Abo's 2016-2017

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.

Neemt u een abonnement voor het seizoen 2016-2017?

Ja, ik neem zeker een abonnement!
7
18%
Neen, ik neem zeker geen abonnement.
17
44%
Ik wacht nog even af (transfers, voorbereiding ...).
15
38%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
Vouch schreef:
Louis XIV schreef:
Brusselmans schreef:
stvv'er schreef: Aan hun campagne(s) op Facebook te zien maken ze zich in den Toren blijkbaar ook zorgen over dit (voorlopige) aantal ...
Ze zouden zich nog durven afvragen hoe dat nu toch komt !!!!
Wat hadden ze verwacht , ik vind 14-honderd en een sic nog een behoorlijk aantal die hun geld aan die kwasten willen verslijten...
Marketing verhaal is opgebruikt, t'is nu letterlijk één grote lege doos ...hier houdt het dus op voor elke man (en vrouw) met een beetje zelfrespect !!
Naar de berichten die ik zie opduiken zal BL hopelijk ook beginnen inzien dat verhaal ten einde is en dat face to face naar de supporters toe wel zeer ingewikkeld wordt en anders...is hij nog een groter kieken als dat ik dacht
Van mij krijgt RD nen dikke FUCK YOU en géné cent niet meer :vomit:
9/10 zitten hier de gratis abo's van VKM en dergelijke ook al in, just zoals de abo's die de sponsors krijgen. Dus het aantal dat echt verkocht werd zal nog wel een stukje lager liggen.
Zijn nu niet enkel de verlengingen van de abo's?
Of zit ik achter? Niet dat het mij een hol interesseert, ik dacht dat het nog enkel verlengingen waren
Een gratis abo dat verlengd wordt, is ook een verlenging natuurlijk. Of iemand die sponsor blijft, behoudt zijn sponsorpakket en krijgt dus ook een verlenging van zijn abo's... Alle bon, het zal mij ook aan mijn reet roesten hoor, maar ik denk dat ze alle kansen grijpen om deze dramatische cijfers toch iets of wat op te dirken.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Vouch schreef:
Louis XIV schreef:
Brusselmans schreef:
stvv'er schreef: Aan hun campagne(s) op Facebook te zien maken ze zich in den Toren blijkbaar ook zorgen over dit (voorlopige) aantal ...
Ze zouden zich nog durven afvragen hoe dat nu toch komt !!!!
Wat hadden ze verwacht , ik vind 14-honderd en een sic nog een behoorlijk aantal die hun geld aan die kwasten willen verslijten...
Marketing verhaal is opgebruikt, t'is nu letterlijk één grote lege doos ...hier houdt het dus op voor elke man (en vrouw) met een beetje zelfrespect !!
Naar de berichten die ik zie opduiken zal BL hopelijk ook beginnen inzien dat verhaal ten einde is en dat face to face naar de supporters toe wel zeer ingewikkeld wordt en anders...is hij nog een groter kieken als dat ik dacht
Van mij krijgt RD nen dikke FUCK YOU en géné cent niet meer :vomit:
9/10 zitten hier de gratis abo's van VKM en dergelijke ook al in, just zoals de abo's die de sponsors krijgen. Dus het aantal dat echt verkocht werd zal nog wel een stukje lager liggen.
Voor hoeveel seizoenen krijgen die van VKM eigenlijk een gratis abonnement?
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Als ik mij niet vergis, stond in het online magazine dat de sky-boxen bijna uitverkocht waren. Als we die dus, samen met de gratis abo's van VKM, aftrekken van het voorlopige aantal van 1.400 en zoveel, zitten we inderdaad met een dramatisch cijfer voorlopig.
Het zou dat toch komen ...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Bartman »

In de business tribune worden vele abonnementen niet verlengd. Ook verschillende sponsors hebben al afgehaakt met het oog op volgend seizoen.

De aantrekkingskracht van het product STVV is op enkele maanden tijd vernielt. Voor de zoveelste keer.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Alain »

Intussen is ook het callcenter ingeschakeld... "Of we het niet snel even in orde konden maken"
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Louis XIV »

Alain schreef:Intussen is ook het callcenter ingeschakeld... "Of we het niet snel even in orde konden maken"
Dat krijgt ge dus als ge als bestuur denkt alle waarheid in pacht te hebben, naast uw schoenen loopt en bovendien nog eens arrogantie ten top...wat had men nu gedacht ... dat ze maar terug wat realiteitszin aan de dag leggen
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Jacques »

Alain schreef:Intussen is ook het callcenter ingeschakeld... "Of we het niet snel even in orde konden maken"
Zoals zij al maanden "snel even werk maken" van een capabele staf en competitieve ploeg zeker. :roll:

Ze zijn precies niet rap beschaamd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door weekenders »

Ik heb juist als <<trouwe>> supporter telefoon gekregen van STVV :lol:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Dat bevestigt dus ons vermoeden: de abo-campagne loopt dramatisch slecht.
Als ze mij bellen zal ik één weg naar een gadget vragen voor de 2 winnaars van het pronospel :lollig:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Jebus4life »

Ook hier een telefoontje gehad waarom ik nog niet verlengd had.

Mja, als ze een week geleden nog net geen 1500 abo's hadden (inmiddels zullen dat er niet veel meer dan 2000 zijn schat ik) en ze komen van 6500... Tsja...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

Jebus4life schreef:Ook hier een telefoontje gehad waarom ik nog niet verlengd had.
Jaaaa ! WAAROM HEBT GIJ NOG NIET VERLENGD ???????
Da's toch niet te snappen !!!!!

Toch jammer da ze mij eens nie bellen :mrgreen:
Het meiske van het call-center gaat spontaan op zoek naar een nieuwe job ....

De klassieke afsluiter :"Hebt u nog vragen, en kan ik nog iets voor u doen?" klinkt me als mziek in de oren ....
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Jan Bulder »

Dat callcenter (Callexcel) is trouwens ook eigendom van RD.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Ik denk dat wij de eerste voetbalclub zijn waar ze de supporters opbellen om "toch maar alsjeblieft uw abo te verlengen".

Een primeur ! :onfire:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Bartman »

Ze hebben me gebeld, en ze hebben het geweten. En ze zullen het niet rap vergeten.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Louis XIV »

Ook telefoon gehad , mijn antwoord was :
Mevrouw ik ben één van de mensen die volgens Roland tot beperkte groep van contra's behoord. Naar het schijnt heb ik gelezen dat Roland daar niet van wakker ligt, gelieve me in het vervolg niet meer lastig te vallen...het metske wist niet meer wat zeggen
Ik heb er nog aan toegevoegd : Zegt tegen Roland dat hij zijn abo's steekt waar de zon niet aan kan.

Boontje komt om zijn loontje :beer:
Plaats reactie