van de club (ik noem het eerder zwijggeld : hier, 100 euro, en hou uwe kop dicht) ....
Op de laatste meeting met Lammens in de Kanarie, was dat een groter punt dan het sportieve. De discussies buiten over "subsidies" waren te triest voor woorden, de beteuterde gezichten echt aandoenlijk. Zoals een kind dat de lolly effe niet krijgt ...WTF kon het die gast schelen wat Lammens te vertellen had, het ging hem over zijn panische angst dat er geen busreiske zou komen.

Degene die de waarheid zegt, wordt aan het kruis genageld, de luchtverkoper wordt gesteund .... want anders kunnen ze de bus niet meer volgooien met 20 bakken Jupiler !

Cordon sanitaires komen altijd als een loodzware boomerang pal op je snuit terecht, op welk gebied dan ook !
De dag dat de competitie gaat hervatten, gaat de teller hierboven dicht bij de 300 hangen !
En da's geen "gebakke locht" !!!
Als euro-miljardair moest je dik en dik beschaamd zijn om zulke cijfers toe te laten ....
Maar nee hoor, het zijn die 20 .....
Paljas !

:gek:
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 08 jun 2016, 13:26, 3 keer totaal gewijzigd.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Mikman »

STVV-fan schreef:
Mikman schreef:Hier wel, jammer genoeg niet zelf opgenomen.
Had abo's op Oosttribune, dus zou goed kunnen dat ze N niet opbellen.


Het STVV-gedoe interesseert me momenteel nauwelijks of niet en als ik volgend seizoen matchen ga bekijken zal ik mijn tickets wel online kopen. Dat is makkelijker als er ook andere mensen meegaan.


De huidige cijfers zijn trouwens wel degelijk dramatisch, hoe je het ook draait of keert. Het nadeel van de twijfel, zeg maar, en terecht!
Dan zijn de cijfers nooit echt schitterend geweest dan precies
Leg uit...

Als grofweg 2/3 van je vaste klanten afhaken omwille van een vertrouwensbreuk, is dat gewoonweg dramatisch. Denk je echt dat duizenden supporters deze week afgewacht hebben om een betere plaats in het stadion te kunnen kiezen? :zot:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:Leg uit !

Of is het not done om de "gebakke locht" in twijfel te trekken, en te toetsen aan wat ze als resultaat opgeleverd hebben.
Op je werk noemen ze dat een evaluatiegesprek !

Ik kan het niet meer terugvinden hier, maar half december maakte ik de volgende opmerking :
"Zoals altijd zullen de gegeerde spelers vertekken in de winterstop, echter niet aan de som die ze ingedachten hebben aan de Tiense, ook al beweren ze dat er geen enkele Belgische ploeg hun zal kunnen betalen.
Het zal wel eerder voor een habbekrats zijn, in de plaats zullen er wat huurlingen en spelers zonder contract arriveren.
Op het einde van het seizoen zullen ze dan aan de Tiense tot de vaststelling komen dat er geen geld is, en geen spelers."

Jij mag me vertellen wat hier niet van waar is ?
En nog triester : Je word dan scheef bekeken omdat je de nagel op de kop geklopt hebt, voor de zoveelste keer !
Als euro-miljardair weet je blijkbaar alles beter, en mag je niet tegengesproken worden, de realiteit is een andere zaak.
Nog erger is dat er mensen zijn, die volop beseffen dat je gelijk hebt, je eveneens de rug toekeren .... want anders zijn ze niet meer part of the "club", en dus kiezen ze maar om verder te gaan in het spoor van "gebakke locht" ...
Daar gaat het al lang niet meer over voetbal, maar wel om de gezellige busreisjes met veel goedkope drank voor de vrienden, en de paar euro's die ze daarvoor toegestoken krijgen van de club (ik noem het eerder zwijggeld : hier, 100 euro, en hou uwe kop dicht) ....
Op de laatste meeting met Lammens in de Kanarie, was dat een groter punt dan het sportieve. De discussies buiten over "subsidies" waren te triest voor woorden, de beteuterde gezichten echt aandoenlijk. Zoals een kind dat de lolly effe niet krijgt ...WTF kon het die gast schelen wat Lammens te vertellen had, het ging hem over zijn panische angst dat er geen busreiske zou komen.

Degene die de waarheid zegt, wordt aan het kruis genageld, de luchtverkoper wordt gesteund .... want anders kunnen ze de bus niet meer volgooien met 20 bakken Jupiler !

Cordon sanitaires komen altijd als een loodzware boomerang pal op je snuit terecht, op welk gebied dan ook !
De dag dat de competitie gaat hervatten, gaat de teller hierboven dicht bij de 300 hangen !
En da's geen "gebakke locht" !!!
Als euro-miljardair moest je dik en dik beschaamd zijn om zulke cijfers toe te laten ....
Maar nee hoor, het zijn die 20 .....
Paljas !

:gek:
En wat heeft het orakel van Delphi te zeggen over de komende transferperiode? en of we gaan degraderen of niet?
Maar wat trek jij je nu van de supportersclubs aan, ben jij er lid van? Nee? En maar commentaar leveren op die mensen en maar blijven en blijven en blijven terugkomen op die avond met Lammes. En maar klagen dat er niet "aan de tand gevoeld werd". Maar hier dan wel gelijk ne grote zitten te vertellen dat jijzelf daar nooit naartoe zou gaan "omdat toch maar hetzelfde wordt gezegd", maar dan wel op ander zitten vitten die wel gaan.

Wat moet het u trouwens interesseren van de busverplaatsingen van die supportersclubs als je er toch geen onderdeel van uitmaakt?

Nogmaals, die 20 man is bedoeld op die die van die "hufter- en klootzak" uitspraken maken. Roland heeft geen bonen bij de mensen die "vol verontwaardiging" hun abo niet meer verlengen. Het zijn ook die mensen die hij probeert terug te winnen door al dan niet (zeer waarschijnlijk niet) sportief uit te pakken of, om naar het voetbal te gaan, aangenamer te maken.

Dat jij niks moet hebben van dat "naar het voetbal gaan" aangenamer te maken dat is uw probleem. Laat de mensen dan zijn die dat wel fijner vinden.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:
STVV-fan schreef:
Mikman schreef:Hier wel, jammer genoeg niet zelf opgenomen.
Had abo's op Oosttribune, dus zou goed kunnen dat ze N niet opbellen.


Het STVV-gedoe interesseert me momenteel nauwelijks of niet en als ik volgend seizoen matchen ga bekijken zal ik mijn tickets wel online kopen. Dat is makkelijker als er ook andere mensen meegaan.


De huidige cijfers zijn trouwens wel degelijk dramatisch, hoe je het ook draait of keert. Het nadeel van de twijfel, zeg maar, en terecht!
Dan zijn de cijfers nooit echt schitterend geweest dan precies
Leg uit...

Als grofweg 2/3 van je vaste klanten afhaken omwille van een vertrouwensbreuk, is dat gewoonweg dramatisch. Denk je echt dat duizenden supporters deze week afgewacht hebben om een betere plaats in het stadion te kunnen kiezen? :zot:
Ah nee, Mik :), het was eigenlijk als tegenreactie bedoelt op iemand die daar naar dat schoolfeest is gegaan, zoveel mensen met een sjaal van Genk had gezien, OHL sjaals overal. Die vertelde dat dat vroeger niet zo was.

Dus, nu haal je het "minimum" aantal abonnementen dat we normaal halen, tegen de 3000. Dat was vroeger ook zo, nu ook, terwijl er nu meer mensen met een sjaal van Genk en OHL rondlopen. Dus nu is nog zo superslecht niet.

Dat je nu met 2/3de minder zit moet je eigenlijk ook deels gaan zoeken bij het begin. 3 jaar 2de, het 2de jaar er dicht bij geweest. Na 3 jaar eindelijk terug: Brugge, Anderlecht, Genk,.... . Het was in een gevoel van euforie dat de mensen een abo namen. (want de transfers werden toch, zoals elk jaar, afgebroken tot op de grond). En wat blijkt, dat STVV eigenlijk ook maar een simpel ploegske is hoor :D weliswaar nu ook niet door de grootste lichten bestuurd, maar hey, welke ploeg klaagt nu niet over zijn bestuur?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Jack »

STVV-fan schreef:
Mikman schreef:
STVV-fan schreef:
Mikman schreef:Hier wel, jammer genoeg niet zelf opgenomen.
Had abo's op Oosttribune, dus zou goed kunnen dat ze N niet opbellen.


Het STVV-gedoe interesseert me momenteel nauwelijks of niet en als ik volgend seizoen matchen ga bekijken zal ik mijn tickets wel online kopen. Dat is makkelijker als er ook andere mensen meegaan.


De huidige cijfers zijn trouwens wel degelijk dramatisch, hoe je het ook draait of keert. Het nadeel van de twijfel, zeg maar, en terecht!
Dan zijn de cijfers nooit echt schitterend geweest dan precies
Leg uit...

Als grofweg 2/3 van je vaste klanten afhaken omwille van een vertrouwensbreuk, is dat gewoonweg dramatisch. Denk je echt dat duizenden supporters deze week afgewacht hebben om een betere plaats in het stadion te kunnen kiezen? :zot:
Ah nee, Mik :), het was eigenlijk als tegenreactie bedoelt op iemand die daar naar dat schoolfeest is gegaan, zoveel mensen met een sjaal van Genk had gezien, OHL sjaals overal. Die vertelde dat dat vroeger niet zo was.

Dus, nu haal je het "minimum" aantal abonnementen dat we normaal halen, tegen de 3000. Dat was vroeger ook zo, nu ook, terwijl er nu meer mensen met een sjaal van Genk en OHL rondlopen. Dus nu is nog zo superslecht niet.

Dat je nu met 2/3de minder zit moet je eigenlijk ook deels gaan zoeken bij het begin. 3 jaar 2de, het 2de jaar er dicht bij geweest. Na 3 jaar eindelijk terug: Brugge, Anderlecht, Genk,.... . Het was in een gevoel van euforie dat de mensen een abo namen. (want de transfers werden toch, zoals elk jaar, afgebroken tot op de grond). En wat blijkt, dat STVV eigenlijk ook maar een simpel ploegske is hoor :D weliswaar nu ook niet door de grootste lichten bestuurd, maar hey, welke ploeg klaagt nu niet over zijn bestuur?
Je trekt de stelling dat het nu slecht is helemaal scheef!
Het is slecht omdat je dit jaar ten opzichte van vorig jaar veel mensen verliest.
Het is niet "niet slecht", zoals jij beweert, omdat je die paar 1000 hondstrouwe supporters wel nog hebt kunnen behouden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef: En wat heeft het orakel van Delphi te zeggen over de komende transferperiode? en of we gaan degraderen of niet?
Dat het nie veel soeps gaat zijn, en gesuggel bij de laatste 3 van het klassement !
Mister boogie-woogieman moet me maar eens verrassen.
Hij zal serieus uit zijn pijp moeten komen, want anders is het record van Hasselt in gevaar.
Lachen geblazen dus, want mister boogie-woogieman heeft zo zijn eigen gedachten.
:mrgreen:

Een plotse windstoot, die de richting doet veranderen, dat zou pas een verrassing zijn.
Vraag het me dus nog eens als de competitie start ....
Situatie vandaag : degradatie !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:
STVV-fan schreef:
Mikman schreef:
STVV-fan schreef:
Mikman schreef:Hier wel, jammer genoeg niet zelf opgenomen.
Had abo's op Oosttribune, dus zou goed kunnen dat ze N niet opbellen.


Het STVV-gedoe interesseert me momenteel nauwelijks of niet en als ik volgend seizoen matchen ga bekijken zal ik mijn tickets wel online kopen. Dat is makkelijker als er ook andere mensen meegaan.


De huidige cijfers zijn trouwens wel degelijk dramatisch, hoe je het ook draait of keert. Het nadeel van de twijfel, zeg maar, en terecht!
Dan zijn de cijfers nooit echt schitterend geweest dan precies
Leg uit...

Als grofweg 2/3 van je vaste klanten afhaken omwille van een vertrouwensbreuk, is dat gewoonweg dramatisch. Denk je echt dat duizenden supporters deze week afgewacht hebben om een betere plaats in het stadion te kunnen kiezen? :zot:
Ah nee, Mik :), het was eigenlijk als tegenreactie bedoelt op iemand die daar naar dat schoolfeest is gegaan, zoveel mensen met een sjaal van Genk had gezien, OHL sjaals overal. Die vertelde dat dat vroeger niet zo was.

Dus, nu haal je het "minimum" aantal abonnementen dat we normaal halen, tegen de 3000. Dat was vroeger ook zo, nu ook, terwijl er nu meer mensen met een sjaal van Genk en OHL rondlopen. Dus nu is nog zo superslecht niet.

Dat je nu met 2/3de minder zit moet je eigenlijk ook deels gaan zoeken bij het begin. 3 jaar 2de, het 2de jaar er dicht bij geweest. Na 3 jaar eindelijk terug: Brugge, Anderlecht, Genk,.... . Het was in een gevoel van euforie dat de mensen een abo namen. (want de transfers werden toch, zoals elk jaar, afgebroken tot op de grond). En wat blijkt, dat STVV eigenlijk ook maar een simpel ploegske is hoor :D weliswaar nu ook niet door de grootste lichten bestuurd, maar hey, welke ploeg klaagt nu niet over zijn bestuur?
Je trekt de stelling dat het nu slecht is helemaal scheef!
Het is slecht omdat je dit jaar ten opzichte van vorig jaar veel mensen verliest.
Het is niet "niet slecht", zoals jij beweert, omdat je die paar 1000 hondstrouwe supporters wel nog hebt kunnen behouden.
Ik trek niets scheef Jack.
Jij vergelijkt dit seizoen met afgelopen seizoen.
Ik doe dat dus niet.
Kijk je zuiver naar dit en vorig seizoen alleen, is het slecht ja
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Jones »

Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef: En wat heeft het orakel van Delphi te zeggen over de komende transferperiode? en of we gaan degraderen of niet?
Dat het nie veel soeps gaat zijn, en gesuggel bij de laatste 3 van het klassement !
Mister boogie-woogieman moet me maar eens verrassen.
Hij zal serieus uit zijn pijp moeten komen, want anders is het record van Hasselt in gevaar.
Lachen geblazen dus, want mister boogie-woogieman heeft zo zijn eigen gedachten.
:mrgreen:

Een plotse windstoot, die de richting doet veranderen, dat zou pas een verrassing zijn.
Vraag het me dus nog eens als de competitie start ....
Situatie vandaag : degradatie !
boogie-woogieman :grappig:
Het maakt me geen reet uit wat er vandaag allemaal in t belang staat. Niks waar ik een boodschap aan heb. Voer om de journalisten te sussen. Goednieuwsshow : creche, de blabla van het leven van Hoffte, zelfs dat van Swerts is oud nieuws sinds internet bestaat.

Grootste boosdoeners zijn geen scouting, geen TD en geen geld in het verleden en nu nog misschien als boogie-woogieman :grappig: de gierige uithangt
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door toyotacorolla »

Op hoeveel abo's staat de teller momenteel?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Vouch »

Zou samen met de oude zo geroemde abo-aantallen sp.tter zijn weg terug gevonden hebben?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

Vouch schreef:Zou samen met de oude zo geroemde abo-aantallen sp.tter zijn weg terug gevonden hebben?
Die is naar Barcelona :D
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Louis XIV »

Iemand idee op hoeveel de counter staat ?
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Louis XIV schreef:Iemand idee op hoeveel de counter staat ?
Zie FB-pagina STVV: 2.600 abonnementen verkocht. Op 6 juni (3 weken terug) waren dat er slechts 400 minder ...

Nog plak genoeg dus :shock:
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Louis XIV »

stvv'er schreef:
Louis XIV schreef:Iemand idee op hoeveel de counter staat ?
Zie FB-pagina STVV: 2.600 abonnementen verkocht. Op 6 juni (3 weken terug) waren dat er slechts 400 minder ...

Nog plak genoeg dus :shock:
Bewust geen Facebook profiel dus dank om je bericht ...
Uit dit relatief beperkt aantal hoop ik dat bestuur alsnog wijze lessen trekt...is zie alsnog geen kentering in beleid...
Plaats reactie